quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:10 schreef RemcoW23 het volgende:
Wilfred (enthousiast): "En mannen, hebben we er weer zin in (vuistjes omhoog)"
Rene (rustig): "Tuurlijk joh, laat maar komen, toch?"
Johan (droog, maar niet enthousiast knikkend): "Jawel.. "
¤5,- .. Wie doet mee?
Iddquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:29 schreef DrDentz het volgende:
Danny Vera kan ook niet wachten met zijn epische begintune en zette al te vroeg in.
gelukkig laatste keer !!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:29 schreef DrDentz het volgende:
Danny Vera kan ook niet wachten met zijn epische begintune en zette al te vroeg in.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:29 schreef DrDentz het volgende:
Hij herhaalt gewoon wat hij bij Veronica zei.quote:
wat dat betreft is het ook wel echt een ingestudeerd toneelstukje altijd van René. We gaan de spontane hansie nog missenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij herhaalt gewoon wat hij bij Veronica zei.
hoorde het gister al bij Studio Sjekquote:
Idd, dis de eerste keer sinds VI Oranje dat ik mijn TV aan heb en das geen geintjequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:37 schreef DrDentz het volgende:
Dit programma is mijn enige nieuwsbron op voetbalgebied, keep dropping Johan!
heb je heel de Tour gemist?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:38 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Idd, dis de eerste keer sinds VI Oranje dat ik mijn TV aan heb en das geen geintje.. En op internet was ik ook niet echt met sport bezig de laatste week
.
Yup, na het WK liep mijn vakantie ten einde dus kon niks meer volgen, de Tour was toen ook alweer een tijdje aan de gang..quote:
heb ik ook letterlijk gedaan had dus nog vakantiequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Yup, na het WK liep mijn vakantie ten einde dus kon niks meer volgen, de Tour was toen ook alweer een tijdje aan de gang..
Tour is leuk om te volgen als je overdag lekker op de bank die etappe kan kijken en dan savonds Mart ff meepakken.. Om alleen maar op de hoogte te worden gehouden savonds na het werk vind ik niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |