abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 8 juni 2010 @ 10:52:03 #76
135305 beequeen
Lost.
pi_82485409
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:52:26 #77
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_82485419
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hij ging dus weg om te shoppen, en niet om koffie te halen.
pi_82485466
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:07 schreef beequeen het volgende:

Ja hoor, je legt een bekentenis af als je onschuldig bent. Like duhhh..
Yepz, en dat komt vaker voor dan je denkt hoor. Helemaal met zulk soort landen. En als je onder grote druk staat, wil je best nog wel eens iets bekennen wat je eigenlijk niet gedaan hebt.
Iedereen zeg taltijd wel dat ze 'noooooit' iets zullen bekennen wat ze niet hebben gedaan. Maar de praktijk wijst uit dat dat wel vaker voorkomt.

Toch benieuwd in hoeverre dit waar is dan..
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_82485525
Die bekentenis klinkt wel waarschijnlijk. Natuurlijk worden er wel eens valse bekentenissen afgelegd, maar dat hele verhaal over die laptop is wel plausible. Hoewel ik me wel afvraag wat er dan op die laptop stond waarvoor het zelfs nodig was haar te vermoorden. Als het over Natalee ging, waarom in vredesnaam heeft hij nog dingen daarover op zijn laptop staan? Dat is toch heel risky? En als het gewoon de info was die wij allemaal al weten dan was er geen reden om haar te vermoorden natuurlijk...
pi_82485542
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Yepz, en dat komt vaker voor dan je denkt hoor. Helemaal met zulk soort landen. En als je onder grote druk staat, wil je best nog wel eens iets bekennen wat je eigenlijk niet gedaan hebt.
Iedereen zeg taltijd wel dat ze 'noooooit' iets zullen bekennen wat ze niet hebben gedaan. Maar de praktijk wijst uit dat dat wel vaker voorkomt.

Hij heeft toch te veel dingen die tegen hem spreken. Denk toch echt dat ie haar gedood heeft hoor.
  † In Memoriam † dinsdag 8 juni 2010 @ 10:56:11 #81
135305 beequeen
Lost.
pi_82485557
quote:

Daar ben ik inmiddels achter. Toch denk ik dat hij schuldig is, er is volgens mij teveel bewijslast.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_82485659
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:41 schreef Jesine het volgende:

[..]

En waarom is ze niet mee koffie gaan halen???
Omdat ze dat niet kon misschien....
Nou ja... het lijkt me logsicher om niet met z'n tweeën koffie te gaan halen. Alsof het zo spannend is om twee bekers meeneemkoffie te bestellen. Is net zoiets als samen een pakje sigaretten gaan kopen.
pi_82485758
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:56 schreef beequeen het volgende:

[..]

Daar ben ik inmiddels achter. Toch denk ik dat hij schuldig is, er is volgens mij teveel bewijslast.
Misschien komen we meer te weten als men die laptop uitpluist.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:01:29 #84
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82485784
Maar even serieus he, zijn er nu nog mensen die echt denken dat joran dit niet heeft gedaan? Ik respecteer dat maar onderbouw je mening is waarom je dat denkt.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:02:21 #85
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82485825
Snel tvp, voordat deze topic al weer vol is
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_82485871
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:02 schreef SemperSenseo het volgende:
Snel tvp, voordat deze topic al weer vol is
Tvp's mogen niet meer. Je kan ook gewoon op "Volg topic" drukken.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:04:46 #87
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82485904
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:01 schreef maickeltje het volgende:
Maar even serieus he, zijn er nu nog mensen die echt denken dat joran dit niet heeft gedaan? Ik respecteer dat maar onderbouw je mening is waarom je dat denkt.
Vast wel. Al was het alleen maar om tegen alle logica in te gaan.
Zelfs als hij straks door een rechter is veroordeeld, dan zullen er nog mensen roepen dat hij erin geluisd is.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82485926
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:41 schreef Jesine het volgende:

[..]

En waarom is ze niet mee koffie gaan halen???
Omdat ze dat niet kon misschien....
:D

die laatste zin lijkt weer zo'n briljante cliffhanger uit een B-serie

of toch niet.... TU DU DU! <inzoomen op de dramatische gezichtsuitdrukking van de acteur>
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:05:13 #89
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_82485928
Filmpje van meisje die in de kamer ligt.

http://elcomercio.pe/noti(...)nado-stephany-flores

Trouwens wel raar eigenlijk, zijn bescherming (papa van der Sloot) is "plotseling" overleden op een tennisbaan.. (gif toegedient gekregen).
Paar maanden later vermoord hij een meisje wat die precies op de dag 5 jaar geleden ook heeft gedaan, alleen nu word die niet meer beschermd.
Mensen volgens mij hebben we hier echt wel met een soort van complot te maken. Waar die misschien zelf ook bij betrokken is. We will see..
pi_82485930
quote:
Omdat er nog geen waterdicht bewijs is en ik het een nogal onlogische moord vind. Het zou natuurlijk mogelijk zijn dat iemand hem erin heeft geluisd. Met het imago van Joran is dat best makkelijk en dan ook nog in zo'n land...

Maar ik denk wel dat hij schuldig is, alleen kan niet zeggen dat ik daar 100% van overtuigd ben.
pi_82485939
quote:
Ik ben gewoon neutraal. Ik weet het niet, klaar.

Natuurlijk acht ik de kans levensgroot, maar de "waar rook is, is vuur"-methode is niet onfeilbaar.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_82485982
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:04 schreef mazaru het volgende:

[..]

Vast wel. Al was het alleen maar om tegen alle logica in te gaan.
Zelfs als hij straks door een rechter is veroordeeld, dan zullen er nog mensen roepen dat hij erin geluisd is.
Het is wel zo dat Joran zelf ook nog niet heeft gezegd dat hij erin wordt geluisd. Lijkt mij toch het eerste wat ik zou zeggen op zo'n moment, als ik het dus niet had gedaan. Dat spreekt dan weer tegen Joran.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:06:47 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82485987
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:05 schreef Drumpie het volgende:

Trouwens wel raar eigenlijk, zijn bescherming (papa van der Sloot) is "plotseling" overleden op een tennisbaan.. (gif toegedient gekregen).
Bron of speculaasje erbij?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_82485988
En nu is die vader ook al vermoord? Ffs!
Go hard or go home
pi_82486027
quote:
ik denk wel dat hij het gedaan heeft, op basis van alle informatie die openbaar is gemaakt. Maar ik denk niet dat de huidige bekentenis van Joran klopt.

maargoed, het is de vraag of alle informatie die de media publiceert klopt, gezien de 10000 geruchten die overal zijn geplaatst.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:08:11 #96
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_82486050
Ik voel niet bepaald de behoefte om me als verdediger van Joran op te werpen, maar ik vind die hele bekentenis erg fishy. En wat een schoft het dan misschien mag zijn, ik zit toch niet te wachten op valse of door marteling verkregen verklaringen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_82486058
quote:

Paar maanden later vermoord hij een meisje wat die precies op de dag 5 jaar geleden ook heeft gedaan, alleen nu word die niet meer beschermd.
Mensen volgens mij hebben we hier echt wel met een soort van complot te maken. Waar die misschien zelf ook bij betrokken is. We will see..
Misschien hoorde dat meisje gewoon die dag dat het 5 jaar geleden was sinds de dood van Natalee.
En is ze op die manier op zoek gegaan, wat uiteindelijk tot haar dood leidde.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:08:37 #98
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_82486074
Van het krantenbericht.
quote:
Op verschillende websites werd enkele uren na zijn dood door internetgebruikers al gesuggereerd dat met de dood van Paul van der Sloot de waarheid over het verdwijnen van Natalee nooit meer boven water zal komen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ot_overleden___.html

Misschien dat ze hem daarom nu proberen te naaien.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:09:19 #99
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82486095
quote:

Heb je ook een bron die bevestigt dat er gif in het spel was?
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:09:38 #100
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82486107
quote:

[..]

Een zaak met zoveel media aandacht zal de politie en justitie ook in zulk soort landen (ja bij ons is alles beter ) zorgvuldig aanpakken, in deze zaak is de bekentenis niet zo belangrijk behalve voor Joran zelf ivm strafvermindering.

Het meisje heeft niet haar eigen nek gebroken dus zelfmoord is uit te sluiten, de enige andere persoon die volgens de video beelden in kamer was, is Joran, verder zijn er nog tal van andere sporen op de plaats delict aangetroffen die de dader kunnen bepalen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')