mooizo jongen! goed om te horen!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo. Liedje afgelopen, peuk op. Ik kan rustig slapen
Dat is keilang en duur reizen. En dan moet ik blijven slapen. En wat nou als jullie allemaal heul eng zijn.quote:
Kan jij ook normaal doen?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:48 schreef Myraela het volgende:
ZE ZIJN AAN HET ZOENEN OP TEEVEEE! OGEN DICHT.
Dat dit kan in Nederlandquote:Op maandag 7 juni 2010 22:48 schreef Myraela het volgende:
ZE ZIJN AAN HET ZOENEN OP TEEVEEE! OGEN DICHT.
Ja, maar Olle. vooral ookquote:
Oh.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar Olle. vooral ook![]()
Die is emotioneel te onzeker om alleen naar een onz meet te gaan, dus jij gaat mee
Ja. 10 juli, Emmen, 14:00.quote:
12,5 is ze.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:53 schreef Olle. het volgende:
[..]
bij mij rijst de vraag, hoe oud ben je eigenlijk?
17.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:53 schreef Olle. het volgende:
[..]
12quote:Op maandag 7 juni 2010 22:53 schreef Olle. het volgende:
[..]
2?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wij hebben nu natuurlijk ook 2 meet locaties!
En nog vrij centraal ook!
Hoera, wij hebben een nieuwe Trevland bij de roedel.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hoera, wij hebben een nieuwe Trevland bij de roedel.
btw roedel?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hoera, wij hebben een nieuwe Trevland bij de roedel.
Alleen als jij wilt dat ze maar 12,5 centimeter heeft.quote:
onze verliefde kerel is er ook weerquote:Op maandag 7 juni 2010 22:56 schreef laforest het volgende:
fotos van gisteren binnen, omg wat was ik dronken zeg.
Dat wil ik niet. Met die lengte kan ze mijn prostaat niet porren.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:57 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Alleen als jij wilt dat ze maar 12,5 centimeter heeft.
Tuulk, want meten is wetenquote:
Het ging niet om mij, suffiequote:
Ik heb nu al het gevoel dat het niks gaat worden.quote:
Jij wisselt ook wel erg snel he. Waarom denk je dat?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:00 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb nu al het gevoel dat het niks gaat worden.
wattan jonge?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:00 schreef laforest het volgende:
[..]
Het was JOUW opmerking naar c0nd0r hoorquote:
Gewoon voor gevoel.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij wisselt ook wel erg snel he. Waarom denk je dat?
Mwaah, niet zo depressief joh.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:00 schreef laforest het volgende:
[..]
Oh zoquote:Op maandag 7 juni 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het was JOUW opmerking naar c0nd0r hoor
hey dat is je dip die je krijgt na je enthousiastme!quote:
dusquote:Op maandag 7 juni 2010 23:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze is lekker. Probeer er nou maar gewoon het beste van te maken.
dan kan je het nog wel mis hebbenquote:
Volgens mij ben je een woord vergeten :pquote:
heeeee, voel jij je al wat beter?quote:
jawel net effe bij vrienden geweest was wel gezelligquote:Op maandag 7 juni 2010 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heeeee, voel jij je al wat beter?
boefjequote:Op maandag 7 juni 2010 23:05 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een woord vergeten :p
fijnquote:Op maandag 7 juni 2010 23:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
jawel net effe bij vrienden geweest was wel gezellig
gelukkig maarquote:Op maandag 7 juni 2010 23:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
jawel net effe bij vrienden geweest was wel gezellig
altijd wel grappig hoe zeer ik een reputatie hebquote:
Ik ga maar gewoon niks zeggenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:03 schreef Olle. het volgende:
[..]
hey dat is je dip die je krijgt na je enthousiastme!![]()
[dr phil mode on]
niet in de negatieve spiraal komen waardoor je haar teveel aandacht geeft he![]()
![]()
[/dr phil mode on]
hehe goedzoquote:
ik geef altijd slecht adviezenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:10 schreef Olle. het volgende:
[..]
hehe goedzo![]()
doe ik ook mooi rustig houden en het ook van haar kant laten komen !![]()
heb ik ook beetje van LL te horen gekregen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik geef altijd slecht adviezen
laforest weet datooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou goed om te horen dan!A man's got to do what a man's got to do
Hehehe ja goed adviesquote:Op maandag 7 juni 2010 23:10 schreef Olle. het volgende:
[..]
hehe goedzo![]()
doe ik ook mooi rustig houden en het ook van haar kant laten komen !![]()
heb ik ook beetje van LL te horen gekregen hoor
Awesome.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:32 schreef Patje1987 het volgende:
Nouja eerste versie online gezet maar, begin met lachen
http://patrickvd.derium-online.com/flash/Spacespace.html
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:42 schreef laforest het volgende:
Ze heeft me vandaag al drie sms-jes gestuurd met de vraag if ze mag langskomen. Nu is ze al eens bij me geweest maar ik wist niet dat ze 50 was!!! Das toch echt te oud voor mij hoor.
Dus nu proberen ik er vanaf te komen.![]()
Bofkontquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:26 schreef laforest het volgende:
Er zit een 50 jarige vrouw met dikke tetten achter me aan.
Is ze nog lekker voor haar leeftijdquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:26 schreef laforest het volgende:
Niet spotten met mijn moeder hè..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:26 schreef laforest het volgende:
En ik maar denken dat jouw moeder al 25 jaar gelukkig getrouwd is. Als ze achter Will aan zit dan is dat dus niet zoquote:
Af en toe buiten de deur eten, denk ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jouw moeder al 25 jaar gelukkig getrouwd is. Als ze achter Will aan zit dan is dat dus niet zo.
Zo zo toe maarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Af en toe buiten de deur eten, denk ik.
Kom je BBQ-en?quote:
Niets mis mee toch?quote:
Maar dat is toch de bedoeling van dat soort programma's? Neem een goed nummer van een goede zanger en laat dat verkrachten door een 3derangs zangertjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:46 schreef Olle. het volgende:
ontdek ik net dat die vieze Jaap (winnaar van x-factor dacht ik) het nummer van Journey verkracht heet (Don't stop believin)
Weet je papa dat wel?quote:
ja maar het doet mij zo'n pijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat is toch de bedoeling van dat soort programma's? Neem een goed nummer van een goede zanger en laat dat verkrachten door een 3derangs zangertje
Je hoeft het niet te luisterenquote:
Wat jij boos kijken naar mijquote:
nee gewoon was verontwaardigd door het nummerquote:
Goede vraagquote:
Aanstellerquote:
Doe eens niet zo gemeen tegen mijquote:
Kusjekroel.quote:
quote:
Oh ja die moet ik ook og even verder invullenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:07 schreef Olle. het volgende:
[..]
hehe
ben even de wk poul aan het invullen![]()
duurt nog wel een uurtje denk ik
pff wat een keuzes
Heb je ook thee?quote:
Graagquote:
DW is weer thuisquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Graag![]()
Hoe gaat hier met iedereen eigenlijk? En heeft DW gisteren overleeft?
Fijn!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DW is weer thuis![]()
Ze had gisteren een beschuitje gegeten en die hield ze nog binnen ook
Ik ga zo een pot zettenquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga zo een pot zettenvoorkeur voor een smaakje?
* LovelyLady zet koffie voor Marijke neer
Is DW eigenlijk al thuis? spuit 11
fijn dat ze weer thuis is![]()
Ze vertelde dat ze vorig jaar niks binnen hield na de narcose, dus dat het beschuitje eten goed ging is al heel hoopvolquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn!En dat is heel mooi, hopen dat ze niet al te veel last heeft van de narcose enzo
Earl greyquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga zo een pot zettenvoorkeur voor een smaakje?
* LovelyLady zet koffie voor Marijke neer
Is DW eigenlijk al thuis? spuit 11
fijn dat ze weer thuis is![]()
Oke, 1 zwarte koffie graag koffiejuffrouwquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik![]()
[..]
Ik ben vandaag de koffiemejuffrouw
Ik zie DW al helemaal zielig in zo'n groot ziekenhuis bed liggenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze vertelde dat ze vorig jaar niks binnen hield na de narcose, dus dat het beschuitje eten goed ging is al heel hoopvol
sorrie schatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik je loophondje ben
Hoi. Oke. Waarom?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:28 schreef DeLuna het volgende:
Haii. Ik heb TC1 zijn beeld van mij verpest.
Omdat ik 17 ben en ik niet drink. Dat had hij niet verwachtquote:
Topsporters drinken niet tochquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat ik 17 ben en ik niet drink. Dat had hij niet verwacht![]()
Hij dacht dat je een breezahsletje was die altijd wel een breezertje lustte?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat ik 17 ben en ik niet drink. Dat had hij niet verwacht![]()
lekker, beetje melk en 2 zoetjesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:29 schreef Olle. het volgende:
[..]
sorrie schat![]()
ik haal het wel even!![]()
jij ook een bakkie dan?
Dat valt je nog tegen. We gingen in februari na de clubkampioenschappen uit in Café Bak. (Ken je heel misschien welquote:
Even denken, zit dat in Heerenveen? Dan ken ik het niet, want ik kom er liever nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat valt je nog tegen. We gingen in februari na de clubkampioenschappen uit in Café Bak. (Ken je heel misschien wel), Eigenlijk was iedereen dronken of aangeschoten, op enkele na
![]()
Met peuk!!quote:
Zeggen dat het perfect ging. Dat je blij was dat je eraan mee mocht werken, maar hierna toch graag wel weer opzoek wil naar iets dat een grotere uitdaging voor je is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:41 schreef justmattie het volgende:
Hoe kun je het beste reflecteren op iets wat totaal niet moeilijk is en geen fouten bij zijn gemaakt
Het lijkt wel alsof ik perfect ben, alles ging goed
Dan zeg je dat toch? En uitleggen welke keuzes je gemaakt hebt?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:41 schreef justmattie het volgende:
Hoe kun je het beste reflecteren op iets wat totaal niet moeilijk is en geen fouten bij zijn gemaakt
Het lijkt wel alsof ik perfect ben, alles ging goed
En dat bij drie verslagen neerzetten?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeggen dat het perfect ging. Dat je blij was dat je eraan mee mocht werken, maar hierna toch graag wel weer opzoek wil naar iets dat een grotere uitdaging voor je is.
Hahahaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Even denken, zit dat in Heerenveen? Dan ken ik het niet, want ik kom er liever niet
Het gaat om verrichte handelingen, die maar op één manier kunnen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch? En uitleggen welke keuzes je gemaakt hebt?
* zucht *quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady geeft huppel een kopje Earl Grey thee
Ollie als je toch loopt geef Ez ook koffie
Ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
En dat bij drie verslagen neerzetten?
Jij snapt hetquote:
Dank u, waarde Olle.quote:
jij drinkt thee toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, dat las je. En vaak ook in dit topic.
quote:
Dan valt er bar weinig te reflecteren zou ik zeggenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het gaat om verrichte handelingen, die maar op één manier kunnen.
Rooibosthee vind ik ook wel lekker. Maar aardbei, kersen en sterrenmunt thee zijn ook goed te drinkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ben vanmorgen begonnen met een kopje rooibosthee en heb net een kopje groene thee op. Dat zijn dan ook enige lekkere theesoorten die ik ken.
Ik hoorde het ook, hier thuis, irl, knap he?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, dat las je. En vaak ook in dit topic.
My idea, Ik doe het met drie zinnen en is het te weinig mag die leraar me uitleggen wat ik er meer over zou kunnen vertellenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan valt er bar weinig te reflecteren zou ik zeggen
quote:
De winterthee is ook wel lekkerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:58 schreef Myraela het volgende:
Oh. Trouwens. Herfst-thee. Dat schijnt de lekkerste thee te zijn.
Cappuccino heb ik (senseo lattequote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:58 schreef suikertaartje het volgende:
zonder melk, met 1 zoetje alstublieft
![]()
OF, als je hebt, cappuccino
met een beetje suiker
jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Cappuccino heb ik (senseo latte)
suiker en cacao?
Blech...hier komen ook weer bergen werk aan zometeenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady zet kopje cappuccino voor taartje en gaat zichzelf een schop onder d'r kont geven
Strijken
quote:
Dat reflecteren komt me ook de neus uitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
My idea, Ik doe het met drie zinnen en is het te weinig mag die leraar me uitleggen wat ik er meer over zou kunnen vertellen
Jep.quote:
Tof! Wat voor wedstrijden ga je aan mee doen?quote:
Veel plezierquote:
Dankuquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof! Wat voor wedstrijden ga je aan mee doen?
[..]
Veel plezier![]()
Ik ga vandaag beginnen aan m'n reflectieverslag van stagequote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat reflecteren komt me ook de neus uit
Judo!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof! Wat voor wedstrijden ga je aan mee doen?
[..]
Veel plezier![]()
Die heb ik niet afgemaakt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ga vandaag beginnen aan m'n reflectieverslag van stage
ik kom niet voor het accent daarquote:
Wat deed jij ook al weer voor sport?quote:
Snap ik toch gekke Ollequote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:13 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik kom niet voor het accent daar![]()
Maar voor de prijzen!![]()
Judoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat deed jij ook al weer voor sport?
haha weet ik toch!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snap ik toch gekke Olle![]()
Je gaat ook enorm winnen
maar jij bent toch gewoon de beste judokuquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:15 schreef Olle. het volgende:
[..]
haha weet ik toch!
nou ik hoop hetzijn meestal wel goede judoka's daar...
maar doe mijn best!
Hoe laat moet ik je komen halen?quote:
Hoe oud was jij ook al weer?quote:
ik maakte ook een grapje, hihihi...vond het wel leuk klinkenquote:
Neem mij mee?quote:
Ik woon uhm.. ja een aardig eindje wegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rond 12 uur smiddags. Want je woont aan de andere kant van het land volgens mij.
Vraag neit hoequote:
Kom weer terugquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:24 schreef Myraela het volgende:
Oh wacht. Ik heb ook nog een soort van in Mierlo gewoond. Ofja. Mijn vader dan.
25quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe oud was jij ook al weer?
Benieuwd of je tegen een vriend van me heb moeten judoën
welcome back!quote:
Ik ken daar niets of niemand hoor.quote:
dacht dat je niet meer ging blowenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben erg, ik ruil chocola tegen hasj.
Chocolaaa???quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Tegenwoordig Kodokan, en hij heeft een tijdje bij Ben Rietdijk en Kenamju gezeten. Hij is alleen een paar jaar jonger dan jijquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Ooh. Dan weet ik wel waar je woonde. Bij een voetbalveld in de buurt? Daar wordt dat Concours gehouden. En die bibliotheek staat er ook nogquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken daar niets of niemand hoor.Je had daar wel eens de nederlandse kampioenschappen paardrijden. Mijn vader woonde tegenover die velden. En je had een bibliotheek, bij de supermarkt in de buurt. En voor de rest weet ik het niet meer.
Een raar kroeg iets waar ik eens carnaval heb gevierd toen ik 11 was.
ik blow heel soms. Vorige week weer in de shop gezetenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
dacht dat je niet meer ging blowen
hoe is het gisteren gegaan?
Ik krijg chocola dan he, m;n homie krijgt hasjquote:
Ladyquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tegenwoordig Kodokan, en hij heeft een tijdje bij Ben Rietdijk en Kenamju gezeten. Hij is alleen een paar jaar jonger dan jij
[..]_!
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik krijg chocola dan he, m;n homie krijgt hasj
denk hast dat bij de JBN zit dat is een andere organisatiequote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tegenwoordig Kodokan, en hij heeft een tijdje bij Ben Rietdijk en Kenamju gezeten. Hij is alleen een paar jaar jonger dan jij
[..]_!
uhoh, hoeveel bloed kwam er uit?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vraag neit hoeIk heb gisteren bewezen dat ik menselijk ben
Witte chocolaquote:
Oke, tot hier en niet verderquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
uhoh, hoeveel bloed kwam er uit?
Geen idee, ik was knockie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
uhoh, hoeveel bloed kwam er uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Nederlands Olle, probeer het eensquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:33 schreef Olle. het volgende:
[..]
denk hast dat bij de JBN zit dat is een andere organisatie
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, ik was knockie.Oooooh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* suikertaartje drukt DW tegen haar borsten en kriebelt zachtjes over DW's rug...ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje drukt DW tegen haar borsten en kriebelt zachtjes over DW's rug...
sorrie schatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nederlands Olle, probeer het eens
Maar dat zou goed kunnen
Omdat het grappig klonkquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooooh...![]()
* suikertaartje drukt DW tegen haar borsten en kriebelt zachtjes over DW's rug...
hee dw, hoe is het met je oorlogswond?quote:
Goedemorgen mooie lievepliefquote:
Geen idee, is goed ingepakt.quote:
Mijn tieten zijn niet grappigquote:
Wel sexy.quote:
Maar dat kriebelen welquote:
Wacht maar tot ik jou een keer over je rug kriebel, dan lach je niet meer hoorquote:
Weddenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik jou een keer over je rug kriebel, dan lach je niet meer hoor
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik jou een keer over je rug kriebel, dan lach je niet meer hoor
och arme jijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, is goed ingepakt.Ik weet wel dat ;t fxcking veel pijn doet
quote:
Ik ben zo zielig.quote:
Okee!quote:
Kriebel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:52 schreef Zeroku het volgende:
Waarom moet ik steeds lachen als ik kriebel zie staan?
Wat dan welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee!
(ik reken gelukzalig glimlachen niet mee als lachen hoor)
Wel in de juiste context uiteraardquote:
omdat ie dan uitgeschakeld is door puur genotquote:
Dit:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat dan wel?
[..]
Wel in de juiste context uiteraard.
tuurlijk wel, plastic zak erom en dicht tapenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben zo zielig.
Ik wil douchen maar ;t kan niet
Raph heeft 4 weken lang mn haar voor me gewassen en me ingezeept en afgedroogd enzquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben zo zielig.
Ik wil douchen maar ;t kan niet
quote:
KRIEBEL KRABBEL KRUISJE WIE KNABBELT ER AAN MIJN HUISJE?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat dan wel?
[..]
Wel in de juiste context uiteraard.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Raph heeft 4 weken lang mn haar voor me gewassen en me ingezeept en afgedroogd enz
Ik heb zo;n seal bag, maar die kan ik zelf niet omkrijgen want daar heb je 2 handen voor nodig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuurlijk wel, plastic zak erom en dicht tapen![]()
ooh ja iedereen kijk hier:
Licht doof & Opvallend niet leesbaar
Dat kon ik tenminste allemaal zelf nog vorig jaarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Raph heeft 4 weken lang mn haar voor me gewassen en me ingezeept en afgedroogd enz
Ja dus?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuurlijk wel, plastic zak erom en dicht tapen![]()
ooh ja iedereen kijk hier:
Licht doof & Opvallend niet leesbaar
uhm, ik ben er geofend in en ik kan veel met 1 hand, links of rechtsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb zo;n seal bag, maar die kan ik zelf niet omkrijgen want daar heb je 2 handen voor nodig.
En weet je hoe moeilijk het is om jezelf vast te tapen?
Ja ik moet ;t met links doen dat is ;t probleem ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm, ik ben er geofend in en ik kan veel met 1 hand, links of rechts![]()
dus vast tapen geen probleem
een coach is een busquote:
inmiddels krijg ik geen medicatie meer omdat de zwaarste dingen niet meer helpen, en aan de morfine wil ik niet want daar kleven heel veel nadelen aan voor mij.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja ik moet ;t met links doen dat is ;t probleem ook
Jij zit toch ook dik aan de pijnmedicatie?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
KRIEBEL KRABBEL KRUISJE WIE KNABBELT ER AAN MIJN HUISJE?
...wacht
Als je mij compleet wilt uitschakelen moet je op mijn hoofd en mijn rug gaan kriebelen, dan kan ik echt niets meer, behalve gelukzalig glimlachen en hmmmmmmm doenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
haren wassen en hoofd masseren is teh sexy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik heb gisteren wel morfine gekregenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
inmiddels krijg ik geen medicatie meer omdat de zwaarste dingen niet meer helpen, en aan de morfine wil ik niet want daar kleven heel veel nadelen aan voor mij.
gelukkig gaat het nu heel erg goed en is er slechts af en toe sprake van veel pijn maar daar bijt ik met gemak doorheen
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]HAHA, ST IS EEN POES.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
[..]
Als je mij compleet wilt uitschakelen moet je op mijn hoofd en mijn rug gaan kriebelen, dan kan ik echt niets meer, behalve gelukzalig glimlachen en hmmmmmmm doenBij mij over mijn hele lichaam zo ongeveer, vet kippenvel enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik ben vast aan het oefenen voor mijn volgende leven, alleen het spinnen en boomklimmen is echt lastigquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben vast aan het oefenen voor mijn volgende leven, alleen het spinnen en boomklimmen is echt lastig
En als je dan stopt dan ga ik schooien om meerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij mij over mijn hele lichaam zo ongeveer, vet kippenvel enzo
Ik doe ook kopjes gevenquote:
Ja, doe eens dan, precies zoals een kat doet?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Spinnen is toch niet zo lastig
. Beetje rondwiebelen en PRRRRRRRRRRRRR
.
ik kan spinnen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben vast aan het oefenen voor mijn volgende leven, alleen het spinnen en boomklimmen is echt lastig
het is wel heerlijk spul hoor morfinequote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb gisteren wel morfine gekregen![]()
Maar wel beter dat ;t zonder medicatie goed gaat ja
[..]
Als je mij compleet wilt uitschakelen moet je op mijn hoofd en mijn rug gaan kriebelen, dan kan ik echt niets meer, behalve gelukzalig glimlachen en hmmmmmmm doenweet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Hihihiih awwww, Zerokuutje, kom dan!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Spinnen is toch niet zo lastig
. Beetje rondwiebelen en PRRRRRRRRRRRRR
.
En piepen enzquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als je dan stopt dan ga ik schooien om meer
ik ga dan zo heel erg piepen en kreunen om meerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als je dan stopt dan ga ik schooien om meer
ik wil 10 juli een demonstratie!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |