Dat zal het zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:19 schreef RoBro het volgende:
[..]
hij signaleerde ook maar enig niveau daarom zal hij vast gekomen zijn
dat ik het ooit nog met jou eens zou zijn ongelooflijk ik zal bijna voor de trein springenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:18 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Jij bent net zo erg met vooroordelen. Wat als iemand drakentattoos gewoon mooi vind en er daarom een neemt? Smaken verschillen, niet iedereen vind hetzelfde mooi, hoef je geen tokkie voor te zijn.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:18 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Jij bent net zo erg met vooroordelen. Wat als iemand drakentattoos gewoon mooi vind en er daarom een neemt? Smaken verschillen, niet iedereen vind hetzelfde mooi, hoef je geen tokkie voor te zijn.
quote:
Nah niet doen, geeft zo'n zooitje.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:19 schreef RoBro het volgende:
[..]
dat ik het ooit nog met jou eens zou zijn ongelooflijk ik zal bijna voor de trein springen
Nee. Ik wil mijn notes graag zo houden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:21 schreef -SG- het volgende:
Oh nu komt Zeroku met zulke antwoorden, omdat hij weet dat ie niet kan winnen gaat ie maar saai doen. Tijd om weg te gaan dus
dat en het zou zonde van mn draken en tribal tattoo zijn ben ik ineens tokkie afquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:21 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nah niet doen, geeft zo'n zooitje.
En je mooie Nike trui uiteraard.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:22 schreef RoBro het volgende:
[..]
dat en het zou zonde van mn draken en tribal tattoo zijn ben ik ineens tokkie af
Vest.quote:
haal dat levende maar wegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:34 schreef s0k het volgende:
mooi om te zien dat ik nog steeds een levende legende hier ben
Legende mag ook wel weg.quote:
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:34 schreef s0k het volgende:
mooi om te zien dat ik nog steeds een levende legende hier ben
quote:
LIG hier in den haag met nog 6man in een kamerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:59 schreef RenRen- het volgende:
Wie zijn de turk en marokkaan? Robro en s0k?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |