Iddquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:21 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik ook, als ik er weer aan denk voel ik toch een leegte.
Ik vond het erg plotseling afgelopen -> cold turkeyquote:
Heerlijk inderdaad.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:23 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd![]()
Rene met z'n ellendige Spanje, krantjes doornemen, luchtpost, Genee met z'n verhalen over karaoken in de Crazy Piano's, Danique achter de bar, Derksen en zijn eeuwig herhalende anekdotes, Danny Vera met z'n drie nummers
Het was mooi
Heerlijke man toch die Derksen, dat hij dat zo weer even op straat gooit. Zal Jupiler ook vast blij mee zijnquote:Derksen: Jupiler verbood items in VI Oranje
In zijn column in Voetbal International schrijft Johan Derksen deze week dat sponsor Jupiler enkele items in VI Oranje heeft verboden. Reden was dat de items zijdelings gerelateerd waren aan concurrende bier- en drankmerken en daar was Jupiler niet gelukkig mee.
"Huisband Danny Vera mocht een bepaald nummer niet spelen, omdat die muziek onder een commercial van een concurrent van een sponsor zit", zo schrijft Derksen. Hij doelt hier op het nummer 'Heading For The City', dat in een reclame van Royal Club is gebruikt.
"En een serie sfeervolle items wordt weggegooid, omdat ze zijn opgenomen in een Haags buurtcafé, waar een concurrent van de hoofsponsor het bier levert", zo somt Derksen verder op. "Het heeft niets met journalistiek te maken, maar het is wel de realiteit."
Met lichte tegenzin heeft Derksen zich er bij neergelegd. "Als hoofdredacteur heb je het maar te accepteren, anders is er geen wekelijk programma te realiseren. Anno 2010 moet je erg creatief met principes omgaan, omdat je anders de winkel wel kunt sluiten."
http://sigaarsnor.blogspo(...)ood-items-in-vi.html
en dus helaas maar 2x het Derksen-item in het Haags cafequote:Op woensdag 21 juli 2010 23:24 schreef bascross het volgende:
Gelukkig hadden we wel items van prachtige schuurfeesten rondom de wedstrijden van Nederland. Uiteraard met een hoop ''Jup Holland Jup'' shirts en Jupiler bier.
"Het WK 2010, weet je wel. Toen we in de finale stonden en VI iedere dag TWEE keer te zien was. En nu slapen, kleinkinders.quote:
idd, want wat is er nu relaxer om savonds anderhalf uur geouwhoer over voetbal te bekijken met karakters als Derksen en vd Gijpquote:
Derksen is altijd sponsoren aan het afzeiken, hij heeft daar echt schijt aanquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:18 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Heerlijke man toch die Derksen, dat hij dat zo weer even op straat gooit. Zal Jupiler ook vast blij mee zijn
Wat me opviel bij die Barpraat-items was wel dat Heineken in dat café prominent aanwezig wasquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:18 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Heerlijke man toch die Derksen, dat hij dat zo weer even op straat gooit. Zal Jupiler ook vast blij mee zijn
in de VI van woensdag staat dat ie 'zeer waarschijnlijk' 1x in de 2 weken terugkomt. Ze zijn nog met sbs in gesprek maar men verwacht dat het wel rond komt. In z'n column schrijft Derksen dat SBS wil dat hij en Genee regelmatig beschikbaar zijn voor SBS shownieuws om daar commentaar op voetbalzaken te gevenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:50 schreef Ronaldsen het volgende:
Volgens mij hoor ik net op 3FM dat Hansie Hansie definitief terug mag komen.
Ik weet alleen niet of het wekelijks is
Dan zou ik zeker kijken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
in de VI van woensdag staat dat ie 'zeer waarschijnlijk' 1x in de 2 weken terugkomt. Ze zijn nog met sbs in gesprek maar men verwacht dat het wel rond komt. In z'n column schrijft Derksen dat SBS wil dat hij en Genee regelmatig beschikbaar zijn voor SBS shownieuws om daar commentaar op voetbalzaken te geven
Kraay staat in t krijt bij Derksen volgens mij
Zou grappig zijn als SBS zou eisen dat Derksen 1x per jaar een analyse gaf bij Domino Day of home-video's moest aankondigen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
"Het WK 2010, weet je wel. Toen we in de finale stonden en VI iedere dag TWEE keer te zien was. En nu slapen, kleinkinders."
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:09 schreef Veerboot het volgende:
Pierre van Hooijdonk wil niet in Voetbal International
Jammer!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wij hebben idd historie meegemaakt
in 2008 willden ze al zoiets doen, maar rtl werkte niet mee en de sponsoring kwam niet rond
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:23 schreef Dubby het volgende:
[..]
Ik heb gekeken, maar dat maakt niet dat ik de illusie heb historie gemaakt te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |