ja erg dat een don op zon partij moet stemmen met een gebrek aan beter ik verlang weer terug naar de tijd van 38quote:
Nou, tot nu toe doet hij hetquote:Op maandag 7 juni 2010 17:56 schreef mstr het volgende:
Wat krijgen we nou?
Een duif voor m'n raam.
* foto's op de computer zet
Hij heeft een ring om z'n poot en ik denk dat ik zelfs weet van wie hij is.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat voor muur is dat?En pak de laser ofzo
HEUJquote:Op maandag 7 juni 2010 18:07 schreef Ravenous- het volgende:
Heee ik zie UI's van andere mensen.
Nouja niet allemaal
Ga naar 'Opties' en klik vervolgens op 'Weergave'.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:07 schreef Ravenous- het volgende:
Heee ik zie UI's van andere mensen.
Nouja niet allemaal
Thx manquote:Op maandag 7 juni 2010 18:24 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ga naar 'Opties' en klik vervolgens op 'Weergave'.
Zorg dat het onderstaande op 'Ja' staat.
[ afbeelding ]
Works for me.
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:44 schreef Hyman het volgende:
[_/_]
Steviedurf je de schakelaar om te slaan
?
TESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
TESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTEST
TESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTEST
TESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTEST
[ afbeelding ]
ik ook!quote:
Zerokuquote:
Jankzakquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:20 schreef Hyman het volgende:
Nou shoop da whoop, farmville speciaal voor de iphone aangekondigd
Farmvillequote:Op maandag 7 juni 2010 19:20 schreef Hyman het volgende:
Nou shoop da whoop, farmville speciaal voor de iphone aangekondigd
Ik moest lachenquote:Op maandag 7 juni 2010 18:49 schreef PeZu het volgende:
een goedendag mijn naam is sanders zonder s heet ik anders_!
HSDPA, het mocht ff duren zeg, allejezusquote:Op maandag 7 juni 2010 19:50 schreef Hyman het volgende:
wifi N op de iphone en HSDPA
Dat gaat snel worden
Hahaquote:Op maandag 7 juni 2010 19:56 schreef -SG- het volgende:
Ons mam tegen ons pap;
[insert naam van een oude vriend van mij] schijnt aan de drugs te zitten!
Ze moeten eens weten.
Ja, maarjaquote:Op maandag 7 juni 2010 19:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HSDPA, het mocht ff duren zeg, allejezus
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, maarja
wel 720p filmfunctie en eindelijk zoomfunctieen video editting
Welke telefoons die jij kent hebben nu de 720p filmfunctiequote:Op maandag 7 juni 2010 20:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nou wooowowowow
welkom in 2010 appleeee
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Welke telefoons die jij kent hebben nu de 720p filmfunctie?
Dat videoeditting en zoomfunctie is niets bijzonders, maar wel leuk om te melden.
En een A4 processor met 1ghz
Samsung S8500 Wavequote:Op maandag 7 juni 2010 20:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:10 schreef Jotcha het volgende:
![]()
Fiets, sinds wanneer is jouw UI zo vercrackt?
quote:
Dat hoef ik heul niet danquote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als ik met 720p wil filmen neem ik wel een ekte videocamera. .... .... . .
quote:
1 GHz, wauw!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat videoeditting en zoomfunctie is niets bijzonders, maar wel leuk om te melden.
En een A4 processor met 1ghz
Ja 8 nieuwe dingen die worden besproken van de 100 nieuwe features die komenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waarom niet voor 20 euro een 720p camera kopen bij de kijkshop ipv een ifaal van 1000 euro...zit er nog meer op dat nieuwe ding dan? Naast die 720p camera?
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja 8 nieuwe dingen die worden besproken van de 100 nieuwe features die komen
Ik ben alleen vergeten wat allemaal
En een ipwn is meer dan alleen een videocameraJe telefoon heeft (mss) ook een fototoestel
, het is gewoon handig, en als dat dan een beetje kwaliteit heeft
NIET ZO ZUEREN BARREL!
quote:
Dat hebben de HTC's al een half jaarquote:
NOu woei!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat hebben de HTC's al een half jaar
quote:
Jaquote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
blijf je vannnnnanananannananavond bij mijjj
Als jij dat wilt lekkerdingquote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
blijf je vannnnnanananannananavond bij mijjj
quote:
quote:
That's what she saidquote:Op maandag 7 juni 2010 21:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb al met jou geslapen
Is het design overeenkomstig?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:14 schreef Marco001 het volgende:
pff, bgaggerApple..
Patsen met dat Facetime alsof het helemaal door hun bedacht is enzo.. Nieuwsflash: mijn Sony Ericcson van 5 of 6 jaar geleden had dat al, alleen dan via umts. Maar, ik kon wel naar andere toestellen bellen daarmee, wat bij de Iphone niet kan.. XD
van de SE qua vorm wel redelijk ja, alleen die had een kleiner scherm en toetsjes..quote:
ok, dan moeten ze inderdaad niet patsenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:24 schreef Marco001 het volgende:
[..]
van de SE qua vorm wel redelijk ja, alleen die had een kleiner scherm en toetsjes..
oh, en hij was enorm veel steviger.
De 4g heeft aan voor- en achterkant glas, dus ik verwacht haast dat men hem toch altijd in een cm's dik hoesje bewaart, waardoor er weinig meer overblijft van het design..
inderdaad,quote:Op maandag 7 juni 2010 21:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ok, dan moeten ze inderdaad niet patsen
Mijne was uit mn zak gefloeptquote:Op maandag 7 juni 2010 21:28 schreef Marco001 het volgende:
[..]
inderdaad,
zowiezo dat glas, zo'n beetje iedereen die ik ken met een iphone heeft min. 1 keer zijn iphone moeten laten repareren i.v.m schermbreuk..![]()
Ik mijn HTC Touch nog nooit. (nouja 1 keer, was dat ding geplet dus tja.. )
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:28 schreef Marco001 het volgende:
[..]
inderdaad,
zowiezo dat glas, zo'n beetje iedereen die ik ken met een iphone heeft min. 1 keer zijn iphone moeten laten repareren i.v.m schermbreuk..![]()
Ik mijn HTC Touch nog nooit. (nouja 1 keer, was dat ding geplet dus tja.. )
ik zou nu een doodsverwenzing kunnen plaatsen, maar ik zie aan je PI dat het ironisch is bedoeldquote:
Ook een goedequote:Op maandag 7 juni 2010 21:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
http://twitter.com/_steviewonder
Godverteringik lig dubbel
baefpo\ \w-0alrnaerquote:Op maandag 7 juni 2010 21:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Fantastisch meid.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:10 schreef Hyman het volgende:
Stevie, kan jij ook zulks een mooie actie pleinen maken? http://tweetphoto.com/26118562
En een kutkarwei om dat neer te zetten manquote:
Je kan tenminste trots zijn als je klaar bent.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
En een kutkarwei om dat neer te zetten man2,5 container vol met die kut pakjes.
Ik krijg altijd de neiging om die dingen om te duwenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:10 schreef Hyman het volgende:
Stevie, kan jij ook zulks een mooie actie pleinen maken? http://tweetphoto.com/26118562
Hoe oud ben je ookalweer?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:15 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de neiging om die dingen om te duwen
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:10 schreef Hyman het volgende:
Da's dan wel weer kansloosquote:Op maandag 7 juni 2010 22:23 schreef -SG- het volgende:
Oh bij ons was laaatst een halve container wijn omgeflikkerd. En maar stinken die gang.
16, en oh oh, aankomende vrijdag 17quote:
Ik ben over paar maanden al 20..quote:Op maandag 7 juni 2010 22:25 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
16, en oh oh, aankomende vrijdag 17
En voor ik het weet ben ik 20, 25 en daarna 30 en heb ik al kinderen en is m'n leven naar de kloten
Ja, maar iPad!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef Hyman het volgende:
Wel een grap dat op iphone os 4 nu ook van die e-book readers komenheel dat concept van de ipad weg
Hoezo?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:37 schreef Hyman het volgende:
tevens wil ik de nieuwe iphone zelf eerst vasthouden voordat ik em koop
AARON, AARON, JE LUL HANGT UIT JE BROEK.quote:
JA JIJ KEER, ECH WEL! JIJ DEED ZO.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
AARON, AARON, JE LUL HANGT UIT JE BROEK.
Boehoe wat eng.quote:
Ik ken betere gorequote:
Wat jij wilt.quote:
Loserquote:Op maandag 7 juni 2010 23:26 schreef Zeroku het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)in_drie_minuten.html
Geweldig
¿Que?quote:
Hoe langer ik daar naar kijk, hoe enger ik hem vindquote:Op maandag 7 juni 2010 23:20 schreef -SG- het volgende:
Laatste plaatje doet me hier aan denken
[ afbeelding ]
Welke zender is dat ook alweer?quote:
Danku.quote:
andre hazes schlager noemenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:36 schreef -SG- het volgende:
Die gast die met die schlagersmuziek opkomt.
Jep. Die lelijke tatoeages, mijn god zegquote:
Welke?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jep. Die lelijke tatoeages, mijn god zeg.
Zoals?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:38 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb net het partijprogramma van de PVV gelezen, maar ze gebruiken wel een rare bewoording soms/altijd
lol denken dat dat echte tattoes zijnquote:Op maandag 7 juni 2010 23:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jep. Die lelijke tatoeages, mijn god zeg.
Niet die reclame pipo, die draak en die meukquote:
Klinkt allemaal hetzelfdequote:Op maandag 7 juni 2010 23:37 schreef RoBro het volgende:
[..]
andre hazes schlager noemenkunnen alleen idioten van onder de rivieren doen
Schaf het parlement dat geen parlement is maar af (we bedoelen die club die heen enquote:
en bavaria is inderdaad hetzelfde als hertog jan bravo voor een van de domste opmerkingen sinds tijdenquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Schaf het parlement dat geen parlement is maar af (we bedoelen die club die heen en
weer reist tussen Brussel en Straatsburg)
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet die reclame pipo, die draak en die meuk.
Damned, je weet heus wel dat het over die draak en shizzle gaatquote:Op maandag 7 juni 2010 23:41 schreef RoBro het volgende:
[..]
er zijn mensen die serieus 2ko.eu op hun rug zetten wtf denk je wel niet
Dat dat voor tokkievolk is.quote:
Dat bedoel ik dus. Hij heeft daar wel gelijk, maar omdat zo in een programma te zettenquote:
Dat kun je inderdaad veel netter neerzetten.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Hij heeft daar wel gelijk, maar omdat zo in een programma te zetten
Nee. Ik kijk graag naar de sport. Het cared mij niet wie of wat er spelen. En die tattoo's vielen mij gewoon op.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:49 schreef RoBro het volgende:
[..]
en jij kijkt voor je plezier naar tokkievolk vraag me af wie dan de grootste wauskees is
En ook daar heeft ie een punt...quote:Op maandag 7 juni 2010 23:50 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben het op veel punten eens met Geert Wilders maar zodra het over immigratie gaat dan denk ik![]()
![]()
Mwa. Niet zo radicaal als hij het brengt.quote:
Een punt dat ver buiten proporties geblazen word. Gozert moet eens wat minderen op het ALLE BUITENLANDERS HET LAND UIT KUTH!quote:
maar om elke tattoo die je niet zint tokkie te noemen is indd wel idioot daarnaast kan ik me volgens mij een foto in je fotoboek herinneren waarbij je met twee tokkies op de foto staatquote:Op maandag 7 juni 2010 23:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Ik kijk graag naar de sport. Het cared mij niet wie of wat er spelen. En die tattoo's vielen mij gewoon op.
gozer leer eens lezenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:52 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Een punt dat ver buiten proporties geblazen word. Gozert moet eens wat minderen op het ALLE BUITENLANDERS HET LAND UIT KUTH!
Inderdaad, alle Schiegangers moeten ook het land uit!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:52 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Een punt dat ver buiten proporties geblazen word. Gozert moet eens wat minderen op het ALLE BUITENLANDERS HET LAND UIT KUTH!
Nee, zit ik ook niet echt op te wachtenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heb je zijn programma wel eens gelezen?![]()
http://www.pvv.nl/images/(...)ingsProgrammaPVV.pdf
Dat zegt hij helemaal niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:52 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee. Een drakentattoo en tribals en die meuk verraadt genoeg.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:53 schreef RoBro het volgende:
[..]
maar om elke tattoo die je niet zint tokkie te noemen is indd wel idioot daarnaast kan ik me volgens mij een foto in je fotoboek herinneren waarbij je met twee tokkies op de foto staat
En logisch toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat zegt hij helemaal niet.Iedereen die zich aan de regels houdt mag gewoon blijven. Vooral de criminele allochtonen moeten het land uit.
en jij loopt te beweren dat wilders te radicaal is welke wauskees beooredeelt mensen nou op vooroordelen jij of hij helemaal naar de klote jij wtfquote:Op maandag 7 juni 2010 23:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Een drakentattoo en tribals en die meuk verraadt genoeg.
En waarom mogen criminele autochtonen wel blijven?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat zegt hij helemaal niet.Iedereen die zich aan de regels houdt mag gewoon blijven. Vooral de criminele allochtonen moeten het land uit.
Lekker generaliserend.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Een drakentattoo en tribals en die meuk verraadt genoeg.
Je legt verbanden die er niet zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:55 schreef RoBro het volgende:
[..]
en jij loopt te beweren dat wilders te radicaal is welke wauskees beooredeelt mensen nou op vooroordelen jij of hij helemaal naar de klote jij wtf
Noem eens enkele hoogopgeleiden met een desbetreffende tattoo.quote:
ben jij nou serieus of maak je een grap ik hoop het laatstequote:Op maandag 7 juni 2010 23:55 schreef Schieganger het volgende:
[..]
En waarom mogen criminele autochtonen wel blijven?
Dat is toch ons probleem? Die zijn hier geboren dus daar moeten wij ook voor zorgen. Maar zou helemaal mooi worden als ze uit Turkije/Marokko de crimineel komen uit hangen op onze kostenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:55 schreef Schieganger het volgende:
[..]
En waarom mogen criminele autochtonen wel blijven?
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je legt verbanden die er niet zijn.
[..]
Noem eens enkele hoogopgeleiden met een desbetreffende tattoo.
Of misschien kiezen zij, ALS ze al een tattoo nemen, een fatsoenlijke. En niet eentje waar half Nederland al mee rondlooptquote:Op maandag 7 juni 2010 23:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Geen idee, maar misschien lopen hoogopgeleiden er minder mee te koop
jij legt verbanden op enkele voorbeelden dat jouw kennissen met tribals tokkies zijn wil nog niet zeggen dat elk persoon met een tribal tokkie is dat jouw hardcore matties met tribals lopen wil niet zeggen dat iedereen met een tribal tokkie isquote:Op maandag 7 juni 2010 23:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je legt verbanden die er niet zijn.
[..]
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:57 schreef RoBro het volgende:
[..]
jij legt verbanden op enkele voorbeelden dat jouw kennissen met tribals tokkies zijn wil nog niet zeggen dat elk persoon met een tribal tokkie is dat jouw hardcore matties met tribals lopen wil niet zeggen dat iedereen met een tribal tokkie is
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:56 schreef Zeroku het volgende:
Trustequote:
Inderdaad.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Of misschien kiezen zij, ALS ze al een tattoo nemen, een fatsoenlijke. En niet eentje waar half Nederland al mee rondloopt.
ik ken ook geen hoogopgeleiden met een andere tattoo dus weet niet waarom je zo bijdehand doetquote:
Ik ken aardig wat hoogopgeleiden met een tattoo. Dus zo bijdehand is het niet. Alleen hebben zij er wel een die wat meer waarde heeft dan wat krulletjes.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:58 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik ken ook geen hoogopgeleiden met een andere tattoo dus weet niet waarom je zo bijdehand doet
waarom moet een tattoo dan volgens jou een bepaalde waarde hebbenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ken aardig wat hoogopgeleiden met een tattoo. Dus zo bijdehand is het niet. Alleen hebben zij er wel een die wat meer waarde heeft dan wat krulletjes.
Waarom zou je een tattoo nemen, die half Nederland al heeft en geen enkele (emotionele) waarde heeft?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:00 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom moet een tattoo dan volgens jou een bepaalde waarde hebben
Trustequote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:01 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Morgen voor 20 minuten naar school. Leuk, zo'n topsport gesprek.
Heuj
Sommige turken en marokanen en negers zijn ook in Nederland geboren.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is toch ons probleem? Die zijn hier geboren dus daar moeten wij ook voor zorgen. Maar zou helemaal mooi worden als ze uit Turkije/Marokko de crimineel komen uit hangen op onze kosten
omdat je dat mooi vind misschien dat jij oordeelt over anderen terwijl je hun beweegredenen niet kent is eigenlijk extreem triestquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom zou je een tattoo nemen, die half Nederland al heeft en geen enkele (emotionele) waarde heeft?
[..]
Truste
Dat is niet extreem triest, dat is normaal nadenken. Als je je eigen lichaam voor zoiets leent ben je gewoon achterlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:02 schreef RoBro het volgende:
[..]
omdat je dat mooi vind misschien dat jij oordeelt over anderen terwijl je hun beweegredenen niet kent is eigenlijk extreem triest
volg jij wel eens politiek je komt echt als een leeghoofd over deze mensen kan je inderdaad het land niet uitzetten maar mensen met een dubbel paspoort zou je eventueel het land kunnen uitzetten als er eindelijk eens een degelijk kabinet wordt gevormdquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:01 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Sommige turken en marokanen en negers zijn ook in Nederland geboren.
Ik heb ook een dubbel paspoort...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:03 schreef RoBro het volgende:
[..]
volg jij wel eens politiek je komt echt als een leeghoofd over deze mensen kan je inderdaad het land niet uitzetten maar mensen met een dubbel paspoort zou je eventueel het land kunnen uitzetten als er eindelijk eens een degelijk kabinet wordt gevormd
dus omdat mensen niet hetzelfde denken als jij zijn ze achterlijk lol dat jij vindt dat mensen hun lichaam niet mogen laten tattoeren op de manier zoals jij verwacht laat zien dat je echt een idioot eerste klas bentquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is niet extreem triest, dat is normaal nadenken. Als je je eigen lichaam voor zoiets leent ben je gewoon achterlijk.
Met Zeroku in discussie gaan is als je lul in een muizenval stoppen, ja je kan het doen, maar het irriteert mateloos en je bereikt er niks mee.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:05 schreef RoBro het volgende:
[..]
dus omdat mensen niet hetzelfde denken als jij zijn ze achterlijk lol dat jij vindt dat mensen hun lichaam niet mogen laten tattoeren op de manier zoals jij verwacht laat zien dat je echt een idioot eerste klas bent
Nee. Dat beweer ik nergens, dat ze hetzelfde moeten denken. Ik zeg alleen dat je achterlijk bent dat je je lichaam leent voor zulke 13 in een dozijn rommel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:05 schreef RoBro het volgende:
[..]
dus omdat mensen niet hetzelfde denken als jij zijn ze achterlijk lol dat jij vindt dat mensen hun lichaam niet mogen laten tattoeren op de manier zoals jij verwacht laat zien dat je echt een idioot eerste klas bent
Ik ben een voorbeeldig burger.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:06 schreef RoBro het volgende:
[..]
dan hoop ik dat jij je ooit genoeg zal misdragen als het juiste kabinet is gevormd
jij vindt dat achterlijk het is niet achterlijk jij loopt waarschijnlijk ook rond in 13 in een dozijn kleding maar dat is dan wel weer normaalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Dat beweer ik nergens, dat ze hetzelfde moeten denken. Ik zeg alleen dat je achterlijk bent dat je je lichaam leent voor zulke 13 in een dozijn rommel.
Wie had het over vooroordelen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:09 schreef RoBro het volgende:
[..]
jij vindt dat achterlijk het is niet achterlijk jij loopt waarschijnlijk ook rond in 13 in een dozijn kleding maar dat is dan wel weer normaal
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:09 schreef RoBro het volgende:
[..]
maar net als mij een waardeloos forumlid
ik weet dat je ooit in een nike trui poseerde wie loopt er dan in een 13 in dozijn kleding jij of ik ik weet dat ik heb een geheugen waar je van kan dromen heeft niks met vooroordelen te makenquote:
Helaasch. Als je zo'n goed geheugen had, had je moeten weten dat het geen trui was. Verder zegt een vest geen zak over mijn kleding.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:11 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik weet dat je ooit in een nike trui poseerde wie loopt er dan in een 13 in dozijn kleding jij of ik ik weet dat ik heb een geheugen waar je van kan dromen heeft niks met vooroordelen te maken
mensen als zeroku testen is altijd leuk vooral omdat ik het idee krijg dat hij helemaal spacend achter zn toetsenbord zit (jaja zeroku dit is een vooroordeel maar gebaseerd op al je zielige discussies op het net)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:10 schreef Schieganger het volgende:
[..]
ja maar het is leuk om te trollendon't you agree?
Of die tliciouz wanneer ik weer japanse meisjes met lang haar postquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:12 schreef RoBro het volgende:
[..]
mensen als zeroku testen is altijd leuk vooral omdat ik het idee krijg dat hij helemaal spacend achter zn toetsenbord zit (jaja zeroku dit is een vooroordeel maar gebaseerd op al je zielige discussies op het net)
Je noemt dit testenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:12 schreef RoBro het volgende:
[..]
mensen als zeroku testen is altijd leuk vooral omdat ik het idee krijg dat hij helemaal spacend achter zn toetsenbord zit (jaja zeroku dit is een vooroordeel maar gebaseerd op al je zielige discussies op het net)
ok my bad ik zal gelijk zeggen dat ik fout zit maar komop een nike vest hoe tokkie is dat lol als je tribals tokkie noemt en zelf in een nike vest loopt ik zal dan mn mond houden maarneequote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Helaasch. Als je zo'n goed geheugen had, had je moeten weten dat het geen trui was. Verder zegt een vest geen zak over mijn kleding.
no spang ze draagt een germaans shirt dat is altijd top no fitties met haarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:13 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Of die tliciouz wanneer ik weer japanse meisjes met lang haar post
Best statement.quote:
YAY! EEN NIKEVEST. Bel de krantquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:13 schreef RoBro het volgende:
[..]
ok my bad ik zal gelijk zeggen dat ik fout zit maar komop een nike vest hoe tokkie is dat lol als je tribals tokkie noemt en zelf in een nike vest loopt ik zal dan mn mond houden maarnee
dat ik niet snugger ben staat vast maar dat alle mensen die in nike vesten lopen tokkies zijn staat ook vast sja ik baseer mijn mening nou eenmaal op vooroordelenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
YAY! EEN NIKEVEST. Bel de krant.
Maargoed, dat je niet zo snugger was wist ik al wat langer.
Oké.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:17 schreef RoBro het volgende:
[..]
dat ik niet snugger ben staat vast maar dat alle mensen die in nike vesten lopen tokkies zijn staat ook vast sja ik baseer mijn mening nou eenmaal op vooroordelen
Jij bent net zo erg met vooroordelen. Wat als iemand drakentattoos gewoon mooi vind en er daarom een neemt? Smaken verschillen, niet iedereen vind hetzelfde mooi, hoef je geen tokkie voor te zijn.quote:
hij signaleerde ook maar enig niveau daarom zal hij vast gekomen zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:18 schreef -SG- het volgende:
En daar hebben we s0k ook weer. Het duurde even maar ook hij heeft de weg naar PUB gevonden.
Dat zal het zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:19 schreef RoBro het volgende:
[..]
hij signaleerde ook maar enig niveau daarom zal hij vast gekomen zijn
dat ik het ooit nog met jou eens zou zijn ongelooflijk ik zal bijna voor de trein springenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:18 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Jij bent net zo erg met vooroordelen. Wat als iemand drakentattoos gewoon mooi vind en er daarom een neemt? Smaken verschillen, niet iedereen vind hetzelfde mooi, hoef je geen tokkie voor te zijn.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:18 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Jij bent net zo erg met vooroordelen. Wat als iemand drakentattoos gewoon mooi vind en er daarom een neemt? Smaken verschillen, niet iedereen vind hetzelfde mooi, hoef je geen tokkie voor te zijn.
quote:
Nah niet doen, geeft zo'n zooitje.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:19 schreef RoBro het volgende:
[..]
dat ik het ooit nog met jou eens zou zijn ongelooflijk ik zal bijna voor de trein springen
Nee. Ik wil mijn notes graag zo houden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:21 schreef -SG- het volgende:
Oh nu komt Zeroku met zulke antwoorden, omdat hij weet dat ie niet kan winnen gaat ie maar saai doen. Tijd om weg te gaan dus
dat en het zou zonde van mn draken en tribal tattoo zijn ben ik ineens tokkie afquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:21 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nah niet doen, geeft zo'n zooitje.
En je mooie Nike trui uiteraard.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:22 schreef RoBro het volgende:
[..]
dat en het zou zonde van mn draken en tribal tattoo zijn ben ik ineens tokkie af
Vest.quote:
haal dat levende maar wegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:34 schreef s0k het volgende:
mooi om te zien dat ik nog steeds een levende legende hier ben
Legende mag ook wel weg.quote:
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:34 schreef s0k het volgende:
mooi om te zien dat ik nog steeds een levende legende hier ben
quote:
LIG hier in den haag met nog 6man in een kamerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:59 schreef RenRen- het volgende:
Wie zijn de turk en marokkaan? Robro en s0k?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |