1. Het is wel muziekquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:35 schreef drumminggod het volgende:
[..]
dat is geen muziek
[..]
Audacity
toeren met een musclecar in Amerika of een bike
Gelukkig, dûh?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:37 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
1. Het is wel muziek
2. Met een bike, geen idee wat een musclecar is![]()
Heel je leven gelukkig zijn zonder geld of heel je leven ongelukkig met wel geld
te dapper.. Alhoewel dat niet altijd goed uitpaktquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:38 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Gelukkig, dûh?![]()
Te dapper of een schijtluis zijn?
Lammetjessssquote:
Schoenenverslaafd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:40 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Lammetjessss![]()
Schoenenverslaafd of smsverslaafd?
korte broek FTWquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:06 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Schoenenverslaafd.
Korte of lange broek?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:08 schreef drumminggod het volgende:
[..]
korte broek FTW
te warm of te koud
hehequote:Op donderdag 10 juni 2010 23:23 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Te koud!
[ afbeelding ]
Crackers of toastjes?
Goed dat iedereen alles van hem weet, de schoft.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:25 schreef drumminggod het volgende:
[..]
hehe. Toastjes
.
Joran v/d sloot. Aandachtstrekkerij of goed dat iedereen alles van hem weet.
Onzekerheid in de liefde.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:50 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Goed dat iedereen alles van hem weet, de schoft.![]()
Schaamte of onzekerheid?
Paintball, lijkt me geniaalquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:52 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Onzekerheid in de liefde.
Voor al het andere schaamte.
Lasergamen of paintball?
Ha, die hoef ik echt nooit meer tegen te komen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:56 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Paintball, lijkt me geniaal!
Goed met je ex overweg kunnen en nog regelmatig afspreken of geen aandacht meer aan besteden?
I join the clubquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:00 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Ha, die hoef ik echt nooit meer tegen te komen.![]()
Avond- of ochtendmens?
Een vriendin die vreemd gaat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:34 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
I join the club!
Avond. That's when the magic happens!![]()
En 's ochtends ben ik meestal te slaperig om actief te kunnen zijn.
Je vriend(in) die vreemdgaat of jijzelf?
Zal mij een bom boeien, als 't maar leuk staat en lekker zit, doe dan de afgeprijsde koopjes maar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:45 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Een vriendin die vreemd gaat.
Alleen dure merkkleding of alleen de afgeprijsde koopjes?
Dat gaat gelukkig meestal hand in handquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:44 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Zal mij een bom boeien, als 't maar leuk staat en lekker zit, doe dan de afgeprijsde koopjes maar.
Streven naar een hoog inkomen of naar aanzien?
Als ik verder wel kleding draag.. Graag, anders schuurt het zo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:32 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Dat gaat gelukkig meestal hand in hand![]()
Anders aanzien.
Wel of geen ondergoed?
Ketting.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:04 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Als ik verder wel kleding draag.. Graag, anders schuurt het zo.Anders niet.
Als cadeautje geven/krijgen: een ketting of armband?
Bad, helaas heb ik er weinig gebruik van gemaakt toen we er nog één hadden, besef nu pas hoe ontspannend zoiets werkte.quote:
Onschuldig lijken maar stout zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:13 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Bad, helaas heb ik er weinig gebruik van gemaakt toen we er nog één hadden, besef nu pas hoe ontspannend zoiets werkte.![]()
Onschuldig lijken maar stout zijn, of stout lijken maar onschuldig zijn?
Eeeehm.. Zelf geen van beide gehad, dus een echte voorkeur heb ik niet. Maar omdat ik toch bang ben dat katten m'n huis zullen afbreken kies ik voor hond.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:14 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Onschuldig lijken maar stout zijn.
Kat of hond?
Katten breken je huis niet afquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:36 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Eeeehm.. Zelf geen van beide gehad, dus een echte voorkeur heb ik niet. Maar omdat ik toch bang ben dat katten m'n huis zullen afbreken kies ik voor hond.
Hemelbed of waterbed?
Rome.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:05 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Katten breken je huis niet af
Ik ga wel voorr een hemelbed. Een waterbed vind ik verneukt liggen
Parijs of Rome
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |