Hij is erg op dreef jaquote:Op maandag 7 juni 2010 21:36 schreef G.Garibaldi het volgende:
Johan is vandaag niet gierig qua praten.
Wat dat betreft vond ik het wel treffend dat Balkenende het CDA vergeleek met Dirk Kuyt.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:38 schreef bascross het volgende:
Lekkere uitzending.Heerlijke terechte opmerking over Kuyt. Hypocriet ventje.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:38 schreef bascross het volgende:
Vindt je het gek, z'n konijn was net overledenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:38 schreef bascross het volgende:
Echte he, en vorige week haalde hij het onderwerp nog ouderwets keihard neer.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:40 schreef G.Garibaldi het volgende:
Johan die ook echt overdreven geďnteresseerd was in die zaalvoetballers.
Vraag me af of ze klachten hebben gekregen van de sponsor of dat het gewoon een vorm van cynisme was.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Echte he, en vorige week haalde hij het onderwerp nog ouderwets keihard neer.
Dat val mij ook al op. De laatste uitzendingen is hij goed op dreef, en ook daadwerkelijk (openlijk) geďnteresseerd.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:37 schreef Buitendam het volgende:
De zin in het WK druipt er bij de Snor vanaf.
Volgens mij was het sarcasmequote:Op maandag 7 juni 2010 21:40 schreef G.Garibaldi het volgende:
Johan die ook echt overdreven geďnteresseerd was in die zaalvoetballers.
En dat grapje over KIA. Wellicht toch nog een hand van de sponsors hierbij betrokken.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Volgens mij was het sarcasme
Hij vroeg ook "spelen jullie ook nog op gras?".
Volgens mij zit daar een ondertoontje in
Ja. Ik denk zelfs dat hij zich bewust inhield.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:50 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
En dat grapje over KIA. Wellicht toch nog een hand van de sponsors hierbij betrokken.
Wel dusquote:Op maandag 7 juni 2010 21:58 schreef Reddiablo het volgende:
oh, dus je kan niet ff langs hoppen bij het Kurhaus?
29,95?quote:
quote:
Mallorca.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Weet iemand waar Hansie eigenlijk is op dit moment?
Na Bergkamp '98 op 2 was wel duidelijk welke er voor de verandering weer eens op 1 zou staan.quote:
quote:
Oh dat was het zeker, maar de top 2 staat eigenlijk bij voorbaat al vast. Het is m.i. echter meer de context van de goals die dit bepaald dan de goals zelf.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:11 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Was toch ook een ONGELOOFLIJK doelpunt. Niet zo veel problemen mee.
Klopt, El Hamdaoui maakte volgens mij vorig seizoen nog een vergelijkbaar doelpunt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh dat was het zeker, maar de top 2 staat eigenlijk bij voorbaat al vast. Het is m.i. echter meer de context van de goals die dit bepaald dan de goals zelf.
Goed iddquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:35 schreef DrDentz het volgende:
Van Persie, je ziet aan die jongen dat hij totaal niet twijfel, hij gelooft helemaal in zichzelf, en dat is heerlijk hoor, want ik leef al 61 jaar zo.
vond je? zaten wel wat leuke dingetjes in maar verder een vrije reguliere normale uitzending....vooral dat monotone gebrom van die brands was erg slaapverwekkend....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:47 schreef HenkieVdV het volgende:
Hahaha geniale uitzending.Derksen is koning.
Ik vond Brands juist heel openlijk en dat zie je niet veel maar hij was soms een beetje binnenmonds aan het lullenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:03 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
vond je? zaten wel wat leuke dingetjes in maar verder een vrije reguliere normale uitzending....vooral dat monotone gebrom van die brands was erg slaapverwekkend....![]()
hoogtepunt vond ik die knakker in die gamma dug-out "ik ben voor DIE MANNSCHAFT"![]()
![]()
![]()
ja zelfs derksen lag toen onder tafelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:18 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik vond Brands juist heel openlijk en dat zie je niet veel maar hij was soms een beetje binnenmonds aan het lullenDie gammeshit was weer lachen inderdaad.
wat een man!quote:
Ik ben het met Johan eens. "Geen probleem" is misschien een tikkie overdreven, maar ik denk dat we wel de betere ploeg zijn. We hoeven echt niet bang te zijn voor Brazilië.quote:
Brazilië is zo'n ploeg, als daar alles lukt ben je gezien. Kan je daarin tegen druk zetten op hun verdediging scoor je sowieso 1 a 2 keer. Een goede dag is winnen van Brazilië gewoon mogelijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ben het met Johan eens. "Geen probleem" is misschien een tikkie overdreven, maar ik denk dat we wel de betere ploeg zijn. We hoeven echt niet bang te zijn voor Brazilië.
Dit WK is het juist omgedraaid. Brazilie is het team met misschien zelfs wel de beste verdedigers op papier, en een iets mindere aanval. Al vallen spelers als Robinho en Fabiano natuurlijk niet te onderschatten. Ik tip ze helaas dan ook als wereldkampioen, maar zal er totaal niet mee zitten als het Nederlands elftal ze toch weet te verslaanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Brazilië is zo'n ploeg, als daar alles lukt ben je gezien. Kan je daarin tegen druk zetten op hun verdediging scoor je sowieso 1 a 2 keer. Een goede dag is winnen van Brazilië gewoon mogelijk.
Een team zoals Spanje of Duitsland qua collectief is daarin tegen veel lastiger. Die vallen altijd terug op een gemiddeld niveau dat al vrij hoog is.
We gaan het zien
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:00 schreef Hagenaar_94 het volgende:
René van der Gijp haalt flink uit naar 'collega's'
AMSTERDAM - René van der Gijp, vaste gast in het programma Voetbal International, ergert zich aan de geldingsdrang van onder anderen Prem Radhakishun, Hans Kraay Jr. en Jan Mulder.
"Prem die te gast is bij ons en vraagt: 'Welke camera staat er op mij?' Ik zit er drie jaar en heb al die tijd niet geweten dat iedereen een eigen camera heeft", vertelt René aan de Vara. Dit meldt Mediacourant. Gaat die Prem mij uitleggen dat het belangrijk is om altijd vrienden met de cameraman te blijven. Waar haalt-ie die drang vandaan?"
René laat ook weten dat Hans Kraay Jr. en Jan Mulder last hebben van geldingsdrang. En Youp van 't Hek krijgt er behoorlijk van langs: "Hoor ik hem bij De Wereld Draait Door in zijn eerste vijf zinnen twaalf keer het woord 'ik' gebruiken. Dat is er dus weer zo een die lijdt aan een ernstige vorm van overschatting."
En daar heeft de oud-voetballer naar eigen zeggen geen last van... "Ben nog nooit van mijn leven één seconde onzeker geweest. Reed op mijn achttiende in een Porsche die zo breed was dat ik in de straat van mijn ouders niet kon keren. In de kleedkamer had ik niet de grootste lul, ook niet de kleinste, maar ik durfde altijd onder de douche te staan. En ik wist: als ik de Pamela Anderson van Dordt in de kroeg zag staan, en ik spande me vijf minuten in, nam ik Pamela mee naar huis."
Maar dan een gezellige :pquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hij begint steeds meer op JD te lijken
check even het VI Oranje topic in het WK forumquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:42 schreef j95 het volgende:
Ben benieuwd of het leuk gaat worden zometeen
Wtf.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:34 schreef Rucebo het volgende:
Geniaal dat naspelen van de filmpje van Elia![]()
Fuck dat.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vond de Vuzuzela overigens wel ok in het stadion.
Nee, want in Nederland is het feest op de tribunesquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:55 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Fuck dat.Hoop dat dit totaal niet overslaat naar onze competitie.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, want in Nederland is het feest op de tribunes
Praat over jezelf ofzo, want bij Twente bijvoorbeeld is het elke 2 weken feest.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dit is beter natuurlijk, alleen is dat niet de realiteit in Nederland
Heb nu al zin.quote:
Hij blijft natuurlijk het hele jaar door mediageil.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:02 schreef DrDentz het volgende:
Neemt Johan überhaupt wel vakantie? Vanochtend nog gewoon Muziek voor Volwassenen presenteren enzo. Die man is niet af te stoppen.
Hij is meer op tv/radio dan Yo en Wes.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:05 schreef Dubby het volgende:
[..]
Hij blijft natuurlijk het hele jaar door mediageil.
Meer dan met die vuvuzela's ja. Hopelijk nemen alle clubs een voorbeeld aan Twente, al zal AZ die pleurisdingen wel weer gaan uitdelen bij de ingang ofzoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, want in Nederland is het feest op de tribunes
Iddquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:21 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik ook, als ik er weer aan denk voel ik toch een leegte.
Ik vond het erg plotseling afgelopen -> cold turkeyquote:
Heerlijk inderdaad.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:23 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd![]()
Rene met z'n ellendige Spanje, krantjes doornemen, luchtpost, Genee met z'n verhalen over karaoken in de Crazy Piano's, Danique achter de bar, Derksen en zijn eeuwig herhalende anekdotes, Danny Vera met z'n drie nummers
Het was mooi
Heerlijke man toch die Derksen, dat hij dat zo weer even op straat gooit. Zal Jupiler ook vast blij mee zijnquote:Derksen: Jupiler verbood items in VI Oranje
In zijn column in Voetbal International schrijft Johan Derksen deze week dat sponsor Jupiler enkele items in VI Oranje heeft verboden. Reden was dat de items zijdelings gerelateerd waren aan concurrende bier- en drankmerken en daar was Jupiler niet gelukkig mee.
"Huisband Danny Vera mocht een bepaald nummer niet spelen, omdat die muziek onder een commercial van een concurrent van een sponsor zit", zo schrijft Derksen. Hij doelt hier op het nummer 'Heading For The City', dat in een reclame van Royal Club is gebruikt.
"En een serie sfeervolle items wordt weggegooid, omdat ze zijn opgenomen in een Haags buurtcafé, waar een concurrent van de hoofsponsor het bier levert", zo somt Derksen verder op. "Het heeft niets met journalistiek te maken, maar het is wel de realiteit."
Met lichte tegenzin heeft Derksen zich er bij neergelegd. "Als hoofdredacteur heb je het maar te accepteren, anders is er geen wekelijk programma te realiseren. Anno 2010 moet je erg creatief met principes omgaan, omdat je anders de winkel wel kunt sluiten."
http://sigaarsnor.blogspo(...)ood-items-in-vi.html
en dus helaas maar 2x het Derksen-item in het Haags cafequote:Op woensdag 21 juli 2010 23:24 schreef bascross het volgende:
Gelukkig hadden we wel items van prachtige schuurfeesten rondom de wedstrijden van Nederland. Uiteraard met een hoop ''Jup Holland Jup'' shirts en Jupiler bier.
"Het WK 2010, weet je wel. Toen we in de finale stonden en VI iedere dag TWEE keer te zien was. En nu slapen, kleinkinders.quote:
idd, want wat is er nu relaxer om savonds anderhalf uur geouwhoer over voetbal te bekijken met karakters als Derksen en vd Gijpquote:
Derksen is altijd sponsoren aan het afzeiken, hij heeft daar echt schijt aanquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:18 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Heerlijke man toch die Derksen, dat hij dat zo weer even op straat gooit. Zal Jupiler ook vast blij mee zijn
Wat me opviel bij die Barpraat-items was wel dat Heineken in dat café prominent aanwezig wasquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:18 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Heerlijke man toch die Derksen, dat hij dat zo weer even op straat gooit. Zal Jupiler ook vast blij mee zijn
in de VI van woensdag staat dat ie 'zeer waarschijnlijk' 1x in de 2 weken terugkomt. Ze zijn nog met sbs in gesprek maar men verwacht dat het wel rond komt. In z'n column schrijft Derksen dat SBS wil dat hij en Genee regelmatig beschikbaar zijn voor SBS shownieuws om daar commentaar op voetbalzaken te gevenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:50 schreef Ronaldsen het volgende:
Volgens mij hoor ik net op 3FM dat Hansie Hansie definitief terug mag komen.
Ik weet alleen niet of het wekelijks is
Dan zou ik zeker kijken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
in de VI van woensdag staat dat ie 'zeer waarschijnlijk' 1x in de 2 weken terugkomt. Ze zijn nog met sbs in gesprek maar men verwacht dat het wel rond komt. In z'n column schrijft Derksen dat SBS wil dat hij en Genee regelmatig beschikbaar zijn voor SBS shownieuws om daar commentaar op voetbalzaken te geven
Kraay staat in t krijt bij Derksen volgens mij
Zou grappig zijn als SBS zou eisen dat Derksen 1x per jaar een analyse gaf bij Domino Day of home-video's moest aankondigen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
"Het WK 2010, weet je wel. Toen we in de finale stonden en VI iedere dag TWEE keer te zien was. En nu slapen, kleinkinders."
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:09 schreef Veerboot het volgende:
Pierre van Hooijdonk wil niet in Voetbal International
Jammer!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wij hebben idd historie meegemaakt
in 2008 willden ze al zoiets doen, maar rtl werkte niet mee en de sponsoring kwam niet rond
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:23 schreef Dubby het volgende:
[..]
Ik heb gekeken, maar dat maakt niet dat ik de illusie heb historie gemaakt te hebben.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:23 schreef Dubby het volgende:
[..]
Ik heb gekeken, maar dat maakt niet dat ik de illusie heb historie gemaakt te hebben.
quote:Kraay toch niet terug bij VI
Johan Derksen en René van der Gijp moeten het na de zomerstop definitief doen zonder Hans Kraay jr. De onderhandelingen tussen RTL en SBS over een terugkeer van de voetbalanalyticus zijn gisteravond stukgelopen.
Kraay schitterde het afgelopen jaar in het RTL-praatprogramma, maar werd toen op het matje geroepen door zijn werkgever. Om brood op de plank te krijgen, praat hij voor SBS funny homevideo's aan elkaar.
"Wij vinden het jammer en de deur staat voor Hans altijd open. VI is een goed bekeken voetbaltalkshow waarin Hans zich ook kon profileren", zegt RTL-woordvoerder Jaap Paulsen. "We hebben hier met SBS over gesproken maar hun eisen waren wat ons betreft niet realistisch."
http://sigaarsnor.blogspot.com/quote:Hans Kraay Jr. niet terug bij Voetbal International
Hans Kraay Jr. zal komend televisieseizoen niet meer terugkeren aan tafel bij Voetbal International. Zowel SBS als RTL heeft dit nieuws bevestigd. "De onderhandelingen tussen de twee zenders zijn dinsdagavond stukgelopen", aldus een woordvoerder van SBS.
Al langer was duidelijk dat SBS niet heel gelukkig was met de optredens van Kraay Jr. bij RTL, maar de verwachting was dat de zender haar presentator zou toestaan nog één keer in de twee weken aan te schuiven. Dat gaat nu dus ook niet door.
SBS wilde in ruil voor het optreden van Kraay Jr. in Voetbal International een vergoeding en/of dat er RTL-sterren zouden gaan verschijnen in SBS-programma's. "Hun eisen waren wat ons betreft niet realistisch", aldus RTL-woordvoerder Jaap Paulsen. "RTL-presentatoren kunnen al in andere programma’s optreden. Dit gaat uiteraard in samenspraak met hen. Wij gaan hen niet verplichten om in bepaalde programma's te gast te zijn."
"Wij gaan 9 augustus weer volop van start, maar helaas dus zonder Hans", zo gaat de woordvoerder verder. "Wij vinden het jammer en de deur staat voor Hans altijd open. VI is een goed bekeken voetbaltalkshow waarin Hans zich ook kon profileren."
SBS laat weten de houding van RTL te betreuren. "Voor SBS was het geen probleem geweest als Hans Kraay Jr. ook komend seizoen studiogast zou zijn bij Voetbal International, mits daar een redelijke tegenprestatie tegenover komt te staan", zo zegt een woordvoerder.
Het is niet bekend wat Hans Kraay Jr. zelf van het besluit vindt. Zijn management heeft laten weten niet bereid te zijn om te reageren op het stuklopen van de onderhandelingen. Eerder zei Kraay Jr. iedere beslissing van SBS te accepteren. "Zij zijn mijn werkgever. Ik sta voor de volle honderd procent achter ze."
quote:Volgens collega Jack van Gelder maakten wij vanuit het Kurhaus Koffietijd voor mannen en had ons programma niets met journalistiek te maken. Vanuit zijn ivoren Zuid-Afrikaanse toren meldde Van Gelder dat hij bij de NOS journalistiek bedreef.
Hij verbleef op kosten van de gemeenschap in een peperduur hotel en op kosten van dezelfde gemeenschap werden er vanuit Nederland voortdurend gasten ingevlogen die vervolgens niets te melden hadden.
En als Van Gelder vindt dat hij journalistiek bedrijft, wil ik niets met journalistiek te maken hebben, want ik heb geen enkele ambitie om een slijmende talking head te worden die iedereen in zijn kont kruipt en de kijkers structureel in de maling neemt door als een zelfingenomen ijdeltuit in beeld te verschijnen, maar nooit een mening te ventileren.
Op het programma Voetbal International is veel aan te merken, maar we draaien nergens omheen, we spreken de taal van het voetbalpubliek, hebben zelfspot en er is soms zelfs sprake van humor.
Van Gelder zit als een Mart Smeets-kloon gewichtig te doen, Tom Egbers oogt hulpeloos zonder autocue, Joep Schreuder is het niveau van NAC-tv nooit ontstegen en prima donna Frank Snoeks is geen commentator, maar een ouwehoer die denkt dat de kijkers dom zijn en dat hij anderhalf uur alles moet uitleggen. En dat wordt allemaal gefinancierd met belastinggeld. Is het niet droevig?
Alsof dat interessant is Spakenburg-Ijsselmeervogels spannend hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik kijk nooit meer bekervoetbal !
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof dat interessant is Spakenburg-Ijsselmeervogels spannend hoor
Luister hier naar de mp3: http://sigaarsnor.blogspot.com/quote:Wilfred Genee: SBS stelde onredelijke eisen
Wilfred Genee vindt het jammer dat Hans Kraay Jr. komend televisieseizoen niet meer terugkeert aan tafel bij Voetbal International. SBS stelde volgens hem echter "onredelijke eisen", zo zei hij op Radio 538.
Zo zou SBS "behoorlijke bedragen" geëist hebben en wilden ze dat alle sterren van RTL regelmatig zouden opdraven in programma's van SBS6. "Johan en ik hebben aangegeven dat wij dat wel wilden doen zo nu en dan. Maar het ging echt om de grote namen en dat lukte dus niet."
Genee: "Soms denk ik weleens: waar een grote zender klein in kan zijn. Waar maken we ons allemaal druk over, weet je wel. Om dáár nou strijd over te gaan voeren, maar goed... Het zal er allemaal wel een beetje bijhoren. Ik weet ook niet hoe het omgekeerd zou zijn gegaan."
"Het is jammer", zo gaat Genee verder. "Hans is een leuke gozer en met hem erbij gebeurde er wel wat. Hij is een bevlogen voetbalman, iemand die zijn mening durft te geven en bovendien een beetje voor vuurwerk zorgt. Lang niet iedereen op tv wil wat zeggen op het moment dat-ie aan een tafel zit."
Dat laatste maakt het volgens Genee dan ook lastig om een vervanger voor Hans Kraay Jr. te vinden. "Maar dat gaat ons absoluut natuurlijk weer lukken dit jaar!", zo is hij hoopvol gestemd.
Sinds wanneer horen Johan en Wilfred niet bij de grote namen? SBS is zo'n pauperzender dat ze twee kijkcijfer kanonnen laten liggen voor een gozer die alleen maar homevideos aan elkaar praat en domino day presenteert.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
Van de blog van Sigaarsnor:http://sigaarsnor.blogspot.com/
[..]
Luister hier naar de mp3: http://sigaarsnor.blogspot.com/
Ik denk serieus dat Hans van Breukelen een uitermate geschikte opvolger zou zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:05 schreef tralalala het volgende:
Geen goede opvolger = dalende kijkcijfers.
You must be kidding.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:23 schreef Evertjan het volgende:
ze mogen van mij die Jakhals Erik wel wat vaker uitnodigen
En is het wat?quote:Op maandag 2 augustus 2010 04:03 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb 'Lange Tenen' gescheven door Wilfred Genee gekregen
briljante reclame spot heeft hij erover gemaaktquote:Op maandag 2 augustus 2010 04:03 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb 'Lange Tenen' gescheven door Wilfred Genee gekregen
Zou Jensen niet een goede vervanger voor Hansie zijn?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.radioveronica.(...)iofragmenten&id=7322
Rene
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rene
Toen Derksen bij Jensen was staat ook nog op YouTubequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou Jensen niet een goede vervanger voor Hansie zijn?
Dat gaat ongetwijfeld vuurwerk met Derksen opleveren.
Ik heb weer genoten van Sir René.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rene
mwa voor een paar keer wel ok, maar opzich is het een vd gijp wanabeequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:29 schreef Blinker het volgende:
Jan Everse leek mij wel een leuke toevoeging. Hij heeft verstand van zaken en met een vleugje humor.
Alleen de vrijdagavond zal een beetje lastig voor hem worden
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:14 schreef planethugo het volgende:
[..]
mwa voor een paar keer wel ok, maar opzich is het een vd gijp wanabee
Zo af en toe vond ik hem nog wel meevallen, maar hij is natuurlijk typisch zo'n ventje dat na een paar weken vooral begint te irriteren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:50 schreef Paul het volgende:
Zo ook ff op de volgend pagina
[ afbeelding ]
Tijl Beckand wordt een vast gast ipv Hansie!
Echt slecht nieuws![]()
Was net te horen op de radio hier twitterbericht erover:
http://twitter.com/coen3fm/status/20230115333
http://www.rtl.nl/%28/act(...)_08_03_2010_0803.xmlquote:Tijl Beckand naar Voetbal International
Tijl Beckand gaat de lege plek opvullen bij het televisieprogramma Voetbal International. Dat heeft vaste gast Johan Derksen dinsdag bekendgemaakt op Radio 3FM. Vorige week werd bekend dat Hans Kraaij jr. niet terugkeert bij het voetbalpraatprogramma.
Kraaij jr. keert niet terug aan tafel bij presentator Wilfred Genee vanwege verplichtingen bij zijn werkgever SBS. De voormalig voetballer was tot en met april in het RTL-programma te zien.
RTL laat weten dat Beckand niet wekelijks te zien is in het programma, maar wel vaker wordt uitgenodigd. "We vonden dat hij het deze zomer zo leuk deed bij 'VI Oranje' dat we hem hebben gevraagd vaker terug te komen", vertelt een woordvoerder van de zender.
Ex-Lama Beckand is een groot voetbalfan en heeft een speciale liefde voor de voetbalclub ADO Den Haag. De komiek schreef ooit een column voor het tijdschrift Voetbal International. 'Voetbal International' is vanaf 9 augustus weer op televisie te zien.
Eerder het tegenovergestelde. Het wordt steeds meer cafépraat hierdoor, en ook steeds minder op niveau over voetbal.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:21 schreef Rucebo het volgende:
Had dan iemand uit de voetballerij genomen. Geen meerwaarde dit...
Dat bedoel ik ook hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eerder het tegenovergestelde. Het wordt steeds meer cafépraat hierdoor, en ook steeds minder op niveau over voetbal.
Dat doen ze toch eigenlijk ook? Derksen zei dat ze ook nog met anderen in gesprek waren, kortom: ze gaan gewoon een groepje maken en dan blijkt na verloop van tijd inderdaad vanzelf wel met wie het wel en niet blijvend werkt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:14 schreef Morendo het volgende:
Sowieso vind ik het niet verstandig om nu een 'vaste gast' uit de hoge hoed te toveren. Zorg dat je een kring van gasten hebt die regelmatig worden uitgenodigd en pik er na verloop van tijd iemand uit die er goed bij past.
ja dat doen ze al op de vrijdag en ik denk dat ze die uitzendingen verschillend willen houden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:14 schreef Morendo het volgende:
Sowieso vind ik het niet verstandig om nu een 'vaste gast' uit de hoge hoed te toveren. Zorg dat je een kring van gasten hebt die regelmatig worden uitgenodigd en pik er na verloop van tijd iemand uit die er goed bij past.
Das waar ook. Hoewel op vrijdag is het toch een willekeurige gast uit het 'wereldje'?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat doen ze al op de vrijdag en ik denk dat ze die uitzendingen verschillend willen houden.
Ga je ook weer totaal los vanavond voor de buis?quote:
Is toch heerlijk man. Tijdens het WK ook veel gescandeerd en feestmuziek tijdens de reclames.quote:Op maandag 9 augustus 2010 05:02 schreef DrDentz het volgende:
Ja tuurlijk. Schreeuwen en bier drinken.
"Die Johan in z'n gebreide wollen pak in 53 graden C. Maar ja. die eet en drinkt niet en heeft volgens mij ook geen bloedsomloop. Kijkt ie me aan van: Koud he? "quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rene
Gijpquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:27 schreef bascross het volgende:
http://www.radioveronica.(...)iofragmenten&id=7385
Vd Gijp vandaag bij Veronica.
Wat is Jensen een irritant figuur zeg, om elke zin van Gijp als een dom paard gaan zitten hinniken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:27 schreef bascross het volgende:
Ben jij het Gijpie? Gewoon laten gaan joh, komt vanzelf goed.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:01 schreef marcodej het volgende:
Ik ben al een beetje zenuwachtig voor vanavond.
Dat kan niet, Gijp heeft in zijn leven nog nooit enige druk gevoeld.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ben jij het Gijpie? Gewoon laten gaan joh, komt vanzelf goed.
Met de Pamela Anderson van Dordrecht aan zijn zijde kan ik me dit ook wel voorstellen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat kan niet, Gijp heeft in zijn leven nog nooit enige druk gevoeld.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:27 schreef bascross het volgende:
Vind hem ook niets, maar goed wie weet is het wel goed. Open Mindquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:50 schreef Paul het volgende:
Zo ook ff op de volgend pagina
[ afbeelding ]
Tijl Beckand wordt een vast gast ipv Hansie!
Echt slecht nieuws![]()
Was net te horen op de radio hier twitterbericht erover:
http://twitter.com/coen3fm/status/20230115333
Mooi he...die subtiele humor van Van der Gijpquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:27 schreef bascross het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:10 schreef RemcoW23 het volgende:
Wilfred (enthousiast): "En mannen, hebben we er weer zin in (vuistjes omhoog)"
Rene (rustig): "Tuurlijk joh, laat maar komen, toch?"
Johan (droog, maar niet enthousiast knikkend): "Jawel.. "
¤5,- .. Wie doet mee?
Iddquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:29 schreef DrDentz het volgende:
Danny Vera kan ook niet wachten met zijn epische begintune en zette al te vroeg in.
gelukkig laatste keer !!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:29 schreef DrDentz het volgende:
Danny Vera kan ook niet wachten met zijn epische begintune en zette al te vroeg in.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:29 schreef DrDentz het volgende:
Hij herhaalt gewoon wat hij bij Veronica zei.quote:
wat dat betreft is het ook wel echt een ingestudeerd toneelstukje altijd van René. We gaan de spontane hansie nog missenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij herhaalt gewoon wat hij bij Veronica zei.
hoorde het gister al bij Studio Sjekquote:
Idd, dis de eerste keer sinds VI Oranje dat ik mijn TV aan heb en das geen geintjequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:37 schreef DrDentz het volgende:
Dit programma is mijn enige nieuwsbron op voetbalgebied, keep dropping Johan!
heb je heel de Tour gemist?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:38 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Idd, dis de eerste keer sinds VI Oranje dat ik mijn TV aan heb en das geen geintje.. En op internet was ik ook niet echt met sport bezig de laatste week
.
Yup, na het WK liep mijn vakantie ten einde dus kon niks meer volgen, de Tour was toen ook alweer een tijdje aan de gang..quote:
heb ik ook letterlijk gedaan had dus nog vakantiequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Yup, na het WK liep mijn vakantie ten einde dus kon niks meer volgen, de Tour was toen ook alweer een tijdje aan de gang..
Tour is leuk om te volgen als je overdag lekker op de bank die etappe kan kijken en dan savonds Mart ff meepakken.. Om alleen maar op de hoogte te worden gehouden savonds na het werk vind ik niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |