Awesome.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:32 schreef Patje1987 het volgende:
Nouja eerste versie online gezet maar, begin met lachen
http://patrickvd.derium-online.com/flash/Spacespace.html
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:42 schreef laforest het volgende:
Ze heeft me vandaag al drie sms-jes gestuurd met de vraag if ze mag langskomen. Nu is ze al eens bij me geweest maar ik wist niet dat ze 50 was!!! Das toch echt te oud voor mij hoor.
Dus nu proberen ik er vanaf te komen.![]()
Bofkontquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:26 schreef laforest het volgende:
Er zit een 50 jarige vrouw met dikke tetten achter me aan.
Is ze nog lekker voor haar leeftijdquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:26 schreef laforest het volgende:
Niet spotten met mijn moeder hè..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:26 schreef laforest het volgende:
En ik maar denken dat jouw moeder al 25 jaar gelukkig getrouwd is. Als ze achter Will aan zit dan is dat dus niet zoquote:
Af en toe buiten de deur eten, denk ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jouw moeder al 25 jaar gelukkig getrouwd is. Als ze achter Will aan zit dan is dat dus niet zo.
Zo zo toe maarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Af en toe buiten de deur eten, denk ik.
Kom je BBQ-en?quote:
Niets mis mee toch?quote:
Maar dat is toch de bedoeling van dat soort programma's? Neem een goed nummer van een goede zanger en laat dat verkrachten door een 3derangs zangertjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:46 schreef Olle. het volgende:
ontdek ik net dat die vieze Jaap (winnaar van x-factor dacht ik) het nummer van Journey verkracht heet (Don't stop believin)
Weet je papa dat wel?quote:
ja maar het doet mij zo'n pijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat is toch de bedoeling van dat soort programma's? Neem een goed nummer van een goede zanger en laat dat verkrachten door een 3derangs zangertje
Je hoeft het niet te luisterenquote:
Wat jij boos kijken naar mijquote:
nee gewoon was verontwaardigd door het nummerquote:
Goede vraagquote:
Aanstellerquote:
Doe eens niet zo gemeen tegen mijquote:
Kusjekroel.quote:
quote:
Oh ja die moet ik ook og even verder invullenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:07 schreef Olle. het volgende:
[..]
hehe
ben even de wk poul aan het invullen![]()
duurt nog wel een uurtje denk ik
pff wat een keuzes
Heb je ook thee?quote:
Graagquote:
DW is weer thuisquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Graag![]()
Hoe gaat hier met iedereen eigenlijk? En heeft DW gisteren overleeft?
Fijn!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DW is weer thuis![]()
Ze had gisteren een beschuitje gegeten en die hield ze nog binnen ook
Ik ga zo een pot zettenquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga zo een pot zettenvoorkeur voor een smaakje?
* LovelyLady zet koffie voor Marijke neer
Is DW eigenlijk al thuis? spuit 11
fijn dat ze weer thuis is![]()
Ze vertelde dat ze vorig jaar niks binnen hield na de narcose, dus dat het beschuitje eten goed ging is al heel hoopvolquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn!En dat is heel mooi, hopen dat ze niet al te veel last heeft van de narcose enzo
Earl greyquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga zo een pot zettenvoorkeur voor een smaakje?
* LovelyLady zet koffie voor Marijke neer
Is DW eigenlijk al thuis? spuit 11
fijn dat ze weer thuis is![]()
Oke, 1 zwarte koffie graag koffiejuffrouwquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik![]()
[..]
Ik ben vandaag de koffiemejuffrouw
Ik zie DW al helemaal zielig in zo'n groot ziekenhuis bed liggenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze vertelde dat ze vorig jaar niks binnen hield na de narcose, dus dat het beschuitje eten goed ging is al heel hoopvol
sorrie schatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik je loophondje ben
Hoi. Oke. Waarom?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:28 schreef DeLuna het volgende:
Haii. Ik heb TC1 zijn beeld van mij verpest.
Omdat ik 17 ben en ik niet drink. Dat had hij niet verwachtquote:
Topsporters drinken niet tochquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat ik 17 ben en ik niet drink. Dat had hij niet verwacht![]()
Hij dacht dat je een breezahsletje was die altijd wel een breezertje lustte?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat ik 17 ben en ik niet drink. Dat had hij niet verwacht![]()
lekker, beetje melk en 2 zoetjesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:29 schreef Olle. het volgende:
[..]
sorrie schat![]()
ik haal het wel even!![]()
jij ook een bakkie dan?
Dat valt je nog tegen. We gingen in februari na de clubkampioenschappen uit in Café Bak. (Ken je heel misschien welquote:
Even denken, zit dat in Heerenveen? Dan ken ik het niet, want ik kom er liever nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat valt je nog tegen. We gingen in februari na de clubkampioenschappen uit in Café Bak. (Ken je heel misschien wel), Eigenlijk was iedereen dronken of aangeschoten, op enkele na
![]()
Met peuk!!quote:
Zeggen dat het perfect ging. Dat je blij was dat je eraan mee mocht werken, maar hierna toch graag wel weer opzoek wil naar iets dat een grotere uitdaging voor je is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:41 schreef justmattie het volgende:
Hoe kun je het beste reflecteren op iets wat totaal niet moeilijk is en geen fouten bij zijn gemaakt
Het lijkt wel alsof ik perfect ben, alles ging goed
Dan zeg je dat toch? En uitleggen welke keuzes je gemaakt hebt?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:41 schreef justmattie het volgende:
Hoe kun je het beste reflecteren op iets wat totaal niet moeilijk is en geen fouten bij zijn gemaakt
Het lijkt wel alsof ik perfect ben, alles ging goed
En dat bij drie verslagen neerzetten?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeggen dat het perfect ging. Dat je blij was dat je eraan mee mocht werken, maar hierna toch graag wel weer opzoek wil naar iets dat een grotere uitdaging voor je is.
Hahahaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Even denken, zit dat in Heerenveen? Dan ken ik het niet, want ik kom er liever niet
Het gaat om verrichte handelingen, die maar op één manier kunnen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch? En uitleggen welke keuzes je gemaakt hebt?
* zucht *quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady geeft huppel een kopje Earl Grey thee
Ollie als je toch loopt geef Ez ook koffie
Ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
En dat bij drie verslagen neerzetten?
Jij snapt hetquote:
Dank u, waarde Olle.quote:
jij drinkt thee toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, dat las je. En vaak ook in dit topic.
quote:
Dan valt er bar weinig te reflecteren zou ik zeggenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het gaat om verrichte handelingen, die maar op één manier kunnen.
Rooibosthee vind ik ook wel lekker. Maar aardbei, kersen en sterrenmunt thee zijn ook goed te drinkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ben vanmorgen begonnen met een kopje rooibosthee en heb net een kopje groene thee op. Dat zijn dan ook enige lekkere theesoorten die ik ken.
Ik hoorde het ook, hier thuis, irl, knap he?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, dat las je. En vaak ook in dit topic.
My idea, Ik doe het met drie zinnen en is het te weinig mag die leraar me uitleggen wat ik er meer over zou kunnen vertellenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan valt er bar weinig te reflecteren zou ik zeggen
quote:
De winterthee is ook wel lekkerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:58 schreef Myraela het volgende:
Oh. Trouwens. Herfst-thee. Dat schijnt de lekkerste thee te zijn.
Cappuccino heb ik (senseo lattequote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:58 schreef suikertaartje het volgende:
zonder melk, met 1 zoetje alstublieft
![]()
OF, als je hebt, cappuccino
met een beetje suiker
jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Cappuccino heb ik (senseo latte)
suiker en cacao?
Blech...hier komen ook weer bergen werk aan zometeenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady zet kopje cappuccino voor taartje en gaat zichzelf een schop onder d'r kont geven
Strijken
quote:
Dat reflecteren komt me ook de neus uitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
My idea, Ik doe het met drie zinnen en is het te weinig mag die leraar me uitleggen wat ik er meer over zou kunnen vertellen
Jep.quote:
Tof! Wat voor wedstrijden ga je aan mee doen?quote:
Veel plezierquote:
Dankuquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof! Wat voor wedstrijden ga je aan mee doen?
[..]
Veel plezier![]()
Ik ga vandaag beginnen aan m'n reflectieverslag van stagequote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat reflecteren komt me ook de neus uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |