Misschien niet exact dezelfde maar in grote lijnen zeker wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:56 schreef Rejected het volgende:
Was dit nou dezelfde als die was gevonden?
imacquote:Op maandag 7 juni 2010 20:56 schreef no1uknow het volgende:
Nu kan iedereen beginnen met zeiken over wat er niet is wat ze wel wilden.
Ik doe ook de volledige 2 jaar met mijn 3G, in oktober kan ik 'm verlengen maar ik heb ook niet lopen zeiken toen de 3GS uit kwam.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:58 schreef DaMook het volgende:
Van de andere kant, 2g heb ik 2 jaar meegedaan, waarom met de 3gs niet dan. Hmmm, ach ja heb momenteel toch geen geld na de aanschaf van de ipad paar weken terug
.
En ik niet toen de 3G uitkwamquote:Op maandag 7 juni 2010 20:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik doe ook de volledige 2 jaar met mijn 3G, in oktober kan ik 'm verlengen maar ik heb ook niet lopen zeiken toen de 3GS uit kwam.
Waar zie je dat? Het is een IPS panel, misschien met LED-backlight, maar het is zeker geen OLEDquote:Op maandag 7 juni 2010 21:07 schreef no1uknow het volgende:
Het is WEL een LED scherm, heb ik dat gemist?
In de video wordt LED genoemd!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Het is een IPS panel, misschien met LED-backlight, maar het is zeker geen OLED
op de apple site ook.quote:
Ze zouden toch maar per ongeluk te vroeg de vernieuwde website online gooien zegquote:
Eerste keer dat je een keynote volgt of net gelanceerd product (op de website) bekijkt?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze zijn wel erg vol van zichzelf trouwens
"This changes everything. Again"
256 toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:20 schreef Qunix het volgende:
http://www.apple.com/iphone/specs.html
Intern werkgeheugen onbekend.
De 3GS is 256, ik mag hopen dat nummertje 4 meer geheugen heeft. Is niet genoemd tijdens keynote.quote:
Waarschijnlijk de proximity sensor en de omgevingslicht sensor.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:17 schreef Blaxje het volgende:
Wat is dat lelijke blokje met puntjes op de witte iPhone 4 boven bij de front-side cam?
Daar kun je blij mee zijn, anders wordt je dalijk gebeld door een "vriend" die met een of andere stinklucht naar je beltquote:Op maandag 7 juni 2010 21:32 schreef WSquater het volgende:
Valt het iemand op dat de iPhone nu eigenlijk even veel 'sensoren' heeft als een mens? Het valt me nog tegen dat het geen geur of smaakjes kan produceren...
Dit revolutionair noemen kan alleen Apple. Alsof videoconferencing helemaal nieuw isquote:Op maandag 7 juni 2010 20:52 schreef EvilMarc het volgende:
Dat omt/ipc panel. Allemaal zo not-impressed. Stelletje zoutzakken
"Meer een evolutie dan een revolutie, dat is saai."
-Flikker op man!
-Het is een fucking vette iPhone_!
Natuurlijk is het qua technologie niet nieuw, maar het is door consumenten nog niet echt geaccepteerd. De iPhone was technologisch gezien ook niet nieuw, maar qua usabilty wel een grote stap voorwaarts. TabletPCs bestaan ook al 15 jaar en de iPad herdefinieert te markt alleen al met de aankondiging van dat apparaat. Daar is apple toch altijd sterk in gebleken, maar het heeft natuurlijk niet altijd het beloofde succesquote:Op maandag 7 juni 2010 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit revolutionair noemen kan alleen Apple. Alsof videoconferencing helemaal nieuw is
Omdat je niet goed kijkt? Elke mobieltje met een front face camera kan het, come on, doe niet zo hyped upquote:Op maandag 7 juni 2010 22:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Waarom zie ik het niemand doen dan op z'n mobiel?
Ik denk alleen niet dat de apple versie met andere samenwerkt. Wel mooi dat apple er een open standard van heeft gemaakt dat andere dus wel kunnen zorgen dat ze met apple compatible zijnquote:Op maandag 7 juni 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat je niet goed kijkt? Elke mobieltje met een front face camera kan het, come on, doe niet zo hyped upJe hebt nu kans dat meer mensen het doen, omdat Apple, maar meer ook niet.
Het kan, maar wie doet het?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat je niet goed kijkt? Elke mobieltje met een front face camera kan het
Als de nieuwe iPhone weer exclusief bij T Mobile blijft haal ik hem wel een keer uit België, wil de iPhone namelijk wel kunnen gebruiken om te bellen en internettenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:14 schreef Firenzo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
t-mobile ook up to date; zou het een exclusiviteitsdeal worden?
Oh, het gaat me meer om het introduceren van het wiel. Het is er al, maar opeens lijkt het geheel nieuw. Leuk dat het er is, het maakt aannemelijker dat het gebruik van video conferencing alleen maar zal toenemen, maar dat komt meer omdat Apple achterliep dan andersomquote:Op maandag 7 juni 2010 22:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat de apple versie met andere samenwerkt. Wel mooi dat apple er een open standard van heeft gemaakt dat andere dus wel kunnen zorgen dat ze met apple compatible zijn.
Ik maak me serieus zorgen over de losse toestel prijzen van de iPhone 4. Die gaan hard richting de 1000 euro denk ik en dat wordt me echt te gek voor een telefoon. Maar het liefst zou ik ook een unlocked toestel hebben zonder 2 jarig abbo deze keer...quote:Op maandag 7 juni 2010 22:23 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Als de nieuwe iPhone weer exclusief bij T Mobile blijft haal ik hem wel een keer uit België, wil de iPhone namelijk wel kunnen gebruiken om te bellen en internetten
Goed rekenen. Niet onmogelijk.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, het gaat me meer om het introduceren van het wiel. Het is er al, maar opeens lijkt het geheel nieuw. Leuk dat het er is, het maakt aannemelijker dat het gebruik van video conferencing alleen maar zal toenemen, maar dat komt meer omdat Apple achterliep dan andersom
Het is een leuke phone, dat zeker. Ik heb veel van Apple, maar deze ga ik niet halen zolang T-Mobile hier zit te kutten. Een mobiel los kopen en dan nog een sim erbij regelen doe ik ook niet, dat is zeker niet goedkoper
Nee, Apple maakt het toegankelijk, simpel en effectief. Overigens gaat dit (in eerste instantie) over WiFi, dus geen extra kosten. De eerste iPhone was qua specs ook niet zo bijzonder, maar kijk wat die telefoon heeft gedaan voor de gehele smartphone wereld.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat je niet goed kijkt? Elke mobieltje met een front face camera kan het, come on, doe niet zo hyped upJe hebt nu kans dat meer mensen het doen, omdat Apple, maar meer ook niet.
Da's natuurlijk marketing. Nog iets wat Apple heel goed beheerstquote:Op maandag 7 juni 2010 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, het gaat me meer om het introduceren van het wiel. Het is er al, maar opeens lijkt het geheel nieuw.
Mwah. Waarom zouden ze niet weer rond 600 voor 16 en 700 voor 32 GB zijn?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik maak me serieus zorgen over de losse toestel prijzen van de iPhone 4. Die gaan hard richting de 1000 euro denk ik en dat wordt me echt te gek voor een telefoon. Maar het liefst zou ik ook een unlocked toestel hebben zonder 2 jarig abbo deze keer...
Prijzen schuiven waarschijnlijk gewoon op.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Waarom zouden ze niet weer rond 600 voor 16 en 700 voor 32 GB zijn?
www.sellakidneyinrussia.comquote:Op maandag 7 juni 2010 22:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik maak me serieus zorgen over de losse toestel prijzen van de iPhone 4. Die gaan hard richting de 1000 euro denk ik en dat wordt me echt te gek voor een telefoon. Maar het liefst zou ik ook een unlocked toestel hebben zonder 2 jarig abbo deze keer...
De eerste iPhone. Toen webapps nog de toekomst zouden zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee, Apple maakt het toegankelijk, simpel en effectief. Overigens gaat dit (in eerste instantie) over WiFi, dus geen extra kosten. De eerste iPhone was qua specs ook niet zo bijzonder, maar kijk wat die telefoon heeft gedaan voor de gehele smartphone wereld.
Omdat je dat nu ook nog steeds betaalt voor een 3GS en de handelaren zullen er met plezier een schepje bovenop doen... (en men zal het betalen!).quote:Op maandag 7 juni 2010 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Waarom zouden ze niet weer rond 600 voor 16 en 700 voor 32 GB zijn?
Dit betekent dat ik in theorie 24 juni al mijn abbo kan verlengen met de iPhone 4quote:Startdatum contract: 24 oktober 2008
Einddatum contractsperiode: 23 oktober 2010
Contract vernieuwen:Je komt niet in aanmerking voor contractvernieuwing. Vier maanden voor het einde van je contractsperiode kan je bij T-Mobile je contract vernieuwen.
Is dat vier maanden joh? Ik dacht 2. Maar goed, dan zit je dus wel 28 maanden eraan vast... Pfffft. Lang.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dit betekent dat ik in theorie 24 juni al mijn abbo kan verlengen met de iPhone 4
Bij verlening van de voren krijg je je nieuwe toestel toch ook meteen?
Als je je contract verlengt kan je toch ook gewoon 1 jaar verlengenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Is dat vier maanden joh? Ik dacht 2. Maar goed, dan zit je dus wel 28 maanden eraan vast... Pfffft. Lang.
Nee precies. De kans is groot dat we iets als Safari 5 sowieso nog wel gaan zien, wellicht morgen, of later deze week.quote:
Met bijbehorende hogere toestelkosten. Vond ik bij de 3GS best een groot verschil maken 1 of 2 jaar. Maar goed, we zullen gaan zien. Voor mij is het nog lang niet zover iigquote:Op maandag 7 juni 2010 22:36 schreef WSquater het volgende:
[..]
Als je je contract verlengt kan je toch ook gewoon 1 jaar verlengen
Omdat veel abbo's het niet ondersteunenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Waarom zie ik het niemand doen dan op z'n mobiel?
Nee, ik zit nog 4 maanden vast aan mijn huidige contract en daarna 24 maanden aan het volgendequote:Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Is dat vier maanden joh? Ik dacht 2. Maar goed, dan zit je dus wel 28 maanden eraan vast... Pfffft. Lang.
Via My T-Mobile (dus online) is het 4 maanden, in de shop 3 maanden.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Daar kreeg ik ook een mailtje van. Jammer dat ik een of andere vage site kreegquote:Op maandag 7 juni 2010 22:59 schreef fyah het volgende:
Cupidtino is ook gelanceerd
http://cupidtino.com/mel
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:03 schreef DaMook het volgende:
[ afbeelding ]
ook keynote op iphone binnenkort ? Zo ja dan waarschijnlijk ook pages en numbers lijkt me.
Meh, zo'n witte is toch meer voor vrouwen..quote:Op maandag 7 juni 2010 23:04 schreef KingOfMars het volgende:
Op MacRumors vind ik de witte er toch wel mooi uitzien!
Denk dat het meer een soort viewer is voor iWork bestanden. Numbers en Pages staat ook bij de ondersteunde formaten:quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:04 schreef KingOfMars het volgende:
Op MacRumors vind ik de witte er toch wel mooi uitzien!
Nog wel ja, in de toekomst ook via 3Gquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Begrijp ik goed dat het enige nieuws is dat er een iMovie iPhone app komt, en dat videobellen wifi-only is?
Ik was al aan het zoeken, maar kon niks vinden. Vreemd, inderdaad.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:24 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Het persbericht van Safari 5 is overigens weer ingetrokken, apart.
P.S. We're hearing the current release might be for devs only, hence the lack of a public download.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:24 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Goedenavond
Het persbericht van Safari 5 is overigens weer ingetrokken, apart.
Hey dat was ikquote:Op maandag 7 juni 2010 22:59 schreef Pino112 het volgende:
Zo, OMT heeft me goed op de hoogte gehouden met de SMS service![]()
Props voor OMT![]()
Hoe weet je?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:47 schreef NietTeVolgen het volgende:
Vodafone gaat hem ook aanbieden.
En inmiddels publiekelijk beschikbaarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:35 schreef Junkie het volgende:
[..]
P.S. We're hearing the current release might be for devs only, hence the lack of a public download.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |