Neehoor, niet van bevolkingsgroepen. Alleen van criminele dubbelpaspoorters en hun families.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:45 schreef gelly het volgende:
Kloon die oproept tot deportatie van bevolkingsgroepen
Marokkaan meest criminele jongere..
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:13 schreef mediacurator het volgende:
Frutsel mag mijn topic verplaatst worden waar _ledje_ er geen last van heeft dan?
Doe maar BNW desnoods, anders wordt _led_ gefrustreerd, en dat kunnen we niet hebben natuurlijk!
Okay, nah ja, de TS was toch een flapdrolquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:58 schreef sp3c het volgende:
geen bron, misschien kan TS zich melden met de bronnen maar van dit soort dingen krijgt Fok! last
Dank jequote:Op zondag 27 juni 2010 14:39 schreef Disana het volgende:
Helikopter stort neer bij Maasvlakte (twee doden)
Helikopter stort neer bij Maasvlakte
Misschien de topicreeks eens volgen? Het is maar een ideetje.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:29 schreef Frutsel het volgende:
Wordt hier eigenlijk uberhaupt nog wel eens wat nieuws gemeld?
Of blijft het zoals vanouds het wellus nietus spelletje?
Dan kan het net zo goed richting ONZ of GC
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
Oh dus hetzelfde hoe ik heb aangegeven dat er mensen die x en er mensen zijn die y.. Pot Ketel.![]()
Als jij eenzelfde voorbeeld bij mij als enige waarheid ziet, waarom is dat bij jouw voorbeeld anders?
Als ik 434749939 kaartjes koop kan ik ook 5 jaar reizen. Je snap je eigen punt nieteens meer grapjas.
Jij stelde dat het sneller is met de ov kaart ivm het vertrouwde papieren kaartje, dat is gewoon onzin en ik ga het niet nogmaals uitleggen![]()
Je blijft constant op 1 punt doorhameren, een punt wat jij zelf zo maakt. Dom stuk vreten
En als niet weer telkens dezelfde argumenten komen waarom de OV chipkaart zo klote is, dan hoor je van mij ook niet telkens dezelfde argumenten waarom de kaart prima is.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:55 schreef Zelva het volgende:
[..]
Misschien de topicreeks eens volgen? Het is maar een ideetje.
Dat het topic compleet volgebaggerd wordt door VancouverFan die in elk topic continue dezelfde argumenten, cq eigen meningen gepresenteerd als absolute feiten naar voren haalt, die in vorige topics allang zijn weerlegd, maar iedere keer weer van stal gehaald worden in een nieuw topic, kunnen we ook niets aan doen. Dat dat noopt tot nog een keer weerleggen is ook logisch.
Sowieso triest om het naar ONZ te willen verplaatsen. Ga jij ook al beginnen met net doen als of er geen problemen zijn en het allemaal maar onzin is, en iedereen die problemen heeft uitmaken voor zeurpieten, hét 'argument' bij voorkeur van VancouverFan dat hij in zo'n beetje elke post weer te berde brengt?
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:07 schreef Frutsel het volgende:
Ik zeg ook niet dat we het doen, maar zo af en toe mag er wel weer wat van gezegd worden. Ik zie ook een bepaalde tendens, maar een topicverkloten doe je vaak niet alleen.
Kan wel zeggen: Blijf hem negeren, maar dat is uiterst lastig zie ik wel. Geef aan in topicrapports waar het te gek wordt en reageer er niet op. Blijft de beste manier.
Wat de "algehele tendens" is, is niet aan jou om te bepalen.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:38 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Hem negeren zou zonde zijn, want dan komt er een einde aan een topicreeks van 33 topics. Aangezien de algemene tendens is dat de OVChip toch voornamelijk een drama is, en VF een roepende in de woestijn. En hij roept heel hard gezien het aantal topics waarin hij actief is. En ja negeren zou inderdaad de beste oplossing zijn.
Rover klaagt over duurdere tarievenquote:We wachten op nieuws en dan zien we verder.
Reeksen zijn inderdaad kansloos meestal.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:39 schreef Dagonet het volgende:
Open je toch een nieuw topic met dat als titel? Dan zien andere mensen het ook nog eens, zo'n reeks van 33 delen komt toch amper meer een nieuwe lezer..
Niks geniepig.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:36 schreef Zelva het volgende:
[..]
Rover klaagt over duurdere tarieven
Dit bijvoorbeeld? Geniepige prijsverhogingen door de ov-chipkaart. Daar mag blijkbaar niet meer over gediscussieerd worden en we weten allemaal wie nu in zijn vuistje lacht. Geen nieuws is goed nieuws.
Het bovenste, in welke context dan ook, is weer een uitspraak die onze = vriend Kees al te graag maakt. Net zo graag door telkens te herhalen hoe bloeddorstig de Joodse God is en hoe vredelievend de Christelijke God, dus alle mensen die niet snappen waarom Christenen mbt Jezus en de mythe dat de Joodse mensen hem vermoorden zouden hebben alsnog veelal Joodse mensen steunen, kom langs bij Kees hij is de uitzondering.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:44 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik moest even terugzoeken om het verhaal helder te krijgen.
Dus een jood die bekogeld wordt met eieren doet aangifte van een antisemitische actie en klaagt dat de politie niks doet.
Vervolgens blijkt na politieonderzoek dat het geen antisemitische actie was, maar een semitische actie, van joodse kwajongens. Kutjoden, dus.
als je open maakt maak ik van slappe goedquote:Op zondag 4 juli 2010 02:13 schreef sp3c het volgende:
omdat het een slap kuttopic is met een slappe TT en een slapperee OP
Dan gaan de modjes het nog druk krijgen met de term kutmarokkanen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het bovenste, in welke context dan ook, is weer een uitspraak die onze anti-semitische vriend Kees al te graag maakt. Net zo graag door telkens te herhalen hoe bloeddorstig de Joodse God is en hoe vredelievend de Christelijke God, dus alle mensen die niet snappen waarom Christenen mbt Jezus en de mythe dat de Joodse mensen hem vermoorden zouden hebben alsnog veelal Joodse mensen steunen, kom langs bij Kees hij is de uitzondering.
Desalniettemin kan zo'n opmerking natuurlijk niet raar dat hij dit zo doet, nouja raar, voor hem natuurlijk niet.
Halen we altijd weg wanneer we het zien en note ik. Zie mijn eerdere toevoeging aan de OP van feedback.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan gaan de modjes het nog druk krijgen met de term kutmarokkanen.
Melden is dus welkomquote:Als toevoeging; Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren. Net als volken/groepen mensen als apen betitelen.
Datt is geen insinuatie, dat is een constatering van feitelijke aard.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:20 schreef Disana het volgende:
Maar onderstaande
onze anti-semitische vriend Kees
mag kennelijk wel. Of mag het omdat het in de FB staat. Ik zie zulke dubbele insinuaties liever helemaal nergens.
Feedback zitten we normaal zo min mogelijk aan, en SC nog minder. Zal achter wel even neerleggen of daar vanaf nu op gemod kan gaan worden. Net als users te pas en te onpas voor xenofoob uitmaken.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:20 schreef Disana het volgende:
Maar onderstaande
onze anti-semitische vriend Kees
mag kennelijk wel. Of mag het omdat het in de FB staat. Ik zie zulke dubbele insinuaties liever helemaal nergens.
Kanker is wat anders dan kut.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Halen we altijd weg wanneer we het zien en note ik. Zie mijn eerdere toevoeging aan de OP van feedback.
[..]
Melden is dus welkom
Kut Marokkanen haal ik ook altijd wegquote:
Had ik maar een functie die posts uit feedback naar de SC kon verplaatsen!quote:
Dit was een nuttige FB post om jullie duidelijk te maken dat het veel te warm is en er belangrijker zaken zijn op de wereld.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:39 schreef paddy het volgende:
[..]
Had ik maar een functie die posts uit feedback naar de SC kon verplaatsen!
Toch kom je altijd dapper opdraven als paddy nog prima in de buurt was.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:22 schreef sp3c het volgende:
ik heb een kater en mijn moeder op bezoek dus het gaat allemaal wat slomer
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |