Test het dan ook eerst uitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga dood. Ik heb net een mega slok van een bedorven Ice Tea genomen.
Ja normaal is een pak ice tea bij ons thuis binnen 1 dag op. Maar deze blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:23 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Test het dan ook eerst uit
Overigens gaat dat msn gesprek nog steeds niet echt lekker
Aaaaaaaah.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:25 schreef EchoAlpha het volgende:
Ik probeer een meisje duidelijk te maken dat ik haar leuk vind...
Ja en de kans is groot dat ik haar 9 dagen ofzo niet meer ga zien...quote:
Ik val ook niet op Turken hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:30 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Nederlands
Ik val opvallend veel op Nederlandse meisjesNiet normaal
Ik ben volgens mij nog nooit verliefd geweest op een Turks meisjequote:
Zoiets kun je ook niet plannen. Haha.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:33 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij nog nooit verliefd geweest op een Turks meisjeEr zijn wel knappen Turkse meisjes hier in de buurt maar ik ben nog nooit verliefd op eentje geworden
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:37 schreef EchoAlpha het volgende:
En ze is na een redelijk gesprek offline gegaan...Ik ga liefdes liedjes luisteren
Kayahan - Bit Ask Hikayesi
Als je dat zegt komt hij misschien achter jou aanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
Sommige mensen begrijp ik echt niet. Een jongen op msn die ik regelmatig spreek doet niks anders dan huilen en zeiken over het feit dat hij al 20 is en nog steeds geen serieuze relatie heeft gehad. Hij is zelf niet echt knap, maar ook niet lelijk. Alleen hij valt alleen maar op hele mooie meisjes, van die wijfen waarvan je van te voren al kan raden dat ze nooit zouden omkijken naar een 'gewone' jongen als hij. Maar toch blijft hij achter ze aangaan om zo keer op keer vernederd/afgewezen te worden. Ik ben zijn geklaag zat, zal ik gewoon zeggen dat hij eens naar meisjes moet kijken die qua uiterlijk meer bij hem passen?
Is dit een sneer naar mij?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:42 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Als je dat zegt komt hij misschien achter jou aan
Misschien ben ik ook wel een super mooi meisje, weet jij veel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:43 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Nee niet echt maar voor je het weet loopt hij opeens achter jou aan
Dus slechts een tip
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel een super mooi meisje, weet jij veel.![]()
Ik voel me heel erg beledigd op het moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeef het mequote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, je hebt mij heel hard gedisst. Ik praat nooit meer tegen je.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:47 schreef Bortecinem het volgende:
Maar hij woont in Azerbaycan, dus tussen hem en mij zou het sowieso nooit iets kunnen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die spoiler...typischhhhhhhh![]()
Vay be. Tamam tamam, het is al goed.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:49 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Vergeef het me
[ afbeelding ]
Als je dit niet accepteert kom ik gewoon aan je deur.
Maar dan kom ik ook gewoon gelijk om je hand te vragen..Gelijk trouwen enzo
Wat is daar raar aan. Rood haar is juist typisch voor mensen uit de Kaukasus. Kijk maar naar de Lazlar in Turkije, ook een Kaukassisch volk. En Azerbaycan ligt in de Kaukasus, dus zo raar is het toch niet.quote:
Wat een dissquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:42 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Als je dat zegt komt hij misschien achter jou aan
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:40 schreef GenusButeo het volgende:
OMG ZEL STFU DIE AZERI JONGEN IS ECHT FUCKING LELIJK
Volgens mij hebben jullie het hier eerder over gehad.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:40 schreef GenusButeo het volgende:
OMG ZEL STFU DIE AZERI JONGEN IS ECHT FUCKING LELIJK
Hoezo, met haar standaardgrappen (maar Jojanneke, heb je die stempassen weer netjes teruggegeven? Natuurlijk niet... GRAPJE hihi).quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:50 schreef Rookert het volgende:
Die Jojanneke die Powned bij De Pers heeft weggeplukt is trouwens wel goed, best leuk voor de camera en komt intelligent over
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:04 schreef Ayca het volgende:
001. 654 Ayca
002. 640 GenusButeo
003. 516 nightcowboy
004. 472 Zeroku
005. 404 Torrio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |