abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:29:25 #51
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_82484624
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:07 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, je legt een bekentenis af als je onschuldig bent. Like duhhh..
ach gut, jij denkt dat er in zuid-amerika geen valse bekentenissen worden afgedwongen?

niet dat dat hier persee aan de hand is hoor, en ik geloof ook wel dat chefke dit daadwerkelijk op zijn geweten heeft, maar jouw opmerking is wel HEEL naief.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:29:40 #52
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82484633
Als het zijn gewoonte was om meisjes mee te nemen naar zijn hotel, waarom zet die knul dan geen wachtwoord op zo'n laptop?
pi_82484646
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:22 schreef Kasparovi het volgende:

[..]

Precies. Wááárom neemt hij dan haar juwelen mee? Wááárom blijft hij nog anderhalf uur in de kamer?
Is het zeker dat hij die juwelen heeft meegenomen? En wat betreft die anderhalf uur na de moord: dat is toch niet zo vreemd? Even diep adem halen, de situatie overzien, de vluchtroute bepalen, spullen pakken, paniek bezweren, nou ja: de tijd vliegt, zullen we maar zeggen. Het lijkt me vreemder om halsoverkop de kamer te verlaten, struikelend over je voeten.
pi_82484647
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:22 schreef Kasparovi het volgende:

Precies. Wááárom neemt hij dan haar juwelen mee?
Waarom niet? Als ze toch al dood is en je hebt een chronisch geldgebrek... dan vind ik die keuze niet vreemd.

Daar komt nog bij dat je niet eens zeker weet dat hij haar juwelen heeft meegenomen (althans, ik heb dat gemist in de vele geruchtenstromen).
quote:
Wááárom blijft hij nog anderhalf uur in de kamer?
Inpakken koffers, vluchtplan bedenken...?

Tijdstip van dood klopt volgens mij wel aardig met deze versie.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_82484731
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:23 schreef mazaru het volgende:
Het is gewoon een ordinaire roofmoord geweest. Maar dat zal die rat nooit toegeven, want dan valt de straf hoger uit.
Hij zou ook wel gek zijn om dat toe te geven. Het staat hem natuurlijk vrij om te pogen nog voor zijn 30e weer een glas wijn in het gezicht van Peter te kunnen mikken... (ok, op het glas wijn gooien na dan)
pi_82484804
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:30 schreef DS4 het volgende:

[..]

Waarom niet? Als ze toch al dood is en je hebt een chronisch geldgebrek... dan vind ik die keuze niet vreemd.

Daar komt nog bij dat je niet eens zeker weet dat hij haar juwelen heeft meegenomen (althans, ik heb dat gemist in de vele geruchtenstromen).
[..]
Goed maar we weten wel dat hij redelijk slim is. Als het werkelijk in een opwelling is gebeurd, en hij heeft anderhalf uur de tijd gehad om erover na te denken, dan kan hij zich ook realiseren dat het meenemen van die juwelen níet positief voor hem zal uitpakken. Dan gaat het toch juist op een roofmoord lijken?
quote:
Inpakken koffers, vluchtplan bedenken...?

Tijdstip van dood klopt volgens mij wel aardig met deze versie.
Ja, klopt, maar dan vind ik het niet kloppen met het 'doden in een opwelling'.
C'est le ton qui fait la musique.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:35:33 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82484843
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:34 schreef Kasparovi het volgende:

Na de opwelling keert de realiteit en de rede terug?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:35:39 #58
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82484846
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:30 schreef DS4 het volgende:

[..]

Misschien is dat wel te zien op die beide filmpjes: in de ene als ze de kamer binnengaan, zie je iets van een ketting, die andere als ze op de grond ligt, is daar wat op te zien?
pi_82484864
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Als het zijn gewoonte was om meisjes mee te nemen naar zijn hotel, waarom zet die knul dan geen wachtwoord op zo'n laptop?
Ja precies dan hoef je iemand ook zijn nek niet te breken mocht diegene toch je laptop gebruiken.
pi_82484867
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

Na de opwelling keert de realiteit en de rede terug?
En dan moet hij zich toch realiseren dat hij die juwelen beter niet kan meenemen? Maar misschien ga ik idd te veel uit van de geruchten omtrent de juwelen.
pi_82484910
Als zij belastende dingen op zijn computer vindt over de moord op Natalee, waarom is ze dan niet die kamer uitgegaan en het hotel uitgehold!
Ik geloof niks van zijn bekentenis.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82484923
quote:

Juist wel De eerste gedachte: 'Jezus, wat heb ik gedáán?' En dan dus een plan trekken en proberen de situatie te overzien. Bij een geplande moord is de volgende stap (vluchtroute etc.) meestal ook al gepland, hier dus niet.
pi_82484953
quote:

Goed maar we weten wel dat hij redelijk slim is. Als het werkelijk in een opwelling is gebeurd, en hij heeft anderhalf uur de tijd gehad om erover na te denken, dan kan hij zich ook realiseren dat het meenemen van die juwelen níet positief voor hem zal uitpakken. Dan gaat het toch juist op een roofmoord lijken?
Hij zou ook moeten weten dat het afpersen van Beth Holloway onverstandig is. Toch begrijp ik dat hij dusdanige geldnood had dat hij die kant op is gegaan.

Een kat in het nauw...
quote:
Hoezo niet? Na de opwelling kan toch bezinning komen. Wie weet heeft hij zich gerealiseerd dat ze dood was en heeft hij eerst een uur in shock gezeten odz "wat ben ik een domme lul, zeg"...

Kortom: ik vind die anderhalf uur niet een reden om te twijfelen aan dit verhaal.
pi_82484978
Tja, wat moeten we hier nu mee...zal het waar zijn, ik ga er overigens van uit dat de politie met alle info die ze hebben, een en ander aan bewijsmaterialen als match kunnen vinden, laten we hopen dat het lukt, zoals bijvoorbeeld, is er inderdaad op de pc gesnuffeld op het moment dat hij de koffie aan het halen was.

Er zijn nu dus 2 mogelijkheden

1. Het verhaal van Joran is waar
In dit geval vraag ik me af of het filmpje waar hij weg gaat met die tassen, wel het filmpje is waar hij koffie gaat halen, want waarom gaat hij dan met 2 volle tassen koffie halen??
Wie heeft in dit scenario een verklaring voor de tassen- dus Joran heeft haar na koffie halen vermoord, maar bij het koffie halen aan de overkant van de straat neemt hij zijn tassen mee????

2. Het verhaal van Joran klopt niet
Ze was al overleden voordat hij koffie ging halen, roofmoord, is weggegaan met al zijn tassen (filmpje), is buiten denkt shit ik ben iets vergeten, of misschien wel bewust koffie gaan halen (om later eventueel dit verhaal ervan te maken, of om sporen proberen te wissen), zet zijn spullen alvast in de auto, gaat terug met de koffie en vertrekt vervolgens definitief

tja...als ze nou gewoon alle filmpjes, met en zonder koffie achter elkaar laten zien...dan kunnen we onze definitieve-fok-conclusie trekken
pi_82485001
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:37 schreef Felixa het volgende:
Als zij belastende dingen op zijn computer vindt over de moord op Natalee, waarom is ze dan niet die kamer uitgegaan en het hotel uitgehold!
Omdat ze nog bezig was met het vinden van die informatie, gok ik. <--nu hebben Joran en ik ook een band.

Vertelt die waarschijnlijk wel een keer de waarheid, gelooft men hem nog niet.
Go hard or go home
pi_82485021
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:38 schreef DS4 het volgende:

[..]

Hij zou ook moeten weten dat het afpersen van Beth Holloway onverstandig is. Toch begrijp ik dat hij dusdanige geldnood had dat hij die kant op is gegaan.

Een kat in het nauw...
[..]

Hoezo niet? Na de opwelling kan toch bezinning komen. Wie weet heeft hij zich gerealiseerd dat ze dood was en heeft hij eerst een uur in shock gezeten odz "wat ben ik een domme lul, zeg"...

Kortom: ik vind die anderhalf uur niet een reden om te twijfelen aan dit verhaal.
Nah, ik vind die anderhalf uur er wel aan doen twijfelen of het niet toch doelbewust is geweest.
Maar inderdaad, hoezo dan afpersen...
pi_82485040
quote:
En waarom is ze niet mee koffie gaan halen???
Omdat ze dat niet kon misschien....
pi_82485102
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:41 schreef Jesine het volgende:

[..]

Dus dan is optie twee logischer.
Vind die opmerking over die tassen ook goed. Waarom neemt hij eerst de tassen mee, gaat dan koffie halen met het plan 'gewoon' terug te komen en met haar nog een bakkie te doen...
Nee, sorry, I'm not buying it.
pi_82485134
Ik denk dat hij koffie is gaan halen om de boel beneden even te verkennen
Wie er bij de recptie zat etc .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82485294
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:41 schreef Jesine het volgende:

[..]

Precies, zijn verklaring rammelt aan alle kanten.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:49:25 #71
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82485311
quote:
an der Sloot confessed to killing Stephany Flores
The Dutchman said he did because the girl was information on your computer linked to the death of American Natalee Holloway.

Comments (12)
1
2
3
4
5
ShareSend

Van der Sloot is the Dirincri encuentrra which is questioned by CIRM to Stephany Flores. (USI)
Joran van der Sloot confessed the night he killed the young Stephany Flores (21), then - as I would have said - that this read on your laptop -related information on U.S. crime of Natalee Holloway , which is also charged.

In the confession, released by the news News America, the alien said he consummated the crime of Stephany at 8:11 am, returning to the room after having gone shopping. Realizing that she checked his laptop reacted with violence, slapped her face and neck was broken, causing death.

He also noted he left the hotel at 8:56 am with their personal belongings, including his laptop that has been analyzed by experts of the High Technology Division, after which the police report will be prepared.

Not going to Lurigancho. Meanwhile, the head of the National Penitentiary Institute (INPE), Ruben Rodriguez Rabanal, ruled this afternoon that Van der Sloot * is to be held in the prisons in Lurigancho and San Jorge, as had been speculated.

He explained that Lurigancho is discarded because it is overcrowded, and there is the commitment of his administration not to send a more internal, while San Jorge also because there are only primary inmates, and van der Sloot is accused of a serious crime like murder.

There are, he said, Castro Castro, Piedras Gordas, but also criminal in Canete or Aucayama Carquin in Huaral, because it can be any criminal department of Lima.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:50:21 #72
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_82485343
quote:
Dat niet alleen. Hij heeft toch op tv ook al minimaal 2 keer een "beketenis" afgelegd?
Wat maakt dan uit wat dat meisje op die laptop leest? Waar of niet waar, Joran kwam er toch altijd mee weg.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_82485369
Het is logisch dat hij een bekentenis aflegt. Waarschijnlijk hebben ze hem duidelijk gemaakt dat het anders roofmoord wordt, dus 35 jaar. Nu komt ie wat eerder vrij. Zitten moet ie toch wel, of ie het heeft gedaan of niet. Nog steeds vraag ik me af of er een advocaat aanwezig was bij dit alles.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:51:31 #74
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82485384
Dit lijkt mij ook een ordinaire roofmoord wat hij niet toe zal geven. Was zijn zelfmoord poging niet voor niks hij wou dit mee nemen in zijn graf.
pi_82485406
Joran wilde 'rijke chick' versieren
door Johan van den Dongen
ORANJESTAD - Joran van der Sloot wilde in Lima een rijke vrouw aan de haak slaan. Die gedachte liet hem volgens een pokervriend op Aruba niet meer los.

Bewakingsbeelden van Joran en Stephany in het hotel, vlak voor haar dood.
Joran, verdacht van de moord op de welgestelde Stephany Flores, raakte volgens de pokermaat geobsedeerd door dat idee. De Nederlander ontmoette Joran in de pokerroom van hotel Radisson op Aruba. "In de periode dat de vader van Joran was overleden, was Joran op Aruba en uiteraard ook in de pokerroom", stelt de man, die anoniem wil blijven.

Verbaasd

"Toen ik daar speelde aan een tafel met Amerikaanse toeristen, schoof Joran aan. In het begin ben je toch wat verbaasd, maar, zeker omdat je als enige twee Nederlands spreekt, raak je een beetje in gesprek. Vooral over het gebrek aan speelkwaliteiten van de tegenstanders. Op een gegeven moment kwam ik in een grote hand terecht samen met Joran. Hij zette een flink geldbedrag in en ik zei: Als je net zo goed kan bluffen als liegen, ben je een erg goede pokerspeler. Uiteindelijk ging ik mee en won die pot. Toen was het ijs gebroken en hadden we een gezellige avond."

`Niet te slim en te zelfstandig'

Joran van der Sloot keek uit naar een rijk meisje dat 'niet te slim en niet te zelfstandig' was, herinnert zijn anonieme pokervriend zich. "Wat mij opviel waren het vele roken en drinken van Joran en zijn fixatie op geld."

"Na een paar uurtjes kletsen zag hij mijn trouwring en vroeg verbaasd hoe het kan dat ik al getrouwd ben. Hij keek mij recht in de ogen en vroeg hoe het is als iemand echt van je houdt. Ik voelde me enigszins ongemakkelijk. Ik reageerde met een grapje en zei dat het huwelijk de beste manier is om snel rijk te worden in korte tijd. Dit zorgde voor een bizarre discussie." "Joran vertelde dat hij bang was voor zijn toekomst. Hij zag weinig mogelijkheden, maar het idee om een rijke dame te vinden en dan verzekerd te zijn van veel geld, sprak hem erg aan. Hij had zelfs al wat criteria voor een kandidate. Ze mocht lelijk zijn, zodat ze gemakkelijk te versieren was, redeneerde hij. Hij dacht verder dat een zwangerschap wel voor een snel huwelijk zou zorgen."

telegraaf
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')