Ooit wel. Maar nu staat er alleen dit nog op de site:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
Nu nog een FOK!-app.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:32 schreef KingOfMars het volgende:
Whehe.
http://tweakers.net/plan/(...)hone-applicatie.html
Al beginnen we maar met een FOK! PM app. Dat moet echt zo te bouwen zijn. Met push enzo je weets.quote:
Vanavond thuis eens proberen. Schijnt weer een stuk sneller te zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:49 schreef De_Hertog het volgende:
Safari 5 is inmiddels ook uit, met extenties. Panic heeft de eerste al 'klaar'. Gewoon in uw lokale software update.
http://www.macrumors.com/2010/06/07/apple-announces-safari-5/
http://www.macrumors.com/(...)ension-for-safari-5/
quote:This update contains new features including:
Safari Reader: Click on the new Reader icon to view articles on the web in a single, clutter-free page.
Improved Performance: Safari 5 executes JavaScript up to 25% faster than Safari 4. Better page caching and DNS prefetching speed up browsing.
Bing Search Option: New Bing search option for Safari's Search Field, in addition to Google and Yahoo!.
Improved HTML5 support: Safari supports over a dozen new HTML5 features, including Geolocation, full screen for HTML5 video, closed captions for HTML5 video, new sectioning elements (article, aside, footer, header, hgroup, nav and section), HTML5 AJAX History, EventSource, WebSocket, HTML5 draggable attribute, HTML5 forms validation, and HTML5 Ruby.
Safari Developer Tools: A new Timeline Panel in the Web Inspector shows how Safari interacts with a website and identifies areas for optimization. New keyboard shortcuts make it faster to switch between panels.
Other improvements include:
Smarter Address Field: The Smart Address Field can now match text against the titles of webpages in History and Bookmarks, as well as any part of their URL.
Tabs Setting: Automatically open new webpages in tabs instead of in separate windows.
Hardware Acceleration for Windows: Use the power of the computer's graphics processor to smoothly display media and effects on PC as well as Mac.
Search History with Date: A new date indicator in Full History Search shows when webpages were viewed.
Top Sites/History Button: Switch easily between Top Sites and Full History Search with a new button that appears at the top of each view.
Private Browsing Icon: A “Private” icon appears in the Smart Address Field when Private Browsing is on. Click on the icon to turn off Private Browsing.
DNS Prefetching: Safari looks up the addresses of links on webpages and can load those pages faster.
Improved Page Caching: Safari can add additional types of webpages to the cache so they load quickly.
XSS Auditor: Safari can filter potentially malicious scripts used in cross-site scripting (XSS) attacks.
Improved JavaScript Support: Safari allows web applications that use JavaScript Object Notation (JSON) to run faster and more securely.
For more information about fixes that improve performance, stability and compatibility, please see: http://support.apple.com/kb/HT4134
For information on the security content of this update, please visit: http://support.apple.com/kb/HT1222
Om klanten te behoudenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:23 schreef nelisb het volgende:
Waarom zouden ze dat doen?
Was vorig jaar ook niet zo. Moet je maar geen 2jarig contract nemen.
Het is het ook. Vanochtend al geinstalleerd op beide macs, werkt prima.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Vanavond thuis eens proberen. Schijnt weer een stuk sneller te zijn.
Dat heb ik hier ook. Maar About Safari lijkt te zeggen dat ik versie 4.0.4 heb, dus ergens is iets mis gegaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nope, maar mischien komt dat omdat ik de Engelse taal heb ingesteld. En dat er misschien toch nog enkele vertaalbugs in safari 5 zitten.
Uiteraard, had het gewoon via Software Update gedaan en de reboot ging vanzelf. Maar toen ik daarna keek stond Safari 5 nog gewoon in de SU-lijst, met nog vijf andere updates. Nogmaals gedraaid en nu heb ik daadwerkelijk versie 5, zonder vreemde strings.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmm, mjah heb je gereboot? Dat was bij mij wel nodig. Overigens staat er bij mij wel gewoon wel netjes 5.0
Hm, moet ik nu na 35 dagen m'n iMac weer es opnieuw opstarten?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmm, mjah heb je gereboot? Dat was bij mij wel nodig. Overigens staat er bij mij wel gewoon wel netjes 5.0
quote:“Cisco has agreed to license the iOS trademark to Apple for use as the name of Apple’s operating system for iPhone, iPod touch and iPad. The license is for use of the trademark only and not for any technology.”
Weet je tenminste ook waarom je batterij steeds leeg isquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Al beginnen we maar met een FOK! PM app. Dat moet echt zo te bouwen zijn. Met push enzo je weets.
Rebooten? Hm... Het is volgens mij nog niet zo heel lang geleden dat we hier heel hard moesten lachen om Windows-gebruikers die voor elk nieuw programma moesten rebooten...quote:
En als je een layout hebt waar dat niet in zit?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:46 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Tvp is tegenwoordig uit den boze geloof ik.
Je moet nu op 'volg topic' drukken.
Dat kan Danny niet schelenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En als je een layout hebt waar dat niet in zit?
En als je daar over zeurt, dan stuurt hij je zonder eten naar bed faseert hij de door jou gebruikte layout nog sneller uitquote:
Dat is maar tijdelijk, danny gooit ze er allemaal uitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En als je een layout hebt waar dat niet in zit?
Arme text-only.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
En als je daar over zeurt, dan stuurt hij je zonder eten naar bed faseert hij de door jou gebruikte layout nog sneller uit.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:32 schreef KingOfMars het volgende:
Whehe.
http://tweakers.net/plan/(...)hone-applicatie.html
quote:Weer een iphone applicatie. Min of meer het opdringen van de iphone begint een beetje ziekelijk te worden
Safari 5 bevalt me erg goed. Ik denk dat ik Firefox nu definitief vaarwel kan zeggen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:45 schreef Swetsenegger het volgende:
clicktoflash werkt zeker niet meer in Safari 5?
-edit- en weer de oude laad progress barNu nog toptabs.
iPhone 2008 klanten bedoel ik, waarvan hun 2jarig contract afloopt in juli. Waaronder ik dus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:23 schreef nelisb het volgende:
Waarom zouden ze dat doen?
Was vorig jaar ook niet zo. Moet je maar geen 2jarig contract nemen.
Zo te zien welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:45 schreef Swetsenegger het volgende:
clicktoflash werkt zeker niet meer in Safari 5?
Bij mij niet hoorquote:
Ik mis Flash zo weinig dat ik niet eens whitelisted pages heb..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij mij niet hoorIk zie zelfs geen clicktoflash meer staan in het safari menu
-edit- ik ben scheel en ik surfde naar een whitelisted page
Mjah, sinds Snow Leopard was het volgens mij al dat je voor grote Safari updates moest rebooten. Verder valt het eigenlijk nog wel mee, moet ik zeggen. Maar goed geen andere keus...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:19 schreef broer het volgende:
[..]
Rebooten? Hm... Het is volgens mij nog niet zo heel lang geleden dat we hier heel hard moesten lachen om Windows-gebruikers die voor elk nieuw programma moesten rebooten...
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:51 schreef De_Hertog het volgende:
iPhone 4G, slechts 1100 euro...
http://www.3gstore.de/iphone-4/
Wacht maar tot je hem in het echt ziet. Denk ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:13 schreef Tijn het volgende:
Ben ik de enige die de nieuwe iPhone eigenlijk niet zo mooi vindt? Ik moet 'em nog in het echt zien natuurlijk, maar als ik de plaatjes bekijk, denk ik "mwah...".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |