quote:
Mallorca.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Weet iemand waar Hansie eigenlijk is op dit moment?
Na Bergkamp '98 op 2 was wel duidelijk welke er voor de verandering weer eens op 1 zou staan.quote:
quote:
Oh dat was het zeker, maar de top 2 staat eigenlijk bij voorbaat al vast. Het is m.i. echter meer de context van de goals die dit bepaald dan de goals zelf.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:11 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Was toch ook een ONGELOOFLIJK doelpunt. Niet zo veel problemen mee.
Klopt, El Hamdaoui maakte volgens mij vorig seizoen nog een vergelijkbaar doelpunt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh dat was het zeker, maar de top 2 staat eigenlijk bij voorbaat al vast. Het is m.i. echter meer de context van de goals die dit bepaald dan de goals zelf.
Goed iddquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:35 schreef DrDentz het volgende:
Van Persie, je ziet aan die jongen dat hij totaal niet twijfel, hij gelooft helemaal in zichzelf, en dat is heerlijk hoor, want ik leef al 61 jaar zo.
vond je? zaten wel wat leuke dingetjes in maar verder een vrije reguliere normale uitzending....vooral dat monotone gebrom van die brands was erg slaapverwekkend....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:47 schreef HenkieVdV het volgende:
Hahaha geniale uitzending.Derksen is koning.
Ik vond Brands juist heel openlijk en dat zie je niet veel maar hij was soms een beetje binnenmonds aan het lullenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:03 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
vond je? zaten wel wat leuke dingetjes in maar verder een vrije reguliere normale uitzending....vooral dat monotone gebrom van die brands was erg slaapverwekkend....![]()
hoogtepunt vond ik die knakker in die gamma dug-out "ik ben voor DIE MANNSCHAFT"![]()
![]()
![]()
ja zelfs derksen lag toen onder tafelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:18 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik vond Brands juist heel openlijk en dat zie je niet veel maar hij was soms een beetje binnenmonds aan het lullenDie gammeshit was weer lachen inderdaad.
wat een man!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |