Misschien niet exact dezelfde maar in grote lijnen zeker wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:56 schreef Rejected het volgende:
Was dit nou dezelfde als die was gevonden?
imacquote:Op maandag 7 juni 2010 20:56 schreef no1uknow het volgende:
Nu kan iedereen beginnen met zeiken over wat er niet is wat ze wel wilden.
Ik doe ook de volledige 2 jaar met mijn 3G, in oktober kan ik 'm verlengen maar ik heb ook niet lopen zeiken toen de 3GS uit kwam.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:58 schreef DaMook het volgende:
Van de andere kant, 2g heb ik 2 jaar meegedaan, waarom met de 3gs niet dan. Hmmm, ach ja heb momenteel toch geen geld na de aanschaf van de ipad paar weken terug
.
En ik niet toen de 3G uitkwamquote:Op maandag 7 juni 2010 20:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik doe ook de volledige 2 jaar met mijn 3G, in oktober kan ik 'm verlengen maar ik heb ook niet lopen zeiken toen de 3GS uit kwam.
Waar zie je dat? Het is een IPS panel, misschien met LED-backlight, maar het is zeker geen OLEDquote:Op maandag 7 juni 2010 21:07 schreef no1uknow het volgende:
Het is WEL een LED scherm, heb ik dat gemist?
In de video wordt LED genoemd!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Het is een IPS panel, misschien met LED-backlight, maar het is zeker geen OLED
op de apple site ook.quote:
Ze zouden toch maar per ongeluk te vroeg de vernieuwde website online gooien zegquote:
Eerste keer dat je een keynote volgt of net gelanceerd product (op de website) bekijkt?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze zijn wel erg vol van zichzelf trouwens
"This changes everything. Again"
256 toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:20 schreef Qunix het volgende:
http://www.apple.com/iphone/specs.html
Intern werkgeheugen onbekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |