Mensen die wetenquote:
Grolsch is 0,33 x 24.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef reetveter het volgende:
Hoeveel liter zit er in een kratje pils?
En de rijstepap.quote:
Die meisjes van tegenwoordig zullen je nog flink verbazenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat moet je met iemand van 15. Die beugelbek kan nog niet eens zoenen.
7,2.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef reetveter het volgende:
Hoeveel liter zit er in een kratje pils?
Oh wait, deze discussie hoef ik niet meer te voeren. Jullie hadden al toegegeven dat jullie niks boven de 15 konden regelen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe spang ze kunnen zoenen.
Doe jij het maar op een milfje dan.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Elke keer die sexuele voorlichting uit moeten leggen is ook zo vermoeiend.
Nee, voor kinderen met minder welgestelde ouders is de aanvullende beurs bedacht, niet de leenrechtregelingquote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb erover nagedacht maar ik heb besloten dat ik het moreel verwerpelijk vind om bij te lenen alleen om er hogere rente over te trekken, die regeling is gemaakt voor kinderen van minder welgestelde ouders en ik wil daar geen misbruik van maken ook al mag het van de wet.
Dat is altijd nog beter dan niks regelen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh wait, deze discussie hoef ik niet meer te voeren. Jullie hadden al toegegeven dat jullie niks boven de 15 konden regelen.
Jij hebt nog geen recht van spreken. Je bent zelf 17.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef MB23 het volgende:
[..]
Die meisjes van tegenwoordig zullen je nog flink verbazenGodverdomme, ik sta er af en toe zelfs van te kijken, en ik ben nog maar 17
Okay, je bent hier welkom als je je bij onze army voegt.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef MB23 het volgende:
[..]
Die meisjes van tegenwoordig zullen je nog flink verbazenGodverdomme, ik sta er af en toe zelfs van te kijken, en ik ben nog maar 17
Ik vind het echt echt niet erg hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh wait, deze discussie hoef ik niet meer te voeren. Jullie hadden al toegegeven dat jullie niks boven de 15 konden regelen.
Heb ik nooit gezegd.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bedankt, hier iets voor jou.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:11 schreef Skylark. het volgende:
Mensen, hier ook wat dingen voor jullie om op te geilen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vriendjequote:Op maandag 7 juni 2010 20:15 schreef Allure_ het volgende:
Wacht, wat zeg ik. Mijn vriendje is ook 17. Bijna 18.
Ik ben ouder, bitch. Dat weet je.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:15 schreef Allure_ het volgende:
Wacht, wat zeg ik. Mijn vriendje is ook 17. Bijna 18.
Iemand anders bij een discussie van een half uur geleden halen, omdat je het zelf niet aankon.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:15 schreef Skylark. het volgende:
Ey Laki, die chick die jij net repostte had volgens WD 'een kankerkop'.
Over deze foto had ze het:quote:Op maandag 7 juni 2010 20:15 schreef Skylark. het volgende:
Ey Laki, die chick die jij net repostte had volgens WD 'een kankerkop'.
Daar zeg zelfs ik geen nee tegen.quote:
Bedankt voor het commentaar, Ten Napel. Lakitu is aan bal.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Iemand anders bij een discussie van een half uur geleden halen, omdat je het zelf niet aankon.
Dankjewel.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HAHA Bragi ik moest net hard om je reactie lachen. Nu nog
.
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:22 schreef Allure_ het volgende:
Slechtste mod ever award plek is opgevuld.
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:22 schreef Allure_ het volgende:
Slechtste mod ever award plek is opgevuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |