perenijsjequote:Op woensdag 9 juni 2010 17:28 schreef FBreijer het volgende:
[..]
shoarma
Een appel of een peren ijsje?
horizontaalquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:39 schreef Lespaulspelert het volgende:
Grote, maakt bijna geen verschil voor mij, mits de kwaliteit verbeterd.
Verticale of horizontale strepen?
Veel rondingen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:46 schreef drumminggod het volgende:
[..]
horizontaal
veel rondingen of veel hoekig
mp3. Bestaat die mp4-reeks wel?quote:
Onder welke steen kom jij vandaan gekropen?!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:41 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
mp3. Bestaat die mp4-reeks wel?![]()
Continu een pokerface hebben of een gezicht hebben waarvan de emoties af te lezen zijn?
Nee, ik bedoelde of dat nou daadwerkelijk ontwikkeld is, sinds je de iPods en walkmans (Sonyquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:57 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan gekropen?!![]()
Continu een pokerface hebben.
Ellen of Anne?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:43 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde of dat nou daadwerkelijk ontwikkeld is, sinds je de iPods en walkmans (Sony) hebt etc.
..Uhm. Anne?![]()
Telefoonseks of geile sms'jes naar elkaar sturen?
Ja, dat is het dus.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:43 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde of dat nou daadwerkelijk ontwikkeld is, sinds je de iPods en walkmans (Sony) hebt etc.
..Uhm. Anne?![]()
Telefoonseks of geile sms'jes naar elkaar sturen?
doe ik niet hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:47 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Zonder kosten, telefoon, anders sms.
Carnaval of wintersport?
Langzaam opbouwen, geniet je er meer van.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef drumminggod het volgende:
[..]
doe ik niet hoor.
Wintersport.
Langzaam opbouwen of meteen ertegenaan!
Nooit geil zijn. Ignorance is bliss.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:12 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Langzaam opbouwen, geniet je er meer van.![]()
Geil zijn zonder enige vorm bevrediging te mogen/kunnen krijgen of nooit geil zijn?
Scuba diving, is veel relaxter onder water.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:35 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Nooit geil zijn. Ignorance is bliss.![]()
Scuba diving of wind surfen?
Tampons. Als je ze goed inbrengt kun je doen wat je wilt, hoor, zie en voel je ze niet, subliem!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:44 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Scuba diving, is veel relaxter onder water.![]()
Bij pr0n kijken goeie timing hebben bij een minder goed filmpje of een goed filmpje en een minder goede timing?
Voor de vrouwen, eh, tampons of maandverband?
Bloemen, zolang ze maar niet stinken is het goed.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:37 schreef snakelady het volgende:
Wakker blijven
Bloemen op tafel of een plant op tafel.
Verleidenquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:45 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
I have no clue what you're talking about!![]()
Verleiden of verleid worden?
Masseren. Ik geniet als andere mensen genieten van mijquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:49 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Verleiden![]()
Masseren of gemaseerd worden?
69! Anders zelf aan de slag om dezelfde reden die jij noemde.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:56 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Masseren. Ik geniet als andere mensen genieten van mij
gepijpt worden/gebeft worden of zelf aan de slag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |