Ook daar kan op gegokt wordenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:40 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dan weet ik zeker dat ik het niet meer terug zie bedoel je?
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
lol
En anders een junk shot met autobanden en golfballen.
Een mes van 25 cm is toch wel voldoende?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:41 schreef fokvragen het volgende:
Ik zie Joran ook nog wel vriendjes worden met die lui uit de georganiseerde misdaad. Wordt hij ook nog wat hij graag wou.
En iedereen heeft het hier steeds wel over verkrachten maar dat zijn vaak zwakke jongens die dat overkomen. Joran is 1,95 lang en een gemiddelde Peruaan is 1,60 lang. Zie je al voor je hoe zo'n klein Joran van 1m95 laat bukken?
Film is bijna afgelopen. Staat ook gewoon op teletekst.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:42 schreef Jesine het volgende:
Wie weet waar de ingelaste uitzending op SBS over gaat?
En komt dat gewoon tijdens hart van Nederland, of gaan ze echt iets ïnlassen, vb zo tijdens de film die nu gaande is?
Ja maar... Er zijn wel érg veel Peruaantjes daar!! Tevens TVP heb 20 helemaal gemistquote:Op maandag 7 juni 2010 22:41 schreef fokvragen het volgende:
Ik zie Joran ook nog wel vriendjes worden met die lui uit de georganiseerde misdaad. Wordt hij ook nog wat hij graag wou.
En iedereen heeft het hier steeds wel over verkrachten maar dat zijn vaak zwakke jongens die dat overkomen. Joran is 1,95 lang en een gemiddelde Peruaan is 1,60 lang. Zie je al voor je hoe zo'n klein Joran van 1m95 laat bukken?
En Joran kan niet aan een mes komen?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:42 schreef dubidub het volgende:
[..]
Een mes van 25 cm is toch wel voldoende?
Och, Ghurka's zijn ook niet zo groot.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:37 schreef fokvragen het volgende:
ok, thanks, we gaan kijken :-)quote:
Hij mag dan een stuk groter zijn dan de gemiddelde Peruaan, maar hij is maar alleen he. En dus zwak. Bovendien schijnt hij momenteel zo'n beetje de meest gehate persoon in Peru te zijn als je de diverse sites mag geloven. Daarnaast zullen er ook heel veel gewapende bendes actief zijn in de gevangenissen die hun bitches willen hebben.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:41 schreef fokvragen het volgende:
ow, ik zie allen dit op de website van sbs6 staanquote:Op maandag 7 juni 2010 22:43 schreef Felixa het volgende:
[..]
Film is bijna afgelopen. Staat ook gewoon op teletekst.
Die reclame zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op maandag 7 juni 2010 22:42 schreef DABAMaster het volgende:
tot over z'n orenZo'n peruaanse, met van die flapjes
wordt vervolgd.quote:Hierbij de uurhoek van het moment dat Joran van der Sloot de hotelkamer nr.359 verlaat van het liefdeshotel Tac Sac in de wijk Miraflores. ( Lima te Peru )
Het is 08.15 uur in de morgen.
De rechter horoscoop is van Joran van der Sloot.
De Neptunus van zijn radix planeet ( van Joran )staat exact op de descendant van de uurhoek hotel Tac Sac.Hetgeen aangeeft misbruik van vertrouwen, anderen te slim af te zijn....zelf bedrogen worden.
Het accent ligt op leeuw 2e huis...dus heeft met geld te maken. ( of een zakelijke kwestie )
De zon als heerser leeuw staat in het 12e huis ( afzondering )..het gevolg hiervan is.....
vluchten....eenzaamheid.....gevangenis en opsluiting.
Het aspect Mars opposiet Neptunus geeft aan.....lamgelegde energie....wel iets willen maar niets doen....
De maan als heer van de ascendant kreeft staat in het 7e huis.
okido, zal zo SBS6 aandoenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:46 schreef MargrietV het volgende:
Ze lieten zo een lopende band door Forrest Gump gaan met ingelaste uitzending Joran van der Sloot.
Stond dus verder geen tijd bij. Forrest Gump is over 10 minuten afgelopen.
SBS kennende herhalen ze de dingen die wij allang wetenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:44 schreef Jesine het volgende:
ben benieuwd, kan verder op internet geen nieuws vinden die wij hier nog niet weten
vraag me af of er spannend nieuws is te melden
Hoezo "ingelaste aflevering" ??? dan moet het wel spannend zijn
I
Ben bang van welquote:Op maandag 7 juni 2010 22:48 schreef Felixa het volgende:
Ik denk dat SBS de dingen die hier gisteren en vandaag al tig keer voorbij zijn gekomen, zo gaat brengen als "het laatste nieuws uit Peru".
Niks nieuws dus voor de mensen die de nieuwssites hebben gevolgd.
ja, da's ook weer waar he, zie verder ook niks nieuws op internet verschijnenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
SBS kennende herhalen ze de dingen die wij allang weten
Wel even een mooi moment om uit de discussies onder fok uit te komen.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:48 schreef Felixa het volgende:
Ik denk dat SBS de dingen die hier gisteren en vandaag al tig keer voorbij zijn gekomen, zo gaat brengen als "het laatste nieuws uit Peru".
Niks nieuws dus voor de mensen die de nieuwssites hebben gevolgd.
Thanks! Mijn TV gids ligt op de andere bank, maar ik was/ben te lui om hem te pakkenquote:
Een hoogleraar forensische psychologie goed genoeg voor je?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:11 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Ik geloof niet eerder dat hij een Psychopaat is voordat ik een rapport heb gezien dat dat zo is gebleken.
Peter lijkt Joran beter te kennen dan Joran zichzelf, dus Peter kan genoeg kletsen.
De media is verdacht, de media is een ongeregelde kutzooi. Maar dat wilt nog niks zeggen dat Joran
daadwerkelijk een physco is.. Ik zie een Psychopaat ook geen HBO Rechten volgen.
De regering wil dat misschien niet, maar ik denk dat Jorans nieuwe kamergenootjes daar weinig boodschap aan hebben.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:51 schreef sp3c het volgende:
mwah ... voor Peru is Joran een VIP
die willen echt niet dat joran met een honkbalknuppel in zijn reet en een paar kogels in zijn hoofd op het wereldnieuws krijgt
Lijden ja...quote:het zal echt niet zo leuk zijn als in de gevangenis in Nederland maar vergelijken met de rest gaat hij een charmed leven lijden denk ik hoor
Nu al hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 22:54 schreef Arcee het volgende:
Peter R. de Vries zometeen dus op Nederland 1.
is er nu al op, en het gaat niet eens over Joran.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:54 schreef Arcee het volgende:
Peter R. de Vries zometeen dus op Nederland 1.
krijgtie een aparte kamerquote:Op maandag 7 juni 2010 22:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
De regering wil dat misschien niet, maar ik denk dat Jorans nieuwe kamergenootjes daar weinig boodschap aan hebben.
Over een tijdje ebt de aandacht weer weg en dan kan er zomaar weer van alles gebeuren.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:51 schreef sp3c het volgende:
mwah ... voor Peru is Joran een VIP
die willen echt niet dat joran met een honkbalknuppel in zijn reet en een paar kogels in zijn hoofd op het wereldnieuws krijgt
het zal echt niet zo leuk zijn als in de gevangenis in Nederland maar vergelijken met de rest gaat hij een charmed leven lijden denk ik hoor
Er loopt ook wel een paar stevige bloedgemene peruanen hoor , en als Joran een paar weken dat kostelijk eten gegeten heeft dan issie zeer verzwakt en kwetsbaarquote:Op maandag 7 juni 2010 22:41 schreef fokvragen het volgende:
Misschien nu het even wereldnieuws is niet nee, maar op het moment dat hij daadwerkelijk voor 30 jaar wordt opgebost, blijft hij echt niet in zo'n aparte kamer zitten.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
krijgtie een aparte kamer
Peru gaat dit risico echt niet lopen gok ik
zodra hij komt te overlijden is het wereldnieuws en itt andere gevangenen die komen te overlijden is deze wel wereldnieuwsquote:Op maandag 7 juni 2010 22:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Over een tijdje ebt de aandacht weer weg en dan kan er zomaar weer van alles gebeuren.
Daarnaast zullen zijn medegevangen daar verder geen boodschap aan hebben natuurlijk.
Joran krijgt daar vast wel een special treatment, omdat heel de wereld toekijkt. Krijgt ie dat niet, dan geef ik hem niet lang meer. Of hij verhangt zichzelf of hij wordt afgemaakt binnen de gevangenis muren.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:57 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
Er loopt ook wel een paar stevige bloedgemene peruanen hoor , en als Joran een paar weken dat kostelijk eten gegeten heeft dan issie zeer verzwakt en kwetsbaar
Hij krijgt 30 euro per maand van het ministerie en zijn moeder zal er wel 100 bijdoen, daar kannie een eigen cel van huren.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Misschien nu het even wereldnieuws is niet nee, maar op het moment dat hij daadwerkelijk voor 30 jaar wordt opgebost, blijft hij echt niet in zo'n aparte kamer zitten.
waarom nietquote:Op maandag 7 juni 2010 22:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Misschien nu het even wereldnieuws is niet nee, maar op het moment dat hij daadwerkelijk voor 30 jaar wordt opgebost, blijft hij echt niet in zo'n aparte kamer zitten.
het feit dat ze hun eigen gevangenen nog geeneens kunnen beveiligen is denk ik niet iets wat de staat Peru graag van CNN wil horenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom zouden ze hem apart houden? Komop het is in de bajes aldaar overbevolkt.
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:05 schreef fokvragen het volgende:
Jongens,
Als hij straks lang moet zitten, zullen we hem dan namens deze Fok! reeks en kaartje sturen?
"hey Joramquote:Op maandag 7 juni 2010 23:05 schreef fokvragen het volgende:
Jongens,
Als hij straks lang moet zitten, zullen we hem dan namens deze Fok! reeks en kaartje sturen?
Meiden,quote:Op maandag 7 juni 2010 23:05 schreef fokvragen het volgende:
Jongens,
Ik denk dat Peru daar niet zo mee zit, gezien de beelden die nu al naar buiten zijn gekomen over hoe ze Joran tentoonstellen.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
het feit dat ze hun eigen gevangenen nog geeneens kunnen beveiligen is denk ik niet iets wat de staat Peru graag van CNN wil horen
Hem de uitdraai van al deze draadjes sturen, leert ie nog wat vanquote:Op maandag 7 juni 2010 23:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Meiden,
Zullen we dat gewoon niet doen?
Alhoewel als ik lees wat men in zijn ogen ziet en leest dan kan er best een dichtbundel heen.
Rozen zijn rood, daar zit je dan, tot aan je dood.
ja dat is wat anders dan zijn lijk terug op het vliegtuig zetten hequote:Op maandag 7 juni 2010 23:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik denk dat Peru daar niet zo mee zit, gezien de beelden die nu al naar buiten zijn gekomen over hoe ze Joran tentoonstellen.
De tijd zal het leren, ik gok op 26 augustus.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat is wat anders dan zijn lijk terug op het vliegtuig zetten he
die gaan hem echt niet dood laten trappen
Als ik een kaartje wil sturen met Fok!ers die er ook zo over denken dan zal ik dat zeker niet laten. Ik zou het heel leuk vinden als ik iets uit Nederland zou krijgen wanneer ik daar moest zitten. Onder de noemer "kleine moeite veel plezier"quote:Op maandag 7 juni 2010 23:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Meiden,
Zullen we dat gewoon niet doen?
Alhoewel als ik lees wat men in zijn ogen ziet en leest dan kan er best een dichtbundel heen.
Rozen zijn rood, daar zit je dan, tot aan je dood.
Dat is het verhaal wat Terror Jaap vertelt.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:11 schreef StateOfMind het volgende:
Op Ned 1 werd net gezegd dat ie financieel aan de grond zou zitten en dat ie wanhopig aan geld probeerde te komen her en der (dat moet allemaal te verifiëren zijn).
Ja en dan is ze helemaal niet dood, en hebben ze zijn opblaasdolly begraven...jaaaaaah dat is het!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:13 schreef Xan21 het volgende:
Wie weet heeft Joran het allemaal wel in scene gezet samen met een pokerbuddy en kan hij straks een enorme schadevergoeding eisen. Welcome to disneyland haha, maar het zou wel hilarisch zijn.
Mwoah, Peru lijkt me nou niet echt een land om iets in scene te zetten waarbij alles tegen jezelf pleit.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:13 schreef Xan21 het volgende:
Wie weet heeft Joran het allemaal wel in scene gezet samen met een pokerbuddy en kan hij straks een enorme schadevergoeding eisen. Welcome to disneyland haha, maar het zou wel hilarisch zijn.
Graag doe ik dat ook met de tekst:quote:Op maandag 7 juni 2010 23:13 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Als ik een kaartje wil sturen met Fok!ers die er ook zo over denken dan zal ik dat zeker niet laten. Ik zou het heel leuk vinden als ik iets uit Nederland zou krijgen wanneer ik daar moest zitten. Onder de noemer "kleine moeite veel plezier"
Open ff een topic in onzin...!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:18 schreef Burakius het volgende:
[..]
Graag doe ik dat ook met de tekst:
Joran het is misschien erg waar jij nu zit en verkrachting is aan de orde van de dag, maar je leert wel weer iets van de Peruviaanse cultuur. Dat dan weer wel !!
Ik weet niet hoe het komt maar heb het ook een beetje met hem te doen.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:14 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Godfer ik las her en der reacties van mensen op bepaalde nieuwssites, en dan toch die gasten die hem zielig vinden, en zeggen oh wat erg die gevangenissen daar, ah zieluggggg!
Het lijkt wel of men vergeet dat meneer ff 2 dames heeft koudgemaakt oid..
Hoe is dit mogelijk, hahaha en bij de telegraag, zijn er plenty die denken aan een conspiracy complot against him!
Aarghhhhhhhhhhh![]()
Wat roept die gast toch op in mensen echt amazing.
ja dat is ook niet te vertouwen, net alsquote:Op maandag 7 juni 2010 23:14 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Dat is het verhaal wat Terror Jaap vertelt.
Of een kaartje van Carglassquote:Op maandag 7 juni 2010 23:18 schreef Burakius het volgende:
[..]
Graag doe ik dat ook met de tekst:
Joran het is misschien erg waar jij nu zit en verkrachting is aan de orde van de dag, maar je leert wel weer iets van de Peruviaanse cultuur. Dat dan weer wel !!
Als hij haar heeft vermoord, is het z'n verdiende loon.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:14 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Godfer ik las her en der reacties van mensen op bepaalde nieuwssites, en dan toch die gasten die hem zielig vinden, en zeggen oh wat erg die gevangenissen daar, ah zieluggggg!
Het lijkt wel of men vergeet dat meneer ff 2 dames heeft koudgemaakt oid..
Hoe is dit mogelijk, hahaha en bij de telegraag, zijn er plenty die denken aan een conspiracy complot against him!
Aarghhhhhhhhhhh
Wat roept die gast toch op in mensen echt amazing.
Met Bouterse en Brunswijk aan de macht zie ik hem in Suriname wel asiel krijgenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:56 schreef fokvragen het volgende:
Ik hoop dat het Joran lukt om te ontsnappen. Zou goed zijn voor het boek wat er straks gaat komen!
Ontspoord was hitler dus ook...quote:Op maandag 7 juni 2010 23:22 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Als hij haar heeft vermoord, is het z'n verdiende loon.
Alleen zo'n Peruaanse gevangenis wens je volgens mij je ergste vijand nog niet toe.
Bovendien zie je op die laatste filmpje gewoon een over het paard getild joch dat eigenlijk nog nauwelijks volwassen is en enorm last heeft van zelfoverschatting. Het feit dat z'n ouders hem niet wat meer sturing hebben kunnen geven (hij was ten tijde van de verdwijning van Natelee tensotte naar maar 17 en misschien heeft zijn vader hem zelfs nog wel erger in de ellende geholpen), vind ik het dan eigenlijk tot een best sneu verhaal maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |