sorrie schatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik je loophondje ben
Hoi. Oke. Waarom?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:28 schreef DeLuna het volgende:
Haii. Ik heb TC1 zijn beeld van mij verpest.
Omdat ik 17 ben en ik niet drink. Dat had hij niet verwachtquote:
Topsporters drinken niet tochquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat ik 17 ben en ik niet drink. Dat had hij niet verwacht![]()
Hij dacht dat je een breezahsletje was die altijd wel een breezertje lustte?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat ik 17 ben en ik niet drink. Dat had hij niet verwacht![]()
lekker, beetje melk en 2 zoetjesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:29 schreef Olle. het volgende:
[..]
sorrie schat![]()
ik haal het wel even!![]()
jij ook een bakkie dan?
Dat valt je nog tegen. We gingen in februari na de clubkampioenschappen uit in Café Bak. (Ken je heel misschien welquote:
Even denken, zit dat in Heerenveen? Dan ken ik het niet, want ik kom er liever nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat valt je nog tegen. We gingen in februari na de clubkampioenschappen uit in Café Bak. (Ken je heel misschien wel), Eigenlijk was iedereen dronken of aangeschoten, op enkele na
![]()
Met peuk!!quote:
Zeggen dat het perfect ging. Dat je blij was dat je eraan mee mocht werken, maar hierna toch graag wel weer opzoek wil naar iets dat een grotere uitdaging voor je is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:41 schreef justmattie het volgende:
Hoe kun je het beste reflecteren op iets wat totaal niet moeilijk is en geen fouten bij zijn gemaakt
Het lijkt wel alsof ik perfect ben, alles ging goed
Dan zeg je dat toch? En uitleggen welke keuzes je gemaakt hebt?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:41 schreef justmattie het volgende:
Hoe kun je het beste reflecteren op iets wat totaal niet moeilijk is en geen fouten bij zijn gemaakt
Het lijkt wel alsof ik perfect ben, alles ging goed
En dat bij drie verslagen neerzetten?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeggen dat het perfect ging. Dat je blij was dat je eraan mee mocht werken, maar hierna toch graag wel weer opzoek wil naar iets dat een grotere uitdaging voor je is.
Hahahaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Even denken, zit dat in Heerenveen? Dan ken ik het niet, want ik kom er liever niet
Het gaat om verrichte handelingen, die maar op één manier kunnen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch? En uitleggen welke keuzes je gemaakt hebt?
* zucht *quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady geeft huppel een kopje Earl Grey thee
Ollie als je toch loopt geef Ez ook koffie
Ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
En dat bij drie verslagen neerzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |