quote:
Inderdaad, je zou eens een dag in mijn schoenen moeten staan.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat die van FAS te verduren heeft.
C_Nquote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef Skylark. het volgende:
Even een simpel diagrammetje gemaakt voor toelaatbare hittings voor de mensen die het nog steeds niet snappen.
[ afbeelding ]
Dit is voor je doelgroep zeker, de jonge meisjes die niet direct in je smooth moves trappen?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef Skylark. het volgende:
Even een simpel diagrammetje gemaakt voor toelaatbare hittings voor de mensen die het nog steeds niet snappen.
[ afbeelding ]
1 us biljoen, is 1000 miljard NL.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:32 schreef TheKC het volgende:
[..]
[..]
"The term milliard can also be used to refer to 1,000,000,000; this terminology is rarely used in English, but often in other languages."
http://en.wikipedia.org/wiki/1000000000_%28number%29
Waarom C_N zo laag, babyface?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat je er nog moeite in steekt is best aandoenlijk.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik pas jouw kleutermaat niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, je zou eens een dag in mijn schoenen moeten staan.!
Wacht maar, bitch.quote:
quote:
Die 3 minuten zijn het me waard als ik daarmee elke discussie in the future voorkom.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat je er nog moeite in steekt is best aandoenlijk.
Combine dit met:quote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Neuk hem, om hem te prijzen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat je er nog moeite in steekt is best aandoenlijk.
Anyway, like I was sayin', shrimp is the fruit of the sea. You can barbecue it, boil it, broil it, bake it, saute it. Dey's uh, shrimp-kabobs, shrimp creole, shrimp gumbo. Pan fried, deep fried, stir-fried. There's pineapple shrimp, lemon shrimp, coconut shrimp, pepper shrimp, shrimp soup, shrimp stew, shrimp salad, shrimp and potatoes, shrimp burger, shrimp sandwich. That- that's about it.quote:
Laki, het Gooi en Haarlem zijn van mij hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 20:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Combine dit met:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
EN JE WEET WHAT'S UP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |