Yepz, en dat komt vaker voor dan je denkt hoor. Helemaal met zulk soort landen. En als je onder grote druk staat, wil je best nog wel eens iets bekennen wat je eigenlijk niet gedaan hebt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:07 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, je legt een bekentenis af als je onschuldig bent. Like duhhh..
Hij heeft toch te veel dingen die tegen hem spreken. Denk toch echt dat ie haar gedood heeft hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Yepz, en dat komt vaker voor dan je denkt hoor. Helemaal met zulk soort landen. En als je onder grote druk staat, wil je best nog wel eens iets bekennen wat je eigenlijk niet gedaan hebt.
Iedereen zeg taltijd wel dat ze 'noooooit' iets zullen bekennen wat ze niet hebben gedaan. Maar de praktijk wijst uit dat dat wel vaker voorkomt.
Toch benieuwd in hoeverre dit waar is dan..
Daar ben ik inmiddels achter. Toch denk ik dat hij schuldig is, er is volgens mij teveel bewijslast.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Yepz, en dat komt vaker voor dan je denkt hoor. Helemaal met zulk soort landen. En als je onder grote druk staat, wil je best nog wel eens iets bekennen wat je eigenlijk niet gedaan hebt.
Iedereen zeg taltijd wel dat ze 'noooooit' iets zullen bekennen wat ze niet hebben gedaan. Maar de praktijk wijst uit dat dat wel vaker voorkomt.
Nou ja... het lijkt me logsicher om niet met z'n tweeën koffie te gaan halen. Alsof het zo spannend is om twee bekers meeneemkoffie te bestellen. Is net zoiets als samen een pakje sigaretten gaan kopen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:41 schreef Jesine het volgende:
[..]
En waarom is ze niet mee koffie gaan halen???
Omdat ze dat niet kon misschien....
Misschien komen we meer te weten als men die laptop uitpluist.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar ben ik inmiddels achter. Toch denk ik dat hij schuldig is, er is volgens mij teveel bewijslast.
Tvp's mogen niet meer. Je kan ook gewoon op "Volg topic" drukken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:02 schreef SemperSenseo het volgende:
Snel tvp, voordat deze topic al weer vol is
Vast wel. Al was het alleen maar om tegen alle logica in te gaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:01 schreef maickeltje het volgende:
Maar even serieus he, zijn er nu nog mensen die echt denken dat joran dit niet heeft gedaan? Ik respecteer dat maar onderbouw je mening is waarom je dat denkt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:41 schreef Jesine het volgende:
[..]
En waarom is ze niet mee koffie gaan halen???
Omdat ze dat niet kon misschien....
Omdat er nog geen waterdicht bewijs is en ik het een nogal onlogische moord vind. Het zou natuurlijk mogelijk zijn dat iemand hem erin heeft geluisd. Met het imago van Joran is dat best makkelijk en dan ook nog in zo'n land...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:01 schreef maickeltje het volgende:
Maar even serieus he, zijn er nu nog mensen die echt denken dat joran dit niet heeft gedaan? Ik respecteer dat maar onderbouw je mening is waarom je dat denkt.
Ik ben gewoon neutraal. Ik weet het niet, klaar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:01 schreef maickeltje het volgende:
Het is wel zo dat Joran zelf ook nog niet heeft gezegd dat hij erin wordt geluisd. Lijkt mij toch het eerste wat ik zou zeggen op zo'n moment, als ik het dus niet had gedaan. Dat spreekt dan weer tegen Joran.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vast wel. Al was het alleen maar om tegen alle logica in te gaan.
Zelfs als hij straks door een rechter is veroordeeld, dan zullen er nog mensen roepen dat hij erin geluisd is.
Bron of speculaasje erbij?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:05 schreef Drumpie het volgende:
Trouwens wel raar eigenlijk, zijn bescherming (papa van der Sloot) is "plotseling" overleden op een tennisbaan.. (gif toegedient gekregen).
ik denk wel dat hij het gedaan heeft, op basis van alle informatie die openbaar is gemaakt. Maar ik denk niet dat de huidige bekentenis van Joran klopt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:01 schreef maickeltje het volgende:
Misschien hoorde dat meisje gewoon die dag dat het 5 jaar geleden was sinds de dood van Natalee.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:05 schreef Drumpie het volgende:
Filmpje van meisje die in de kamer ligt.
http://elcomercio.pe/noti(...)nado-stephany-flores
Trouwens wel raar eigenlijk, zijn bescherming (papa van der Sloot) is "plotseling" overleden op een tennisbaan.. (gif toegedient gekregen).
Paar maanden later vermoord hij een meisje wat die precies op de dag 5 jaar geleden ook heeft gedaan, alleen nu word die niet meer beschermd.
Mensen volgens mij hebben we hier echt wel met een soort van complot te maken. Waar die misschien zelf ook bij betrokken is. We will see..
http://www.telegraaf.nl/b(...)ot_overleden___.htmlquote:Op verschillende websites werd enkele uren na zijn dood door internetgebruikers al gesuggereerd dat met de dood van Paul van der Sloot de waarheid over het verdwijnen van Natalee nooit meer boven water zal komen.
Heb je ook een bron die bevestigt dat er gif in het spel was?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:05 schreef Drumpie het volgende:
Filmpje van meisje die in de kamer ligt.
http://elcomercio.pe/noti(...)nado-stephany-flores
Paar maanden later vermoord hij een meisje wat die precies op de dag 5 jaar geleden ook heeft gedaan, alleen nu word die niet meer beschermd.
Mensen volgens mij hebben we hier echt wel met een soort van complot te maken. Waar die misschien zelf ook bij betrokken is. We will see..
Een zaak met zoveel media aandacht zal de politie en justitie ook in zulk soort landenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |