abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 8 juni 2010 @ 10:52:03 #76
135305 beequeen
Lost.
pi_82485409
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:52:26 #77
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_82485419
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hij ging dus weg om te shoppen, en niet om koffie te halen.
pi_82485466
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:07 schreef beequeen het volgende:

Ja hoor, je legt een bekentenis af als je onschuldig bent. Like duhhh..
Yepz, en dat komt vaker voor dan je denkt hoor. Helemaal met zulk soort landen. En als je onder grote druk staat, wil je best nog wel eens iets bekennen wat je eigenlijk niet gedaan hebt.
Iedereen zeg taltijd wel dat ze 'noooooit' iets zullen bekennen wat ze niet hebben gedaan. Maar de praktijk wijst uit dat dat wel vaker voorkomt.

Toch benieuwd in hoeverre dit waar is dan..
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_82485525
Die bekentenis klinkt wel waarschijnlijk. Natuurlijk worden er wel eens valse bekentenissen afgelegd, maar dat hele verhaal over die laptop is wel plausible. Hoewel ik me wel afvraag wat er dan op die laptop stond waarvoor het zelfs nodig was haar te vermoorden. Als het over Natalee ging, waarom in vredesnaam heeft hij nog dingen daarover op zijn laptop staan? Dat is toch heel risky? En als het gewoon de info was die wij allemaal al weten dan was er geen reden om haar te vermoorden natuurlijk...
pi_82485542
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Yepz, en dat komt vaker voor dan je denkt hoor. Helemaal met zulk soort landen. En als je onder grote druk staat, wil je best nog wel eens iets bekennen wat je eigenlijk niet gedaan hebt.
Iedereen zeg taltijd wel dat ze 'noooooit' iets zullen bekennen wat ze niet hebben gedaan. Maar de praktijk wijst uit dat dat wel vaker voorkomt.

Hij heeft toch te veel dingen die tegen hem spreken. Denk toch echt dat ie haar gedood heeft hoor.
  † In Memoriam † dinsdag 8 juni 2010 @ 10:56:11 #81
135305 beequeen
Lost.
pi_82485557
quote:

Daar ben ik inmiddels achter. Toch denk ik dat hij schuldig is, er is volgens mij teveel bewijslast.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_82485659
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:41 schreef Jesine het volgende:

[..]

En waarom is ze niet mee koffie gaan halen???
Omdat ze dat niet kon misschien....
Nou ja... het lijkt me logsicher om niet met z'n tweeën koffie te gaan halen. Alsof het zo spannend is om twee bekers meeneemkoffie te bestellen. Is net zoiets als samen een pakje sigaretten gaan kopen.
pi_82485758
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:56 schreef beequeen het volgende:

[..]

Daar ben ik inmiddels achter. Toch denk ik dat hij schuldig is, er is volgens mij teveel bewijslast.
Misschien komen we meer te weten als men die laptop uitpluist.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:01:29 #84
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82485784
Maar even serieus he, zijn er nu nog mensen die echt denken dat joran dit niet heeft gedaan? Ik respecteer dat maar onderbouw je mening is waarom je dat denkt.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:02:21 #85
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82485825
Snel tvp, voordat deze topic al weer vol is
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_82485871
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:02 schreef SemperSenseo het volgende:
Snel tvp, voordat deze topic al weer vol is
Tvp's mogen niet meer. Je kan ook gewoon op "Volg topic" drukken.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:04:46 #87
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82485904
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:01 schreef maickeltje het volgende:
Maar even serieus he, zijn er nu nog mensen die echt denken dat joran dit niet heeft gedaan? Ik respecteer dat maar onderbouw je mening is waarom je dat denkt.
Vast wel. Al was het alleen maar om tegen alle logica in te gaan.
Zelfs als hij straks door een rechter is veroordeeld, dan zullen er nog mensen roepen dat hij erin geluisd is.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82485926
quote:

[..]

:D

die laatste zin lijkt weer zo'n briljante cliffhanger uit een B-serie

of toch niet.... TU DU DU! <inzoomen op de dramatische gezichtsuitdrukking van de acteur>
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:05:13 #89
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_82485928
Filmpje van meisje die in de kamer ligt.

http://elcomercio.pe/noti(...)nado-stephany-flores

Trouwens wel raar eigenlijk, zijn bescherming (papa van der Sloot) is "plotseling" overleden op een tennisbaan.. (gif toegedient gekregen).
Paar maanden later vermoord hij een meisje wat die precies op de dag 5 jaar geleden ook heeft gedaan, alleen nu word die niet meer beschermd.
Mensen volgens mij hebben we hier echt wel met een soort van complot te maken. Waar die misschien zelf ook bij betrokken is. We will see..
pi_82485930
quote:
Omdat er nog geen waterdicht bewijs is en ik het een nogal onlogische moord vind. Het zou natuurlijk mogelijk zijn dat iemand hem erin heeft geluisd. Met het imago van Joran is dat best makkelijk en dan ook nog in zo'n land...

Maar ik denk wel dat hij schuldig is, alleen kan niet zeggen dat ik daar 100% van overtuigd ben.
pi_82485939
quote:
Ik ben gewoon neutraal. Ik weet het niet, klaar.

Natuurlijk acht ik de kans levensgroot, maar de "waar rook is, is vuur"-methode is niet onfeilbaar.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_82485982
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:04 schreef mazaru het volgende:

[..]

Vast wel. Al was het alleen maar om tegen alle logica in te gaan.
Zelfs als hij straks door een rechter is veroordeeld, dan zullen er nog mensen roepen dat hij erin geluisd is.
Het is wel zo dat Joran zelf ook nog niet heeft gezegd dat hij erin wordt geluisd. Lijkt mij toch het eerste wat ik zou zeggen op zo'n moment, als ik het dus niet had gedaan. Dat spreekt dan weer tegen Joran.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:06:47 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82485987
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:05 schreef Drumpie het volgende:

Trouwens wel raar eigenlijk, zijn bescherming (papa van der Sloot) is "plotseling" overleden op een tennisbaan.. (gif toegedient gekregen).
Bron of speculaasje erbij?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_82485988
En nu is die vader ook al vermoord? Ffs!
Go hard or go home
pi_82486027
quote:
ik denk wel dat hij het gedaan heeft, op basis van alle informatie die openbaar is gemaakt. Maar ik denk niet dat de huidige bekentenis van Joran klopt.

maargoed, het is de vraag of alle informatie die de media publiceert klopt, gezien de 10000 geruchten die overal zijn geplaatst.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:08:11 #96
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_82486050
Ik voel niet bepaald de behoefte om me als verdediger van Joran op te werpen, maar ik vind die hele bekentenis erg fishy. En wat een schoft het dan misschien mag zijn, ik zit toch niet te wachten op valse of door marteling verkregen verklaringen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_82486058
quote:

Paar maanden later vermoord hij een meisje wat die precies op de dag 5 jaar geleden ook heeft gedaan, alleen nu word die niet meer beschermd.
Mensen volgens mij hebben we hier echt wel met een soort van complot te maken. Waar die misschien zelf ook bij betrokken is. We will see..
Misschien hoorde dat meisje gewoon die dag dat het 5 jaar geleden was sinds de dood van Natalee.
En is ze op die manier op zoek gegaan, wat uiteindelijk tot haar dood leidde.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:08:37 #98
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_82486074
Van het krantenbericht.
quote:
Op verschillende websites werd enkele uren na zijn dood door internetgebruikers al gesuggereerd dat met de dood van Paul van der Sloot de waarheid over het verdwijnen van Natalee nooit meer boven water zal komen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ot_overleden___.html

Misschien dat ze hem daarom nu proberen te naaien.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:09:19 #99
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82486095
quote:

Heb je ook een bron die bevestigt dat er gif in het spel was?
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:09:38 #100
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82486107
quote:

[..]

Een zaak met zoveel media aandacht zal de politie en justitie ook in zulk soort landen (ja bij ons is alles beter ) zorgvuldig aanpakken, in deze zaak is de bekentenis niet zo belangrijk behalve voor Joran zelf ivm strafvermindering.

Het meisje heeft niet haar eigen nek gebroken dus zelfmoord is uit te sluiten, de enige andere persoon die volgens de video beelden in kamer was, is Joran, verder zijn er nog tal van andere sporen op de plaats delict aangetroffen die de dader kunnen bepalen
pi_82486124
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:08 schreef Jane het volgende:
Ik voel niet bepaald de behoefte om me als verdediger van Joran op te werpen, maar ik vind die hele bekentenis erg fishy. En wat een schoft het dan misschien mag zijn, ik zit toch niet te wachten op valse of door marteling verkregen verklaringen.
Maar ja, die gevangenis daar is ook geen pretje. Dat weet Joran ook, dus om dan te bekennen als je het niet gedaan hebt....misschien voor strafvermindering dan eventueel, omdat het in een opwelling gebeurde volgens hem.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:10:34 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82486145
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:08 schreef Drumpie het volgende:
Van het krantenbericht.

Oh, maar natuurlijk. Dat is duidelijk een gevalletje moord op de tenniscourt.
pi_82486146
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]

Bron of speculaasje erbij?
GIF ?
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82486159
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:08 schreef Drumpie het volgende:
Van het krantenbericht.
[..]

Deze zaak wordt steeds vreemder.
Maar eh...gif?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:11:27 #105
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_82486178
quote:

bronnen?
The remedy is the experience.
  Donald Duck held dinsdag 8 juni 2010 @ 11:11:38 #106
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_82486188
Een bekentenis, dat had ik nou echt niet zien aankomen.
Maar ik vertrouw het ook niet zo eigenlijk.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:11:53 #107
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82486197
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh, maar natuurlijk. Dat is duidelijk een gevalletje moord op de tenniscourt.
pi_82486201
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:08 schreef Jane het volgende:
Jij vindt het fishy, dat wil niet zeggen dat het ook zo is.
Maar nu is de bekentenis verkregen via martelingen en zo'n schoft is het nu ook weer niet.

Shit zeg, waar komt dit toch allemaal vandaan?
Go hard or go home
pi_82486235
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:11 schreef Noek het volgende:

[..]

Maar nu is de bekentenis verkregen via martelingen en zo'n schoft is het nu ook weer niet.

Het is een mogelijkheid.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:12:56 #110
38396 mazaru
pi_82486249
Of hij nou 10, 20 of 30 jaar gevangenisstraf krijgt, overleven doet hij het sowieso niet.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:13:04 #111
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82486257
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:10 schreef johan555 het volgende:

GIF ?
Bron?
pi_82486304
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:11 schreef Noek het volgende:

[..]

Geen schoft???
Die jongen is een psychopaat.
Lees je eerst maar eens in wat dat precies allemaal inhoudt.
Djeeez....
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82486305
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:12 schreef mazaru het volgende:
Of hij nou 10, 20 of 30 jaar gevangenisstraf krijgt, overleven doet hij het sowieso niet.
Nogmaals, hij komt niet tussen het gewone gepeupel in de gevangenis.
Denk dat het allemaal nog wel eens zal meevallen.
pi_82486320
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bron?
drumpie schreef over gif

trouwens wel raar eigenlijk, zijn bescherming (papa van der Sloot) is "plotseling" overleden op een tennisbaan.. (gif toegedient gekregen).
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82486321
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is een mogelijkheid.
Het is een mening. Ik hou het even bij de feiten en er is een dood meisje en een bekentenis van de verdachte.
Ehm ja.
Go hard or go home
pi_82486332
Trouwens, hoe komen jullie erbij dat hij gemarteld is voor hij een bekentenis aflegde?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:15:10 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82486340
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:14 schreef johan555 het volgende:

drumpie schreef over gif

trouwens wel raar eigenlijk, zijn bescherming (papa van der Sloot) is "plotseling" overleden op een tennisbaan.. (gif toegedient gekregen).
...
Dat las ik ... waarna ik om een bron vroeg.
pi_82486342
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:14 schreef Felixa het volgende:

[..]

Geen schoft???
Djeeez....
Ik herhaal het bericht alleen maar die ik quote.
Le-zen!
Go hard or go home
pi_82486350
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:51 schreef kadeya het volgende:
Het is logisch dat hij een bekentenis aflegt. Waarschijnlijk hebben ze hem duidelijk gemaakt dat het anders roofmoord wordt, dus 35 jaar. Nu komt ie wat eerder vrij. Zitten moet ie toch wel, of ie het heeft gedaan of niet. Nog steeds vraag ik me af of er een advocaat aanwezig was bij dit alles.
Van nos.nl begrijp ik overigens dat dit geeen officiele informatie is allemaal, maar gelekte informatie
Volgens nos.nl zou er nog geen advocaat zijn, althans niet bij de bekentenis (voor zover het allemaal klot dan)

Ik had ook ergens gelezen dat ze vandaag naar het hotel zouden gaan MET JORAN voor een reconstructie
pi_82486364
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:09 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Heb je ook een bron die bevestigt dat er gif in het spel was?
ja... waar komt dat gif ineens vandaan.

staat nergens...
pi_82486368
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:14 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nogmaals, hij komt niet tussen het gewone gepeupel in de gevangenis.
Denk dat het allemaal nog wel eens zal meevallen.
Dat denkt Jane.
Go hard or go home
pi_82486370
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:14 schreef Felixa het volgende:

[..]

Geen schoft???
Djeeez....
Waar baseer jij dat op?
pi_82486401
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:15 schreef Noek het volgende:

[..]

Dat denkt Jane.
Jane?
pi_82486402
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:14 schreef Noek het volgende:

[..]

Het is een mening. Ik hou het even bij de feiten en er is een dood meisje en een bekentenis van de verdachte.
Ehm ja.
Alleen zo jammer dat een bekentenis in deze wereld niet altijd feiten betreft.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:16:32 #125
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_82486415
haha, sorry ik moest het anders verwoorden (misschien gif toegedient gekregen), want hoezo plots.
Die vader wist teveel en moest ook weggeruimd worden, daarom heeft Amerika nu een wraakactie
op Joran opgezet. *slechts een theorie*

btw.
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:15 schreef S1nn3rz het volgende:
Je moet je toch doodschamen dat je in dit land woont. Mensen die altijd lopen te janken dat we niemand mogen veroordelen, en dan toch een eigen landgenoot al veroordelen.

Die bekentenis zegt helemaal niks. Er zijn tal van zaken geweest waarbij mensen een bekentenis hebben afgelegd onder zware druk van justitie. Bijvoorbeeld de Puttense moordzaak is een klassiek bewijs.

Joran is gewoon keihard gepakt door een Amerikaanse inlichtingendienst. Die hebben toen hij koffie ging halen dat meisje om zeep geholpen en bloed op zijn shirt gesmeerd. Joran komt terug , ziet de ravage. Logisch dat hij probeert te vluchten en nu aan damage control wil doen.

Het is sowieso de omgekeerde wereld. Een keiharde moordenaar zoals Nelson Mandela wordt president gemaakt nadat hij vervroegd wordt vrijgelaten, en een onschuldig mens als van der Sloot krijgt geen enkele mededoging. Ik moet er spontaan van kotsen.
Veel mensen zeggen, stel dat hij haar niet vermoord heeft maar haar zo gevonden heeft en dan naar de politie zal toestappen en niet vluchten dan zal die alsnog verdacht worden van moord en dan zal het moeilijk te bewijzen zijn dat die daadwerkelijk onschuldig is, waarom niet proberen te vluchten dan?
pi_82486417
quote:

[..]

Ik herhaal het bericht alleen maar die dat ik quote.
Le-zen!
Leer schrij-ven!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:16:40 #127
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82486420
quote:

[..]

Waarom moet je per se met z'n tweeen koffie gaan halen? Als ik met iemand in een hotel slaap en we hebben zin in koffie, dan gaat 1 van ons dat halen hoor, niet allebei.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_82486442
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
Trouwens, hoe komen jullie erbij dat hij gemarteld is voor hij een bekentenis aflegde?
Omdat het kan. Niet dat het een feit is....maar het kan.
pi_82486458
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Alleen zo jammer dat een bekentenis in deze wereld niet altijd feiten betreft.
Maar daarom hoef je die niet gelijk van tafel te vegen wat hier wel heel erg gebeurt. De balans is een beetje zoek lijkt het wel.
Go hard or go home
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:17:49 #130
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_82486474
quote:

[..]

Dat denkt Jane.
Nee, jij hebt een probleem met begrijpend lezen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_82486501
quote:

en vergeet niet....er zou nu ook nog een tennisracket in het spel zijn wat het moordwapen zou zijn geweest...
pi_82486507
Even over het nieuws dat die flores op zijn pc heeft gekeken. Zou ze niet misschien foto's hebben gezien van het lijk van nathalie? Genomen met een mobieltje ofzo.

Ik zit maar te gissen.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:19:07 #133
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82486538
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:15 schreef FANN het volgende:

[..]

ja... waar komt dat gif ineens vandaan.

staat nergens...
Zo komen de roddels de wereld wel in...
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_82486547
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou, dat zou hij samen met z'n advocaat zeker mee kunnen nemen in het proces.
Ik ga er even van uit dat het allemaal wel zal vallen. Vriendelijk zullen ze zeker niet zijn voor hem, maar martelen is het andere uiterste.
pi_82486576
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:18 schreef davo1979 het volgende:
Even over het nieuws dat die flores op zijn pc heeft gekeken. Zou ze niet misschien foto's hebben gezien van het lijk van nathalie? Genomen met een mobieltje ofzo.

Ik zit maar te gissen.
pi_82486585
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:16 schreef Drumpie het volgende:
haha, sorry ik moest het anders verwoorden (misschien gif toegedient gekregen), want hoezo plots.
Die vader wist teveel en moest ook weggeruimd worden, daarom heeft Amerika nu een wraakactie
op Joran opgezet. *slechts een theorie*

btw.
[..]

Veel mensen zeggen, stel dat hij haar niet vermoord heeft maar haar zo gevonden heeft en dan naar de politie zal toestappen en niet vluchten dan zal die alsnog verdacht worden van moord en dan zal het moeilijk te bewijzen zijn dat die daadwerkelijk onschuldig is, waarom niet proberen te vluchten dan?
Dat van S1nn3rs vind ik dan ook weer te ver gaan. Vraagtekens zetten bij dit soort bekentenissen begrijp ik, maar geloven in de complete onschuld van Joran gaat toch wel erg ver. Dan ben je wel een echte complotdenker.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:20:17 #137
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82486596
quote:

Ik zit maar te gissen.
Dan was dit al naar buiten gebracht dus deze kans lijkt mij onwaarschijnlijk
pi_82486598
Volgens mij hebben we het hier over een uitgelekte bekentenis .
Een officiële politie verklaring zal nog moet volgen
In welke mate Joran daar onder druk gezet is weet ik niet .(waterboarding ?)
Ik begreep dat hij pas wilde praten als hij een advocaat had .
En een verklaring kan hij ook zo weer intrekken .
pi_82486613
Tijd voor een topic in TRU over het gif
pi_82486631
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:19 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Zo komen de roddels de wereld wel in...
dat kan je wel zeggen
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:21:03 #141
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_82486638
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:20 schreef johan555 het volgende:
Volgens mij hebben we het hier over een uitgelekte bekentenis .
Een officiële politie verklaring zal nog moet volgen
In welke mate Joran daar onder druk gezet is weet ik niet .(waterboarding ?)
Ik begreep dat hij pas wilde praten als hij een advocaat had .
En een verklaring kan hij ook zo weer intrekken .
Zie 't nog wel gebeuren dat ie z'n verklaring intrekt.
pi_82486641
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:19 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nou, dat zou hij samen met z'n advocaat zeker mee kunnen nemen in het proces.
Ik ga er even van uit dat het allemaal wel zal vallen. Vriendelijk zullen ze zeker niet zijn voor hem, maar martelen is het andere uiterste.
Ik weet niet hoe het in dat soort landen gaat, met ook nog eens druk van Amerika die een soort van vergelding willen voor Natalee. Maar ik sluit het ook niet uit. Wel lijkt me het enorm risicovol, want Joran kan dat namelijk makkelijk openbaar maken.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:21:43 #143
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_82486663
quote:

Ik zit maar te gissen.
Lijkt me wat onwaarschijnlijk dat ie foto's van het lijk heeft gemaakt gezien je dan zelf nog zorgt voor bewijs ook..
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:21:52 #144
207372 bastibro
I`ll get there
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:22:31 #145
38396 mazaru
pi_82486704
Jammer dat hij gisteren niet naar Peter R heeft kunnen luisteren. Die had het er over dat er op zijn hoogst nog iemand onder het bed had kunnen liggen.
pi_82486716
Nee maar serieus, voor de mensen die echt geloven dat hij erin geluisd is, waarom heeft Joran daar zelf dan nog niets over gezegd? Hij heeft wel eerder gezegd dat hij onschuldig is, maar het meest logische lijkt mij dan ook om te laten weten aan de wereld dat hij er door zijn imago ingeluisd is.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:22:59 #147
207372 bastibro
I`ll get there
pi_82486732
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:21 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Lijkt me wat onwaarschijnlijk dat ie foto's van het lijk heeft gemaakt gezien je dan zelf nog zorgt voor bewijs ook..
Tuurlijk. Onzin.
pi_82486738
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Toch, die gevangenissen zijn natuurlijk vreselijk, ik gun het niemand ook niet Joran, maar ik denk dat Joran nú nog niet gemarteld is, dat komt namelijk sowieso uit en dat kan Peru zich op dit moment niet permitteren. Ik weet niet wat zo'n opmerking van Verhagen doet in dat land, maar martelen zullen ze (nog) niet gedaan hebben.
C'est le ton qui fait la musique.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:23:38 #149
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_82486763
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat van S1nn3rs vind ik dan ook weer te ver gaan. Vraagtekens zetten bij dit soort bekentenissen begrijp ik, maar geloven in de complete onschuld van Joran gaat toch wel erg ver. Dan ben je wel een echte complotdenker.
We moeten vanuit alle opzichten kijken.
pi_82486806
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:23 schreef Drumpie het volgende:

[..]

We moeten vanuit alle opzichten kijken.
Dat snap ik, maar echt overtuigd zijn van een complot is weer een stap verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')