Wat was ook weer die vierde categorie van rejected apps?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af waarvoor ik dat zou gebruiken...
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat was ook weer die vierde categorie van rejected apps?
Waarom?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef __Saviour__ het volgende:
zijn jullie allemaal kelderbewonende albino's ofzo
videobellen is toch tof
Zorgvuldig gekozen woorden?quote:"Apple will ship tens of millions of FaceTime devices this year so there's going to be a lot of people to talk to."
Omdat ze gehoopt hadden op 3D natuurlijk, het kan nooit goed zijnquote:Op maandag 7 juni 2010 20:38 schreef Cracka-ass het volgende:
Aandeelhouders zijn niet echt enthousiast. Apple -1,5%
Zo was het ook bij de iPadquote:Op maandag 7 juni 2010 20:38 schreef Cracka-ass het volgende:
Aandeelhouders zijn niet echt enthousiast. Apple -1,5%
Speciaal voor Roel_Jewel.quote:Now showing a video of all the ways FaceTime can be used.
In tegenstelling tot, bijvoorbeeld, Skype...quote:Op maandag 7 juni 2010 20:40 schreef Qunix het volgende:
Based on many open standards, h.264, AAC, SIP, STUN, TURN, ICE, RTP, SRTP, Apple going to standards body tomorrow to make FaceTime an open industry standard.
Wat waren de introprijzen van de 3GS in $?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:41 schreef Qunix het volgende:
11:40 am Price and availability, comes in two colors white and black just like spy shots.
11:40 am Price with 2 year contract: $199 for 16GB model, $299 for 32GB model.
Deden ze vorig jaar toch ook met de 3G?quote:
www.macrumorslive.comquote:Op maandag 7 juni 2010 20:43 schreef Teteteterek het volgende:
even een kutvraag; waar volgen jullie dit?
Dan is het nu voor mij altijd nog maar gissen hoe je dat kunt vergelijken met de Nederlandse prijs.quote:
quote:Case just goes around the outside, back and front are open. Comes in multiple colors.
Totaal ander model. En veel betere batterij.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:47 schreef Remzz het volgende:
Wat is nu effectief het verschil met de 3GS? Frontcamera en betere resolutie?
Sneller door nieuwe chip, meer accu, beter scherm, front camera, betere camera in achterkant, HD video opnemenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:47 schreef Remzz het volgende:
En gyroscoop, en nieuwe processor, en compleet ander design, en eventueel beter bereik.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:47 schreef Remzz het volgende:
16 en 32 GB en 1 GHz.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:49 schreef Qunix het volgende:
Hoeveel geheugen en wat is de snelheid?
En waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:50 schreef __Saviour__ het volgende:
One more thing
bootcamp op de iphone
installeer nu android en windows phone 7!
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:50 schreef __Saviour__ het volgende:
One more thing
bootcamp op de iphone
installeer nu android en windows phone 7!
Moet minimaal 512 hebben vind ik!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
3GS heeft 256 dus zal wel 384 of 512 worden.
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:54 schreef De_Hertog het volgende:
Applausje voor ieder iPhone 4 teamlid, behalve de verantwoordelijke voor WiFi, die is eerder stileltjes afgevoerd.
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:56 schreef no1uknow het volgende:
Nu kan iedereen beginnen met zeiken over wat er niet is wat ze wel wilden.
Misschien niet exact dezelfde maar in grote lijnen zeker wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:56 schreef Rejected het volgende:
Was dit nou dezelfde als die was gevonden?
imacquote:Op maandag 7 juni 2010 20:56 schreef no1uknow het volgende:
Nu kan iedereen beginnen met zeiken over wat er niet is wat ze wel wilden.
Ik doe ook de volledige 2 jaar met mijn 3G, in oktober kan ik 'm verlengen maar ik heb ook niet lopen zeiken toen de 3GS uit kwam.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:58 schreef DaMook het volgende:
Van de andere kant, 2g heb ik 2 jaar meegedaan, waarom met de 3gs niet dan. Hmmm, ach ja heb momenteel toch geen geld na de aanschaf van de ipad paar weken terug
.
En ik niet toen de 3G uitkwamquote:Op maandag 7 juni 2010 20:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik doe ook de volledige 2 jaar met mijn 3G, in oktober kan ik 'm verlengen maar ik heb ook niet lopen zeiken toen de 3GS uit kwam.
Waar zie je dat? Het is een IPS panel, misschien met LED-backlight, maar het is zeker geen OLEDquote:Op maandag 7 juni 2010 21:07 schreef no1uknow het volgende:
Het is WEL een LED scherm, heb ik dat gemist?
In de video wordt LED genoemd!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Het is een IPS panel, misschien met LED-backlight, maar het is zeker geen OLED
op de apple site ook.quote:
Ze zouden toch maar per ongeluk te vroeg de vernieuwde website online gooien zegquote:
Eerste keer dat je een keynote volgt of net gelanceerd product (op de website) bekijkt?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze zijn wel erg vol van zichzelf trouwens
"This changes everything. Again"
256 toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:20 schreef Qunix het volgende:
http://www.apple.com/iphone/specs.html
Intern werkgeheugen onbekend.
De 3GS is 256, ik mag hopen dat nummertje 4 meer geheugen heeft. Is niet genoemd tijdens keynote.quote:
Waarschijnlijk de proximity sensor en de omgevingslicht sensor.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:17 schreef Blaxje het volgende:
Wat is dat lelijke blokje met puntjes op de witte iPhone 4 boven bij de front-side cam?
Daar kun je blij mee zijn, anders wordt je dalijk gebeld door een "vriend" die met een of andere stinklucht naar je beltquote:Op maandag 7 juni 2010 21:32 schreef WSquater het volgende:
Valt het iemand op dat de iPhone nu eigenlijk even veel 'sensoren' heeft als een mens? Het valt me nog tegen dat het geen geur of smaakjes kan produceren...
Dit revolutionair noemen kan alleen Apple. Alsof videoconferencing helemaal nieuw isquote:Op maandag 7 juni 2010 20:52 schreef EvilMarc het volgende:
Dat omt/ipc panel. Allemaal zo not-impressed. Stelletje zoutzakken
"Meer een evolutie dan een revolutie, dat is saai."
-Flikker op man!
-Het is een fucking vette iPhone_!
Natuurlijk is het qua technologie niet nieuw, maar het is door consumenten nog niet echt geaccepteerd. De iPhone was technologisch gezien ook niet nieuw, maar qua usabilty wel een grote stap voorwaarts. TabletPCs bestaan ook al 15 jaar en de iPad herdefinieert te markt alleen al met de aankondiging van dat apparaat. Daar is apple toch altijd sterk in gebleken, maar het heeft natuurlijk niet altijd het beloofde succesquote:Op maandag 7 juni 2010 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit revolutionair noemen kan alleen Apple. Alsof videoconferencing helemaal nieuw is
Omdat je niet goed kijkt? Elke mobieltje met een front face camera kan het, come on, doe niet zo hyped upquote:Op maandag 7 juni 2010 22:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Waarom zie ik het niemand doen dan op z'n mobiel?
Ik denk alleen niet dat de apple versie met andere samenwerkt. Wel mooi dat apple er een open standard van heeft gemaakt dat andere dus wel kunnen zorgen dat ze met apple compatible zijnquote:Op maandag 7 juni 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat je niet goed kijkt? Elke mobieltje met een front face camera kan het, come on, doe niet zo hyped upJe hebt nu kans dat meer mensen het doen, omdat Apple, maar meer ook niet.
Het kan, maar wie doet het?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat je niet goed kijkt? Elke mobieltje met een front face camera kan het
Als de nieuwe iPhone weer exclusief bij T Mobile blijft haal ik hem wel een keer uit België, wil de iPhone namelijk wel kunnen gebruiken om te bellen en internettenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:14 schreef Firenzo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
t-mobile ook up to date; zou het een exclusiviteitsdeal worden?
Oh, het gaat me meer om het introduceren van het wiel. Het is er al, maar opeens lijkt het geheel nieuw. Leuk dat het er is, het maakt aannemelijker dat het gebruik van video conferencing alleen maar zal toenemen, maar dat komt meer omdat Apple achterliep dan andersomquote:Op maandag 7 juni 2010 22:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat de apple versie met andere samenwerkt. Wel mooi dat apple er een open standard van heeft gemaakt dat andere dus wel kunnen zorgen dat ze met apple compatible zijn.
Ik maak me serieus zorgen over de losse toestel prijzen van de iPhone 4. Die gaan hard richting de 1000 euro denk ik en dat wordt me echt te gek voor een telefoon. Maar het liefst zou ik ook een unlocked toestel hebben zonder 2 jarig abbo deze keer...quote:Op maandag 7 juni 2010 22:23 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Als de nieuwe iPhone weer exclusief bij T Mobile blijft haal ik hem wel een keer uit België, wil de iPhone namelijk wel kunnen gebruiken om te bellen en internetten
Goed rekenen. Niet onmogelijk.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, het gaat me meer om het introduceren van het wiel. Het is er al, maar opeens lijkt het geheel nieuw. Leuk dat het er is, het maakt aannemelijker dat het gebruik van video conferencing alleen maar zal toenemen, maar dat komt meer omdat Apple achterliep dan andersom
Het is een leuke phone, dat zeker. Ik heb veel van Apple, maar deze ga ik niet halen zolang T-Mobile hier zit te kutten. Een mobiel los kopen en dan nog een sim erbij regelen doe ik ook niet, dat is zeker niet goedkoper
Nee, Apple maakt het toegankelijk, simpel en effectief. Overigens gaat dit (in eerste instantie) over WiFi, dus geen extra kosten. De eerste iPhone was qua specs ook niet zo bijzonder, maar kijk wat die telefoon heeft gedaan voor de gehele smartphone wereld.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat je niet goed kijkt? Elke mobieltje met een front face camera kan het, come on, doe niet zo hyped upJe hebt nu kans dat meer mensen het doen, omdat Apple, maar meer ook niet.
Da's natuurlijk marketing. Nog iets wat Apple heel goed beheerstquote:Op maandag 7 juni 2010 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, het gaat me meer om het introduceren van het wiel. Het is er al, maar opeens lijkt het geheel nieuw.
Mwah. Waarom zouden ze niet weer rond 600 voor 16 en 700 voor 32 GB zijn?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik maak me serieus zorgen over de losse toestel prijzen van de iPhone 4. Die gaan hard richting de 1000 euro denk ik en dat wordt me echt te gek voor een telefoon. Maar het liefst zou ik ook een unlocked toestel hebben zonder 2 jarig abbo deze keer...
Prijzen schuiven waarschijnlijk gewoon op.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Waarom zouden ze niet weer rond 600 voor 16 en 700 voor 32 GB zijn?
www.sellakidneyinrussia.comquote:Op maandag 7 juni 2010 22:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik maak me serieus zorgen over de losse toestel prijzen van de iPhone 4. Die gaan hard richting de 1000 euro denk ik en dat wordt me echt te gek voor een telefoon. Maar het liefst zou ik ook een unlocked toestel hebben zonder 2 jarig abbo deze keer...
De eerste iPhone. Toen webapps nog de toekomst zouden zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee, Apple maakt het toegankelijk, simpel en effectief. Overigens gaat dit (in eerste instantie) over WiFi, dus geen extra kosten. De eerste iPhone was qua specs ook niet zo bijzonder, maar kijk wat die telefoon heeft gedaan voor de gehele smartphone wereld.
Omdat je dat nu ook nog steeds betaalt voor een 3GS en de handelaren zullen er met plezier een schepje bovenop doen... (en men zal het betalen!).quote:Op maandag 7 juni 2010 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Waarom zouden ze niet weer rond 600 voor 16 en 700 voor 32 GB zijn?
Dit betekent dat ik in theorie 24 juni al mijn abbo kan verlengen met de iPhone 4quote:Startdatum contract: 24 oktober 2008
Einddatum contractsperiode: 23 oktober 2010
Contract vernieuwen:Je komt niet in aanmerking voor contractvernieuwing. Vier maanden voor het einde van je contractsperiode kan je bij T-Mobile je contract vernieuwen.
Is dat vier maanden joh? Ik dacht 2. Maar goed, dan zit je dus wel 28 maanden eraan vast... Pfffft. Lang.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dit betekent dat ik in theorie 24 juni al mijn abbo kan verlengen met de iPhone 4
Bij verlening van de voren krijg je je nieuwe toestel toch ook meteen?
Als je je contract verlengt kan je toch ook gewoon 1 jaar verlengenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Is dat vier maanden joh? Ik dacht 2. Maar goed, dan zit je dus wel 28 maanden eraan vast... Pfffft. Lang.
Nee precies. De kans is groot dat we iets als Safari 5 sowieso nog wel gaan zien, wellicht morgen, of later deze week.quote:
Met bijbehorende hogere toestelkosten. Vond ik bij de 3GS best een groot verschil maken 1 of 2 jaar. Maar goed, we zullen gaan zien. Voor mij is het nog lang niet zover iigquote:Op maandag 7 juni 2010 22:36 schreef WSquater het volgende:
[..]
Als je je contract verlengt kan je toch ook gewoon 1 jaar verlengen
Omdat veel abbo's het niet ondersteunenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Waarom zie ik het niemand doen dan op z'n mobiel?
Nee, ik zit nog 4 maanden vast aan mijn huidige contract en daarna 24 maanden aan het volgendequote:Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Is dat vier maanden joh? Ik dacht 2. Maar goed, dan zit je dus wel 28 maanden eraan vast... Pfffft. Lang.
Via My T-Mobile (dus online) is het 4 maanden, in de shop 3 maanden.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Daar kreeg ik ook een mailtje van. Jammer dat ik een of andere vage site kreegquote:Op maandag 7 juni 2010 22:59 schreef fyah het volgende:
Cupidtino is ook gelanceerd
http://cupidtino.com/mel
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:03 schreef DaMook het volgende:
[ afbeelding ]
ook keynote op iphone binnenkort ? Zo ja dan waarschijnlijk ook pages en numbers lijkt me.
Meh, zo'n witte is toch meer voor vrouwen..quote:Op maandag 7 juni 2010 23:04 schreef KingOfMars het volgende:
Op MacRumors vind ik de witte er toch wel mooi uitzien!
Denk dat het meer een soort viewer is voor iWork bestanden. Numbers en Pages staat ook bij de ondersteunde formaten:quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:04 schreef KingOfMars het volgende:
Op MacRumors vind ik de witte er toch wel mooi uitzien!
Nog wel ja, in de toekomst ook via 3Gquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Begrijp ik goed dat het enige nieuws is dat er een iMovie iPhone app komt, en dat videobellen wifi-only is?
Ik was al aan het zoeken, maar kon niks vinden. Vreemd, inderdaad.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:24 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Het persbericht van Safari 5 is overigens weer ingetrokken, apart.
P.S. We're hearing the current release might be for devs only, hence the lack of a public download.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:24 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Goedenavond
Het persbericht van Safari 5 is overigens weer ingetrokken, apart.
Hey dat was ikquote:Op maandag 7 juni 2010 22:59 schreef Pino112 het volgende:
Zo, OMT heeft me goed op de hoogte gehouden met de SMS service![]()
Props voor OMT![]()
Hoe weet je?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:47 schreef NietTeVolgen het volgende:
Vodafone gaat hem ook aanbieden.
En inmiddels publiekelijk beschikbaarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:35 schreef Junkie het volgende:
[..]
P.S. We're hearing the current release might be for devs only, hence the lack of a public download.
Ooit wel. Maar nu staat er alleen dit nog op de site:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
Nu nog een FOK!-app.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:32 schreef KingOfMars het volgende:
Whehe.
http://tweakers.net/plan/(...)hone-applicatie.html
Al beginnen we maar met een FOK! PM app. Dat moet echt zo te bouwen zijn. Met push enzo je weets.quote:
Vanavond thuis eens proberen. Schijnt weer een stuk sneller te zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:49 schreef De_Hertog het volgende:
Safari 5 is inmiddels ook uit, met extenties. Panic heeft de eerste al 'klaar'. Gewoon in uw lokale software update.
http://www.macrumors.com/2010/06/07/apple-announces-safari-5/
http://www.macrumors.com/(...)ension-for-safari-5/
quote:This update contains new features including:
Safari Reader: Click on the new Reader icon to view articles on the web in a single, clutter-free page.
Improved Performance: Safari 5 executes JavaScript up to 25% faster than Safari 4. Better page caching and DNS prefetching speed up browsing.
Bing Search Option: New Bing search option for Safari's Search Field, in addition to Google and Yahoo!.
Improved HTML5 support: Safari supports over a dozen new HTML5 features, including Geolocation, full screen for HTML5 video, closed captions for HTML5 video, new sectioning elements (article, aside, footer, header, hgroup, nav and section), HTML5 AJAX History, EventSource, WebSocket, HTML5 draggable attribute, HTML5 forms validation, and HTML5 Ruby.
Safari Developer Tools: A new Timeline Panel in the Web Inspector shows how Safari interacts with a website and identifies areas for optimization. New keyboard shortcuts make it faster to switch between panels.
Other improvements include:
Smarter Address Field: The Smart Address Field can now match text against the titles of webpages in History and Bookmarks, as well as any part of their URL.
Tabs Setting: Automatically open new webpages in tabs instead of in separate windows.
Hardware Acceleration for Windows: Use the power of the computer's graphics processor to smoothly display media and effects on PC as well as Mac.
Search History with Date: A new date indicator in Full History Search shows when webpages were viewed.
Top Sites/History Button: Switch easily between Top Sites and Full History Search with a new button that appears at the top of each view.
Private Browsing Icon: A “Private” icon appears in the Smart Address Field when Private Browsing is on. Click on the icon to turn off Private Browsing.
DNS Prefetching: Safari looks up the addresses of links on webpages and can load those pages faster.
Improved Page Caching: Safari can add additional types of webpages to the cache so they load quickly.
XSS Auditor: Safari can filter potentially malicious scripts used in cross-site scripting (XSS) attacks.
Improved JavaScript Support: Safari allows web applications that use JavaScript Object Notation (JSON) to run faster and more securely.
For more information about fixes that improve performance, stability and compatibility, please see: http://support.apple.com/kb/HT4134
For information on the security content of this update, please visit: http://support.apple.com/kb/HT1222
Om klanten te behoudenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:23 schreef nelisb het volgende:
Waarom zouden ze dat doen?
Was vorig jaar ook niet zo. Moet je maar geen 2jarig contract nemen.
Het is het ook. Vanochtend al geinstalleerd op beide macs, werkt prima.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Vanavond thuis eens proberen. Schijnt weer een stuk sneller te zijn.
Dat heb ik hier ook. Maar About Safari lijkt te zeggen dat ik versie 4.0.4 heb, dus ergens is iets mis gegaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nope, maar mischien komt dat omdat ik de Engelse taal heb ingesteld. En dat er misschien toch nog enkele vertaalbugs in safari 5 zitten.
Uiteraard, had het gewoon via Software Update gedaan en de reboot ging vanzelf. Maar toen ik daarna keek stond Safari 5 nog gewoon in de SU-lijst, met nog vijf andere updates. Nogmaals gedraaid en nu heb ik daadwerkelijk versie 5, zonder vreemde strings.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmm, mjah heb je gereboot? Dat was bij mij wel nodig. Overigens staat er bij mij wel gewoon wel netjes 5.0
Hm, moet ik nu na 35 dagen m'n iMac weer es opnieuw opstarten?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmm, mjah heb je gereboot? Dat was bij mij wel nodig. Overigens staat er bij mij wel gewoon wel netjes 5.0
quote:“Cisco has agreed to license the iOS trademark to Apple for use as the name of Apple’s operating system for iPhone, iPod touch and iPad. The license is for use of the trademark only and not for any technology.”
Weet je tenminste ook waarom je batterij steeds leeg isquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Al beginnen we maar met een FOK! PM app. Dat moet echt zo te bouwen zijn. Met push enzo je weets.
Rebooten? Hm... Het is volgens mij nog niet zo heel lang geleden dat we hier heel hard moesten lachen om Windows-gebruikers die voor elk nieuw programma moesten rebooten...quote:
En als je een layout hebt waar dat niet in zit?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:46 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Tvp is tegenwoordig uit den boze geloof ik.
Je moet nu op 'volg topic' drukken.
Dat kan Danny niet schelenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En als je een layout hebt waar dat niet in zit?
En als je daar over zeurt, dan stuurt hij je zonder eten naar bed faseert hij de door jou gebruikte layout nog sneller uitquote:
Dat is maar tijdelijk, danny gooit ze er allemaal uitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En als je een layout hebt waar dat niet in zit?
Arme text-only.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
En als je daar over zeurt, dan stuurt hij je zonder eten naar bed faseert hij de door jou gebruikte layout nog sneller uit.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:32 schreef KingOfMars het volgende:
Whehe.
http://tweakers.net/plan/(...)hone-applicatie.html
quote:Weer een iphone applicatie. Min of meer het opdringen van de iphone begint een beetje ziekelijk te worden
Safari 5 bevalt me erg goed. Ik denk dat ik Firefox nu definitief vaarwel kan zeggen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:45 schreef Swetsenegger het volgende:
clicktoflash werkt zeker niet meer in Safari 5?
-edit- en weer de oude laad progress barNu nog toptabs.
iPhone 2008 klanten bedoel ik, waarvan hun 2jarig contract afloopt in juli. Waaronder ik dus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:23 schreef nelisb het volgende:
Waarom zouden ze dat doen?
Was vorig jaar ook niet zo. Moet je maar geen 2jarig contract nemen.
Zo te zien welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:45 schreef Swetsenegger het volgende:
clicktoflash werkt zeker niet meer in Safari 5?
Bij mij niet hoorquote:
Ik mis Flash zo weinig dat ik niet eens whitelisted pages heb..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij mij niet hoorIk zie zelfs geen clicktoflash meer staan in het safari menu
-edit- ik ben scheel en ik surfde naar een whitelisted page
Mjah, sinds Snow Leopard was het volgens mij al dat je voor grote Safari updates moest rebooten. Verder valt het eigenlijk nog wel mee, moet ik zeggen. Maar goed geen andere keus...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:19 schreef broer het volgende:
[..]
Rebooten? Hm... Het is volgens mij nog niet zo heel lang geleden dat we hier heel hard moesten lachen om Windows-gebruikers die voor elk nieuw programma moesten rebooten...
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:51 schreef De_Hertog het volgende:
iPhone 4G, slechts 1100 euro...
http://www.3gstore.de/iphone-4/
Wacht maar tot je hem in het echt ziet. Denk ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:13 schreef Tijn het volgende:
Ben ik de enige die de nieuwe iPhone eigenlijk niet zo mooi vindt? Ik moet 'em nog in het echt zien natuurlijk, maar als ik de plaatjes bekijk, denk ik "mwah...".
Niet direkt een gigantische verbetering in ieder geval. Maar ik ben me dan ook al geestelijk aan het voorbereiden om principieel T-Mobile vaarwel te zeggenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:13 schreef Tijn het volgende:
Ben ik de enige die de nieuwe iPhone eigenlijk niet zo mooi vindt? Ik moet 'em nog in het echt zien natuurlijk, maar als ik de plaatjes bekijk, denk ik "mwah...".
mijn uiteindelijke mening geef ik ook pas wanneer ik het ding eens in het echt zie... Maar vooraf dacht ik leuk, maar na gisteravond op de filmpjes vind ik de telefoon wel mooi. Hij komt op foto's minder mooi over dan op film. Ik vind het wel een mooi ding en ben erg nieuwsgierig naar de providers.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:13 schreef Tijn het volgende:
Hij doet me de hele tijd een beetje denken aan mijn oude Sony Ericsson K750i, met dat zwart en die metalen band eromheen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:13 schreef Tijn het volgende:
Die heb ik nu nogquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:26 schreef broer het volgende:
[..]
Hij doet me de hele tijd een beetje denken aan mijn oude Sony Ericsson K750i, met dat zwart en die metalen band eromheen.
[ afbeelding ]
Die vond ik altijd wel mooi. (En de nieuwe iPhone ook - mooier dan de 3GS.)
Dat is nog steeds m'n 'werkende' phone...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:26 schreef broer het volgende:
[..]
Hij doet me de hele tijd een beetje denken aan mijn oude Sony Ericsson K750i, met dat zwart en die metalen band eromheen.
[ afbeelding ]
Die vond ik altijd wel mooi. (En de nieuwe iPhone ook - mooier dan de 3GS.)
quote:
Wees er blij mee. Ik vond het altijd een erg prettige telefoon.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat is nog steeds m'n 'werkende' phone...
Zei ik toch. De iPhone 4 gaat de 1000 euro makkelijk aantikken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:51 schreef De_Hertog het volgende:
iPhone 4G, slechts 1100 euro...
http://www.3gstore.de/iphone-4/
watquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zei ik toch. De iPhone 4 gaat de 1000 euro makkelijk aantikken.
Als je echt geen T-Mobile wilt heb je niet zo heel veel keus natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:20 schreef Tijn het volgende:
Je bent wat mij betreft echt gek als je zulke bedragen gaat neertellen voor een telefoon. Waarom niet gewoon zo'n ding voor een paar tientjes bij een abonnement aanschaffen?
Dan ben ik maar gek (met m'n los aangeschafte 2G en 3GS)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:20 schreef Tijn het volgende:
Je bent wat mij betreft echt gek als je zulke bedragen gaat neertellen voor een telefoon. Waarom niet gewoon zo'n ding voor een paar tientjes bij een abonnement aanschaffen?
Dat dus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als je echt geen T-Mobile wilt heb je niet zo heel veel keus natuurlijk.
Als ik zo picky was over m'n provider, zou ik denk ik nog eerder helemaal geen iPhone kopen, dan er honderden euro's voor betalen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als je echt geen T-Mobile wilt heb je niet zo heel veel keus natuurlijk.
Huh? Wat dan? Die iPhone is prima, maar T-Mobile...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als ik zo picky was over m'n provider, zou ik denk ik nog eerder helemaal geen iPhone kopen
Gewoon een of andere random telefoon die je voor een normaal bedrag bij een abonnement krijgt. Een iPhone is een leuke telefoon hoor, maar om er nou honderden euro's voor te betalen, gaat mij echt veel te ver.quote:
Op de meeste plekken waar ik kom, is de ontvangst eigenlijk best goed.quote:Die iPhone is prima, maar T-Mobile...
Ha cool! Thanks deze had ik gemist.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overigens Adobe Lightroom 3.0 is officieel uit en geen Beta meer. Get you your copy @ your local 'onlineretailer'
Die Mobistar iPhone abo'squote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:35 schreef fyah het volgende:
Als Belg ben ik helemaal niet tevreden met de verkoop van telefoons in dit land. Ik betaal zo ca 650 EUR voor een iPhone en moet dan nog apart 30 EUR per maand betalen voor een los 3G abo met een limiet van 2GB/maandIk zou GRAAG hebben wat jullie met t-mobile hebben.
Ze zijn helemaal gek geworden daar. Ik hoop zo dat we eind deze maand horen dat KPN ook de iPhone gaat aanbiedenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
T-Mobile belooft dat netwerk op tijd klaar is voor iPhone 4
Ik geloof hier echt geen fuck van, eerder damage-control..
Staat op de site erbij toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:53 schreef JH87 het volgende:
Even door alle WWDC-gekte heen: iemand enig idee hoe lang 't duurt voordat een iMac op je deurmat ligt als je 'm in de apple store bestelt? Ik moet het een beetje uitmikken dat-ie pas na m'n tentamens op de mat valt.
Verzenddatum binnen 24 uur inderdaad, maar dat zal neem ik aan niet hetzelfde zijn als levertijd. Toch?quote:
Nee, maar als je een standaardmodel kiest, kan dat snel gaanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef JH87 het volgende:
[..]
Verzenddatum binnen 24 uur inderdaad, maar dat zal neem ik aan niet hetzelfde zijn als levertijd. Toch?
Als iemand deze gespot heeft staat mijn PM box open he. Ofzoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overigens Adobe Lightroom 3.0 is officieel uit en geen Beta meer. Get your copy @ your local 'online-retailer'
Ja, wat mij betreft heffen ze die exclusiviteit sowieso helemaal op, ik begrijp niet echt waar dat goed voor is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het mooie zou zijn dat het over 3 providers verdeeld is, dan wordt ook de bandbreedte wat eerlijker verdeeld. En krijg je niet zo snel last van dat overbelasting gemekker. In Engeland & Canada bieden ook gewoon 3 providers de iPhone aan..
Ik ben er nog even mee bezig voor je. Hij is em aan het binnentrekken maar ik moet em ook nog ergens neerzetten..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als iemand deze gespot heeft staat mijn PM box open he. Ofzo.
Ervan uitgaande dat je hem weer verkoopt bij aanschaf van een nieuwe krijg je ongeveer 300 terug.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach, gewoon een weekje langer wachten en je kan em gewoon voor ¤600~¤700,- kopen in België. Maar dat vind ik godsganse nog steeds teveel geld om effe voor een losse telefoon neer te tellen.
Meestal 2/3/4 werkdagen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:01 schreef JH87 het volgende:
Oké, dan moet ik maar wat later bestellen. Thx!
Het valt alleen niet echt te relativeren als je geen iPhone hebt..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:15 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat je hem weer verkoopt bij aanschaf van een nieuwe krijg je ongeveer 300 terug.
Zo is het nog enigszins te relativeren.
Ohja, 200 MB was het zelfsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:51 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Die Mobistar iPhone abo's300 minuten OF 300 smsjes, en 200 MB dataverbruik de maand.
Als je voor de eerste keer een iPhone koopt, zou ik het zoiezo i.c.m. een abonnement doen. Natuurlijk kost het nog wel een smak geld, maar dan betaal je eenmalig 100 (of 200 euro voor 32 GB) en dan gewoon abonnementskosten. Iets over 2 jaar betalen is makkelijker dan in 1x.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het valt alleen niet echt te relativeren als je geen iPhone hebt..
Na 1 jaar dan toch, na 2 jaar minder denk ik? Plus een NL iPhone die unlocked is na een jaar kan je dat toch ook voor terugkrijgen, of niet?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:15 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat je hem weer verkoopt bij aanschaf van een nieuwe krijg je ongeveer 300 terug.
Zo is het nog enigszins te relativeren.
Ik 26 dagen, ik wacht dus ook gewoon nog een tijdje met installeren. Ik HAAT herstarten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, moet ik nu na 35 dagen m'n iMac weer es opnieuw opstarten?
Die 10 sec bij Apple, is geen Windows PC waar je rustig eerst koffie kan gaan zetten...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik 26 dagen, ik wacht dus ook gewoon nog een tijdje met installeren. Ik HAAT herstarten.
Lekker altijd, van die Adobe installers. Het idee van slepen om te installeren hebben ze niet echt begrepen hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef no1uknow het volgende:
What de fuck, Pages kapt er gewoon ineens mee tijdens het installeren van Photoshop CS5, bij het stukje Fonts recommended.
Precies! En ik krijg ook nog is extra gratis Bridge, Device Central, Extension Manager en de Adobe Media Player erbij! En ze stoppen Adobe Help in een apart Adobe mapje in m'n Application map.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lekker altijd, van die Adobe installers. Het idee van slepen om te installeren hebben ze niet echt begrepen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |