Ik kijk Dexter nu op de xbox, telkens stoort het beeld en dan komen de afleveringen van Lost er doorheen, het laat me maar niet met rust.quote:
Zat jij niet in PUB?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Breng er eens verandering in! De jongens uit het ijshockey team van Nijmegen zijn ook erg aangenaam om naar te kijken.
Sons of Anarchy.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kijk Dexter nu op de xbox, telkens stoort het beeld en dan komen de afleveringen van Lost er doorheen, het laat me maar niet met rust.
Waarom Notorious B.I.G?quote:
Die kerel op die foto zit nog in de e-berteitquote:
quote:
Ja net als Mozy dus als ik weg moet van je gaat hij automatisch mee. Het is maar dat je het weet.quote:
Dat vind je wel lekker zekerquote:Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef Bragi het volgende:
All, was gebleven!Had je tegen ynuhh kunnen spelen.
Chai zat daar toch ook? Vroeg me alleen af waarom jij ineens hier zit en niet meer in PUB (tenminste, ik heb daar de laatste tijd best veel gepost en jouw amper gezienquote:Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja net als Mozy dus als ik weg moet van je gaat hij automatisch mee. Het is maar dat je het weet.
Héquote:
Ik zat daar, maar toen Mozy weg ging, haatten ze hem en toen deden ze ook irritant tegen mij. Nouja sommigen, maar het was niet zo leuk meer.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Chai zat daar toch ook? Vroeg me alleen af waarom jij ineens hier zit en niet meer in PUB (tenminste, ik heb daar de laatste tijd best veel gepost en jouw amper gezien)
Ja waren die wachtrijen niet ellenlang?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heyhey.
Efteling was leuk, en druukkkk.
Ik praat tegen je maar je bent er niet, het is kwart voor negen geweestquote:
Oh dat weet ik niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Chai zat daar toch ook? Vroeg me alleen af waarom jij ineens hier zit en niet meer in PUB (tenminste, ik heb daar de laatste tijd best veel gepost en jouw amper gezien)
Hij zei net zelf al dat hij maar 4 weken vakantie heeft en wel een keer wil afspreken. Maar zulke jongens zijn niet echt in voor relaties.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Breng er eens verandering in! De jongens uit het ijshockey team van Nijmegen zijn ook erg aangenaam om naar te kijken.
Nee veel langer.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja waren die wachtrijen niet ellenlang?
Ja.quote:
Nee dat viel wel mee.. maar je moest wel redelijk lang wachten.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja waren die wachtrijen niet ellenlang?
Net zoals militairen, barmannen enzovoort.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij zei net zelf al dat hij maar 4 weken vakantie heeft en wel een keer wil afspreken. Maar zulke jongens zijn niet echt in voor relaties.
Oja shit, heb MSN net afgeslotenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik praat tegen je maar je bent er niet, het is kwart voor negen geweest.
Barman?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Net zoals militairen, barmannen enzovoort.
Ben je naar een relatie op zoek dan? Ik zou zeggen geniet van je vrijheid.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij zei net zelf al dat hij maar 4 weken vakantie heeft en wel een keer wil afspreken. Maar zulke jongens zijn niet echt in voor relaties.
Ja die zijn daar ook niet geschikt voor. Ik zeg ook niet dat jij daar iets mee hebt gehad, alleen dat die daar ook niet geschikt voor zijn.quote:
Jij bent niet zo'n barman die allemaal nummers hosselt en met meisjes afspreekt terwijl hij al een vriendin heeft.quote:
quote:
En hoe weet jij dat?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die zijn daar ook niet geschikt voor. Ik zeg ook niet dat jij daar iets mee hebt gehad, alleen dat die daar ook niet geschikt voor zijn.
Ik wist niet dat het Nuytinck was btw. Die ken ik wel, volgens mij ook zelfs basisspeler daar. Doe je goedquote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben je naar een relatie op zoek dan? Ik zou zeggen geniet van je vrijheid.
Meer dan een keertje coïtus zou leuk zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben je naar een relatie op zoek dan? Ik zou zeggen geniet van je vrijheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |