Waar de fuck ben je dat er geen toilet isquote:Op maandag 7 juni 2010 20:06 schreef reetveter het volgende:
Whehehe er moest er 1 schijten. Toen zei dan doe je dat toch indonesia stijl met een fles water. Je had zijn kop moeten zien![]()
![]()
Waar geef jij het aan uit? Want uitgaan doe je niet toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, en nog zo'n 2k van wat ik vorig jaar verdient heb. Maar dat staat stond op mijn vaders rekening.
Gast doe niet alsof je überhaupt iets regeltquote:
quote:
Gast, doe niet of je me kent.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast doe niet alsof je überhaupt iets regelt![]()
![]()
[..]
Geen wc-papier, welcome in het studentenleven. Hoewel wij wel altijd op voorraad hebben.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waar de fuck ben je dat er geen toilet is
Ik heb geen spaarrekeningquote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Skylark. het volgende:
En RV, ik word gebacked bij m'n spaarrekening maar die raakt ook steeds leger. Straks moet ik gaan lenen bij DUO
.
Geen wc-papier.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waar de fuck ben je dat er geen toilet is
Om maar weer terug naar het ondergoed te gaan. Ik vind het fijner mooi en goedzittend ondergoed te dragen dan lelijk ondergoed dat weliswaar goed zit. Ik kijk er vrijwel niet naar, anderen zien het ook niet, maar toch vind ik het fijn om het te dragen. Zelfde geldt voor meubels en kleding. Al ben ik een complete loner, toch wil ik er goed uitzien/dat m'n huis er mooi uitziet.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar daar wordt ook gewoon veel naar gekeken (kleding, meubels, etc.) Bij mobieltjes vraag ik me dat af. En als er naar gekeken wordt: waarom? Het zit in je zak/tas of in je hand. Meubels zie je constant als je bij iemand op bezoek gaat. Kleding zie je constant als je je in dezelfde ruimte als iemand anders bevindt.
Uitgaan doe ik niet? Ik weet niet waaruit jij die conclusie trekt?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waar geef jij het aan uit? Want uitgaan doe je niet toch?
Bigtime failquote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Skylark. het volgende:
En RV, ik word gebacked bij m'n spaarrekening maar die raakt ook steeds leger. Straks moet ik gaan lenen bij DUO
.
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Japsnars het volgende:
Haten op chicks van 15 is niks mis mee. Chicks regelen die 15 zijn is echter wel wat mis mee.
quote:
get realquote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Potloodvis het volgende:
Laki, dat komt omdat jij met je babyface niets ouders en meer serieus kunt krijgen.
Ik zou der geven.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
Kanker die chicks die je postte![]()
[ afbeelding ]
HAHAH WAT LELIJK WAT MOET JIJ OOK ECHT FAKKING LELIJKE DINGEN HEBBEN JE IMAGO BESTAAT NIET MEER HAAHAH WAT NIETHIP EN TRENDY BEN JIJquote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Specificaties: bellen en sms'en
Dat probeer ik te vermijden want dat moet je hoe dan ook terug betalen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Skylark. het volgende:
.
17-18 is granny? ayequote:Op maandag 7 juni 2010 20:09 schreef Skylark. het volgende:
LAKI DIT BEDOELDE IK DUS WE ZITTEN TUSSEN DE GRANNY-FAPPERS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |