Verveling, dan ga ik wel achter FOK! of zo, en neem daarna snel ontslag.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:35 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Rome.
Een té stressvolle baan of een baan waar je je enorm verveeld?
betere functie hebbenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:24 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Verveling, dan ga ik wel achter FOK! of zo, en neem daarna snel ontslag.
![]()
Collega's die het allemaal beter doen dan jijzelf of die je allemaal niet mogen omdat je een betere functie hebt?
Hmm, lastige. Ik heb niet veel zin in een agressieve vriend, maar eentje die helemaal niets durft is ook weer zo.. Niet aantrekkelijk. Doe dan toch maar het watje, das beter dan een relatie hebben met iemand die alles en iedereen in elkaar wil rammen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:54 schreef drumminggod het volgende:
[..]
betere functie hebbenmijn collega's hoeven niet mijn beste vrienden te worden.
te aggressief of een watje?
Beide hebben wel wat, maar ik denk toch dat ik voor het moderne zou gaan.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:56 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Hmm, lastige. Ik heb niet veel zin in een agressieve vriend, maar eentje die helemaal niets durft is ook weer zo.. Niet aantrekkelijk. Doe dan toch maar het watje, das beter dan een relatie hebben met iemand die alles en iedereen in elkaar wil rammen.
![]()
Een klassiek huwelijk hebben (Lees: bruid in witte jurk, ceremonie in de Kerk etc.) of een modern huwelijk (Bijv. na een romantisch uitje in Las Vegas trouwen) ?
Veel slechter, ik leer 't hem wel, geen probleemquote:Op zondag 13 juni 2010 15:31 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Beide hebben wel wat, maar ik denk toch dat ik voor het moderne zou gaan.![]()
Een partner die veel beter of juist veel slechter kan dansen dan jijzelf?
Oei, dat is een lastige; ze zijn beide zoquote:Op zondag 13 juni 2010 15:47 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Veel slechter, ik leer 't hem wel, geen probleem.
Mooie, lange benen of een mooie kont?
1 Lange vakantie. Heb daar meer meequote:Op zondag 13 juni 2010 16:00 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Oei, dat is een lastige; ze zijn beide zo!
Ik denk dat mijn voorkeur toch naar lekkere billen gaat.![]()
1 lange vakantie of meerdere weekendjes weg?
Uiterlijk, doh. Sowieso iets belangrijks voor mij.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:49 schreef drumminggod het volgende:
[..]
1 Lange vakantie. Heb daar meer mee
eerste instantie voor het uiterlijk of innerlijk gaan?
Met een groepquote:Op zondag 13 juni 2010 17:56 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Uiterlijk, doh. Sowieso iets belangrijks voor mij.
Wanneer fiets/loop/ren je harder, als je alleen traint of met een groep?
manga.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met een groep
Manga of Marvel
een vreselijke lach. Dan lach ik alleen maar harderquote:Op zondag 13 juni 2010 22:42 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Mijn mam is cool.![]()
Een vreselijke lach hebben of een vreselijke houding?
Iemand zijn met 2 vrienden.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:44 schreef drumminggod het volgende:
[..]
een vreselijke lach. Dan lach ik alleen maar harder.
Mooiboy/ sm3tjuhh of iemand zijn met 2 vrienden
zonder drank. Ik kan makkelijk zonder + vriendin blij omdat het lekker smaaktquote:Op zondag 13 juni 2010 22:50 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Iemand zijn met 2 vrienden.
Leven zonder drank of leven zonder internet?
Zolang dat ding maar niet zoveel herrie maakt als ik van iedereen verneem en er niet in m'n oor geblazen wordt door dat geval.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:52 schreef drumminggod het volgende:
[..]
zonder drank. Ik kan makkelijk zonder + vriendin blij omdat het lekker smaakt
vuvuzela's: ja of nee!
lapdancequote:Op zondag 13 juni 2010 22:58 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Zolang dat ding maar niet zoveel herrie maakt als ik van iedereen verneem en er niet in m'n oor geblazen wordt door dat geval.
Lapdance of striptease?
Opname natuurlijk.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:01 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
te hard![]()
Ambulante behandeling of opname in ziekenhuis / kliniek?
vulpotlood. Lekker dun!quote:Op zondag 13 juni 2010 23:03 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Opname natuurlijk.
Potlood dat je moet slijpen of vulpotlood?
Schrift.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:04 schreef drumminggod het volgende:
[..]
vulpotlood. Lekker dun!
Schrift of blok
beschuit met muisjesquote:Op zondag 13 juni 2010 23:07 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Chirurg.
Beschuit met muisjes of een geroosterd broodje pindakaas?!
Perfect karakter. Een goed lichaam hebben is een tweede.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:09 schreef drumminggod het volgende:
[..]
beschuit met muisjes.
Perfect lichaam of perfect karakter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |