Yepz, en dat komt vaker voor dan je denkt hoor. Helemaal met zulk soort landen. En als je onder grote druk staat, wil je best nog wel eens iets bekennen wat je eigenlijk niet gedaan hebt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:07 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, je legt een bekentenis af als je onschuldig bent. Like duhhh..
Hij heeft toch te veel dingen die tegen hem spreken. Denk toch echt dat ie haar gedood heeft hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Yepz, en dat komt vaker voor dan je denkt hoor. Helemaal met zulk soort landen. En als je onder grote druk staat, wil je best nog wel eens iets bekennen wat je eigenlijk niet gedaan hebt.
Iedereen zeg taltijd wel dat ze 'noooooit' iets zullen bekennen wat ze niet hebben gedaan. Maar de praktijk wijst uit dat dat wel vaker voorkomt.
Toch benieuwd in hoeverre dit waar is dan..
Daar ben ik inmiddels achter. Toch denk ik dat hij schuldig is, er is volgens mij teveel bewijslast.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Yepz, en dat komt vaker voor dan je denkt hoor. Helemaal met zulk soort landen. En als je onder grote druk staat, wil je best nog wel eens iets bekennen wat je eigenlijk niet gedaan hebt.
Iedereen zeg taltijd wel dat ze 'noooooit' iets zullen bekennen wat ze niet hebben gedaan. Maar de praktijk wijst uit dat dat wel vaker voorkomt.
Nou ja... het lijkt me logsicher om niet met z'n tweeën koffie te gaan halen. Alsof het zo spannend is om twee bekers meeneemkoffie te bestellen. Is net zoiets als samen een pakje sigaretten gaan kopen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:41 schreef Jesine het volgende:
[..]
En waarom is ze niet mee koffie gaan halen???
Omdat ze dat niet kon misschien....
Misschien komen we meer te weten als men die laptop uitpluist.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar ben ik inmiddels achter. Toch denk ik dat hij schuldig is, er is volgens mij teveel bewijslast.
Tvp's mogen niet meer. Je kan ook gewoon op "Volg topic" drukken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:02 schreef SemperSenseo het volgende:
Snel tvp, voordat deze topic al weer vol is
Vast wel. Al was het alleen maar om tegen alle logica in te gaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:01 schreef maickeltje het volgende:
Maar even serieus he, zijn er nu nog mensen die echt denken dat joran dit niet heeft gedaan? Ik respecteer dat maar onderbouw je mening is waarom je dat denkt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:41 schreef Jesine het volgende:
[..]
Omdat er nog geen waterdicht bewijs is en ik het een nogal onlogische moord vind. Het zou natuurlijk mogelijk zijn dat iemand hem erin heeft geluisd. Met het imago van Joran is dat best makkelijk en dan ook nog in zo'n land...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:01 schreef maickeltje het volgende:
Maar even serieus he, zijn er nu nog mensen die echt denken dat joran dit niet heeft gedaan? Ik respecteer dat maar onderbouw je mening is waarom je dat denkt.
Ik ben gewoon neutraal. Ik weet het niet, klaar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:01 schreef maickeltje het volgende:
Het is wel zo dat Joran zelf ook nog niet heeft gezegd dat hij erin wordt geluisd. Lijkt mij toch het eerste wat ik zou zeggen op zo'n moment, als ik het dus niet had gedaan. Dat spreekt dan weer tegen Joran.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vast wel. Al was het alleen maar om tegen alle logica in te gaan.
Zelfs als hij straks door een rechter is veroordeeld, dan zullen er nog mensen roepen dat hij erin geluisd is.
Bron of speculaasje erbij?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:05 schreef Drumpie het volgende:
Trouwens wel raar eigenlijk, zijn bescherming (papa van der Sloot) is "plotseling" overleden op een tennisbaan.. (gif toegedient gekregen).
ik denk wel dat hij het gedaan heeft, op basis van alle informatie die openbaar is gemaakt. Maar ik denk niet dat de huidige bekentenis van Joran klopt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:01 schreef maickeltje het volgende:
Misschien hoorde dat meisje gewoon die dag dat het 5 jaar geleden was sinds de dood van Natalee.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:05 schreef Drumpie het volgende:
Filmpje van meisje die in de kamer ligt.
http://elcomercio.pe/noti(...)nado-stephany-flores
Trouwens wel raar eigenlijk, zijn bescherming (papa van der Sloot) is "plotseling" overleden op een tennisbaan.. (gif toegedient gekregen).
Paar maanden later vermoord hij een meisje wat die precies op de dag 5 jaar geleden ook heeft gedaan, alleen nu word die niet meer beschermd.
Mensen volgens mij hebben we hier echt wel met een soort van complot te maken. Waar die misschien zelf ook bij betrokken is. We will see..
http://www.telegraaf.nl/b(...)ot_overleden___.htmlquote:Op verschillende websites werd enkele uren na zijn dood door internetgebruikers al gesuggereerd dat met de dood van Paul van der Sloot de waarheid over het verdwijnen van Natalee nooit meer boven water zal komen.
Heb je ook een bron die bevestigt dat er gif in het spel was?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:05 schreef Drumpie het volgende:
Paar maanden later vermoord hij een meisje wat die precies op de dag 5 jaar geleden ook heeft gedaan, alleen nu word die niet meer beschermd.
Mensen volgens mij hebben we hier echt wel met een soort van complot te maken. Waar die misschien zelf ook bij betrokken is. We will see..
Een zaak met zoveel media aandacht zal de politie en justitie ook in zulk soort landenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar ja, die gevangenis daar is ook geen pretje. Dat weet Joran ook, dus om dan te bekennen als je het niet gedaan hebt....misschien voor strafvermindering dan eventueel, omdat het in een opwelling gebeurde volgens hem.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:08 schreef Jane het volgende:
Ik voel niet bepaald de behoefte om me als verdediger van Joran op te werpen, maar ik vind die hele bekentenis erg fishy. En wat een schoft het dan misschien mag zijn, ik zit toch niet te wachten op valse of door marteling verkregen verklaringen.
Oh, maar natuurlijk. Dat is duidelijk een gevalletje moord op de tenniscourt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:08 schreef Drumpie het volgende:
Van het krantenbericht.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ot_overleden___.html
Misschien dat ze hem daarom nu proberen te naaien.
GIF ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bron of speculaasje erbij?
Deze zaak wordt steeds vreemder.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:08 schreef Drumpie het volgende:
Van het krantenbericht.
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ot_overleden___.html
Misschien dat ze hem daarom nu proberen te naaien.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:05 schreef Drumpie het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, maar natuurlijk. Dat is duidelijk een gevalletje moord op de tenniscourt.
Jij vindt het fishy, dat wil niet zeggen dat het ook zo is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:08 schreef Jane het volgende:
Ik voel niet bepaald de behoefte om me als verdediger van Joran op te werpen, maar ik vind die hele bekentenis erg fishy. En wat een schoft het dan misschien mag zijn, ik zit toch niet te wachten op valse of door marteling verkregen verklaringen.
Het is een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Jij vindt het fishy, dat wil niet zeggen dat het ook zo is.
Maar nu is de bekentenis verkregen via martelingen en zo'n schoft is het nu ook weer niet.
Shit zeg, waar komt dit toch allemaal vandaan?
Bron?quote:
Geen schoft???quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Jij vindt het fishy, dat wil niet zeggen dat het ook zo is.
Maar nu is de bekentenis verkregen via martelingen en zo'n schoft is het nu ook weer niet.
Shit zeg, waar komt dit toch allemaal vandaan?
Nogmaals, hij komt niet tussen het gewone gepeupel in de gevangenis.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:12 schreef mazaru het volgende:
Of hij nou 10, 20 of 30 jaar gevangenisstraf krijgt, overleven doet hij het sowieso niet.
drumpie schreef over gifquote:
Het is een mening. Ik hou het even bij de feiten en er is een dood meisje en een bekentenis van de verdachte.quote:
...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:14 schreef johan555 het volgende:
drumpie schreef over gif
trouwens wel raar eigenlijk, zijn bescherming (papa van der Sloot) is "plotseling" overleden op een tennisbaan.. (gif toegedient gekregen).
Ik herhaal het bericht alleen maar die ik quote.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:14 schreef Felixa het volgende:
[..]
Geen schoft???
Die jongen is een psychopaat.
Lees je eerst maar eens in wat dat precies allemaal inhoudt.
Djeeez....
Van nos.nl begrijp ik overigens dat dit geeen officiele informatie is allemaal, maar gelekte informatiequote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:51 schreef kadeya het volgende:
Het is logisch dat hij een bekentenis aflegt. Waarschijnlijk hebben ze hem duidelijk gemaakt dat het anders roofmoord wordt, dus 35 jaar. Nu komt ie wat eerder vrij. Zitten moet ie toch wel, of ie het heeft gedaan of niet. Nog steeds vraag ik me af of er een advocaat aanwezig was bij dit alles.
ja... waar komt dat gif ineens vandaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Heb je ook een bron die bevestigt dat er gif in het spel was?
Dat denkt Jane.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nogmaals, hij komt niet tussen het gewone gepeupel in de gevangenis.
Denk dat het allemaal nog wel eens zal meevallen.
Waar baseer jij dat op?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:14 schreef Felixa het volgende:
[..]
Geen schoft???
Die jongen is een psychopaat.
Lees je eerst maar eens in wat dat precies allemaal inhoudt.
Djeeez....
Alleen zo jammer dat een bekentenis in deze wereld niet altijd feiten betreft.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is een mening. Ik hou het even bij de feiten en er is een dood meisje en een bekentenis van de verdachte.
Ehm ja.
Veel mensen zeggen, stel dat hij haar niet vermoord heeft maar haar zo gevonden heeft en dan naar de politie zal toestappen en niet vluchten dan zal die alsnog verdacht worden van moord en dan zal het moeilijk te bewijzen zijn dat die daadwerkelijk onschuldig is, waarom niet proberen te vluchten dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:15 schreef S1nn3rz het volgende:
Je moet je toch doodschamen dat je in dit land woont. Mensen die altijd lopen te janken dat we niemand mogen veroordelen, en dan toch een eigen landgenoot al veroordelen.
Die bekentenis zegt helemaal niks. Er zijn tal van zaken geweest waarbij mensen een bekentenis hebben afgelegd onder zware druk van justitie. Bijvoorbeeld de Puttense moordzaak is een klassiek bewijs.
Joran is gewoon keihard gepakt door een Amerikaanse inlichtingendienst. Die hebben toen hij koffie ging halen dat meisje om zeep geholpen en bloed op zijn shirt gesmeerd. Joran komt terug , ziet de ravage. Logisch dat hij probeert te vluchten en nu aan damage control wil doen.
Het is sowieso de omgekeerde wereld. Een keiharde moordenaar zoals Nelson Mandela wordt president gemaakt nadat hij vervroegd wordt vrijgelaten, en een onschuldig mens als van der Sloot krijgt geen enkele mededoging. Ik moet er spontaan van kotsen.
Leer schrij-ven!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik herhaal het bericht alleen maar die dat ik quote.![]()
Le-zen!
Waarom moet je per se met z'n tweeen koffie gaan halen? Als ik met iemand in een hotel slaap en we hebben zin in koffie, dan gaat 1 van ons dat halen hoor, niet allebei.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:41 schreef Jesine het volgende:
[..]
Omdat het kan. Niet dat het een feit is....maar het kan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
Trouwens, hoe komen jullie erbij dat hij gemarteld is voor hij een bekentenis aflegde?
Maar daarom hoef je die niet gelijk van tafel te vegen wat hier wel heel erg gebeurt. De balans is een beetje zoek lijkt het wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat een bekentenis in deze wereld niet altijd feiten betreft.
Nee, jij hebt een probleem met begrijpend lezen.quote:
en vergeet niet....er zou nu ook nog een tennisracket in het spel zijn wat het moordwapen zou zijn geweest...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:05 schreef Drumpie het volgende:
Zo komen de roddels de wereld wel in...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ja... waar komt dat gif ineens vandaan.
staat nergens...
Nou, dat zou hij samen met z'n advocaat zeker mee kunnen nemen in het proces.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het kan. Niet dat het een feit is....maar het kan.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:18 schreef davo1979 het volgende:
Even over het nieuws dat die flores op zijn pc heeft gekeken. Zou ze niet misschien foto's hebben gezien van het lijk van nathalie? Genomen met een mobieltje ofzo.
Ik zit maar te gissen.
Dat van S1nn3rs vind ik dan ook weer te ver gaan. Vraagtekens zetten bij dit soort bekentenissen begrijp ik, maar geloven in de complete onschuld van Joran gaat toch wel erg ver. Dan ben je wel een echte complotdenker.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:16 schreef Drumpie het volgende:
haha, sorry ik moest het anders verwoorden (misschien gif toegedient gekregen), want hoezo plots.
Die vader wist teveel en moest ook weggeruimd worden, daarom heeft Amerika nu een wraakactie
op Joran opgezet. *slechts een theorie*
btw.
[..]
Veel mensen zeggen, stel dat hij haar niet vermoord heeft maar haar zo gevonden heeft en dan naar de politie zal toestappen en niet vluchten dan zal die alsnog verdacht worden van moord en dan zal het moeilijk te bewijzen zijn dat die daadwerkelijk onschuldig is, waarom niet proberen te vluchten dan?
Dan was dit al naar buiten gebracht dus deze kans lijkt mij onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:18 schreef davo1979 het volgende:
Even over het nieuws dat die flores op zijn pc heeft gekeken. Zou ze niet misschien foto's hebben gezien van het lijk van nathalie? Genomen met een mobieltje ofzo.
Ik zit maar te gissen.
dat kan je wel zeggenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zo komen de roddels de wereld wel in...
Zie 't nog wel gebeuren dat ie z'n verklaring intrekt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:20 schreef johan555 het volgende:
Volgens mij hebben we het hier over een uitgelekte bekentenis .
Een officiële politie verklaring zal nog moet volgen
In welke mate Joran daar onder druk gezet is weet ik niet .(waterboarding ?)
Ik begreep dat hij pas wilde praten als hij een advocaat had .
En een verklaring kan hij ook zo weer intrekken .
Ik weet niet hoe het in dat soort landen gaat, met ook nog eens druk van Amerika die een soort van vergelding willen voor Natalee. Maar ik sluit het ook niet uit. Wel lijkt me het enorm risicovol, want Joran kan dat namelijk makkelijk openbaar maken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, dat zou hij samen met z'n advocaat zeker mee kunnen nemen in het proces.
Ik ga er even van uit dat het allemaal wel zal vallen. Vriendelijk zullen ze zeker niet zijn voor hem, maar martelen is het andere uiterste.
Lijkt me wat onwaarschijnlijk dat ie foto's van het lijk heeft gemaakt gezien je dan zelf nog zorgt voor bewijs ook..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:18 schreef davo1979 het volgende:
Ik zit maar te gissen.
Tuurlijk. Onzin.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me wat onwaarschijnlijk dat ie foto's van het lijk heeft gemaakt gezien je dan zelf nog zorgt voor bewijs ook..
Toch, die gevangenissen zijn natuurlijk vreselijk, ik gun het niemand ook niet Joran, maar ik denk dat Joran nú nog niet gemarteld is, dat komt namelijk sowieso uit en dat kan Peru zich op dit moment niet permitteren. Ik weet niet wat zo'n opmerking van Verhagen doet in dat land, maar martelen zullen ze (nog) niet gedaan hebben.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het kan. Niet dat het een feit is....maar het kan.
We moeten vanuit alle opzichten kijken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat van S1nn3rs vind ik dan ook weer te ver gaan. Vraagtekens zetten bij dit soort bekentenissen begrijp ik, maar geloven in de complete onschuld van Joran gaat toch wel erg ver. Dan ben je wel een echte complotdenker.
Dat snap ik, maar echt overtuigd zijn van een complot is weer een stap verder.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:23 schreef Drumpie het volgende:
[..]
We moeten vanuit alle opzichten kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |