abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83542122
Chauffeur laat meisje achter in snikhete bus UTRECHT - Een buschauffeur van Connexxion heeft een verstandelijk gehandicapt meisje uit Utrecht urenlang alleen in een snikheet busje achtergelaten.

De man had het meisje woensdagmorgen opgehaald bij haar huis om naar school te gaan, schrijft RTV Utrecht. Tijdens de rit zou de chauffeur niet lekker zijn geworden en naar huis zijn gereden. Daar ging hij in bed liggen. Pas uren later realiseerde hij zich dat de Utrechtse, die niet kan praten, nog achterin het busje zat. Hij reed haar daarop alsnog naar school, waar zij rond het middaguur aankwam.

De man, die al 12 jaar in dienst was, is op staande voet ontslagen. „De chauffeur werkte al twaalf jaar bij ons en had een goede staat van dienst, maar deze nalatigheid nemen we hoog op”, aldus een woordvoerder van Connexxion donderdag.

De busmaatschappij heeft zowel met de school als met de ouders van het meisje contact gehad. Met de leerlinge gaat het redelijk tot goed, aldus de woordvoerder.

En terecht ontslag op staande voet.Een kind wat afhankelijk van je is , wat nioet kan pratenEn de chauffeur niet lekker en haar 3 uur in een bus laten zitten? waarom nioet naar een arts gereden of vervanging gezocht?
Mijn kind is afhankelijk van dit soort vervoer moet er niet aan denken..
pi_83542138
sorry niet goed gespiekt
pi_83542147
Tering, quote dan het bericht en een linkje naar het originele nieuwsbericht.
  donderdag 1 juli 2010 @ 19:15:39 #4
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_83542318
dat is inderdaad wel een vrij catastrofale vergissing ja.. blijkt maar weer eens dat buschauffeurs niet (in hun spiegels) kijken
pi_83542531
Zo heej, de chauffeur is een mens die fouten maakt?
Hij deed het niet met opzet, natuurlijk is het niet goed te praten maar zo iets kan gebeuren.

Een straf was op zijn plaats, maar ontslag vind ik wel ver gaan.
pi_83542582
Ontslag gaat idd wel erg ver hoor.
pi_83542663
Ontslag lijkt me ver gaan voor iemand die al twaalf jaar in dienst is, en een goede staat van dienst heeft.
Jesus saves but death prevails.
pi_83542681
Vergissen is menselijk. Wel heel erg kort door de bocht om dat iemand zo te verwijten.
  donderdag 1 juli 2010 @ 19:34:16 #10
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_83542858
mensen maken fouten, ik vindt ontslag een beetje overdreven
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_83544507
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:34 schreef DeBassist het volgende:
mensen maken fouten, ik vindt ontslag een beetje overdreven
dat mag jij vindten.
  Moderator donderdag 1 juli 2010 @ 20:29:52 #12
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_83544931
dicht!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')