Met Zeroku in discussie gaan is als je lul in een muizenval stoppen, ja je kan het doen, maar het irriteert mateloos en je bereikt er niks mee.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:05 schreef RoBro het volgende:
[..]
dus omdat mensen niet hetzelfde denken als jij zijn ze achterlijk lol dat jij vindt dat mensen hun lichaam niet mogen laten tattoeren op de manier zoals jij verwacht laat zien dat je echt een idioot eerste klas bent
Nee. Dat beweer ik nergens, dat ze hetzelfde moeten denken. Ik zeg alleen dat je achterlijk bent dat je je lichaam leent voor zulke 13 in een dozijn rommel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:05 schreef RoBro het volgende:
[..]
dus omdat mensen niet hetzelfde denken als jij zijn ze achterlijk lol dat jij vindt dat mensen hun lichaam niet mogen laten tattoeren op de manier zoals jij verwacht laat zien dat je echt een idioot eerste klas bent
Ik ben een voorbeeldig burger.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:06 schreef RoBro het volgende:
[..]
dan hoop ik dat jij je ooit genoeg zal misdragen als het juiste kabinet is gevormd
jij vindt dat achterlijk het is niet achterlijk jij loopt waarschijnlijk ook rond in 13 in een dozijn kleding maar dat is dan wel weer normaalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Dat beweer ik nergens, dat ze hetzelfde moeten denken. Ik zeg alleen dat je achterlijk bent dat je je lichaam leent voor zulke 13 in een dozijn rommel.
Wie had het over vooroordelen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:09 schreef RoBro het volgende:
[..]
jij vindt dat achterlijk het is niet achterlijk jij loopt waarschijnlijk ook rond in 13 in een dozijn kleding maar dat is dan wel weer normaal
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:09 schreef RoBro het volgende:
[..]
maar net als mij een waardeloos forumlid
ik weet dat je ooit in een nike trui poseerde wie loopt er dan in een 13 in dozijn kleding jij of ik ik weet dat ik heb een geheugen waar je van kan dromen heeft niks met vooroordelen te makenquote:
Helaasch. Als je zo'n goed geheugen had, had je moeten weten dat het geen trui was. Verder zegt een vest geen zak over mijn kleding.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:11 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik weet dat je ooit in een nike trui poseerde wie loopt er dan in een 13 in dozijn kleding jij of ik ik weet dat ik heb een geheugen waar je van kan dromen heeft niks met vooroordelen te maken
mensen als zeroku testen is altijd leuk vooral omdat ik het idee krijg dat hij helemaal spacend achter zn toetsenbord zit (jaja zeroku dit is een vooroordeel maar gebaseerd op al je zielige discussies op het net)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:10 schreef Schieganger het volgende:
[..]
ja maar het is leuk om te trollendon't you agree?
Of die tliciouz wanneer ik weer japanse meisjes met lang haar postquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:12 schreef RoBro het volgende:
[..]
mensen als zeroku testen is altijd leuk vooral omdat ik het idee krijg dat hij helemaal spacend achter zn toetsenbord zit (jaja zeroku dit is een vooroordeel maar gebaseerd op al je zielige discussies op het net)
Je noemt dit testenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:12 schreef RoBro het volgende:
[..]
mensen als zeroku testen is altijd leuk vooral omdat ik het idee krijg dat hij helemaal spacend achter zn toetsenbord zit (jaja zeroku dit is een vooroordeel maar gebaseerd op al je zielige discussies op het net)
ok my bad ik zal gelijk zeggen dat ik fout zit maar komop een nike vest hoe tokkie is dat lol als je tribals tokkie noemt en zelf in een nike vest loopt ik zal dan mn mond houden maarneequote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Helaasch. Als je zo'n goed geheugen had, had je moeten weten dat het geen trui was. Verder zegt een vest geen zak over mijn kleding.
no spang ze draagt een germaans shirt dat is altijd top no fitties met haarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:13 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Of die tliciouz wanneer ik weer japanse meisjes met lang haar post
Best statement.quote:
YAY! EEN NIKEVEST. Bel de krantquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:13 schreef RoBro het volgende:
[..]
ok my bad ik zal gelijk zeggen dat ik fout zit maar komop een nike vest hoe tokkie is dat lol als je tribals tokkie noemt en zelf in een nike vest loopt ik zal dan mn mond houden maarnee
dat ik niet snugger ben staat vast maar dat alle mensen die in nike vesten lopen tokkies zijn staat ook vast sja ik baseer mijn mening nou eenmaal op vooroordelenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
YAY! EEN NIKEVEST. Bel de krant.
Maargoed, dat je niet zo snugger was wist ik al wat langer.
Oké.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:17 schreef RoBro het volgende:
[..]
dat ik niet snugger ben staat vast maar dat alle mensen die in nike vesten lopen tokkies zijn staat ook vast sja ik baseer mijn mening nou eenmaal op vooroordelen
Jij bent net zo erg met vooroordelen. Wat als iemand drakentattoos gewoon mooi vind en er daarom een neemt? Smaken verschillen, niet iedereen vind hetzelfde mooi, hoef je geen tokkie voor te zijn.quote:
hij signaleerde ook maar enig niveau daarom zal hij vast gekomen zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:18 schreef -SG- het volgende:
En daar hebben we s0k ook weer. Het duurde even maar ook hij heeft de weg naar PUB gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |