quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:37 schreef IHVK het volgende:
Misschien moet je PVV stemmen Borte. Het ergste wat kan gebeuren is dat ze je naar Turkije sturen.
M'n broer heeft 3 jaar MBO gedaan en kwam van het VMBO, hij doet nu ook HBO.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je moet dan 4 jaar MBO doen want je hebt een niveau 4 diploma nodig om naar het HBO te gaan. Dus ik zeg blijf lekker zitten.
Dat mag dus niet.. Is er nog een bepaalde MBO-opleiding die slim is om te kiezen?quote:
Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen dan? Want om een niveau 4 diploma te krijgen moet je toch echt 4 jaar (of minimaal 3.5 jaar) naar school?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n broer heeft 3 jaar MBO gedaan en kwam van het VMBO, hij doet nu ook HBO.
![]()
Ik wil wel blijven zitten, maar ik moet weg van school
Jahoor dat slaat echt nergens opquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n broer heeft 3 jaar MBO gedaan en kwam van het VMBO, hij doet nu ook HBO.
![]()
Ik wil wel blijven zitten, maar ik moet weg van school
Huuhh.. klopt volgens mij niet. Hij begon op z'n negentiende met HBO, nu 22 en 3e jaar HBO..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen dan? Want om een niveau 4 diploma te krijgen moet je toch echt 4 jaar (of minimaal 3.5 jaar) naar school?
Dat zou ik neit willen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jahoor dat slaat echt nergens opwij hebben een jongen van 22 in de 5e zitten
Nee, ik snap ook niet wat hij hier doetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat zou ik neit willen.Het slaat wel ergens op, ik ben in de derde blijven zitten. Je mag niet in de derde en vierde blijven zitten. Wel derde en vijfde.
Ja, maar volgens mij is het ook niet goed voor je ontwikkeling om op je 22e nog tussen allemaal kinderen te zitten!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, ik snap ook niet wat hij hier doetwant volgens mij is hij helemaal niet zo dom en kan hij beter zo'n 21+ test doen
Je moet gewoon overgaan, er zit niks anders op
Neuh hij ziet er ook niet echt gelukkig uitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij is het ook niet goed voor je ontwikkeling om op je 22e nog tussen allemaal kinderen te zitten!![]()
Ik sta nu op zittenblijven, er is niets meer dat ik kan ophalen met de paar toetsen die er nu nog komen.
Ja, 1 toets heeft het verschil gemaakt. Ik heb de rest voor niets van vieren naar zevens opgehaald.quote:
Dan ga ik gewoon 1 jaar bla MBO doen en daarna volgend jaartje havo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:54 schreef Bortecinem het volgende:
MBO 4 opleidingen duren 4 jaar Bilmi. Ik heb nog nooit gehoord van 3 jarige niveau 4 opleidingen. Kaymis sana.
Hoe oud ben je nu? Want je moet wel 18 zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon 1 jaar bla MBO doen en daarna volgend jaartje havo.
Ben zeventien.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu? Want je moet wel 18 zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |