Overenthousiast; hoewel ik op het moment wel onverschillig zou willen zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:20 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Perfect karakter. Een goed lichaam hebben is een tweede.![]()
Overenthousiast of onverschillig?
Waarom dan, problemen?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:33 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Overenthousiast; hoewel ik op het moment wel onverschillig zou willen zijn.
Liefde op het eerste gezicht of liefde vanuit vriendschap?
Nog op enkele momenten van de dag een beetje last van liefdesverdriet; het voelt... onafgesloten...quote:Op zondag 13 juni 2010 23:48 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Waarom dan, problemen?![]()
Liefde op 't eerste gezicht, vind ik wel cute!
'Saaie' seks hebben met een vriend(in) zonder fantasie of seks hebben met een vriend(in) met wilde, extreme fantasieën?
Aww, als je je verhaal daar kwijt wilt, ik ben er zeker om te luisteren!quote:Op zondag 13 juni 2010 23:55 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Nog op enkele momenten van de dag een beetje last van liefdesverdriet; het voelt... onafgesloten...
Maar dat is meer iets voor R&P![]()
Extreme fantasieën!![]()
![]()
Leven voor jezelf of leven om anderen het naar hun zin te maken?
lang leve de boerse schuurfeesten!quote:Op maandag 14 juni 2010 00:02 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Aww, als je je verhaal daar kwijt wilt, ik ben er zeker om te luisteren!![]()
Eeeehm. Moeilijke. Aan de ene kant wil ik graag mijn eigen dromen waarmaken, maar omdat ik zeker niet egocentrisch ben en graag anderen een plezier doe kies ik toch voor dat laatste.
Discotheek of schuurfeest?
Dankje.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:02 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Aww, als je je verhaal daar kwijt wilt, ik ben er zeker om te luisteren!![]()
Eeeehm. Moeilijke. Aan de ene kant wil ik graag mijn eigen dromen waarmaken, maar omdat ik zeker niet egocentrisch ben en graag anderen een plezier doe kies ik toch voor dat laatste.
Discotheek of schuurfeest?
grrrquote:Op maandag 14 juni 2010 00:12 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Discotheek.![]()
Schoenen of slippers?
Hele softe. Van hele ruige muziek krijg ik altijd iets van:quote:Op maandag 14 juni 2010 00:14 schreef drumminggod het volgende:
[..]
grrr.
Schoenen.
Ruige muziek of hele softe
Underdressed.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:16 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Hele softe. Van hele ruige muziek krijg ik altijd iets van:![]()
Underdressed of overdressed?
los zijn van.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:43 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Underdressed.
Teveel volgens de regels of van God los zijn?
Stinken, daar komen mensen later pas achter, en is altijd te verbergen met een geurkillert zoals oust.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:01 schreef drumminggod het volgende:
[..]
los zijn van.
Stinken of er niet uitzien
Vuvuzelaquote:Op maandag 14 juni 2010 17:46 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Stinken, daar komen mensen later pas achter, en is altijd te verbergen met een geurkillert zoals oust.
Vuvuzela of heineken toetert?
Hmm.. Filmpje? Well.. Er zijn erg mooie foto's op internet te vinden die hoogstwaarschijnlijk mooier en scherper zijn dan filmpjes erover. Ik ga dan maar voor foto'squote:
doe mij maar anafabeet.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:14 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Hmm.. Filmpje? Well.. Er zijn erg mooie foto's op internet te vinden die hoogstwaarschijnlijk mooier en scherper zijn dan filmpjes erover. Ik ga dan maar voor foto's.
Niet kunnen lezen & schrijven of niet kunnen praten?
Ben je high?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:17 schreef drumminggod het volgende:
[..]
doe mij maar anafabeet.
Wat zou raarder lijken. Groen zeewater of blauw gras
Bieber, ze zijn allebei kut; dus ik kies maar voor het meisje.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:23 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ben je high?![]()
Uhm. Ik denk blauw gras, zou vermoeden dat de smurfen er gefapt hebben.![]()
Jordy van Loon of Justin Bieber?
presentatie!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:54 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Bieber, ze zijn allebei kut; dus ik kies maar voor het meisje.
Liever een presentatie voor een grote groep mensen geven of je tanden laten boren?
Heel rijk zijn, wie gaat er nou voor die eerste.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:03 schreef drumminggod het volgende:
[..]
presentatie!!
nooit meer seks kunnen hebben of heel rijk zijn
Uhm. Macaroni, denk ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:38 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Heel rijk zijn, wie gaat er nou voor die eerste.![]()
Spaghetti of macaronie?
doe maar betrapt wordenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:12 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Uhm. Macaroni, denk ik.
Betrapt worden door je ouders terwijl je seks hebt of je ouders zelf betrappen?
Cooookies!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:28 schreef drumminggod het volgende:
[..]
doe maar betrapt worden
koek of snoep
Acteurquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:38 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Cooookies!
Acteur of regisseur zijn?
Uhh.. Hoofdpijn. Heb vaak genoeg buikpijn en 't bezorgt me elke keer weer een pesthumeur, met hoofdpijn valt dat wel mee.quote:
doe de scheet dan maarquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:01 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Uhh.. Hoofdpijn. Heb vaak genoeg buikpijn en 't bezorgt me elke keer weer een pesthumeur, met hoofdpijn valt dat wel mee.
Bij een afspraakje:
Een boer laten in het gezicht van je date of een keiharde scheet laten op het punt van een zoen?
Teveel grappen, ben dom genoeg om er keer op keer in te trappenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:56 schreef drumminggod het volgende:
[..]
doe de scheet dan maar. Boeren in iemands gezicht is echt ranzig.
Iemand die teveel grappen bij je uithaalt dat je er gek van wordt of iemand die nooit grapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |