Judo!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof! Wat voor wedstrijden ga je aan mee doen?
[..]
Veel plezier![]()
Die heb ik niet afgemaakt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ga vandaag beginnen aan m'n reflectieverslag van stage
ik kom niet voor het accent daarquote:
Wat deed jij ook al weer voor sport?quote:
Snap ik toch gekke Ollequote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:13 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik kom niet voor het accent daar![]()
Maar voor de prijzen!![]()
Judoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat deed jij ook al weer voor sport?
haha weet ik toch!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snap ik toch gekke Olle![]()
Je gaat ook enorm winnen
maar jij bent toch gewoon de beste judokuquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:15 schreef Olle. het volgende:
[..]
haha weet ik toch!
nou ik hoop hetzijn meestal wel goede judoka's daar...
maar doe mijn best!
Hoe laat moet ik je komen halen?quote:
Hoe oud was jij ook al weer?quote:
ik maakte ook een grapje, hihihi...vond het wel leuk klinkenquote:
Neem mij mee?quote:
Ik woon uhm.. ja een aardig eindje wegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rond 12 uur smiddags. Want je woont aan de andere kant van het land volgens mij.
Vraag neit hoequote:
Kom weer terugquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:24 schreef Myraela het volgende:
Oh wacht. Ik heb ook nog een soort van in Mierlo gewoond. Ofja. Mijn vader dan.
25quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe oud was jij ook al weer?
Benieuwd of je tegen een vriend van me heb moeten judoën
welcome back!quote:
Ik ken daar niets of niemand hoor.quote:
dacht dat je niet meer ging blowenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben erg, ik ruil chocola tegen hasj.
Chocolaaa???quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Tegenwoordig Kodokan, en hij heeft een tijdje bij Ben Rietdijk en Kenamju gezeten. Hij is alleen een paar jaar jonger dan jijquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Ooh. Dan weet ik wel waar je woonde. Bij een voetbalveld in de buurt? Daar wordt dat Concours gehouden. En die bibliotheek staat er ook nogquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken daar niets of niemand hoor.Je had daar wel eens de nederlandse kampioenschappen paardrijden. Mijn vader woonde tegenover die velden. En je had een bibliotheek, bij de supermarkt in de buurt. En voor de rest weet ik het niet meer.
Een raar kroeg iets waar ik eens carnaval heb gevierd toen ik 11 was.
ik blow heel soms. Vorige week weer in de shop gezetenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
dacht dat je niet meer ging blowen
hoe is het gisteren gegaan?
Ik krijg chocola dan he, m;n homie krijgt hasjquote:
Ladyquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tegenwoordig Kodokan, en hij heeft een tijdje bij Ben Rietdijk en Kenamju gezeten. Hij is alleen een paar jaar jonger dan jij
[..]_!
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik krijg chocola dan he, m;n homie krijgt hasj
denk hast dat bij de JBN zit dat is een andere organisatiequote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tegenwoordig Kodokan, en hij heeft een tijdje bij Ben Rietdijk en Kenamju gezeten. Hij is alleen een paar jaar jonger dan jij
[..]_!
uhoh, hoeveel bloed kwam er uit?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vraag neit hoeIk heb gisteren bewezen dat ik menselijk ben
Witte chocolaquote:
Oke, tot hier en niet verderquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
uhoh, hoeveel bloed kwam er uit?
Geen idee, ik was knockie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
uhoh, hoeveel bloed kwam er uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Nederlands Olle, probeer het eensquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:33 schreef Olle. het volgende:
[..]
denk hast dat bij de JBN zit dat is een andere organisatie
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, ik was knockie.Oooooh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* suikertaartje drukt DW tegen haar borsten en kriebelt zachtjes over DW's rug...ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje drukt DW tegen haar borsten en kriebelt zachtjes over DW's rug...
sorrie schatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nederlands Olle, probeer het eens
Maar dat zou goed kunnen
Omdat het grappig klonkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |