Nee, Apple maakt het toegankelijk, simpel en effectief. Overigens gaat dit (in eerste instantie) over WiFi, dus geen extra kosten. De eerste iPhone was qua specs ook niet zo bijzonder, maar kijk wat die telefoon heeft gedaan voor de gehele smartphone wereld.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat je niet goed kijkt? Elke mobieltje met een front face camera kan het, come on, doe niet zo hyped upJe hebt nu kans dat meer mensen het doen, omdat Apple, maar meer ook niet.
Da's natuurlijk marketing. Nog iets wat Apple heel goed beheerstquote:Op maandag 7 juni 2010 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, het gaat me meer om het introduceren van het wiel. Het is er al, maar opeens lijkt het geheel nieuw.
Mwah. Waarom zouden ze niet weer rond 600 voor 16 en 700 voor 32 GB zijn?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik maak me serieus zorgen over de losse toestel prijzen van de iPhone 4. Die gaan hard richting de 1000 euro denk ik en dat wordt me echt te gek voor een telefoon. Maar het liefst zou ik ook een unlocked toestel hebben zonder 2 jarig abbo deze keer...
Prijzen schuiven waarschijnlijk gewoon op.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Waarom zouden ze niet weer rond 600 voor 16 en 700 voor 32 GB zijn?
www.sellakidneyinrussia.comquote:Op maandag 7 juni 2010 22:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik maak me serieus zorgen over de losse toestel prijzen van de iPhone 4. Die gaan hard richting de 1000 euro denk ik en dat wordt me echt te gek voor een telefoon. Maar het liefst zou ik ook een unlocked toestel hebben zonder 2 jarig abbo deze keer...
De eerste iPhone. Toen webapps nog de toekomst zouden zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee, Apple maakt het toegankelijk, simpel en effectief. Overigens gaat dit (in eerste instantie) over WiFi, dus geen extra kosten. De eerste iPhone was qua specs ook niet zo bijzonder, maar kijk wat die telefoon heeft gedaan voor de gehele smartphone wereld.
Omdat je dat nu ook nog steeds betaalt voor een 3GS en de handelaren zullen er met plezier een schepje bovenop doen... (en men zal het betalen!).quote:Op maandag 7 juni 2010 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Waarom zouden ze niet weer rond 600 voor 16 en 700 voor 32 GB zijn?
Dit betekent dat ik in theorie 24 juni al mijn abbo kan verlengen met de iPhone 4quote:Startdatum contract: 24 oktober 2008
Einddatum contractsperiode: 23 oktober 2010
Contract vernieuwen:Je komt niet in aanmerking voor contractvernieuwing. Vier maanden voor het einde van je contractsperiode kan je bij T-Mobile je contract vernieuwen.
Is dat vier maanden joh? Ik dacht 2. Maar goed, dan zit je dus wel 28 maanden eraan vast... Pfffft. Lang.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dit betekent dat ik in theorie 24 juni al mijn abbo kan verlengen met de iPhone 4
Bij verlening van de voren krijg je je nieuwe toestel toch ook meteen?
Als je je contract verlengt kan je toch ook gewoon 1 jaar verlengenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Is dat vier maanden joh? Ik dacht 2. Maar goed, dan zit je dus wel 28 maanden eraan vast... Pfffft. Lang.
Nee precies. De kans is groot dat we iets als Safari 5 sowieso nog wel gaan zien, wellicht morgen, of later deze week.quote:
Met bijbehorende hogere toestelkosten. Vond ik bij de 3GS best een groot verschil maken 1 of 2 jaar. Maar goed, we zullen gaan zien. Voor mij is het nog lang niet zover iigquote:Op maandag 7 juni 2010 22:36 schreef WSquater het volgende:
[..]
Als je je contract verlengt kan je toch ook gewoon 1 jaar verlengen
Omdat veel abbo's het niet ondersteunenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Waarom zie ik het niemand doen dan op z'n mobiel?
Nee, ik zit nog 4 maanden vast aan mijn huidige contract en daarna 24 maanden aan het volgendequote:Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Is dat vier maanden joh? Ik dacht 2. Maar goed, dan zit je dus wel 28 maanden eraan vast... Pfffft. Lang.
Via My T-Mobile (dus online) is het 4 maanden, in de shop 3 maanden.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |