Waar de fuck ben je dat er geen toilet isquote:Op maandag 7 juni 2010 20:06 schreef reetveter het volgende:
Whehehe er moest er 1 schijten. Toen zei dan doe je dat toch indonesia stijl met een fles water. Je had zijn kop moeten zien![]()
![]()
Waar geef jij het aan uit? Want uitgaan doe je niet toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, en nog zo'n 2k van wat ik vorig jaar verdient heb. Maar dat staat stond op mijn vaders rekening.
Gast doe niet alsof je überhaupt iets regeltquote:
quote:
Gast, doe niet of je me kent.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast doe niet alsof je überhaupt iets regelt![]()
![]()
[..]
Geen wc-papier, welcome in het studentenleven. Hoewel wij wel altijd op voorraad hebben.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waar de fuck ben je dat er geen toilet is
Ik heb geen spaarrekeningquote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Skylark. het volgende:
En RV, ik word gebacked bij m'n spaarrekening maar die raakt ook steeds leger. Straks moet ik gaan lenen bij DUO
.
Geen wc-papier.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waar de fuck ben je dat er geen toilet is
Om maar weer terug naar het ondergoed te gaan. Ik vind het fijner mooi en goedzittend ondergoed te dragen dan lelijk ondergoed dat weliswaar goed zit. Ik kijk er vrijwel niet naar, anderen zien het ook niet, maar toch vind ik het fijn om het te dragen. Zelfde geldt voor meubels en kleding. Al ben ik een complete loner, toch wil ik er goed uitzien/dat m'n huis er mooi uitziet.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar daar wordt ook gewoon veel naar gekeken (kleding, meubels, etc.) Bij mobieltjes vraag ik me dat af. En als er naar gekeken wordt: waarom? Het zit in je zak/tas of in je hand. Meubels zie je constant als je bij iemand op bezoek gaat. Kleding zie je constant als je je in dezelfde ruimte als iemand anders bevindt.
Uitgaan doe ik niet? Ik weet niet waaruit jij die conclusie trekt?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waar geef jij het aan uit? Want uitgaan doe je niet toch?
Bigtime failquote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Skylark. het volgende:
En RV, ik word gebacked bij m'n spaarrekening maar die raakt ook steeds leger. Straks moet ik gaan lenen bij DUO
.
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Japsnars het volgende:
Haten op chicks van 15 is niks mis mee. Chicks regelen die 15 zijn is echter wel wat mis mee.
quote:
get realquote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Potloodvis het volgende:
Laki, dat komt omdat jij met je babyface niets ouders en meer serieus kunt krijgen.
Ik zou der geven.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
Kanker die chicks die je postte![]()
[ afbeelding ]
HAHAH WAT LELIJK WAT MOET JIJ OOK ECHT FAKKING LELIJKE DINGEN HEBBEN JE IMAGO BESTAAT NIET MEER HAAHAH WAT NIETHIP EN TRENDY BEN JIJquote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Specificaties: bellen en sms'en
Dat probeer ik te vermijden want dat moet je hoe dan ook terug betalen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Skylark. het volgende:
.
17-18 is granny? ayequote:Op maandag 7 juni 2010 20:09 schreef Skylark. het volgende:
LAKI DIT BEDOELDE IK DUS WE ZITTEN TUSSEN DE GRANNY-FAPPERS
Natuurlijk is dat fijner, maar dan nog zijn er bepaalde grenzen. Financieel bijvoorbeeld. Of het feit dat die mooie misschien net wat minder functies heeft of dat er alsnog een boel kritiek op is.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Om maar weer terug naar het ondergoed te gaan. Ik vind het fijner mooi en goedzittend ondergoed te dragen dan lelijk ondergoed dat weliswaar goed zit. Ik kijk er vrijwel niet naar, anderen zien het ook niet, maar toch vind ik het fijn om het te dragen. Zelfde geldt voor meubels en kleding. Al ben ik een complete loner, toch wil ik er goed uitzien/dat m'n huis er mooi uitziet.
Die wimpers dudequote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
Kanker die chicks die je postte![]()
[ afbeelding ]
Fas moet het weer over ondergoed hebben hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Om maar weer terug naar het ondergoed te gaan. Ik vind het fijner mooi en goedzittend ondergoed te dragen dan lelijk ondergoed dat weliswaar goed zit. Ik kijk er vrijwel niet naar, anderen zien het ook niet, maar toch vind ik het fijn om het te dragen. Zelfde geldt voor meubels en kleding. Al ben ik een complete loner, toch wil ik er goed uitzien/dat m'n huis er mooi uitziet.
Ik probeer het dan ook niet zo geforceerd te zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
HAHAH WAT LELIJK WAT MOET JIJ OOK ECHT FAKKING LELIJKE DINGEN HEBBEN JE IMAGO BESTAAT NIET MEER HAAHAH WAT NIETHIP EN TRENDY BEN JIJ
Wat moet je met iemand van 15. Die beugelbek kan nog niet eens zoenen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:10 schreef Lakitu het volgende:
Ik snap serieus niet hoe jullie als gezonde hetero jongemannen 15-jarige sma's kunnen afwijzen![]()
Van de dames hier snap ik het nog wel
Ja oké, maar dat zei je niet in de reactie. Of heb ik er nu overheen gelezen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat fijner, maar dan nog zijn er bepaalde grenzen. Financieel bijvoorbeeld. Of het feit dat die mooie misschien net wat minder functies heeft of dat er alsnog een boel kritiek op is.
Ik koop simpele, goedkope, doch lekker zittende boxershorts.
Je vergeet het advocaatje.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:11 schreef Skylark. het volgende:
Mensen, hier ook wat dingen voor jullie om op te geilen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee, maar jij zit 's nachts bijna altijd hier.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Uitgaan doe ik niet? Ik weet niet waaruit jij die conclusie trekt?
Als er 1 ding is waar ik mijn geld aan kwijt raak...
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Leg eens een pinda naast je penis. Kijken of je dan nog zo'n commentaar hebt.
Nee, maar ik ging er vanuit dat dat duidelijk was.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja oké, maar dat zei je niet in de reactie. Of heb ik er nu overheen gelezen.
Elke keer die sexuele voorlichting uit moeten leggen is ook zo vermoeiend.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:10 schreef Lakitu het volgende:
Ik snap serieus niet hoe jullie als gezonde hetero jongemannen 15-jarige sma's kunnen afwijzen![]()
Van de dames hier snap ik het nog wel
Ik heb erover nagedacht maar ik heb besloten dat ik het moreel verwerpelijk vind om bij te lenen alleen om er hogere rente over te trekken, die regeling is gemaakt voor kinderen van minder welgestelde ouders en ik wil daar geen misbruik van maken ook al mag het van de wet.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bigtime failIn je studententijd moet je juist zo veel mogelijk lenen wegens de gunstige afbetalingsregeling.
Kenan & Kellquote:Op maandag 7 juni 2010 20:03 schreef Lakitu het volgende:
I DROPPED THE SCREW IN THE TUNA
Het zal je verbazen hoe spang ze kunnen zoenen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat moet je met iemand van 15. Die beugelbek kan nog niet eens zoenen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Elke keer die sexuele voorlichting uit moeten leggen is ook zo vermoeiend.
Nee, ik zat hier vroeger doordeweeks altijd 's nachts. In principe ga ik ieder weekend minstens 1 keer uit en als mijn vrienden mogen (quote:Op maandag 7 juni 2010 20:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geen idee, maar jij zit 's nachts bijna altijd hier.
Mensen die wetenquote:
Grolsch is 0,33 x 24.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef reetveter het volgende:
Hoeveel liter zit er in een kratje pils?
En de rijstepap.quote:
Die meisjes van tegenwoordig zullen je nog flink verbazenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat moet je met iemand van 15. Die beugelbek kan nog niet eens zoenen.
7,2.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef reetveter het volgende:
Hoeveel liter zit er in een kratje pils?
Oh wait, deze discussie hoef ik niet meer te voeren. Jullie hadden al toegegeven dat jullie niks boven de 15 konden regelen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe spang ze kunnen zoenen.
Doe jij het maar op een milfje dan.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Elke keer die sexuele voorlichting uit moeten leggen is ook zo vermoeiend.
Nee, voor kinderen met minder welgestelde ouders is de aanvullende beurs bedacht, niet de leenrechtregelingquote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb erover nagedacht maar ik heb besloten dat ik het moreel verwerpelijk vind om bij te lenen alleen om er hogere rente over te trekken, die regeling is gemaakt voor kinderen van minder welgestelde ouders en ik wil daar geen misbruik van maken ook al mag het van de wet.
Dat is altijd nog beter dan niks regelen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh wait, deze discussie hoef ik niet meer te voeren. Jullie hadden al toegegeven dat jullie niks boven de 15 konden regelen.
Jij hebt nog geen recht van spreken. Je bent zelf 17.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef MB23 het volgende:
[..]
Die meisjes van tegenwoordig zullen je nog flink verbazenGodverdomme, ik sta er af en toe zelfs van te kijken, en ik ben nog maar 17
Okay, je bent hier welkom als je je bij onze army voegt.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef MB23 het volgende:
[..]
Die meisjes van tegenwoordig zullen je nog flink verbazenGodverdomme, ik sta er af en toe zelfs van te kijken, en ik ben nog maar 17
Ik vind het echt echt niet erg hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh wait, deze discussie hoef ik niet meer te voeren. Jullie hadden al toegegeven dat jullie niks boven de 15 konden regelen.
Heb ik nooit gezegd.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bedankt, hier iets voor jou.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:11 schreef Skylark. het volgende:
Mensen, hier ook wat dingen voor jullie om op te geilen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vriendjequote:Op maandag 7 juni 2010 20:15 schreef Allure_ het volgende:
Wacht, wat zeg ik. Mijn vriendje is ook 17. Bijna 18.
Ik ben ouder, bitch. Dat weet je.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:15 schreef Allure_ het volgende:
Wacht, wat zeg ik. Mijn vriendje is ook 17. Bijna 18.
Iemand anders bij een discussie van een half uur geleden halen, omdat je het zelf niet aankon.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:15 schreef Skylark. het volgende:
Ey Laki, die chick die jij net repostte had volgens WD 'een kankerkop'.
Over deze foto had ze het:quote:Op maandag 7 juni 2010 20:15 schreef Skylark. het volgende:
Ey Laki, die chick die jij net repostte had volgens WD 'een kankerkop'.
Daar zeg zelfs ik geen nee tegen.quote:
Bedankt voor het commentaar, Ten Napel. Lakitu is aan bal.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Iemand anders bij een discussie van een half uur geleden halen, omdat je het zelf niet aankon.
Dankjewel.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HAHA Bragi ik moest net hard om je reactie lachen. Nu nog
.
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:22 schreef Allure_ het volgende:
Slechtste mod ever award plek is opgevuld.
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:22 schreef Allure_ het volgende:
Slechtste mod ever award plek is opgevuld.
Te verquote:Op maandag 7 juni 2010 20:22 schreef WillFerrell het volgende:
Krijgen wij zo Yvonne weer op ons dak dat we te ver gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
HAHAHAHAH, JE ZEI GROENTJES.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:23 schreef BroodjePindakaas het volgende:
hoi allemaal hoe gaat het met jullie met mijw el goed en met jullie oke laat het maar weten groentjes
Ja.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:23 schreef Broekpaling het volgende:
Hij heeft het andere topic verwijderd?
Oke, schatjequote:Op maandag 7 juni 2010 20:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Luurtje, zullen we dit soort opmerkingen gewoon tussen ons twee houden.
Reageer er dan gewoon niet op.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
HAHAHAHAH, JE ZEI GROENTJES.
Ik moest bijna lachen... Kutkloon.
JIJ!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:24 schreef Japsnars het volgende:
En vervolgens vergeten om deze centraal te doen.
Wie opent er een KLB-topic over O.us
Ik ben geen kloonquote:Op maandag 7 juni 2010 20:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
HAHAHAHAH, JE ZEI GROENTJES.
Ik moest bijna lachen... Kutkloon.
TR.quote:
Je mag wel wat terug doen voor dat kaartjequote:
quote:
En dat lam schrok zich een aap.quote:
En of.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:22 schreef WillFerrell het volgende:
Krijgen wij zo Yvonne weer op ons dak dat we te ver gaan.
Bij mij wel, maar ik heb niet genoeg coins of zo.quote:
Dan leg ik het je nog eens uit.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:27 schreef WillFerrell het volgende:
TheKC snapt het verschil tussen een Amerikaanse billion en een pure Neerlandaise biljoen niet.
Ik moest gewoon reageren, AUTISTISCHE TREKJES.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Reageer er dan gewoon niet op.Drie keer negeren en hij is weer weg.
Later.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij mij wel, maar ik heb niet genoeg coins of zo.
Ach maakt ook niks uit want CSI. Doei.
Niemand.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:24 schreef Japsnars het volgende:
En vervolgens vergeten om deze centraal te doen.
Wie opent er een KLB-topic over O.us
quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom moet je het nu weer over neuken hebben?
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:28 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dan leg ik het je nog eens uit.
1 US biljoen = 1 NL miljard
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:27 schreef WillFerrell het volgende:
TheKC snapt het verschil tussen een Amerikaanse billion en een pure Neerlandaise biljoen niet.
In een zin biljoen zeggen en het dan over miljard hebben. Dat je nog voorbij de basisschool bent gekomen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:28 schreef TheKC het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:28 schreef TheKC het volgende:
[..]
Voorbinddildo.quote:
Achterhoeks gespuisquote:Op maandag 7 juni 2010 20:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
TheKC is geen Tukker. Hij is hetzelfde laken als Ynnuh.
Ik denk door en door babyquote:
Hij is ook een mooie dame?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
TheKC is geen Tukker. Hij is hetzelfde laken als Ynnuh.
Dame =/= Lakenquote:
quote:
"The term milliard can also be used to refer to 1,000,000,000; this terminology is rarely used in English, but often in other languages."quote:
quote:
Volgens mij is je toetsenbord kapot.quote:
Gebruiken ze tegenwoordig nog maar amper hoor falert.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:32 schreef TheKC het volgende:
[..]
[..]
"The term milliard can also be used to refer to 1,000,000,000; this terminology is rarely used in English, but often in other languages."
http://en.wikipedia.org/wiki/1000000000_%28number%29
Dat dacht ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens Bobby kan ik hier wel wat mee.
Ervaring he.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens Bobby kan ik hier wel wat mee.
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:32 schreef TheKC het volgende:
[..]
[..]
"The term milliard can also be used to refer to 1,000,000,000; this terminology is rarely used in English, but often in other languages."
Betekent dus niet dat het fout is.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gebruiken ze tegenwoordig nog maar amper hoor falert.
Die F5't nog in het vorige topic.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat die van FAS te verduren heeft.
quote:
Inderdaad, je zou eens een dag in mijn schoenen moeten staan.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat die van FAS te verduren heeft.
C_Nquote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef Skylark. het volgende:
Even een simpel diagrammetje gemaakt voor toelaatbare hittings voor de mensen die het nog steeds niet snappen.
[ afbeelding ]
Dit is voor je doelgroep zeker, de jonge meisjes die niet direct in je smooth moves trappen?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef Skylark. het volgende:
Even een simpel diagrammetje gemaakt voor toelaatbare hittings voor de mensen die het nog steeds niet snappen.
[ afbeelding ]
1 us biljoen, is 1000 miljard NL.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:32 schreef TheKC het volgende:
[..]
[..]
Waarom C_N zo laag, babyface?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat je er nog moeite in steekt is best aandoenlijk.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik pas jouw kleutermaat niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, je zou eens een dag in mijn schoenen moeten staan.!
Wacht maar, bitch.quote:
quote:
Die 3 minuten zijn het me waard als ik daarmee elke discussie in the future voorkom.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat je er nog moeite in steekt is best aandoenlijk.
Combine dit met:quote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Neuk hem, om hem te prijzen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat je er nog moeite in steekt is best aandoenlijk.
Anyway, like I was sayin', shrimp is the fruit of the sea. You can barbecue it, boil it, broil it, bake it, saute it. Dey's uh, shrimp-kabobs, shrimp creole, shrimp gumbo. Pan fried, deep fried, stir-fried. There's pineapple shrimp, lemon shrimp, coconut shrimp, pepper shrimp, shrimp soup, shrimp stew, shrimp salad, shrimp and potatoes, shrimp burger, shrimp sandwich. That- that's about it.quote:
Laki, het Gooi en Haarlem zijn van mij hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 20:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Combine dit met:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
EN JE WEET WHAT'S UP
Heeft Skylark Amersfoort?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Combine dit met:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
EN JE WEET WHAT'S UP
Nee urine.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef Japsnars het volgende:
Mannen squirten ook, alleen heet het dan diarree.
Nee, NGquote:
Beide zijn al onderuit gehaald.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Combine dit met:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
EN JE WEET WHAT'S UP
Is er een serie die een beetje vergelijkbaar is met Lost? Nee he?quote:
DREAM ON. Plus jij hebt die chick waar je mee bezig bent, dat is de enige die ik je gun.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Laki, het Gooi en Haarlem zijn van mij hoor
Oke, bedankt. Dat is ook de enige die ik wilquote:Op maandag 7 juni 2010 20:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
DREAM ON. Plus jij hebt die chick waar je mee bezig bent, dat is de enige die ik je gun.
Ik vind die film zo aandoenlijkquote:Op maandag 7 juni 2010 20:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Anyway, like I was sayin', shrimp is the fruit of the sea. You can barbecue it, boil it, broil it, bake it, saute it. Dey's uh, shrimp-kabobs, shrimp creole, shrimp gumbo. Pan fried, deep fried, stir-fried. There's pineapple shrimp, lemon shrimp, coconut shrimp, pepper shrimp, shrimp soup, shrimp stew, shrimp salad, shrimp and potatoes, shrimp burger, shrimp sandwich. That- that's about it.
Die is geen 14, dus die had jou zeer zeker niet genomen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
DREAM ON. Plus jij hebt die chick waar je mee bezig bent, dat is de enige die ik je gun.
Ik heb geen idee waar het ligt sorry.quote:
Ze is wel 14quote:Op maandag 7 juni 2010 20:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die is geen 14, dus die had jou zeer zeker niet genomen.
Bussum, Blaricum, Hilversum of Laren? Of dat verachtelijke Huizen?quote:
Alleen momenteel, als dit niet op schiet ga je weer op zoek naar anderen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke, bedankt. Dat is ook de enige die ik wil
Daar woont C_N al.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:41 schreef Skylark. het volgende:
Sorry jongens, als jullie wat willen regelen in NL -> Waddeneilanden zijn jullie enige kans.
Bussum.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bussum, Blaricum, Hilversum of Laren? Of dat verachtelijke Huizen?
Als dit niet op schiet, dan ga ik even over wat mentale drempels heen walsen in Haarlemquote:Op maandag 7 juni 2010 20:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen momenteel, als dit niet op schiet ga je weer op zoek naar anderen.
Haarlem.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als dit niet op schiet, dan ga ik even over wat mentale drempels heen walsen in Haarlem
Gooisch Lyceum, Vitus of WDZ?quote:
Is het serieus met jou en de nec'er? Of is het een scharreltje?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb nijmegen en raalte en groningen.
quote:
Helaas Mozy.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bussum, Blaricum, Hilversum of Laren? Of dat verachtelijke Huizen?
Dat kan niet want dan klopt de huidige dibs-zone niet meer.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:43 schreef Allure_ het volgende:
Voor de vrouwen geldt een andere dibs zone.
Ik luister nu iets veel chillers:quote:Op maandag 7 juni 2010 20:44 schreef Lakitu het volgende:
Deze blijft chill. Beetje let the bass kick achtig maar dan met pacman.
Ik ken hem niet, hij stuurt me gewoon berichtenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is het serieus met jou en de nec'er? Of is het een scharreltje?
Voorbeelden!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:45 schreef Bragi het volgende:
Mensen die dit en dat claimen, maar niks hebben.
2 Aron Tingen's voor deze postquote:Op maandag 7 juni 2010 20:45 schreef Bragi het volgende:
Mensen die dit en dat claimen, maar niks hebben.
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
2 Aron Tingen's voor deze post
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTF is dezequote:Op maandag 7 juni 2010 20:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Breng er eens verandering in! De jongens uit het ijshockey team van Nijmegen zijn ook erg aangenaam om naar te kijken.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, hij stuurt me gewoon berichten
Jongetjes van 15quote:Op maandag 7 juni 2010 20:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vriend waarom biggie doen met mijn vondst.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij kijkt wel schattig boosquote:Op maandag 7 juni 2010 20:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vriend waarom biggie doen met mijn vondst.
Nee.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is er een serie die een beetje vergelijkbaar is met Lost? Nee he?Ik volg nu Dexter maar ik mis Lost.
watquote:Op maandag 7 juni 2010 20:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij kijkt wel schattig boos. OMG ik word echt homo ofzo
Hij wil werken aan zijn e-putatie.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vriend waarom biggie doen met mijn vondst.
Ik kijk Dexter nu op de xbox, telkens stoort het beeld en dan komen de afleveringen van Lost er doorheen, het laat me maar niet met rust.quote:
Zat jij niet in PUB?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Breng er eens verandering in! De jongens uit het ijshockey team van Nijmegen zijn ook erg aangenaam om naar te kijken.
Sons of Anarchy.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kijk Dexter nu op de xbox, telkens stoort het beeld en dan komen de afleveringen van Lost er doorheen, het laat me maar niet met rust.
Waarom Notorious B.I.G?quote:
Die kerel op die foto zit nog in de e-berteitquote:
quote:
Ja net als Mozy dus als ik weg moet van je gaat hij automatisch mee. Het is maar dat je het weet.quote:
Dat vind je wel lekker zekerquote:Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef Bragi het volgende:
All, was gebleven!Had je tegen ynuhh kunnen spelen.
Chai zat daar toch ook? Vroeg me alleen af waarom jij ineens hier zit en niet meer in PUB (tenminste, ik heb daar de laatste tijd best veel gepost en jouw amper gezienquote:Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja net als Mozy dus als ik weg moet van je gaat hij automatisch mee. Het is maar dat je het weet.
Héquote:
Ik zat daar, maar toen Mozy weg ging, haatten ze hem en toen deden ze ook irritant tegen mij. Nouja sommigen, maar het was niet zo leuk meer.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Chai zat daar toch ook? Vroeg me alleen af waarom jij ineens hier zit en niet meer in PUB (tenminste, ik heb daar de laatste tijd best veel gepost en jouw amper gezien)
Ja waren die wachtrijen niet ellenlang?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heyhey.
Efteling was leuk, en druukkkk.
Ik praat tegen je maar je bent er niet, het is kwart voor negen geweestquote:
Oh dat weet ik niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Chai zat daar toch ook? Vroeg me alleen af waarom jij ineens hier zit en niet meer in PUB (tenminste, ik heb daar de laatste tijd best veel gepost en jouw amper gezien)
Hij zei net zelf al dat hij maar 4 weken vakantie heeft en wel een keer wil afspreken. Maar zulke jongens zijn niet echt in voor relaties.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Breng er eens verandering in! De jongens uit het ijshockey team van Nijmegen zijn ook erg aangenaam om naar te kijken.
Nee veel langer.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja waren die wachtrijen niet ellenlang?
Ja.quote:
Nee dat viel wel mee.. maar je moest wel redelijk lang wachten.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja waren die wachtrijen niet ellenlang?
Net zoals militairen, barmannen enzovoort.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij zei net zelf al dat hij maar 4 weken vakantie heeft en wel een keer wil afspreken. Maar zulke jongens zijn niet echt in voor relaties.
Oja shit, heb MSN net afgeslotenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik praat tegen je maar je bent er niet, het is kwart voor negen geweest.
Barman?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Net zoals militairen, barmannen enzovoort.
Ben je naar een relatie op zoek dan? Ik zou zeggen geniet van je vrijheid.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij zei net zelf al dat hij maar 4 weken vakantie heeft en wel een keer wil afspreken. Maar zulke jongens zijn niet echt in voor relaties.
Ja die zijn daar ook niet geschikt voor. Ik zeg ook niet dat jij daar iets mee hebt gehad, alleen dat die daar ook niet geschikt voor zijn.quote:
Jij bent niet zo'n barman die allemaal nummers hosselt en met meisjes afspreekt terwijl hij al een vriendin heeft.quote:
quote:
En hoe weet jij dat?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die zijn daar ook niet geschikt voor. Ik zeg ook niet dat jij daar iets mee hebt gehad, alleen dat die daar ook niet geschikt voor zijn.
Ik wist niet dat het Nuytinck was btw. Die ken ik wel, volgens mij ook zelfs basisspeler daar. Doe je goedquote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben je naar een relatie op zoek dan? Ik zou zeggen geniet van je vrijheid.
Meer dan een keertje coïtus zou leuk zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben je naar een relatie op zoek dan? Ik zou zeggen geniet van je vrijheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |