Leer schrij-ven!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik herhaal het bericht alleen maar die dat ik quote.![]()
Le-zen!
Waarom moet je per se met z'n tweeen koffie gaan halen? Als ik met iemand in een hotel slaap en we hebben zin in koffie, dan gaat 1 van ons dat halen hoor, niet allebei.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:41 schreef Jesine het volgende:
[..]
En waarom is ze niet mee koffie gaan halen???
Omdat ze dat niet kon misschien....
Omdat het kan. Niet dat het een feit is....maar het kan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
Trouwens, hoe komen jullie erbij dat hij gemarteld is voor hij een bekentenis aflegde?
Maar daarom hoef je die niet gelijk van tafel te vegen wat hier wel heel erg gebeurt. De balans is een beetje zoek lijkt het wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat een bekentenis in deze wereld niet altijd feiten betreft.
Nee, jij hebt een probleem met begrijpend lezen.quote:
en vergeet niet....er zou nu ook nog een tennisracket in het spel zijn wat het moordwapen zou zijn geweest...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:05 schreef Drumpie het volgende:
Filmpje van meisje die in de kamer ligt.
http://elcomercio.pe/noti(...)nado-stephany-flores
Trouwens wel raar eigenlijk, zijn bescherming (papa van der Sloot) is "plotseling" overleden op een tennisbaan.. (gif toegedient gekregen).
Paar maanden later vermoord hij een meisje wat die precies op de dag 5 jaar geleden ook heeft gedaan, alleen nu word die niet meer beschermd.
Mensen volgens mij hebben we hier echt wel met een soort van complot te maken. Waar die misschien zelf ook bij betrokken is. We will see..
Zo komen de roddels de wereld wel in...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ja... waar komt dat gif ineens vandaan.
staat nergens...
Nou, dat zou hij samen met z'n advocaat zeker mee kunnen nemen in het proces.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het kan. Niet dat het een feit is....maar het kan.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:18 schreef davo1979 het volgende:
Even over het nieuws dat die flores op zijn pc heeft gekeken. Zou ze niet misschien foto's hebben gezien van het lijk van nathalie? Genomen met een mobieltje ofzo.
Ik zit maar te gissen.
Dat van S1nn3rs vind ik dan ook weer te ver gaan. Vraagtekens zetten bij dit soort bekentenissen begrijp ik, maar geloven in de complete onschuld van Joran gaat toch wel erg ver. Dan ben je wel een echte complotdenker.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:16 schreef Drumpie het volgende:
haha, sorry ik moest het anders verwoorden (misschien gif toegedient gekregen), want hoezo plots.
Die vader wist teveel en moest ook weggeruimd worden, daarom heeft Amerika nu een wraakactie
op Joran opgezet. *slechts een theorie*
btw.
[..]
Veel mensen zeggen, stel dat hij haar niet vermoord heeft maar haar zo gevonden heeft en dan naar de politie zal toestappen en niet vluchten dan zal die alsnog verdacht worden van moord en dan zal het moeilijk te bewijzen zijn dat die daadwerkelijk onschuldig is, waarom niet proberen te vluchten dan?
Dan was dit al naar buiten gebracht dus deze kans lijkt mij onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:18 schreef davo1979 het volgende:
Even over het nieuws dat die flores op zijn pc heeft gekeken. Zou ze niet misschien foto's hebben gezien van het lijk van nathalie? Genomen met een mobieltje ofzo.
Ik zit maar te gissen.
dat kan je wel zeggenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zo komen de roddels de wereld wel in...
Zie 't nog wel gebeuren dat ie z'n verklaring intrekt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:20 schreef johan555 het volgende:
Volgens mij hebben we het hier over een uitgelekte bekentenis .
Een officiële politie verklaring zal nog moet volgen
In welke mate Joran daar onder druk gezet is weet ik niet .(waterboarding ?)
Ik begreep dat hij pas wilde praten als hij een advocaat had .
En een verklaring kan hij ook zo weer intrekken .
Ik weet niet hoe het in dat soort landen gaat, met ook nog eens druk van Amerika die een soort van vergelding willen voor Natalee. Maar ik sluit het ook niet uit. Wel lijkt me het enorm risicovol, want Joran kan dat namelijk makkelijk openbaar maken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, dat zou hij samen met z'n advocaat zeker mee kunnen nemen in het proces.
Ik ga er even van uit dat het allemaal wel zal vallen. Vriendelijk zullen ze zeker niet zijn voor hem, maar martelen is het andere uiterste.
Lijkt me wat onwaarschijnlijk dat ie foto's van het lijk heeft gemaakt gezien je dan zelf nog zorgt voor bewijs ook..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:18 schreef davo1979 het volgende:
Ik zit maar te gissen.
Tuurlijk. Onzin.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me wat onwaarschijnlijk dat ie foto's van het lijk heeft gemaakt gezien je dan zelf nog zorgt voor bewijs ook..
Toch, die gevangenissen zijn natuurlijk vreselijk, ik gun het niemand ook niet Joran, maar ik denk dat Joran nú nog niet gemarteld is, dat komt namelijk sowieso uit en dat kan Peru zich op dit moment niet permitteren. Ik weet niet wat zo'n opmerking van Verhagen doet in dat land, maar martelen zullen ze (nog) niet gedaan hebben.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het kan. Niet dat het een feit is....maar het kan.
We moeten vanuit alle opzichten kijken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat van S1nn3rs vind ik dan ook weer te ver gaan. Vraagtekens zetten bij dit soort bekentenissen begrijp ik, maar geloven in de complete onschuld van Joran gaat toch wel erg ver. Dan ben je wel een echte complotdenker.
Dat snap ik, maar echt overtuigd zijn van een complot is weer een stap verder.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:23 schreef Drumpie het volgende:
[..]
We moeten vanuit alle opzichten kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |