Dat dat voor tokkievolk is.quote:
Dat bedoel ik dus. Hij heeft daar wel gelijk, maar omdat zo in een programma te zettenquote:
Dat kun je inderdaad veel netter neerzetten.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Hij heeft daar wel gelijk, maar omdat zo in een programma te zetten
Nee. Ik kijk graag naar de sport. Het cared mij niet wie of wat er spelen. En die tattoo's vielen mij gewoon op.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:49 schreef RoBro het volgende:
[..]
en jij kijkt voor je plezier naar tokkievolk vraag me af wie dan de grootste wauskees is
En ook daar heeft ie een punt...quote:Op maandag 7 juni 2010 23:50 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben het op veel punten eens met Geert Wilders maar zodra het over immigratie gaat dan denk ik![]()
![]()
Mwa. Niet zo radicaal als hij het brengt.quote:
Een punt dat ver buiten proporties geblazen word. Gozert moet eens wat minderen op het ALLE BUITENLANDERS HET LAND UIT KUTH!quote:
maar om elke tattoo die je niet zint tokkie te noemen is indd wel idioot daarnaast kan ik me volgens mij een foto in je fotoboek herinneren waarbij je met twee tokkies op de foto staatquote:Op maandag 7 juni 2010 23:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Ik kijk graag naar de sport. Het cared mij niet wie of wat er spelen. En die tattoo's vielen mij gewoon op.
gozer leer eens lezenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:52 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Een punt dat ver buiten proporties geblazen word. Gozert moet eens wat minderen op het ALLE BUITENLANDERS HET LAND UIT KUTH!
Inderdaad, alle Schiegangers moeten ook het land uit!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:52 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Een punt dat ver buiten proporties geblazen word. Gozert moet eens wat minderen op het ALLE BUITENLANDERS HET LAND UIT KUTH!
Nee, zit ik ook niet echt op te wachtenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heb je zijn programma wel eens gelezen?![]()
http://www.pvv.nl/images/(...)ingsProgrammaPVV.pdf
Dat zegt hij helemaal niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:52 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee. Een drakentattoo en tribals en die meuk verraadt genoeg.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:53 schreef RoBro het volgende:
[..]
maar om elke tattoo die je niet zint tokkie te noemen is indd wel idioot daarnaast kan ik me volgens mij een foto in je fotoboek herinneren waarbij je met twee tokkies op de foto staat
En logisch toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat zegt hij helemaal niet.Iedereen die zich aan de regels houdt mag gewoon blijven. Vooral de criminele allochtonen moeten het land uit.
en jij loopt te beweren dat wilders te radicaal is welke wauskees beooredeelt mensen nou op vooroordelen jij of hij helemaal naar de klote jij wtfquote:Op maandag 7 juni 2010 23:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Een drakentattoo en tribals en die meuk verraadt genoeg.
En waarom mogen criminele autochtonen wel blijven?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat zegt hij helemaal niet.Iedereen die zich aan de regels houdt mag gewoon blijven. Vooral de criminele allochtonen moeten het land uit.
Lekker generaliserend.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Een drakentattoo en tribals en die meuk verraadt genoeg.
Je legt verbanden die er niet zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:55 schreef RoBro het volgende:
[..]
en jij loopt te beweren dat wilders te radicaal is welke wauskees beooredeelt mensen nou op vooroordelen jij of hij helemaal naar de klote jij wtf
Noem eens enkele hoogopgeleiden met een desbetreffende tattoo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |