quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Bedankt, schatje.quote:
Je was zo sloom dat ik dacht 'dan open ik hem wel' maar toen had je hem toch een paar sec. eerderquote:
Nee, dat dit topic niet dichtgaat...quote:Op maandag 7 juni 2010 20:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat je zo op mij reageerde? MOOI ZO!
Sloom? SLOOM?! WEES EEN BEETJE GEDULDIG.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je was zo sloom dat ik dacht 'dan open ik hem wel' maar toen had je hem toch een paar sec. eerder
Het spijt me... Dat had ik niet moeten zeggen...quote:Op maandag 7 juni 2010 20:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
GB, vind je dat ik nooit wat zinnigs zeg????
Sorry ik zat nog in die rushquote:Op maandag 7 juni 2010 20:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Sloom? SLOOM?! WEES EEN BEETJE GEDULDIG.
Hakkimi helal etmezdim.
Oké.quote:
Racist en tevens haterquote:Op maandag 7 juni 2010 20:33 schreef GenusButeo het volgende:
Oja, de voertaal is Nederlands.Lees daar maar overheen, mensen. Behalve jij, Ayça.
Het is al gebeurd..quote:Op maandag 7 juni 2010 20:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het spijt me... Dat had ik niet moeten zeggen...
Emel...
JA EN DANquote:
Maar... Denk je dat je het me ooit kan vergeven? ... Je moet weten... Ik zal altijd op je wachten... Ik... Ik hou van je...quote:
Ik houd al van een Armeen... het spijt me, Ali, zeg eerlijk, vind je het erg?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:37 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Maar... Denk je dat je het me ooit kan vergeven? ... Je moet weten... Ik zal altijd op je wachten... Ik... Ik hou van je...
Ali valt niet op jouw 'soort' denk ik. Toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik houd al van een Armeen... het spijt me, Ali, zeg eerlijk, vind je het erg?
Je hebt niet alleen m'n hart gebroken, je bent ook een landverrader.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik houd al van een Armeen... het spijt me, Ali, zeg eerlijk, vind je het erg?
Ik moest diep nadenken.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ali valt niet op jouw 'soort' denk ik. Toch?
Darbe üstüne darbe. Vatan haini.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
Mijn profielwerkstuk ga ik bij het vak NL houden GB, leuk he????
vind ik niet ergquote:Op maandag 7 juni 2010 20:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je hebt niet alleen m'n hart gebroken, je bent ook een landverrader.Ik hoef je nooit meer te zien...
Verwachtte ik al, ja. Je springt van de ene naar de andere.quote:
Toch wel dus. Vatan haini.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zegt de homo. Een Turk kan geen homo zijn...
WAAROM?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Anders zorg je er even voor dat er een permanent slotje op dit topic komt.
Ja? Er zijn wel ergere uitspraken geweest in dit topic, waarom zou hij ons precies nu serieus nemen?quote:
Dat komt uit een liedje van Tarkan.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet jullie ruzie, maar het steeds Turks schrijven.
BOEEEEEEHOEEEEEEEEEEEEEEE.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
ne yapsa inadina hos goruyor kara kara dusunduruyor oooooo
Ik neem jou altijd serieus. Het is menens tussen ons.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja? Er zijn wel ergere uitspraken geweest in dit topic, waarom zou hij ons precies nu serieus nemen?
Ik hou van jequote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik neem jou altijd serieus. Het is menens tussen ons.
Haha jij praat Turksquote:Op maandag 7 juni 2010 20:54 schreef GenusButeo het volgende:
Ik praat echt nóóít Turks. Eens in de 40 jaar en dan alleen voor de grap.
Converseer jij in het Nederlands met je ouders? En Turks pratenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:54 schreef GenusButeo het volgende:
Ik praat echt nóóít Turks. Eens in de 40 jaar en dan alleen voor de grap.
Haha, is deze taalnazi even door de mand gevallen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:56 schreef GenusButeo het volgende:
Spreek.
Ik vertaalde het letterlijk vanuit het Turks.
IRL? Met m'n vader zowel Turks als Nederlands, met m'n moeder alleen Turks.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Converseer jij in het Nederlands met je ouders? En Turks praten_!
Ik heb wel 's eerder fouten gemaakt, hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Haha, is deze taalnazi even door de mand gevallen.
Nee, op fok, nou goed. In het digi-leven.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
IRL? Met m'n vader zowel Turks als Nederlands, met m'n moeder alleen Turks.
Hasbeen.quote:
Siktir.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:05 schreef GenusButeo het volgende:
OMG WIK JE BENT ZO SCHERP!!!!!!!!1111111111
Waar was je nou... Ik heb je gemist...quote:
xxxxxquote:Op maandag 7 juni 2010 21:09 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Waar was je nou... Ik heb je gemist...
UHAhuaHUHUAHUhaUHHUAHUa KAPOTTTquote:
xxxxxxquote:
Ja, daarom.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:19 schreef GenusButeo het volgende:
Ik zocht naar leuke topics. Die heb ik gevonden.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:23 schreef GenusButeo het volgende:
Oké, mijn portie Fok alweer gehad voor een tijdje.Tot over een week, of iets.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:51 schreef EchoAlpha het volgende:
Monopolieeeeeeeeeeee
Kijken hoe laat we het vandaag gaan maken
quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
als je hem nou even opzoekt in een oud topic, dan plak ik hem weer in de OP, dan kan ie weer meedoenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jaweleen hele mooie zelfs
maar die zijn we kwijt
...
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:57 schreef Ayca het volgende:
Al gevondenkan jij hem in de OP zetten? http://wiki.fok.nl/index.php?title=TurkenSC&action=edit
het kruisde elkaar.quote:
eventueel eventueel...quote:Op maandag 7 juni 2010 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het kruisde elkaar.
Ik heb hem weer op zijn plek gezet, en inderdaad een prachtige OP.
De UI passen er helaas niet meer in. Er is tegenwoordig een maximum aan het aantal plaatjes per post. Is eventueel op te lossen door eventueel een vaste Fipo te maken
De OP in plaats van tekst + plaatjes alleen uit een of twee grote plaatjes te laten bestaan.quote:
Ach soquote:Op maandag 7 juni 2010 22:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De OP in plaats van tekst + plaatjes alleen uit een of twee grote plaatjes te laten bestaan.
Ja dat bedoel ik.quote:
kan ookquote:Op maandag 7 juni 2010 22:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De OP in plaats van tekst + plaatjes alleen uit een of twee grote plaatjes te laten bestaan.
Inleiding Burgerlijk Recht.quote:
Sounds kinda boringquote:Op maandag 7 juni 2010 22:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Inleiding Burgerlijk Recht.
Verbintenissen, leveringen, ontbinden, nakomen, vorderen, pand, hypotheek, overeenkomsten.
Maar ook familierecht over huwelijk, samenwonen, geregistreerd partnerschap, kinderen, adoptie blabal. En erfrecht over testamenten (duh), erflaters, erfgenamen, legitieme porties etc.
Laatste 2 zijn wel interessant, eerste niet zo
Dat wil niet mooi lukkenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat dacht je van een mooie printscreen?
Ga gewoon thuis beginnen mutsquote:Op maandag 7 juni 2010 22:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Zometeen nog economie leren bij iemand anders voor morgen
hopelijk komt het goed
Maar ik heb een afspraak, vertel je laterquote:Op maandag 7 juni 2010 22:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ga gewoon thuis beginnen muts![]()
En ik ben weer weg
En dan vergeet je zomaar je Azeri accent erbij te vermelden.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
IRL? Met m'n vader zowel Turks als Nederlands, met m'n moeder alleen Turks.
Faalhaasquote:Op maandag 7 juni 2010 22:39 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Verloren
Ik kwam 2 keer op die duurste straat![]()
Hahaquote:Op maandag 7 juni 2010 22:44 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Wrede pech heb ik, meisje
gewoon in 2 rondes 40 miljoen moeten betalen
Ik voor de ütü. Daar kon je altijd zo leuk mee over het bord glijden.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:57 schreef Julis het volgende:
Monopoly.
Ik koos altijd het hondje.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik voor de ütü. Daar kon je altijd zo leuk mee over het bord glijden.
Whahaquote:Op maandag 7 juni 2010 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik voor de ütü. Daar kon je altijd zo leuk mee over het bord glijden.
Ik wilde altijd de bank zijn omdat ik de andere niet vertrouwdequote:
Ik ben echt een monopoly freak. Laten we een monopoly meet houden.quote:
Hahaha oke als we meeten mag jij weer de bank zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik wilde altijd de bank zijn omdat ik de andere niet vertrouwdeze waren ook niet te vertrouwen btw
Jeejquote:Op maandag 7 juni 2010 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben echt een monopoly freak. Laten we een monopoly meet houden.
[..]
Hahaha oke als we meeten mag jij weer de bank zijn.
SS?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:17 schreef Ayca het volgende:
hahaschiphol is wel een goede plek btw
kunnen we gelijk naar de SS
Test het dan ook eerst uitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga dood. Ik heb net een mega slok van een bedorven Ice Tea genomen.
Ja normaal is een pak ice tea bij ons thuis binnen 1 dag op. Maar deze blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:23 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Test het dan ook eerst uit
Overigens gaat dat msn gesprek nog steeds niet echt lekker
Aaaaaaaah.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:25 schreef EchoAlpha het volgende:
Ik probeer een meisje duidelijk te maken dat ik haar leuk vind...
Ja en de kans is groot dat ik haar 9 dagen ofzo niet meer ga zien...quote:
Ik val ook niet op Turken hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:30 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Nederlands
Ik val opvallend veel op Nederlandse meisjesNiet normaal
Ik ben volgens mij nog nooit verliefd geweest op een Turks meisjequote:
Zoiets kun je ook niet plannen. Haha.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:33 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij nog nooit verliefd geweest op een Turks meisjeEr zijn wel knappen Turkse meisjes hier in de buurt maar ik ben nog nooit verliefd op eentje geworden
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:37 schreef EchoAlpha het volgende:
En ze is na een redelijk gesprek offline gegaan...Ik ga liefdes liedjes luisteren
Kayahan - Bit Ask Hikayesi
Als je dat zegt komt hij misschien achter jou aanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
Sommige mensen begrijp ik echt niet. Een jongen op msn die ik regelmatig spreek doet niks anders dan huilen en zeiken over het feit dat hij al 20 is en nog steeds geen serieuze relatie heeft gehad. Hij is zelf niet echt knap, maar ook niet lelijk. Alleen hij valt alleen maar op hele mooie meisjes, van die wijfen waarvan je van te voren al kan raden dat ze nooit zouden omkijken naar een 'gewone' jongen als hij. Maar toch blijft hij achter ze aangaan om zo keer op keer vernederd/afgewezen te worden. Ik ben zijn geklaag zat, zal ik gewoon zeggen dat hij eens naar meisjes moet kijken die qua uiterlijk meer bij hem passen?
Is dit een sneer naar mij?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:42 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Als je dat zegt komt hij misschien achter jou aan
Misschien ben ik ook wel een super mooi meisje, weet jij veel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:43 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Nee niet echt maar voor je het weet loopt hij opeens achter jou aan
Dus slechts een tip
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel een super mooi meisje, weet jij veel.![]()
Ik voel me heel erg beledigd op het moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeef het mequote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, je hebt mij heel hard gedisst. Ik praat nooit meer tegen je.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:47 schreef Bortecinem het volgende:
Maar hij woont in Azerbaycan, dus tussen hem en mij zou het sowieso nooit iets kunnen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die spoiler...typischhhhhhhh![]()
Vay be. Tamam tamam, het is al goed.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:49 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Vergeef het me
[ afbeelding ]
Als je dit niet accepteert kom ik gewoon aan je deur.
Maar dan kom ik ook gewoon gelijk om je hand te vragen..Gelijk trouwen enzo
Wat is daar raar aan. Rood haar is juist typisch voor mensen uit de Kaukasus. Kijk maar naar de Lazlar in Turkije, ook een Kaukassisch volk. En Azerbaycan ligt in de Kaukasus, dus zo raar is het toch niet.quote:
Wat een dissquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:42 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Als je dat zegt komt hij misschien achter jou aan
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:40 schreef GenusButeo het volgende:
OMG ZEL STFU DIE AZERI JONGEN IS ECHT FUCKING LELIJK
Volgens mij hebben jullie het hier eerder over gehad.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:40 schreef GenusButeo het volgende:
OMG ZEL STFU DIE AZERI JONGEN IS ECHT FUCKING LELIJK
Hoezo, met haar standaardgrappen (maar Jojanneke, heb je die stempassen weer netjes teruggegeven? Natuurlijk niet... GRAPJE hihi).quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:50 schreef Rookert het volgende:
Die Jojanneke die Powned bij De Pers heeft weggeplukt is trouwens wel goed, best leuk voor de camera en komt intelligent over
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:04 schreef Ayca het volgende:
001. 654 Ayca
002. 640 GenusButeo
003. 516 nightcowboy
004. 472 Zeroku
005. 404 Torrio
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:04 schreef Ayca het volgende:
001. 654 Ayca
002. 640 GenusButeo
003. 516 nightcowboy
004. 472 Zeroku
005. 404 Torrio
Klopt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie het hier eerder over gehad.
Ik zou een week wegblijven, toch. Dus dat ga ik nu even doen.quote:
zomg dat red ik niet hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:26 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik zou een week wegblijven, toch. Dus dat ga ik nu even doen.Jij ook veel succes!
Die van gisteren was best redelijk hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoezo, met haar standaardgrappen (maar Jojanneke, heb je die stempassen weer netjes teruggegeven? Natuurlijk niet... GRAPJE hihi).
DIe van jullie lijkt nog een klein beetje op het echte, landelijk is het gemiddelde 30 zetels voor PVV, 29 voor VVD, iets van 27 voor PvdA, 7 voor CDAquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:20 schreef Ayca het volgende:
Uitslag van onze school bij de scholierenverkiezingen:
CDA 5 (2.99%)
PvdA 27 (16.17%)
SP 15 (8.98%)
VVD 43 (25.75%)
PVV 13 (7.78%)
GroenLinks 14 (8.38%)
ChristenUnie 2 (1.20%)
D66 29 (17.37%)
Partij voor de Dieren 7 (4.19%)
SGP 1 (0.60%)
Nieuw Nederland (0.00%)
Trots op Nederland 1 (0.60%)
Partij voor Mens en Spirit (0.00%)
Heel NL (0.00%)
Partij één (0.00%)
Blanco lijst (Feijen) 1 (0.60%)
Piratenpartij 9 (5.39%)
Blanco lijst (Laclé) (0.00%
Haha ik zag het jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
DIe van jullie lijkt nog een klein beetje op het echte, landelijk is het gemiddelde 30 zetels voor PVV, 29 voor VVD, iets van 27 voor PvdA, 7 voor CDAEn dan wel 9 voor Piratenpartij en Partij voor de Dieren ongeveer
![]()
Ik zou maar oppassen!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
Al die agressie is nergens goed voor, Wik.
Maakte het ginger zijn de situatie extra erg?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:22 schreef Bortecinem het volgende:
Vandaag zat er zo'n ginger zeug naast mij in de trein ijs te eten alsof ze weken geen eten had gehad en iemand haar ijsje elk moment kon afpakken. Ik kon haar wel vermoorden, serieus.
In haar geval wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maakte het ginger zijn de situatie extra erg?
Bij ons kan je zelfs op de uni stemmenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:25 schreef IHVK het volgende:
Morgen zijn de verkiezingen. En gaat regenen.
En toch moeten jullie allemaal stemmen.
Profiteur.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:26 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb mij totaal niet verdiept in de partijprogramma's. Ik wil stufi blijven ontvangen, op wie moet ik stemmen?
Stufi gaat er sowieso aan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:26 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb mij totaal niet verdiept in de partijprogramma's. Ik wil stufi blijven ontvangen, op wie moet ik stemmen?
Je bent zo druk bezig met de verkiezingen? Of je raakt snel afgeleid?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:28 schreef IHVK het volgende:
Ik ga toch maar voor de herkansing denk ik. Geen Fuck gedaan.![]()
Stomme verkiezingen.
Beide.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent zo druk bezig met de verkiezingen? Of je raakt snel afgeleid?
Serieus, als stufi eraan gaat moet ik stoppen met mijn opleiding.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Stufi gaat er sowieso aan.
PVV en CDA willen het in stand houden maar dat overleeft geen enkele bespreking vrees ik.
Ik ook hoor. Ik moet straks 100 uur aan ECTS in 4 dagen leren persenquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:22 schreef Bortecinem het volgende:
Vandaag zat er zo'n ginger zeug naast mij in de trein ijs te eten alsof ze weken geen eten had gehad en iemand haar ijsje elk moment kon afpakken. Ik kon haar wel vermoorden, serieus.
Het gaat heus niet in één keer veranderen. Ze zullen het wel geleidelijk invoeren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Serieus, als stufi eraan gaat moet ik stoppen met mijn opleiding.
Waarom?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Serieus, als stufi eraan gaat moet ik stoppen met mijn opleiding.
Omdat mijn opleiding te duur is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom?
Je krijgt gewoon geld en je hoeft het alleen terug te betalen als je goed verdiend later.
Voor MBO willen de meeste partijen het nog als gift in stand houden denk ik, maar ze doen er heel vaag over allemaal.
Als ik wil wel ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
Borte jij kan volgend jaar toch HBO doen? moet je minimaal 18 zijn voor de opleiding die je nu doet?
Je krijgt nog wel een maandelijks bedrag. Dit is toch al je tweede opleiding? Dan krijg je sowieso geen 'gratis' stufi meer.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat mijn opleiding te duur is.
Kanker zooi.
Geldt HBO na MBO als tweede opleiding?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je krijgt nog wel een maandelijks bedrag. Dit is toch al je tweede opleiding? Dan krijg je sowieso geen 'gratis' stufi meer.
Ik mag hopen van niet. Anders is mijn tante wel de sjaakin.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze schaffen de hypotheekrenteaftrek ook niet in één keer af.
Ze had toch al een andere mbo-opleiding gedaan? Dan heb je toch sowieso geen recht meer op een gift als je je stufi niet op tijd stop hebt gezet.quote:
Mijn ouders (die nu een huis verkopen) niet, want ze betalen hier geen belasting. Voor ons is het alleen maar voordelig als de huizenprijzen wat zakkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. Anders is mijn tante wel de sjaakin.
Mijn overgang hangt nu af van de vergaderingen.. als ik niet overga, moet ik dan 3 jaar MBO doen voor ik naar het HBO kan?quote:
Wat lul je nou. Je hebt recht op 4 jaar stufi. Of je dat nou verdeelt over 4 opleidingen of 1 maakt niet uit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze had toch al een andere mbo-opleiding gedaan? Dan heb je toch sowieso geen recht meer op een gift als je je stufi niet op tijd stop hebt gezet.
Je moet dan 4 jaar MBO doen want je hebt een niveau 4 diploma nodig om naar het HBO te gaan. Dus ik zeg blijf lekker zitten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mijn overgang hangt nu af van de vergaderingen.. als ik niet overga, moet ik dan 3 jaar MBO doen voor ik naar het HBO kan?Of geldt dat alleen als je van het vmbo komt..
volgens mij was het een privé-opleiding, dus was het sowieso al duurder.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:36 schreef IHVK het volgende:
Ohh. Ok maar goed ik denk dat Borte's collegeld nu gewoon heel duur is vanwege het derde opleiding zijn. Dus die stufi heeft ze wel hard nodig.
Blijf dan gewoon zitten..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mijn overgang hangt nu af van de vergaderingen.. als ik niet overga, moet ik dan 3 jaar MBO doen voor ik naar het HBO kan?Of geldt dat alleen als je van het vmbo komt..
Waar hebben jullie het allemaal over? Wat maakt het nou uit of je van opleiding verandert of niet? Je hebt gewoon 4 jaar recht op stufi.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:36 schreef IHVK het volgende:
Ohh. Ok maar goed ik denk dat Borte's collegeld nu gewoon heel duur is vanwege het derde opleiding zijn. Dus die stufi heeft ze wel hard nodig.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:37 schreef IHVK het volgende:
Misschien moet je PVV stemmen Borte. Het ergste wat kan gebeuren is dat ze je naar Turkije sturen.
M'n broer heeft 3 jaar MBO gedaan en kwam van het VMBO, hij doet nu ook HBO.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je moet dan 4 jaar MBO doen want je hebt een niveau 4 diploma nodig om naar het HBO te gaan. Dus ik zeg blijf lekker zitten.
Dat mag dus niet.. Is er nog een bepaalde MBO-opleiding die slim is om te kiezen?quote:
Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen dan? Want om een niveau 4 diploma te krijgen moet je toch echt 4 jaar (of minimaal 3.5 jaar) naar school?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n broer heeft 3 jaar MBO gedaan en kwam van het VMBO, hij doet nu ook HBO.
![]()
Ik wil wel blijven zitten, maar ik moet weg van school
Jahoor dat slaat echt nergens opquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n broer heeft 3 jaar MBO gedaan en kwam van het VMBO, hij doet nu ook HBO.
![]()
Ik wil wel blijven zitten, maar ik moet weg van school
Huuhh.. klopt volgens mij niet. Hij begon op z'n negentiende met HBO, nu 22 en 3e jaar HBO..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen dan? Want om een niveau 4 diploma te krijgen moet je toch echt 4 jaar (of minimaal 3.5 jaar) naar school?
Dat zou ik neit willen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jahoor dat slaat echt nergens opwij hebben een jongen van 22 in de 5e zitten
Nee, ik snap ook niet wat hij hier doetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat zou ik neit willen.Het slaat wel ergens op, ik ben in de derde blijven zitten. Je mag niet in de derde en vierde blijven zitten. Wel derde en vijfde.
Ja, maar volgens mij is het ook niet goed voor je ontwikkeling om op je 22e nog tussen allemaal kinderen te zitten!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, ik snap ook niet wat hij hier doetwant volgens mij is hij helemaal niet zo dom en kan hij beter zo'n 21+ test doen
Je moet gewoon overgaan, er zit niks anders op
Neuh hij ziet er ook niet echt gelukkig uitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij is het ook niet goed voor je ontwikkeling om op je 22e nog tussen allemaal kinderen te zitten!![]()
Ik sta nu op zittenblijven, er is niets meer dat ik kan ophalen met de paar toetsen die er nu nog komen.
Ja, 1 toets heeft het verschil gemaakt. Ik heb de rest voor niets van vieren naar zevens opgehaald.quote:
Dan ga ik gewoon 1 jaar bla MBO doen en daarna volgend jaartje havo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:54 schreef Bortecinem het volgende:
MBO 4 opleidingen duren 4 jaar Bilmi. Ik heb nog nooit gehoord van 3 jarige niveau 4 opleidingen. Kaymis sana.
Hoe oud ben je nu? Want je moet wel 18 zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon 1 jaar bla MBO doen en daarna volgend jaartje havo.
Ben zeventien.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu? Want je moet wel 18 zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |