O dat vraag ik me niet af hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En je dan nog afvragen waarom we draaideurcriminelen hebben.
Ze had haar nek gebroken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Wacht, in zijn bekentenis heeft hij het over wurging. Maar in de media werd gezegd dat ze aan hoofdwonden was overleden? Niets over sporen van wurging bij de nek of iets dergelijks. Of heb ik nu iets gemist?
Ik snap de reactie ook heus wel, maar als zoiets in de praktijk bij pedofielen en moordenaars gebeurt, dan kan je dat soort mensen nooit meer vrijlaten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou, van mij mag het.
Maar je kunt niet van mensen verlangen dat ze blij zijn met een veroordeelde pedofiel in hun buurt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:41 schreef cikolata het volgende:
[..]
Je hoeft niet heel intelligent te zijn om goed te kunnen manipuleren.Toen hij jonger was liep hij al bij een psychiater wegens pathologisch liegen.
Ik denk ook dat hij haar in een agressieve bui heeft gedood en die impulsiviteit en agressie zijn juist kenmerken van een antisociale stoornis. Bovendien doet hij in die uitzending van Jaap () hetzelfde, hij hangt een lulverhaal op en perst er wat tranen uit, kost hem geen enkele moeite.
Mhhm, da's best plausibel eigenlijk!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:52 schreef APK het volgende:
[..]
Schijnt dat hij info had verzameld over dochters van rijke families, een relatie aanknopen leek hem een makkelijke manier om aan geld te komen.
Misschien kwam ze info over zichzelf tegen op die laptop.
Jawel, vanaf het begin was er al bekend dat 'er ruzie was gehoord'.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:16 schreef kwiwi het volgende:
Heeft trouwens niemand in het hotel hun/haar horen schreeuwen? Heb er nog niks over gelezen verder. Als iemand op zo'n manier vermoord wordt mag je er toch vanuit gaan dat er even geschreeuwd wordt o.i.d.
jawel hoor, ze zullen alleen niet geaccepteerd worden in een buurt en iedereen zal hem in de gaten houden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap de reactie ook heus wel, maar als zoiets in de praktijk bij pedofielen en moordenaars gebeurt, dan kan je dat soort mensen nooit meer vrijlaten.
Ah oke, dan heb ik dat over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:16 schreef sheotah het volgende:
[..]
Jawel, vanaf het begin was er al bekend dat 'er ruzie was gehoord'.
Toch raar dat ze het dan hadden over die hoofdwonden in de media....terwijl een gebroken nek me een toch wat waarschijnlijkere doodsoorzaak lijkt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze had haar nek gebroken.
Misschien heeft hij haar bij de nek gepakt, haar nek gebroken en daarna in blinde woede nog geslagen en geschopt?
Maar wat vindt jij dan? Iemand letterlijk levenslang opsluiten? Beter dan meteen maar doodstraf? Persoonlijk vind ik de straffen in NL bijv. te laag, maar hier gaat het om Peru. Als Joran over 20 jr nog levend uit Castro komt, vind ik dat hij wel weer recht heeft op een 'normaal' leven. Zo is dat ook bepaald in onze rechtstaat. Je zit je straf uit en daarmee is de kous in principe af. Het gaat niet om gunnen, maar het is gewoon zo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:10 schreef bastibro het volgende:
[..]
Nou, nou, nou linksch mens . .
2 meisjes gedood en dan nog een goed leven verdienen.
Volgens mij ben jij rijp voor een gesticht.
Voor mij zit hij op de best mogelijke plaats de komende 10 jaar hOOr, tussen de moordenaars en meer ziekelingen zoals hijzelf![]()
Misschien kun je n`s bij hem langs gaan, als hij dan nog leeft, en hem een welverdiende knuf geven?
Dan is het wel slecht dat ze na dagen pas een kijkje zijn gaan nemen in die kamer. Terwijl ze Joran alleen zagen vertrekken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:16 schreef sheotah het volgende:
[..]
Jawel, vanaf het begin was er al bekend dat 'er ruzie was gehoord'.
volgens mij is in een van de eerste topics vermeld dat andere gasten geruzie hadden gehoord.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:16 schreef kwiwi het volgende:
Heeft trouwens niemand in het hotel hun/haar horen schreeuwen? Heb er nog niks over gelezen verder. Als iemand op zo'n manier vermoord wordt mag je er toch vanuit gaan dat er even geschreeuwd wordt o.i.d.
Waren beelden van een reconstructie die op de Peruaanse tv is uitgezonden.quote:
Iemand in de gaten houden en niet accepteren binnen een buurt is wat anders dan die persoon weren en wegwerken uit de buurt, waar ik het over had. En dat gebeurd ook wel eens. Nog niet zo lang geleden trouwens met een pedofiel (of pedoseksueel?).quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:17 schreef Gia het volgende:
[..]
jawel hoor, ze zullen alleen niet geaccepteerd worden in een buurt en iedereen zal hem in de gaten houden.
En m.i. is dat ieders goed recht.
Het kan ook beide zijn...dat meneer helemaal door het lint is gegaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch raar dat ze het dan hadden over die hoofdwonden in de media....terwijl een gebroken nek me een toch wat waarschijnlijkere doodsoorzaak lijkt.Beetje vreemd allemaal.
Als hij nu al een psychopaat is, en na jarenlange opsluiting in Peru weer vrijkomt, denk ik dat ie er niet minder gevaarlijk op is geworden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:17 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Maar wat vindt jij dan? Iemand letterlijk levenslang opsluiten? Beter dan meteen maar doodstraf? Persoonlijk vind ik de straffen in NL bijv. te laag, maar hier gaat het om Peru. Als Joran over 20 jr nog levend uit Castro komt, vind ik dat hij wel weer recht heeft op een 'normaal' leven. Zo is dat ook bepaald in onze rechtstaat. Je zit je straf uit en daarmee is de kous in principe af. Het gaat niet om gunnen, maar het is gewoon zo.
Of het op deze manier werkt is een tweede kwestie.
Ik gun ze geen goed leven, alleen dat is hoe ons rechtssysteem werkt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:10 schreef bastibro het volgende:
[..]
Nou, nou, nou linksch mens . .
2 meisjes gedood en dan nog een goed leven verdienen.
Volgens mij ben jij rijp voor een gesticht.
Voor mij zit hij op de best mogelijke plaats de komende 10 jaar hOOr, tussen de moordenaars en meer ziekelingen zoals hijzelf![]()
Misschien kun je n`s bij hem langs gaan, als hij dan nog leeft, en hem een welverdiende knuf geven?
die gevangenissen zijn daar geen pretjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:13 schreef bastibro het volgende:
[..]
Dat zou te makkelijk voor hem zijn. Rotten in die hel van een gevangenis daar, dat moet hij.
Ik heb ook ergens gelezen wat voor wonden ze allemaal had.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:18 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het kan ook beide zijn...dat meneer helemaal door het lint is gegaan.
Vooral dat laatste. Als hij ergens komt te wonen en de mensen weten wie hij is, wordt hij zeer waarschijnlijk niet liefdevol in de wijk opgenomen. En dat kun je ook niet van mensen verwachten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:17 schreef Qebbel het volgende:
Als Joran over 20 jr nog levend uit Castro komt, vind ik dat hij wel weer recht heeft op een 'normaal' leven. Zo is dat ook bepaald in onze rechtstaat. Je zit je straf uit en daarmee is de kous in principe af. Het gaat niet om gunnen, maar het is gewoon zo.
Kun je dat vertalen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:20 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik heb ook ergens gelezen wat voor wonden ze allemaal had.
Zal het even opzoeken...
En dat waren ze vorige week ook niet. Algemeen bekend feit toch? Ik kan er geen medelijden mee hebben, is ie schuldig.quote:
Doodstraf is het te licht voor vind ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:17 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Maar wat vindt jij dan? Iemand letterlijk levenslang opsluiten? Beter dan meteen maar doodstraf? Persoonlijk vind ik de straffen in NL bijv. te laag, maar hier gaat het om Peru. Als Joran over 20 jr nog levend uit Castro komt, vind ik dat hij wel weer recht heeft op een 'normaal' leven. Zo is dat ook bepaald in onze rechtstaat. Je zit je straf uit en daarmee is de kous in principe af. Het gaat niet om gunnen, maar het is gewoon zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |