Hoelaat?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:17 schreef Jesine het volgende:
- Peter R zou vanavond te gast zijn bij Knevel
hoe laat is "straks"?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:26 schreef MargrietV het volgende:
straks ingelaste uitzending SBS over Joran
Ook nog Knevel & vd Brink......quote:Op maandag 7 juni 2010 22:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd.. Zal wel, sensationeel als SBS6 is, over de 'zelfmoordpoging' gaan
Gaan ze een update geven over de anale status van Joran?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:26 schreef MargrietV het volgende:
straks ingelaste uitzending SBS over Joran
ja, maar de vraag is hoe laat het bij SBS6, we hebben nu nog een half uur tot Knevelquote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef MargrietV het volgende:
Knevel wordt herhaald, dus ik kijk eerst naar SBS
vrij uit de politiecel, of echt gewoon dat ie peru uitmag?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef Mercer het volgende:
Waar kan ik inzetten op Joran komt vrij binnen een maand? En hoeveel x inleg krijg ik?
BP zegt een plan te hebben hem weer te kunnen sluiten als Joran over tig jaar vrijkomt.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef SeLang het volgende:
[..]
Gaan ze een update geven over de anale status van Joran?
Vrij is vrij. Gewoon echt vrij uit Peru.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:33 schreef peesmaker het volgende:
[..]
vrij uit de politiecel, of echt gewoon dat ie peru uitmag?
Bij mij in de straat kun je op alles wedden zolang het om sport gaat. Of hier moet een sport van gemaakt wordenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef Mercer het volgende:
Waar kan ik inzetten op Joran komt vrij binnen een maand? En hoeveel x inleg krijg ik?
Thx,.Kun je er ook wat van verstaan/vertalen?quote:
Gok erop binnen de gevangenis daar.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:35 schreef Mercer het volgende:
[..]
Vrij is vrij. Gewoon echt vrij uit Peru.
Je mag het wel inzetten op mijn bankrekeningquote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef Mercer het volgende:
Met de Blow Out Preventor?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
BP zegt een plan te hebben hem weer te kunnen sluiten als Joran over tig jaar vrijkomt.
Ik zie Joran ook nog wel vriendjes worden met die lui uit de georganiseerde misdaad. Wordt hij ook nog wat hij graag wou.quote:
Nee sorry.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:37 schreef Henk1056 het volgende:
[..]
Thx,.Kun je er ook wat van verstaan/vertalen?
Daar zijn ze goed in films halverwege even afbreken dus het zal zo wel komenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:37 schreef Jesine het volgende:
net gekeken op sbs6...zie een film met Tom Hanks...
Dan weet ik zeker dat ik het niet meer terug zie bedoel je?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag het wel inzetten op mijn bankrekening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |