quote:Op maandag 7 juni 2010 22:54 schreef drumminggod het volgende:
[..]
waarom verwachtte ik die zin?
Doe maar rookverslaafd. Ik ken allebei. En de rokerst zijn het meest happy
.
Neerstorten in vliegtuig op zee of zinken met een cruise
tvp.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:56 schreef Trollface. het volgende:
Zinken, dan kun je nog zwemmen.
TVP of Volg topic?
Niet zo dramatischquote:Op maandag 7 juni 2010 22:59 schreef drumminggod het volgende:
Ik was de laatste. Zo mijn best gedaan op mijn mobiel.
Haat.
ik doe zo mijn bestquote:Op maandag 7 juni 2010 23:01 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
tvp.
Slissen of stotteren?
[..]
Niet zo dramatisch.
waarom kan ik hier nooit tussen kiezen! Doe mij vandaag maar doof danquote:Op maandag 7 juni 2010 23:08 schreef Koeketrommel het volgende:
100 jaar worden en 10 jaar lang zwaar leven, kan ik m'n kleinkinderen nog meemaken.
Doof of blind?
Tornado, gebeurd in Nederland lekker toch niet. En bliksem vind ik eng!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:09 schreef drumminggod het volgende:
[..]
waarom kan ik hier nooit tussen kiezen! Doe mij vandaag maar doof dan.
Dood gaan aan bliksem of in een tornado weggesleurd worden!
bliksem eng vindenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:10 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Tornado, gebeurd in Nederland lekker toch niet. En bliksem vind ik eng!![]()
Vergeven en vergeten of erover doorgaan?
computernerdquote:Op maandag 7 juni 2010 23:13 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Druppel op m'n hoofd en een baard.
![]()
Computernerd of wiskunde-brein (in negatieve zin dan)?
Uhm. Qua lichaamslengte?quote:
jongensquote:Op maandag 7 juni 2010 23:33 schreef Koeketrommel het volgende:
Tekentalent!
Kwa kinderen:
Alleen maar meiden of alleen maar jongens?
Zitten, anders val ik na een paar uur om.quote:
Weet ik niet, daarom vraag ik het ook!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:44 schreef Koeketrommel het volgende:
Ja wat denk je zelf
Heel slim of heel mooi?
Altijd met een harde stem.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:46 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Weet ik niet, daarom vraag ik het ook!
Slim, aan uiterlijk kan iets worden gedaan, en dat is ook niet het allerbelangrijkst.
Altijd met een harde stem praten of constant fluisteren?
Handboeien, ligt er natuurlijk ook een beetje aan voor hoe lang..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:50 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Altijd met een harde stem.![]()
Handboeien of blinddoek?
Gesnapt door kinderen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:31 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Handboeien, ligt er natuurlijk ook een beetje aan voor hoe lang..![]()
Gesnapt worden door kinderen tijdens de daad of gefilmd worden?
autoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:48 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Gesnapt door kinderen.
Auto of motorfiets?
Bij mannen of vrouwen? Lang haar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:35 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
auto
Lang haar of kaal (geschoren)?
Alleen echte.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:00 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Bij mannen of vrouwen? Lang haar.![]()
Redelijke kleine, maar echte borsten, of redelijke grote, maar neppe borsten?
Strikvraag?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:39 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Alleen echte.
Alleen maar ruige seks of alleen maar zachte, intieme seks?
Die is simpelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:41 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Strikvraag?Zachte dan maar, heb je tenminste nog iets van romantiek in plaats van dat keiharde gebats.
Beschamende vrienden/familieleden hebben of zelf iemand zijn om je voor te schamen?
Los gaan op de dansvloer...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:45 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Die is simpelbeschamende vrienden/familieleden natuurlijk.
Gezellig in een kroeg een paar drankjes nemen of in een discotheek los gaan op de dansvloer?
TVP!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:48 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Los gaan op de dansvloer...![]()
De ouderwetse TVP of de 'Volg topic'-knop?
Iemand op mij, dan weet ik tenminste dat ´sorry´ welgemeend isquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:44 schreef drumminggod het volgende:
[..]
veters.
Hij altijd op iemand wachten of iemand op jou?
Tap.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:51 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Iemand op mij, dan weet ik tenminste dat ´sorry´ welgemeend is.
Tap- of line-dancing?
-15, kun je gezellig saampjes warm binnen zittenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:05 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Tap.
Buitentemperatuur van -15 of van +40 oC?
Niet, ik vind het wel prima zo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:30 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
-15, kun je gezellig saampjes warm binnen zitten.
Populair zijn of niet?
zonsondergang op een mooi wit strandquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:33 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Niet, ik vind het wel prima zo.![]()
Een romantische zonsondergang of romantisch voor de openhaard?
De fout om een relatie te beginnen met een slet heb ik al een keer gemaakt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:50 schreef drumminggod het volgende:
[..]
zonsondergang op een mooi wit strand(wat ben ik ook een softy soms
)
een slet als vriendin hebben of naar een one-night stand slet
Macquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:00 schreef FBreijer het volgende:
[..]
De fout om een relatie te beginnen met een slet heb ik al een keer gemaakt.![]()
Dus doe mij maar een one night stand slet.
PC of MAC?
Lego!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:03 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Mac. Zeker met de muziek, foto's en films die ik veel maak. Voor games PC.
Lego of duplo
Nike? Ik draag geen van beidequote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:15 schreef drumminggod het volgende:
[..]
hoge. Heb nu hoge+lage in een!
Nike of Adidas
Zonder.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:18 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Nike? Ik draag geen van beide![]()
Zonder of met (eventueel getrimmed) haar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn piek is kwijt
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:36 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Zonder.
serieus of grappigGrappig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een lieve of een stoere bijnaam hebben?
(Mn buurmeisje noemt me snoeziepoezzie)
Een geile: Tijger Een lieve.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:09 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Grappig!
Een lieve of een stoere bijnaam hebben?
(Mn buurmeisje noemt me snoeziepoezzie)
eigen kinderen. IS het echt van jouquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:49 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Een geile: Tijger Een lieve.
Kinderen zelf baren of adopteren?
Ja jij hoeft het er niet uit te persen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:03 schreef drumminggod het volgende:
[..]
eigen kinderen. IS het echt van jou
zusje of broertje
Moderne telefoon.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:05 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ja jij hoeft het er niet uit te persen!![]()
Broertje trouwens, jongens lijken me over te algemeen gemakkelijker.
High-tech, moderne telefoon of een oude, vertrouwde?
Niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:32 schreef verleiding het volgende:
[..]
Moderne telefoon.
Een miljoen euro krijgen ten koste van 10 random onschuldige mensenlevens of niet?
perenijsjequote:Op woensdag 9 juni 2010 17:28 schreef FBreijer het volgende:
[..]
shoarma
Een appel of een peren ijsje?
horizontaalquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:39 schreef Lespaulspelert het volgende:
Grote, maakt bijna geen verschil voor mij, mits de kwaliteit verbeterd.
Verticale of horizontale strepen?
Veel rondingen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:46 schreef drumminggod het volgende:
[..]
horizontaal
veel rondingen of veel hoekig
mp3. Bestaat die mp4-reeks wel?quote:
Onder welke steen kom jij vandaan gekropen?!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:41 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
mp3. Bestaat die mp4-reeks wel?![]()
Continu een pokerface hebben of een gezicht hebben waarvan de emoties af te lezen zijn?
Nee, ik bedoelde of dat nou daadwerkelijk ontwikkeld is, sinds je de iPods en walkmans (Sonyquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:57 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan gekropen?!![]()
Continu een pokerface hebben.
Ellen of Anne?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:43 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde of dat nou daadwerkelijk ontwikkeld is, sinds je de iPods en walkmans (Sony) hebt etc.
..Uhm. Anne?![]()
Telefoonseks of geile sms'jes naar elkaar sturen?
Ja, dat is het dus.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:43 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde of dat nou daadwerkelijk ontwikkeld is, sinds je de iPods en walkmans (Sony) hebt etc.
..Uhm. Anne?![]()
Telefoonseks of geile sms'jes naar elkaar sturen?
doe ik niet hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:47 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Zonder kosten, telefoon, anders sms.
Carnaval of wintersport?
Langzaam opbouwen, geniet je er meer van.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef drumminggod het volgende:
[..]
doe ik niet hoor.
Wintersport.
Langzaam opbouwen of meteen ertegenaan!
Nooit geil zijn. Ignorance is bliss.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:12 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Langzaam opbouwen, geniet je er meer van.![]()
Geil zijn zonder enige vorm bevrediging te mogen/kunnen krijgen of nooit geil zijn?
Scuba diving, is veel relaxter onder water.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:35 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Nooit geil zijn. Ignorance is bliss.![]()
Scuba diving of wind surfen?
Tampons. Als je ze goed inbrengt kun je doen wat je wilt, hoor, zie en voel je ze niet, subliem!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:44 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Scuba diving, is veel relaxter onder water.![]()
Bij pr0n kijken goeie timing hebben bij een minder goed filmpje of een goed filmpje en een minder goede timing?
Voor de vrouwen, eh, tampons of maandverband?
Bloemen, zolang ze maar niet stinken is het goed.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:37 schreef snakelady het volgende:
Wakker blijven
Bloemen op tafel of een plant op tafel.
Verleidenquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:45 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
I have no clue what you're talking about!![]()
Verleiden of verleid worden?
Masseren. Ik geniet als andere mensen genieten van mijquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:49 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Verleiden![]()
Masseren of gemaseerd worden?
69! Anders zelf aan de slag om dezelfde reden die jij noemde.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:56 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Masseren. Ik geniet als andere mensen genieten van mij
gepijpt worden/gebeft worden of zelf aan de slag
wielrennen. Verneuk je je knieën nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:59 schreef FBreijer het volgende:
[..]
69! Anders zelf aan de slag om dezelfde reden die jij noemde.
Hardlopen of wielrennen?
Meer, vandaag strapte er weer 2 josties de metro in, al blowend en met open flessen sterke drank.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:02 schreef drumminggod het volgende:
[..]
wielrennen. Verneuk je je knieën niet
meer blauw op straat of niet? ()
Mét. Geert heeft opzich best goede ideen. Alleen draaft hij nogal door zo nu en dan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:09 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Meer, vandaag strapte er weer 2 josties de metro in, al blowend en met open flessen sterke drank.
Ik dacht: That this can in the Netherlands!
Een coalitie mét of zonder de PVV?
Abortus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:31 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Mét. Geert heeft opzich best goede ideen. Alleen draaft hij nogal door zo nu en dan.
tienerouder of abortus
ik zie geen verschil\quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:35 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Geen!![]()
[ afbeelding ] Dinosaurus of [ afbeelding ] kangoeroe?
Oh ja, dat gaat nu rondquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat is het punt juist. Wat is het volgens jou?
Geef mij maar een echte koptelefoon.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Oh ja, dat gaat nu rondeen dino
in ear of koptelefoon?
limewire zuigt echt. Dat gebruik ik al jaren niet meer! Dus soulseekquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Geef mij maar een echte koptelefoon.
Soulseek ofLimewire
![]()
?
Nagelbijten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef drumminggod het volgende:
[..]
limewire zuigt echt. Dat gebruik ik al jaren niet meer! Dus soulseek
nagelbijten of neuspeuteren
Allebei.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:12 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Rode dan maar![]()
bier of mixdrankjes
1 van beidequote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Allebei.![]()
zomer of winter? - inspiratieloos
Grmbl. Ik kan niet kiezen jaquote:
Winter.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:17 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Grmbl. Ik kan niet kiezen ja![]()
Mixdrankjes dan maar.![]()
En nu m'n post beantwoorden.
Zomer of winter?
windows live.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Winter.![]()
Windows Live Mail of Outlook Express?
Brede schouders.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:22 schreef drumminggod het volgende:
[..]
windows live.
handig voor op school en werk
wasbordje of brede schouders
te dik..quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:23 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Brede schouders.
Te mager of te dik?
Benzine, ruikt lekker hahaquote:
0quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:29 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Benzine, ruikt lekker haha![]()
Eminem of Tupac?
Onweerquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:30 schreef drumminggod het volgende:
[..]
0
`ik ken alleen Eminem. Allebei bullshit.
regen of onweer
Helemaal geen bullshitquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:30 schreef drumminggod het volgende:
[..]
0
`ik ken alleen Eminem. Allebei bullshit.
regen of onweer
dat is geen muziekquote:
Audacityquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:31 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Onweer![]()
Hoewel regen ook mooi is.![]()
Audacity of CoolEdit?
1. Het is wel muziekquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:35 schreef drumminggod het volgende:
[..]
dat is geen muziek
[..]
Audacity
toeren met een musclecar in Amerika of een bike
Gelukkig, dûh?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:37 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
1. Het is wel muziek
2. Met een bike, geen idee wat een musclecar is![]()
Heel je leven gelukkig zijn zonder geld of heel je leven ongelukkig met wel geld
te dapper.. Alhoewel dat niet altijd goed uitpaktquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:38 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Gelukkig, dûh?![]()
Te dapper of een schijtluis zijn?
Lammetjessssquote:
Schoenenverslaafd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:40 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Lammetjessss![]()
Schoenenverslaafd of smsverslaafd?
korte broek FTWquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:06 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Schoenenverslaafd.
Korte of lange broek?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:08 schreef drumminggod het volgende:
[..]
korte broek FTW
te warm of te koud
hehequote:Op donderdag 10 juni 2010 23:23 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Te koud!
[ afbeelding ]
Crackers of toastjes?
Goed dat iedereen alles van hem weet, de schoft.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:25 schreef drumminggod het volgende:
[..]
hehe. Toastjes
.
Joran v/d sloot. Aandachtstrekkerij of goed dat iedereen alles van hem weet.
Onzekerheid in de liefde.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:50 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Goed dat iedereen alles van hem weet, de schoft.![]()
Schaamte of onzekerheid?
Paintball, lijkt me geniaalquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:52 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Onzekerheid in de liefde.
Voor al het andere schaamte.
Lasergamen of paintball?
Ha, die hoef ik echt nooit meer tegen te komen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:56 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Paintball, lijkt me geniaal!
Goed met je ex overweg kunnen en nog regelmatig afspreken of geen aandacht meer aan besteden?
I join the clubquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:00 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Ha, die hoef ik echt nooit meer tegen te komen.![]()
Avond- of ochtendmens?
Een vriendin die vreemd gaat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:34 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
I join the club!
Avond. That's when the magic happens!![]()
En 's ochtends ben ik meestal te slaperig om actief te kunnen zijn.
Je vriend(in) die vreemdgaat of jijzelf?
Zal mij een bom boeien, als 't maar leuk staat en lekker zit, doe dan de afgeprijsde koopjes maar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:45 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Een vriendin die vreemd gaat.
Alleen dure merkkleding of alleen de afgeprijsde koopjes?
Dat gaat gelukkig meestal hand in handquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:44 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Zal mij een bom boeien, als 't maar leuk staat en lekker zit, doe dan de afgeprijsde koopjes maar.
Streven naar een hoog inkomen of naar aanzien?
Als ik verder wel kleding draag.. Graag, anders schuurt het zo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:32 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Dat gaat gelukkig meestal hand in hand![]()
Anders aanzien.
Wel of geen ondergoed?
Ketting.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:04 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Als ik verder wel kleding draag.. Graag, anders schuurt het zo.Anders niet.
Als cadeautje geven/krijgen: een ketting of armband?
Bad, helaas heb ik er weinig gebruik van gemaakt toen we er nog één hadden, besef nu pas hoe ontspannend zoiets werkte.quote:
Onschuldig lijken maar stout zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:13 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Bad, helaas heb ik er weinig gebruik van gemaakt toen we er nog één hadden, besef nu pas hoe ontspannend zoiets werkte.![]()
Onschuldig lijken maar stout zijn, of stout lijken maar onschuldig zijn?
Eeeehm.. Zelf geen van beide gehad, dus een echte voorkeur heb ik niet. Maar omdat ik toch bang ben dat katten m'n huis zullen afbreken kies ik voor hond.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:14 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Onschuldig lijken maar stout zijn.
Kat of hond?
Katten breken je huis niet afquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:36 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Eeeehm.. Zelf geen van beide gehad, dus een echte voorkeur heb ik niet. Maar omdat ik toch bang ben dat katten m'n huis zullen afbreken kies ik voor hond.
Hemelbed of waterbed?
Rome.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:05 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Katten breken je huis niet af
Ik ga wel voorr een hemelbed. Een waterbed vind ik verneukt liggen
Parijs of Rome
Verveling, dan ga ik wel achter FOK! of zo, en neem daarna snel ontslag.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:35 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Rome.
Een té stressvolle baan of een baan waar je je enorm verveeld?
betere functie hebbenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:24 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Verveling, dan ga ik wel achter FOK! of zo, en neem daarna snel ontslag.
![]()
Collega's die het allemaal beter doen dan jijzelf of die je allemaal niet mogen omdat je een betere functie hebt?
Hmm, lastige. Ik heb niet veel zin in een agressieve vriend, maar eentje die helemaal niets durft is ook weer zo.. Niet aantrekkelijk. Doe dan toch maar het watje, das beter dan een relatie hebben met iemand die alles en iedereen in elkaar wil rammen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:54 schreef drumminggod het volgende:
[..]
betere functie hebbenmijn collega's hoeven niet mijn beste vrienden te worden.
te aggressief of een watje?
Beide hebben wel wat, maar ik denk toch dat ik voor het moderne zou gaan.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:56 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Hmm, lastige. Ik heb niet veel zin in een agressieve vriend, maar eentje die helemaal niets durft is ook weer zo.. Niet aantrekkelijk. Doe dan toch maar het watje, das beter dan een relatie hebben met iemand die alles en iedereen in elkaar wil rammen.
![]()
Een klassiek huwelijk hebben (Lees: bruid in witte jurk, ceremonie in de Kerk etc.) of een modern huwelijk (Bijv. na een romantisch uitje in Las Vegas trouwen) ?
Veel slechter, ik leer 't hem wel, geen probleemquote:Op zondag 13 juni 2010 15:31 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Beide hebben wel wat, maar ik denk toch dat ik voor het moderne zou gaan.![]()
Een partner die veel beter of juist veel slechter kan dansen dan jijzelf?
Oei, dat is een lastige; ze zijn beide zoquote:Op zondag 13 juni 2010 15:47 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Veel slechter, ik leer 't hem wel, geen probleem.
Mooie, lange benen of een mooie kont?
1 Lange vakantie. Heb daar meer meequote:Op zondag 13 juni 2010 16:00 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Oei, dat is een lastige; ze zijn beide zo!
Ik denk dat mijn voorkeur toch naar lekkere billen gaat.![]()
1 lange vakantie of meerdere weekendjes weg?
Uiterlijk, doh. Sowieso iets belangrijks voor mij.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:49 schreef drumminggod het volgende:
[..]
1 Lange vakantie. Heb daar meer mee
eerste instantie voor het uiterlijk of innerlijk gaan?
Met een groepquote:Op zondag 13 juni 2010 17:56 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Uiterlijk, doh. Sowieso iets belangrijks voor mij.
Wanneer fiets/loop/ren je harder, als je alleen traint of met een groep?
manga.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met een groep
Manga of Marvel
een vreselijke lach. Dan lach ik alleen maar harderquote:Op zondag 13 juni 2010 22:42 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Mijn mam is cool.![]()
Een vreselijke lach hebben of een vreselijke houding?
Iemand zijn met 2 vrienden.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:44 schreef drumminggod het volgende:
[..]
een vreselijke lach. Dan lach ik alleen maar harder.
Mooiboy/ sm3tjuhh of iemand zijn met 2 vrienden
zonder drank. Ik kan makkelijk zonder + vriendin blij omdat het lekker smaaktquote:Op zondag 13 juni 2010 22:50 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Iemand zijn met 2 vrienden.
Leven zonder drank of leven zonder internet?
Zolang dat ding maar niet zoveel herrie maakt als ik van iedereen verneem en er niet in m'n oor geblazen wordt door dat geval.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:52 schreef drumminggod het volgende:
[..]
zonder drank. Ik kan makkelijk zonder + vriendin blij omdat het lekker smaakt
vuvuzela's: ja of nee!
lapdancequote:Op zondag 13 juni 2010 22:58 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Zolang dat ding maar niet zoveel herrie maakt als ik van iedereen verneem en er niet in m'n oor geblazen wordt door dat geval.
Lapdance of striptease?
Opname natuurlijk.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:01 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
te hard![]()
Ambulante behandeling of opname in ziekenhuis / kliniek?
vulpotlood. Lekker dun!quote:Op zondag 13 juni 2010 23:03 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Opname natuurlijk.
Potlood dat je moet slijpen of vulpotlood?
Schrift.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:04 schreef drumminggod het volgende:
[..]
vulpotlood. Lekker dun!
Schrift of blok
beschuit met muisjesquote:Op zondag 13 juni 2010 23:07 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Chirurg.
Beschuit met muisjes of een geroosterd broodje pindakaas?!
Perfect karakter. Een goed lichaam hebben is een tweede.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:09 schreef drumminggod het volgende:
[..]
beschuit met muisjes.
Perfect lichaam of perfect karakter
Overenthousiast; hoewel ik op het moment wel onverschillig zou willen zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:20 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Perfect karakter. Een goed lichaam hebben is een tweede.![]()
Overenthousiast of onverschillig?
Waarom dan, problemen?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:33 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Overenthousiast; hoewel ik op het moment wel onverschillig zou willen zijn.
Liefde op het eerste gezicht of liefde vanuit vriendschap?
Nog op enkele momenten van de dag een beetje last van liefdesverdriet; het voelt... onafgesloten...quote:Op zondag 13 juni 2010 23:48 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Waarom dan, problemen?![]()
Liefde op 't eerste gezicht, vind ik wel cute!
'Saaie' seks hebben met een vriend(in) zonder fantasie of seks hebben met een vriend(in) met wilde, extreme fantasieën?
Aww, als je je verhaal daar kwijt wilt, ik ben er zeker om te luisteren!quote:Op zondag 13 juni 2010 23:55 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Nog op enkele momenten van de dag een beetje last van liefdesverdriet; het voelt... onafgesloten...
Maar dat is meer iets voor R&P![]()
Extreme fantasieën!![]()
![]()
Leven voor jezelf of leven om anderen het naar hun zin te maken?
lang leve de boerse schuurfeesten!quote:Op maandag 14 juni 2010 00:02 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Aww, als je je verhaal daar kwijt wilt, ik ben er zeker om te luisteren!![]()
Eeeehm. Moeilijke. Aan de ene kant wil ik graag mijn eigen dromen waarmaken, maar omdat ik zeker niet egocentrisch ben en graag anderen een plezier doe kies ik toch voor dat laatste.
Discotheek of schuurfeest?
Dankje.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:02 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Aww, als je je verhaal daar kwijt wilt, ik ben er zeker om te luisteren!![]()
Eeeehm. Moeilijke. Aan de ene kant wil ik graag mijn eigen dromen waarmaken, maar omdat ik zeker niet egocentrisch ben en graag anderen een plezier doe kies ik toch voor dat laatste.
Discotheek of schuurfeest?
grrrquote:Op maandag 14 juni 2010 00:12 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Discotheek.![]()
Schoenen of slippers?
Hele softe. Van hele ruige muziek krijg ik altijd iets van:quote:Op maandag 14 juni 2010 00:14 schreef drumminggod het volgende:
[..]
grrr.
Schoenen.
Ruige muziek of hele softe
Underdressed.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:16 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Hele softe. Van hele ruige muziek krijg ik altijd iets van:![]()
Underdressed of overdressed?
los zijn van.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:43 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Underdressed.
Teveel volgens de regels of van God los zijn?
Stinken, daar komen mensen later pas achter, en is altijd te verbergen met een geurkillert zoals oust.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:01 schreef drumminggod het volgende:
[..]
los zijn van.
Stinken of er niet uitzien
Vuvuzelaquote:Op maandag 14 juni 2010 17:46 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Stinken, daar komen mensen later pas achter, en is altijd te verbergen met een geurkillert zoals oust.
Vuvuzela of heineken toetert?
Hmm.. Filmpje? Well.. Er zijn erg mooie foto's op internet te vinden die hoogstwaarschijnlijk mooier en scherper zijn dan filmpjes erover. Ik ga dan maar voor foto'squote:
doe mij maar anafabeet.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:14 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Hmm.. Filmpje? Well.. Er zijn erg mooie foto's op internet te vinden die hoogstwaarschijnlijk mooier en scherper zijn dan filmpjes erover. Ik ga dan maar voor foto's.
Niet kunnen lezen & schrijven of niet kunnen praten?
Ben je high?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:17 schreef drumminggod het volgende:
[..]
doe mij maar anafabeet.
Wat zou raarder lijken. Groen zeewater of blauw gras
Bieber, ze zijn allebei kut; dus ik kies maar voor het meisje.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:23 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ben je high?![]()
Uhm. Ik denk blauw gras, zou vermoeden dat de smurfen er gefapt hebben.![]()
Jordy van Loon of Justin Bieber?
presentatie!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:54 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Bieber, ze zijn allebei kut; dus ik kies maar voor het meisje.
Liever een presentatie voor een grote groep mensen geven of je tanden laten boren?
Heel rijk zijn, wie gaat er nou voor die eerste.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:03 schreef drumminggod het volgende:
[..]
presentatie!!
nooit meer seks kunnen hebben of heel rijk zijn
Uhm. Macaroni, denk ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:38 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Heel rijk zijn, wie gaat er nou voor die eerste.![]()
Spaghetti of macaronie?
doe maar betrapt wordenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:12 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Uhm. Macaroni, denk ik.
Betrapt worden door je ouders terwijl je seks hebt of je ouders zelf betrappen?
Cooookies!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:28 schreef drumminggod het volgende:
[..]
doe maar betrapt worden
koek of snoep
Acteurquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:38 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Cooookies!
Acteur of regisseur zijn?
Uhh.. Hoofdpijn. Heb vaak genoeg buikpijn en 't bezorgt me elke keer weer een pesthumeur, met hoofdpijn valt dat wel mee.quote:
doe de scheet dan maarquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:01 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Uhh.. Hoofdpijn. Heb vaak genoeg buikpijn en 't bezorgt me elke keer weer een pesthumeur, met hoofdpijn valt dat wel mee.
Bij een afspraakje:
Een boer laten in het gezicht van je date of een keiharde scheet laten op het punt van een zoen?
Teveel grappen, ben dom genoeg om er keer op keer in te trappenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:56 schreef drumminggod het volgende:
[..]
doe de scheet dan maar. Boeren in iemands gezicht is echt ranzig.
Iemand die teveel grappen bij je uithaalt dat je er gek van wordt of iemand die nooit grapt.
Obama, die doet tenminste nog iets. Opvallende of 'normale' zonnebril?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:45 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Teveel grappen, ben dom genoeg om er keer op keer in te trappen.
Bush of Obama?
Opvallende. Als 't maar niet over slaat naar 'belachelijk'quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:46 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Obama, die doet tenminste nog iets. Opvallende of 'normale' zonnebril?
Flaporen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:48 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Opvallende. Als 't maar niet over slaat naar 'belachelijk'.
Flaporen of een grote neus?
Pilquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:13 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Beugel, heb er nog steeds één.![]()
Pil of condoom?
Drugsdealer.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:18 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Heb geen bad meer, dus douche!
Loverboy of drugdealer?
Chips.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:32 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Drugsdealer.
Chips of popcorn bij de film?
Ehm.. Livequote:Op donderdag 17 juni 2010 18:34 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Chips.![]()
Studio- of live-opname? (muziek)
Flessenpost.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:13 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ehm.. Live.
Flessenpost of telegram?
Zelf verdienen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:45 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Flessenpost.
Zelf veel geld verdienen of gewoon een rijke partner uitzoeken?
Nee.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:46 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Zelf verdienen!![]()
Bij het uitgaan: Oordoppen ja of nee
Succes met doof wordenquote:
Geen nieuwe vraag?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:50 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Succes met doof worden. (nouja.. Drummen en veel naar te harde muziek luisteren kost mij nu mijn leven een piep in mijn oren
)
als aan de pil en clean: Zonder
anders met uiteraard
Oldskool uiteraard.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:58 schreef Lespaulspelert het volgende:
Over meepraten.
Smartphone of nog oldschool papieren agenda?
diepzeeduikenquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:59 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Oldskool uiteraard.
Bergbeklimmen op diepzeeduiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn piek is kwijt
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:02 schreef drumminggod het volgende:
[..]
diepzeeduiken
harde stortregen of miezerweerHarde stortregen; heerlijk om om door heen te lopen/dansen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Porno foto's of filmpjes?You sunk my battleship! :o
filmpjes maarquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:10 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Harde stortregen; heerlijk om om door heen te lopen/dansen.![]()
Porno foto's of filmpjes?
Ik denk dat ik voor het uur ga kiezen. Seks is ook al lekker voordat je klaarkomt; maar erna 9/10 niet meer.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:18 schreef drumminggod het volgende:
[..]
filmpjes maar
al komen wanneer hij/zij je nauwelijks heeft aangeraakt of na een uur pas
Family Guyquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:24 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor het uur ga kiezen. Seks is ook al lekker voordat je klaarkomt; maar erna 9/10 niet meer.
Southpark of Family guy?
Eerder beginnen dus eerder klaar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:26 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Family Guy
eerder beginnen dus eerder klaar, of later beginnen en later klaar
drop FTW.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:31 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Eerder beginnen dus eerder klaar.![]()
Kauwgom of drop?
Salmiak.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:42 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Schaafwond.
Salmiak of zoethout?
Honden! Katten zijn liefquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:16 schreef GespletenHaarpunt het volgende:
Sarcasme
Katten of honden vlees eten?
Plassen xDquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:35 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Honden! Katten zijn lief
Poepen of plassen
Puisten. Uitknijpen en je bent klaar - mits je het goed doet!quote:
Slecht slapen xDquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:41 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Puisten. Uitknijpen en je bent klaar - mits je het goed doet!![]()
Altijd en overal in slaap vallen of echt heel slecht kunnen slapen?
Bierquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:44 schreef GespletenHaarpunt het volgende:
[..]
Slecht slapen xD
Bier of wodka?
Fietsenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:50 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Voetbal natuurlijk
Fietsen of hardlopen
Appelsap xD.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:56 schreef Flashbag het volgende:
Wat is het verschil
Naja dan maar stikken.
Appelsap of sinaasappelsap
De één is in het water, de ander op het droge. Maar het gevoel om dood te gaan heb je sowieso.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:56 schreef Flashbag het volgende:
Wat is het verschil
Naja dan maar stikken.
IJSquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:05 schreef GespletenHaarpunt het volgende:
[..]
Jordy vanloon xD
ijs of chocola
Twixquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:14 schreef GespletenHaarpunt het volgende:
[..]
Dat is gemeeeenn![]()
Doe dan maar banaan
Twix of lion
duizeligheid FTW.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:18 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Twix.
Ok, nu ben ik misselijk van de chocolade.
Duizeligheid of misselijkheid?
Ketting erafquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:24 schreef GespletenHaarpunt het volgende:
[..]
Jeuk
lekke band of ketting er af?
Geen tenen meer, al ziet dat raar uitquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:31 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ketting erafmakkelijker te repareren
Geen vingers of geen tenen
Te weinig xDquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:33 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Geen tenen meer, al ziet dat raar uit.
Teveel of te weinig zelfvertrouwen hebben?
Altijd druk zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:28 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Jij.
Altijd druk zijn of altijd verveeld?
Hyperbolen gebruiken !quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Altijd druk zijn.
Hyperbolen gebruiken of understatements gebruiken?
zelf trainen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hyperbolen gebruiken !
Anabolen gebruiken of zelf trainen ?
Vuvuzela, enorme herrie en irritant als je dat idiote getoeter van anderen hoort, maar om zelf te doen vind 'k het leuk.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:38 schreef GespletenHaarpunt het volgende:
[..]
zelf trainen.
Brulshirt of vuvuzela´s=
Worst. Anders geen tosti meerquote:Op zondag 20 juni 2010 17:00 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Vuvuzela, enorme herrie en irritant als je dat idiote getoeter van anderen hoort, maar om zelf te doen vind 'k het leuk.![]()
Allergisch zijn voor kaas of voor worst?
Doe dan maar Blackberryquote:Op zondag 20 juni 2010 17:10 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Worst. Anders geen tosti meer
Iphone of Blackberry
Elke avond 1 filmquote:Op zondag 20 juni 2010 17:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Doe dan maar Blackberry
Een filmtrilogie aan één stuk door kijken of elke avond 1 film?
Diaree.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:12 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Elke avond 1 film
Diaree of van die hunebedden uitpoepen
Koophuis, die mag je tenminste slopen als je dat zelf wilquote:
Babyquote:Op zondag 20 juni 2010 22:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Koophuis, die mag je tenminste slopen als je dat zelf wil![]()
Babykots of babyschijt ?
oepsquote:
Giechelenquote:
Bulderend lachenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
oeps![]()
[..]
Giechelen![]()
Giechelen of bulderend lachen ?
Beesie!quote:Op maandag 21 juni 2010 15:48 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Duitsland![]()
wuppie, welpie of beesie
Uggs.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:11 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Beesie!![]()
Uggs of Birkenstocks?
Vrienden die door iedereen gehaat word.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:12 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Uggs.
Vrienden hebben die door iedereen gehaat worden of vrienden hebben die stinken?
niet kunnen praten.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:46 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Vrienden die door iedereen gehaat word.
Niet kunnen praten of niet kunnen horen
G..Blauw.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:14 schreef drumminggod het volgende:
[..]
niet kunnen praten.
groen of blauw
zonder TV. lang leve internet streamsquote:Op maandag 21 juni 2010 20:28 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
G..Blauw.![]()
Op een onbewoond eiland zonder computer of zonder tv zitten?
OVquote:Op maandag 21 juni 2010 20:30 schreef drumminggod het volgende:
[..]
zonder TV. lang leve internet streams![]()
eigen vervoer of OV
..Uhm. Clipje? Heb geen porno nodig.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:14 schreef drumminggod het volgende:
[..]
streamen maar.
Pornoflim of clipje van sites
ijsjes!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:17 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
..Uhm. Clipje? Heb geen porno nodig.![]()
Onbeperkt ijsjes of patat/friet eten?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:24 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Voordeur, niet moeilijk doen.![]()
Brits of Amerikaans accent?
Aardig zijn xD.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:49 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Amerikaans accent, ik haat dat Brits![]()
Aardig zijn of lekker gemeen zijn ?
Iemand negeren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:29 schreef GespletenHaarpunt het volgende:
[..]
Aardig zijn xD.
Iemand negeren of zelf genegeerd worden?
Pilootquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:35 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Iemand negeren.
Chefkok zijn of piloot?
Oranje staat me niet maar ik draag het desondanks toch wel tijdens het WK, rood-wit-blauwe shirts zie je te weinig, maar blijf Oranje leuker vinden!quote:
Snacks bedenken en ontwerpen, en eventueel uittesten !quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:00 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Oranje staat me niet maar ik draag het desondanks toch wel tijdens het WK, rood-wit-blauwe shirts zie je te weinig, maar blijf Oranje leuker vinden!![]()
Banketbakker zijn of snacks bedenken en 'ontwerpen' ?
Ben te jong om 'echt uit te gaan' dus doe me dan het eerste maar. Zolang ik niet in m'n eentje op de bank zit..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Snacks bedenken en ontwerpen, en eventueel uittesten !
Lekker thuis op de bank zitten of uitgaan ?
Najibquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:47 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ben te jong om 'echt uit te gaan' dus doe me dan het eerste maar. Zolang ik niet in m'n eentje op de bank zit..![]()
Najib Amhali of Karin Bloemen?
Goed zo, couldn't agree more!quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:49 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Najib
Hangbuikzwijn of geit als huisdier?
Geen manieren, zonder humor is het leven saai, en ik zie genoeg zwijnen met een leuke vriendinquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:53 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Goed zo, couldn't agree more!![]()
Hangbuikzwijn.. Hehe.
Geen humor of geen manieren hebben?
PCquote:Op woensdag 23 juni 2010 01:49 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Geen manieren, zonder humor is het leven saai, en ik zie genoeg zwijnen met een leuke vriendin![]()
PC of console?
Duitslandquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:02 schreef Kwork het volgende:
[..]
Lastig, maar ik ga voor zout
Op vakantie naar Duitsland of naar Frankrijk?
Uitslapenquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:45 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Duitsland
vroeg opstaan en hele dag best moe zijn of lang uitslapen maar veel van de dag missen
Doe mij die 45 min slaap maarquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:44 schreef Kwork het volgende:
[..]
Uitslapen
25+ graden: een uur fietsen naar je werk of een kwartiertje in de auto?
Hardstylequote:Op woensdag 23 juni 2010 12:43 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Doe mij die 45 min slaap maar
Hardcore of hardstyle?
Crocs zijn de lelijkste dingen die er bestaanquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:37 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Discotheek.
Crocs of Minnetonka's?
Kauwgom.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:38 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Crocs zijn de lelijkste dingen die er bestaandus minnetonka's.
Kauwgom of mentos?
Kriebelhoest.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Kauwgom.
De hik hebben of kriebelhoest?
Waterijsquote:
Thee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:42 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Waterijs![]()
Thee of warme chocomelk?
boos.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:57 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Cola, I dun like coffeeee!
Boos of teleurgesteld zijn?
Langer licht, op de juiste plaatsen is de natuur geweldig mooi 's avonds.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:58 schreef drumminggod het volgende:
[..]
boos.
's avonds langer licht of eerder donker?
is wel close aan elkaar. Betekend het niet hetzelfde? Doe maar geïrriteerd andersquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:11 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Langer licht, op de juiste plaatsen is de natuur geweldig mooi 's avonds.![]()
Gefrustreerd of geïrriteerd?
sop sop sopquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:43 schreef Flashbag het volgende:
Iedereenbeter teveel dan te weinig.
Fap fap fap of sop sop sop
Te warm, koude dingen hebben een groot effect op me.quote:
Stil, maar goedquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:53 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Te warm, koude dingen hebben een groot effect op me.![]()
Algemeen bekend staan als een seksgod of een stille, maar goede vrijer zijn?
Robbeneilandquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:02 schreef Kwork het volgende:
[..]
Stil, maar goed![]()
Robbeneiland of Madagascar?
Kraanwater, niet moeilijk doen!quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:43 schreef Mixende_match het volgende:
In auto.
Gewoon kraanwater of water met n smaakje?
Britsequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:23 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Kraanwater, niet moeilijk doen!
Britse of Amerikaanse humor?
Heb een goed hartje, maar 't is en blijft Oranje, dus gewoon blijven scooren! Als 't maar niet ten koste gaat van het team.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Britse
Kameroen de winst gunnen of gewoon keihard kapot maken
Bellenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:48 schreef Mixende_match het volgende:
Chocolade letter!!!!
Sms of bellen
Hotdog.quote:
Te warm.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:03 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Hotdog.
Té warm weer of te koud weer?
Forum Opties | |