ow, ik zie allen dit op de website van sbs6 staanquote:Op maandag 7 juni 2010 22:43 schreef Felixa het volgende:
[..]
Film is bijna afgelopen. Staat ook gewoon op teletekst.
Die reclame zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op maandag 7 juni 2010 22:42 schreef DABAMaster het volgende:
tot over z'n orenZo'n peruaanse, met van die flapjes
wordt vervolgd.quote:Hierbij de uurhoek van het moment dat Joran van der Sloot de hotelkamer nr.359 verlaat van het liefdeshotel Tac Sac in de wijk Miraflores. ( Lima te Peru )
Het is 08.15 uur in de morgen.
De rechter horoscoop is van Joran van der Sloot.
De Neptunus van zijn radix planeet ( van Joran )staat exact op de descendant van de uurhoek hotel Tac Sac.Hetgeen aangeeft misbruik van vertrouwen, anderen te slim af te zijn....zelf bedrogen worden.
Het accent ligt op leeuw 2e huis...dus heeft met geld te maken. ( of een zakelijke kwestie )
De zon als heerser leeuw staat in het 12e huis ( afzondering )..het gevolg hiervan is.....
vluchten....eenzaamheid.....gevangenis en opsluiting.
Het aspect Mars opposiet Neptunus geeft aan.....lamgelegde energie....wel iets willen maar niets doen....
De maan als heer van de ascendant kreeft staat in het 7e huis.
okido, zal zo SBS6 aandoenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:46 schreef MargrietV het volgende:
Ze lieten zo een lopende band door Forrest Gump gaan met ingelaste uitzending Joran van der Sloot.
Stond dus verder geen tijd bij. Forrest Gump is over 10 minuten afgelopen.
SBS kennende herhalen ze de dingen die wij allang wetenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:44 schreef Jesine het volgende:
ben benieuwd, kan verder op internet geen nieuws vinden die wij hier nog niet weten
vraag me af of er spannend nieuws is te melden
Hoezo "ingelaste aflevering" ??? dan moet het wel spannend zijn
I
Ben bang van welquote:Op maandag 7 juni 2010 22:48 schreef Felixa het volgende:
Ik denk dat SBS de dingen die hier gisteren en vandaag al tig keer voorbij zijn gekomen, zo gaat brengen als "het laatste nieuws uit Peru".
Niks nieuws dus voor de mensen die de nieuwssites hebben gevolgd.
ja, da's ook weer waar he, zie verder ook niks nieuws op internet verschijnenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
SBS kennende herhalen ze de dingen die wij allang weten
Wel even een mooi moment om uit de discussies onder fok uit te komen.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:48 schreef Felixa het volgende:
Ik denk dat SBS de dingen die hier gisteren en vandaag al tig keer voorbij zijn gekomen, zo gaat brengen als "het laatste nieuws uit Peru".
Niks nieuws dus voor de mensen die de nieuwssites hebben gevolgd.
Thanks! Mijn TV gids ligt op de andere bank, maar ik was/ben te lui om hem te pakkenquote:
Een hoogleraar forensische psychologie goed genoeg voor je?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:11 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Ik geloof niet eerder dat hij een Psychopaat is voordat ik een rapport heb gezien dat dat zo is gebleken.
Peter lijkt Joran beter te kennen dan Joran zichzelf, dus Peter kan genoeg kletsen.
De media is verdacht, de media is een ongeregelde kutzooi. Maar dat wilt nog niks zeggen dat Joran
daadwerkelijk een physco is.. Ik zie een Psychopaat ook geen HBO Rechten volgen.
De regering wil dat misschien niet, maar ik denk dat Jorans nieuwe kamergenootjes daar weinig boodschap aan hebben.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:51 schreef sp3c het volgende:
mwah ... voor Peru is Joran een VIP
die willen echt niet dat joran met een honkbalknuppel in zijn reet en een paar kogels in zijn hoofd op het wereldnieuws krijgt
Lijden ja...quote:het zal echt niet zo leuk zijn als in de gevangenis in Nederland maar vergelijken met de rest gaat hij een charmed leven lijden denk ik hoor
Nu al hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 22:54 schreef Arcee het volgende:
Peter R. de Vries zometeen dus op Nederland 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |