quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Bedankt, schatje.quote:
Je was zo sloom dat ik dacht 'dan open ik hem wel' maar toen had je hem toch een paar sec. eerderquote:
Nee, dat dit topic niet dichtgaat...quote:Op maandag 7 juni 2010 20:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat je zo op mij reageerde? MOOI ZO!
Sloom? SLOOM?! WEES EEN BEETJE GEDULDIG.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je was zo sloom dat ik dacht 'dan open ik hem wel' maar toen had je hem toch een paar sec. eerder
Het spijt me... Dat had ik niet moeten zeggen...quote:Op maandag 7 juni 2010 20:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
GB, vind je dat ik nooit wat zinnigs zeg????
Sorry ik zat nog in die rushquote:Op maandag 7 juni 2010 20:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Sloom? SLOOM?! WEES EEN BEETJE GEDULDIG.
Hakkimi helal etmezdim.
Oké.quote:
Racist en tevens haterquote:Op maandag 7 juni 2010 20:33 schreef GenusButeo het volgende:
Oja, de voertaal is Nederlands.Lees daar maar overheen, mensen. Behalve jij, Ayça.
Het is al gebeurd..quote:Op maandag 7 juni 2010 20:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het spijt me... Dat had ik niet moeten zeggen...
Emel...
JA EN DANquote:
Maar... Denk je dat je het me ooit kan vergeven? ... Je moet weten... Ik zal altijd op je wachten... Ik... Ik hou van je...quote:
Ik houd al van een Armeen... het spijt me, Ali, zeg eerlijk, vind je het erg?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:37 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Maar... Denk je dat je het me ooit kan vergeven? ... Je moet weten... Ik zal altijd op je wachten... Ik... Ik hou van je...
Ali valt niet op jouw 'soort' denk ik. Toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik houd al van een Armeen... het spijt me, Ali, zeg eerlijk, vind je het erg?
Je hebt niet alleen m'n hart gebroken, je bent ook een landverrader.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik houd al van een Armeen... het spijt me, Ali, zeg eerlijk, vind je het erg?
Ik moest diep nadenken.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ali valt niet op jouw 'soort' denk ik. Toch?
Darbe üstüne darbe. Vatan haini.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
Mijn profielwerkstuk ga ik bij het vak NL houden GB, leuk he????
vind ik niet ergquote:Op maandag 7 juni 2010 20:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je hebt niet alleen m'n hart gebroken, je bent ook een landverrader.Ik hoef je nooit meer te zien...
Verwachtte ik al, ja. Je springt van de ene naar de andere.quote:
Toch wel dus. Vatan haini.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zegt de homo. Een Turk kan geen homo zijn...
WAAROM?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Anders zorg je er even voor dat er een permanent slotje op dit topic komt.
Ja? Er zijn wel ergere uitspraken geweest in dit topic, waarom zou hij ons precies nu serieus nemen?quote:
Dat komt uit een liedje van Tarkan.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet jullie ruzie, maar het steeds Turks schrijven.
BOEEEEEEHOEEEEEEEEEEEEEEE.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
ne yapsa inadina hos goruyor kara kara dusunduruyor oooooo
Ik neem jou altijd serieus. Het is menens tussen ons.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja? Er zijn wel ergere uitspraken geweest in dit topic, waarom zou hij ons precies nu serieus nemen?
Ik hou van jequote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik neem jou altijd serieus. Het is menens tussen ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |