Beter dan een trein..quote:Op maandag 7 juni 2010 16:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dus..het ging hier zo van bzzzzz...*tok*
Dikke bromvlieg tegen mijn oog
Ik zat..hij vloog. Hoe krijgt hij het voor elkaar?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:04 schreef Vicky het volgende:
whahah hoe krijg je dat nou weer voor elkaar??
kwestie van heel goed mikken?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zat..hij vloog. Hoe krijgt hij het voor elkaar?
koe in je oog?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat is een waarheid als een koe
Groot oog.quote:
daar heb je tegenwoordig de volg topicknop voorquote:
Gaf die koe geen richting aan dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn oma is dus overleden omdat ze omver werd gelopen door een koe
Issie dood? Want dan kan je er nog leuke dingen mee doen:quote:Op maandag 7 juni 2010 16:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dus..het ging hier zo van bzzzzz...*tok*
Dikke bromvlieg tegen mijn oog
Denk inderdaad dat de koe van rechts kwam.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Gaf die koe geen richting aan dan?
Sorry..flauw!
joh!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:08 schreef Vicky het volgende:
[..]
daar heb je tegenwoordig de volg topicknop voor
Getsiequote:Op maandag 7 juni 2010 16:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat de koe van rechts kwam.
Maar ze viel en brak haar nek dus.
Ja zo hé, hoe lethal denk jij dat mijn oog is joh?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:08 schreef LadyS het volgende:
[..]
Issie dood? Want dan kan je er nog leuke dingen mee doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klik hier voor meer suggesties
Oh staat het bord bij jou? Ik was het al kwijt.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja zo hé, hoe lethal denk jij dat mijn oog is joh?
Hij vloog tegen m`n oog hoor, niet tegen het bord voor m`n kop
Ah..het was wraak!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt dat het voorbestemd was.
Ze kwam namelijk nooit in de stallen.
Geleend van Ymmequote:Op maandag 7 juni 2010 16:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh staat het bord bij jou? Ik was het al kwijt.
quote:
Ja. Denk het.quote:
Yosje heeft er ook nog 1.quote:
Het is anders mijn bord. Ik zou het graag terug willen. Maar daar kan ik nu zeker naar fluiten???quote:
ik mag er eigenlijkniet om lachen, maar ik vind het wel hilarisch..quote:Op maandag 7 juni 2010 16:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja. Denk het.
En mijn broer brak ooit zn arm toen een paard een vlieg wilde wegmeppen met zn staart. En ipv de vlieg mijn broer zn arm raakte.
kneuzenfamilie
het had bij ons kunnen gebeurenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik mag er eigenlijkniet om lachen, maar ik vind het wel hilarisch..
Daar mag je best om lachen hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik mag er eigenlijkniet om lachen, maar ik vind het wel hilarisch..
Had je al betaald?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het is anders mijn bord. Ik zou het graag terug willen. Maar daar kan ik nu zeker naar fluiten???
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn vader schepte eens met een schepnet een pauw uit de lucht. Dacht hij. M`n broer heeft 4 weken een dicht blauw oog gehad
Komt in de beste families voor joh
Wat voor kapsel had jouw broer dan??quote:Op maandag 7 juni 2010 16:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn vader schepte eens met een schepnet een pauw uit de lucht. Dacht hij. M`n broer heeft 4 weken een dicht blauw oog gehad
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had het, ter goede trouw, uitgeleend. Verzendkosten voor eigen rekening.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:15 schreef amaranta het volgende:
Mijn broer klom op een paardenkar, en viel er vanaf, en bleef met zn kont aan de haak hangen. Gat in een van zn konten.
en tot slot wat ticootje zei in post #3, maar dat is dan niet zo grappig
Shit man... Zal ik een kring voor je starten?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik had het, ter goede trouw, uitgeleend. Verzendkosten voor eigen rekening.
En ik zou het al een tijdje geleden terug hebben gekregen.
* De_Taartjesfee pakt de hand van Tico en reikt hem uit naar..quote:Op maandag 7 juni 2010 16:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Shit man... Zal ik een kring voor je starten?
Ja.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Shit man... Zal ik een kring voor je starten?
Oh. Ik dacht even dat ik een kliekje met je hadquote:Op maandag 7 juni 2010 16:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
met de billen bloot..dat is wel zo cu2 joh
Nooit openbaarquote:Op maandag 7 juni 2010 16:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht even dat ik een kliekje met je had
* Vicky pakt de hand van Tico en wacht op de volgende handquote:Op maandag 7 juni 2010 16:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
* De_Taartjesfee pakt de hand van Tico en reikt hem uit naar..
en isset lekker?quote:
Oh, ik heb ooit een gat in de woonkamer deur geschopt. Omdat ik en mijn broer ruzie.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:22 schreef moussy het volgende:
Ik heb mn broer eens door het raam van de voordeur geschopt..
hoe doet ze dat?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:24 schreef Ticootje het volgende:
Priscil breekt dr arm terwijl ze stond te wachten voor een attractie...
Gewoon op een hekje klimmen..quote:
Oh wat naar. Heel je vakantie in gips.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon op een hekje klimmen..
T was dag 2 van de zomervakantie.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:26 schreef moussy het volgende:
Ik heb mn grote teen gebroken toen ik peet wilde schoppen (zwanger- hormonen) maar raakte de muur, omdat hij wegliep...
Yep, en als je het doet moet het ook meteen goed.. Was een heerlijke breuk op meerdere plaatsen en moest onder narcose gezet worden met een mooie pin erin..quote:Op maandag 7 juni 2010 16:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh wat naar. Heel je vakantie in gips.
Oei! Zwanger en dan ook nog ene gebroken teenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:26 schreef moussy het volgende:
Ik heb mn grote teen gebroken toen ik peet wilde schoppen (zwanger- hormonen) maar raakte de muur, omdat hij wegliep...
Ik heb vroeger met een vriendinnetje het kopieerapparaat aangezet op school. Ze had 999 ingetoetst. Gelukkig was het papier op anders was ws. het kopieerapparaat in brand gevlogen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:26 schreef amaranta het volgende:
En als ik dan toch opbiecht.
Mijn vader had een auto met zo'n zwarte bumper.
En toen heb ik met benzinestift iets op de bumer geschreven.
Aan de kant van het stuur 'papa'en aan de bijrijderskant 'mama'.
Roken doe je buiten...quote:Op maandag 7 juni 2010 16:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik heb vroeger met een vriendinnetje het kopieerapparaat aangezet op school. Ze had 999 ingetoetst. Gelukkig was het papier op anders was ws. het kopieerapparaat in brand gevlogen.
hoe kreeg je dat voor elkaar??quote:Op maandag 7 juni 2010 16:28 schreef moussy het volgende:
Ik heb ook onder mn eigen auto gelegenzelfde zwangerschap, zelfde hormonen from hell
Ik ook! Ik reed met die van mijn vader (een andere inmiddels) tegen die van mij aan toen ik zijn atuo wilde inparkeren.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:29 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik heb mn eigen auto aangereden met de auto van M. Terwijl M. stond te kijken...
We kregen ruzie, hij wilde weggaan en nam MIJN!!111!!!!111!! auto mee ipv zn eigen, terwijl hij achteruit wilde rijden scheurde ik de deur open om te kafferen, toen lag ik ónder de deurquote:
In mijn geval is het paaltje met de schrik vrijgekomen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:32 schreef Vicky het volgende:
ik reed met de auto achteruit tegen een paaltje. Auto had niks, paaltje lag plat.
Ik heb met mijn 1e auto een deuk in de zijkant gemaakt en een andere auto beschadigd omdat ik niet uit mijn parkeerplek kon.
En hoe groot was je buik toen? Pastte datquote:Op maandag 7 juni 2010 16:32 schreef moussy het volgende:
[..]
We kregen ruzie, hij wilde weggaan en nam MIJN!!111!!!!111!! auto mee ipv zn eigen, terwijl hij achteruit wilde rijden scheurde ik de deur open om te kafferen, toen lag ik ónder de deur
Geen idee meer, ik moet het doen met vage herinneringen en wat Peet vertelde.. ik kan het me zelf niet echt meer herinneren.. fijne zwangerschap was dat..quote:Op maandag 7 juni 2010 16:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
En hoe groot was je buik toen? Pastte dat
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:55 schreef cattie het volgende:
Moussy, wat een helse zwangerschapshormonen heb jij. Respect voor Peet.
Ik ging naar een Fokmeet en zette de auto op een bloembak, waar hij vanaf getild moest worden met een heftruck.Mijn eeuwige dank gaat uit naar de mannen van TF en easygoing.
Jij vrouw!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:55 schreef cattie het volgende:
Ik ging naar een Fokmeet en zette de auto op een bloembak, waar hij vanaf getild moest worden met een heftruck.Mijn eeuwige dank gaat uit naar de mannen van TF en easygoing.
Hahaha ja dat was mooiquote:Op maandag 7 juni 2010 16:55 schreef cattie het volgende:
Grap van de dagquote:Op maandag 7 juni 2010 17:50 schreef Kleurdoos het volgende:
ik kan me trouwens niet herinneren dat ik ooit zo stom ben geweest als jullie
hihi
dat had ik pas geleden ook..quote:Op maandag 7 juni 2010 16:32 schreef Vicky het volgende:
ik reed met de auto achteruit tegen een paaltje. Auto had niks, paaltje lag plat.
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:03 schreef Kleurdoos het volgende:
playdoh menemen voor je aupairkindje in ierland (12 potjes klei in je handbagage) is ook geen goed idee
oeh dat kan ik beterquote:Op maandag 7 juni 2010 18:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik had echt een kuthumeur en heb zo hard gelachen om dit topic net
Mijn broer was net twee en toen startte hij de eend (startknop, geen sleutel nodig) en reed dóór de garagedeuren heen de oprit op
Mijn vader was gelukkig in de voortuin.
Ik ben een keer van een podium af in een spijker gesprongen, die kwam er aan de bovenkant weer uitEn nog wel meer woeste dingen, maar daar ga ik jullie niet mee vermoeien
Die heeft net mooi een ader geraakt dusquote:Op maandag 7 juni 2010 18:47 schreef Fannie het volgende:
En een keer liep ik van school naar huis en waren er kutjochies pijltjes aan het blazen uit zo'n pvc pijp.... met spelden dr in! Zo klats m'n kuit in!
Kom ik thuis en denk, wat voelt mn broek toch nat, ikke kijken, heel mn broek rood van het bloed!plus mn been, door 1 zo'n klotespeldegaatje....
Hè, was dat in je ''oude leven''quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik probeerde ooit mijn broer tegen t schrikdraad te duwen en toen flikkerde ik zelf achterover de brandnetels in.
dat kijken wij ook altijd met zn allenquote:Op maandag 7 juni 2010 18:56 schreef Spuuglokje het volgende:
Dit soort ongelukken doen me denken aan die funniest home video's. Kan ik helemaal niet tegen.
ik vind dat ook zo geweldig om te kijken!quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als je broertje tegen je zegt 'blijf maar staan als ik met de buks op je schiet, dat doet geen pijn'...
dan heeft hij gelogen
Ik heb maanden het rondje gezien waar de blauwe/zwarte plek zat
Slaan met een vliegerstok doet ook geen pijnquote:Op maandag 7 juni 2010 19:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als je broertje tegen je zegt 'blijf maar staan als ik met de buks op je schiet, dat doet geen pijn'...
dan heeft hij gelogen
Ik heb maanden het rondje gezien waar de blauwe/zwarte plek zat
In Eindhoven heb je een kroeg (Santé voor de kenners) met een hele steile trap naar de toiletten.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Die heeft net mooi een ader geraakt dus
Ik heb een keer mijn arm gebroken in een café. Van de trap gevallen zonder alcohol op, daarna gaan drinken omdat het pijn deed, heerlijk geslapen.
Volgende ochtend eerst mijn duim weer in de kom gezet, daarna eens naar mijn scheve arm gekeken en toen naar het ziekenhuis...
Arts: was er alcohol in het spel?
Ik: niet toen het gebeurde
Wat een verschrikkelijk filmpje zegquote:Op maandag 7 juni 2010 19:04 schreef moussy het volgende:
BE! Je kan je buur een blauwe bal sturen
Ik moet steeds aan de buren van BE denken bij dit liedje![]()
'rood, wit, blaaaaaaaaaaauwe balluhhhh!!'
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Arts: was er alcohol in het spel?
Ik: niet toen het gebeurde
De wartel van een hondenriem tegen je bovenlip doet ook geen pijnquote:Op maandag 7 juni 2010 19:05 schreef moussy het volgende:
[..]
Slaan met een vliegerstok doet ook geen pijnFrisbeeën met een mepalbord en hem, omdat je je brilletje niet op hebt, niet aan zien komen en opvangen met je bovenlip deed ook geen pijn
en met je nieuwe kisten testen of de knieschijven van je broer goed vast zitten is ook niet gemeen, das zusterliefde, hij hopte zo over de rugleuning van de bank heen.. of was dat toen die keer dat ik mijn nieuwe kisten in zijn kruis testte?!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
De wartel van een hondenriem tegen je bovenlip doet ook geen pijn
En extra hard afzetten op de wip zodat je broertje er overheen vliegt en met zijn kin op de wip landt is niet gemeen, dat is wraak voor die wartel
ik ook, nu alquote:Op maandag 7 juni 2010 19:22 schreef amaranta het volgende:
Oh, is dat iets van broer+zus of doen broers/zussen dat ook onderling?
Ik heb namelijk een zoon+dochter dus ik kan mn lol op later.
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:29 schreef moussy het volgende:
op je slee gaan priksleeën op zolder is ook niet handig als je niet weet dat er een verlengsnoer onder de vloerbedekking ligt
dat is pas stomquote:Op maandag 7 juni 2010 19:55 schreef ik80lll het volgende:
Jeetje wat was ik (waren mijn broer en ik) braaf, ik zat tenminste gewoon op turnen (en brak daardoor 4 keer mijn arm)
nehquote:
En toen zat er letterlijk koffie aan mijn beeldschermquote:Op maandag 7 juni 2010 18:59 schreef Oxymoron het volgende:
omg ik lig hier in een deuk op de bank
ik struikel NET over een halster van de paarden, en klauw de poster van de pillen-herinnering van de deur.![]()
oja, die moest ik nog innemen![]()
subtiel God, subtiel
Dat verhaal herinner ik me nog.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:26 schreef moussy het volgende:
Hij houdt ervan te overdrijven...quote:Op maandag 7 juni 2010 20:19 schreef mikoxx het volgende:
whaahaaahha als een dode zwaan GWS? My, dit topic is goed voor mijn humeur
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef moussy het volgende:
Ik heb met mn hoofd tussen de draaideuren van ter meulen (in rotterdam) gezeten, tis nooit meer goed gekomen... ik sleur mijn kinderen echt letterlijk en figuurlijk door draaideuren heen
Dat wandje is er inmiddels uit.. en de deur van de slaapkamer weigert ie nog steeds te repareren, ter herinnering aan zn zware maanden van terrorisme en het feit dat hij bijna iedere nacht bang was dat mn kop rondjes zou draaienquote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dat verhaal herinner ik me nog.Er heeft nog tijden een gat in de muur gezeten ter herinnering aan, geloof ik...
Dat wat?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:21 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat wandje is er inmiddels uit.. en de deur van de slaapkamer weigert ie nog steeds te repareren, ter herinnering aan zn zware maanden van terrorisme en het feit dat hij bijna iedere nacht bang was dat mn kop rondjes zou draaien
Ik heb al een paar keer gebackspaced.. maar.. met een honkbalknuppel naar een politieagent gezwaaid is er 1 vanquote:Op maandag 7 juni 2010 20:20 schreef mikoxx het volgende:
ik ben eigk wel benieuwd naar enz enz moussy
au!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:27 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
oh ja...
geen idee hebbend wat te doen met die pollepel en het water in de sauna.
Je trekt op 8 jarige conclusie de briljante conclusie om dat water gewoon over jezelf heen te gooien.
Oh!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:24 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer gebackspaced.. maar.. met een honkbalknuppel naar een politieagent gezwaaid is er 1 van
au?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echte haat liefde dus!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:31 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben ooit in mijn been gestoken met een Stanleymes, en niemand wil vast geloven dat dat jochie Stanley heette ?en ook een keer een schaarpunt in mijn hoofd door Tom en ik deed eens de spagaat op de rand van de verwarming en mijn stoel..en diezelfde Tom schopte mijn stoel weg
en toen sloeg ik Tom met een hockeystick en toen maakte Tom het uit met Marina en toen kregen wij verkering
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:31 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben ooit in mijn been gestoken met een Stanleymes, en niemand wil vast geloven dat dat jochie Stanley heette ?en ook een keer een schaarpunt in mijn hoofd door Tom en ik deed eens de spagaat op de rand van de verwarming en mijn stoel..en diezelfde Tom schopte mijn stoel weg
en toen sloeg ik Tom met een hockeystick en toen maakte Tom het uit met Marina en toen kregen wij verkering
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:32 schreef amaranta het volgende:
Is dit jouw zoon Minnie Mouse
[ afbeelding ]
hahah ook fijn jaquote:Op maandag 7 juni 2010 20:34 schreef freecell het volgende:
Ow, ow, ow, ik vergeet de servieskast op TARA zijn studentenkamer
Huisgenote van TARA: kan jij nog een handstand? Ik vast wel. *doet handstand*
Dus ik: ja hoor *doet ook handstand*
Achter mij stond de kast met borden, bekers, glazen etc. Ik schopte met mijn hak de één na bovenste omhoog, die wipte die daarboven eruit, ze kwamen samen naar beneden, tikten die daaronder er uit en crashten gezellig met z'n drieën op de vierde plank
En TARA trof zijn vriendin en zijn huisgenote aan, hikkend van het lachen in de chas die ooit keuken was
Hoe kom je er ook bij.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef moussy het volgende:
[..]pfieuw.. nee!
Echt, als mijn kinderen gaan doen wat ik uit heb gevreten breek ik ze denk ik eigenhandig hun benen
Kinderfietsje 'leasen' aan een touw knopen en van de steiger af fietsen in een jachthaven.. midden in de nacht..
Ooh Jackassenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef moussy het volgende:
[..]pfieuw.. nee!
Echt, als mijn kinderen gaan doen wat ik uit heb gevreten breek ik ze denk ik eigenhandig hun benen
Kinderfietsje 'leasen' aan een touw knopen en van de steiger af fietsen in een jachthaven.. midden in de nacht..
ooh dat is zeker een dikke failquote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef moussy het volgende:
Ik heb nog wel een stomme fail, niet dronken of stoned, denken dat je je trapezetuigje tijdens het zeilen aanhaakt en over boord donderen
ik 3xquote:
Zegges?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:09 schreef Kleurdoos het volgende:
het verhaal is trouwens nog sterker..maar dat klinkt erg ongeloofwaardig
Nou, ten eerste kreeg ik ongelooooooflijk op mn kop dat ik niet eerder belde (maar de deuren waren dicht) ik heb nog uit t raam proberen te klimmen en toen stond ik op t dak, probeerde via een regenpijp naar beneden te klimmen.. en toen kon ik met mn voet net niet bij t stukkie waar de regenpijp mee vast zit op meerdere plekken dus moest ik me iets laten vallen..waardoor ik dus op een middenstuk stond..en ik kon niet naar boven..en niet naar benedenquote:
Woehahaha, briljantquote:Op maandag 7 juni 2010 21:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nou, ten eerste kreeg ik ongelooooooflijk op mn kop dat ik niet eerder belde (maar de deuren waren dicht) ik heb nog uit t raam proberen te klimmen en toen stond ik op t dak, probeerde via een regenpijp naar beneden te klimmen.. en toen kon ik met mn voet net niet bij t stukkie waar de regenpijp mee vast zit op meerdere plekken dus moest ik me iets laten vallen..waardoor ik dus op een middenstuk stond..en ik kon niet naar boven..en niet naar benedendus ik heb daar minstens een halfuur staan balanceren
toen de moed verzameld en weer naar boven geklommen... daarna belde ik dus naar huis omdat ik t zat was
daarvoor heb ik nog wat nakijkboekjes gejat en proefwerken ingekeken en overgeschreven
Ohhh dat deden wij ookquote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef moussy het volgende:
[..]pfieuw.. nee!
Mijn broer is nog op tv geweest, auto onder het ijs... de auto is nooit gevonden, tis zo strafbaar als de pest, dus toen de politie kwam hebben ze een lulverhaal opgehangen (ofzoiets)quote:Op maandag 7 juni 2010 21:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ohhh dat deden wij ook
En ook mt brommers het ijs op enzo
vind ik eik wel tof!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:57 schreef She-Wolf het volgende:
whahaa die verhalen van jullie![]()
Of 'snachts over het hek van een begraafplaats klimmen om te gaan drinken en blowen bij het graf van een van je vrienden. En dan met je stonede kop achter het hek blijven hangen met je broek, waardoor je midden in de nacht halfnaakt erbij zit.
ik wel, ik vond er geen zak aanquote:Op maandag 7 juni 2010 22:55 schreef Pvoesss het volgende:
Ik was zo braaf.. Ik heb ook nog nooit geblowd
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh my...er liggen spare-ribs in de oven te garen zodat ik ze in kan vriezen en we kunnen bbq`en als het spontaan ineens mooi weer wordt binnenkort..maar ik weet niet of ze wel zover komen![]()
Is het slagroom of schuim?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:31 schreef Vicky het volgende:
Goodmorning
Iemand een stukje taart?
[ afbeelding ]
Ik heb een keer geblowd en ik voelde er geen klap van dus toen dacht ik laat maar zitten, schuif mij die fles wodka maar doorquote:Op maandag 7 juni 2010 22:55 schreef Pvoesss het volgende:
Ik was zo braaf.. Ik heb ook nog nooit geblowd
Ik heb nét een croissantje op.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:14 schreef Vicky het volgende:
TF, stoer!!
Amaranta, tis slagroomWil je liever een croissantje?
Ik heb vroeger 1x geblowd toen we op tentenkamp waren. Ik merke er dus helemaal niks van! Die 2 anderen waren heel giechelig maar ik had echt zoiets van nahh is dit het.
Leander op mijn schoot: pogel, mooie pogel!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:22 schreef Kleurdoos het volgende:
en van harte met Tess! (dat is volgens mij al de derde keer dezeweek dat ik je feliciteer)
hehe, ik kan me nog foto's van TARA herinneren met zwart haar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:13 schreef freecell het volgende:
Ik heb best vaak geblowd
Ik kon niet tegen Wiet, ging er van trippen. Hasj ging beter, daar kon ik op slapen in een periode dat dat anders niet lukte.
En toen kwam TARA en die zei: als je nu niet stopt met blowen, verf ik mijn haar weer zwart.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:31 schreef Vicky het volgende:
Goodmorning
Iemand een stukje taart?
[ afbeelding ]
Nou zeg! Wat een muts!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:20 schreef cattie het volgende:
Vicky gefeliciteerd! Nijna ook.
De kassajuf denkt volgens mij dat zij Fee beter op kan voeden "wie is de baas, zij of jij" misschien moet ik Fee een dagje uitlenen. Eens zien wie er dan de baas is.
Ik weet het wel!! Heb stemwijzers gedaan, maar toch ook wel wat debatten gevolgd en programma's gekeken. En daar werd mij toch ook weer één en ander bevestigd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:40 schreef Vicky het volgende:
wat een raar mens Cattie!
Weten jullie al wat je gaat stemmen morgen? Ik heb nog steeds geen flauw idee....
Ik kom met alle kieswijzers steeds uit op PVV, TON en SP. PVV en TON wil ik niet want ik vind Wilders en Verdonk verschrikkelijk. SP wil ik niet want die hebben een standpunt dat ik heel belangrijk vind en zij niet...
Laat dat je niet tegen houden te stemmen want dat is al zo oud als democratie zelf.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:58 schreef Vlindur het volgende:
Ik weet echt niet wat ik stemmen moet. Vind het vooral moeilijk omdat ze nu van alles beloven maar we er nu al vanuit kunnen gaan dat ze meer dan de helft toch niet waar maken..
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:01 schreef KingOfMars het volgende:
Of stem SGP dan zijn jullie vrouwen zo van het stemrecht af weer...Als het zo lastig is allemaal.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:06 schreef YPPY het volgende:
En dat is mijn vent.
Gelukkig heeft hij vandaag de badkamer al gesopt en boven gestoft en gestofzuigd.Afgericht is hij dus wel.
Ik laat m'n vrouw stemmen J.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:07 schreef KingOfMars het volgende:
Ja aan mij zal dat hele emancipatie gedoe niet liggen..
Maar dat luie ach-en-wee-stemgedrag, of erger nog, je stem weggeven, vind ik zo belachelijk...
Bij de kleine zeemeermin liep het gelukkig goed. En ze waren nog lang en gelukkig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:07 schreef KingOfMars het volgende:
Ja aan mij zal dat hele emancipatie gedoe niet liggen..
Maar dat luie ach-en-wee-stemgedrag, of erger nog, je stem weggeven, vind ik zo belachelijk...
VVD danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij de kleine zeemeermin liep het gelukkig goed. En ze waren nog lang en gelukkig.
ik vind het zo typisch dat veel mensen altijd voor zich houden waarop ze stemmen, alsof je jedaarvoor moet schamen. Je stemt toch op een partij omdat je hun 'idealen' steunt. Dan mag je daar toch ook voor uitkomen
Achja dat moet iedereen lekker zelf weten. Belangrijk is dat je gaat, en je bewust bent ervan. Ik stem zelf D66, ben het absoluut niet 100% eens met al hun punten maar dat kan simpelweg niet. Het is de partij die het dichtst bij mijn ideeen in de buurt komt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:09 schreef amaranta het volgende:
ik vind het zo typisch dat veel mensen altijd voor zich houden waarop ze stemmen, alsof je jedaarvoor moet schamen. Je stemt toch op een partij omdat je hun 'idealen' steunt. Dan mag je daar toch ook voor uitkomen
*proest*quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:01 schreef KingOfMars het volgende:
Of stem SGP dan zijn jullie vrouwen zo van het stemrecht af weer...Als het zo lastig is allemaal.
Cohenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mooi, hebben we alleen nog een PvdA-er nodig voor een Paars OUD.
Ik ben er ook geen fan van maar alles liever dan het CDA (of om het even welke religieuze partij) in de regering.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Cohen![]()
PVDA schreeuwt jaren dat het rookverbod er in kleine cafe's moet komen en Cohen vind nu wel even dat het toch wel moet kunnen![]()
Check!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mooi, hebben we alleen nog een PvdA-er nodig voor een Paars OUD.
Ik ga niet stemmen. Omdat ik geen stemrecht heb. Ben daar te crimineel voorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Achja dat moet iedereen lekker zelf weten. Belangrijk is dat je gaat, en je bewust bent ervan. Ik stem zelf D66, ben het absoluut niet 100% eens met al hun punten maar dat kan simpelweg niet. Het is de partij die het dichtst bij mijn ideeen in de buurt komt.
Ik ben er niet. Ik moest wat. Nu zal dat arme vrouwtje wel uren keuzestress hebben denk ik. TWEE stemmen uitbrengen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:09 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je kunt ook weer overdrijven Swets!.
Wat verbazingwekkender is, is dat je een kieshokje zo dicht bij het aanrecht hebt gevonden Swets.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben er niet. Ik moest wat. Nu zal dat arme vrouwtje wel uren keuzestress hebben denk ik. TWEE stemmen uitbrengen.
Oh ja! dat heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:15 schreef YPPY het volgende:
Ik stem zelfs voor het waterschap. Dat is pas stemrecht.
Hmpf. En waar zou je man op hebben gestemd?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:15 schreef Ticootje het volgende:
Nou dan ga ik zelf wel morgen... Ik ga voor de pvv.
of dat hij een ketting heeft weten te maken die zo ver reikt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wat verbazingwekkender is, is dat je een kieshokje zo dicht bij het aanrecht hebt gevonden Swets.
Ohja, de was.
Denk hetzelfde... Dus het maakt niet uit..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hmpf. En waar zou je man op hebben gestemd?.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Achja dat moet iedereen lekker zelf weten. Belangrijk is dat je gaat, en je bewust bent ervan. Ik stem zelf D66, ben het absoluut niet 100% eens met al hun punten maar dat kan simpelweg niet. Het is de partij die het dichtst bij mijn ideeen in de buurt komt.
Werkelijk??quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:15 schreef Ticootje het volgende:
Nou dan ga ik zelf wel morgen... Ik ga voor de pvv.
Oe een gebakken eitje ipv dit:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:12 schreef KingOfMars het volgende:
En nu ga ik de was ophangen en een eitje bakken..
Wilders kan goed lullen. Maar als het er op aankomt kan hij denk ik geen gaatjes vullen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Werkelijk??![]()
Ik vind die Wilders zo'n akelige man met maar 1 punt... en inhoudelijk helemaal niets te zeggen!!
Mijn stiefschoonmoeder komt poetsen voor dat uurtje.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wat verbazingwekkender is, is dat je een kieshokje zo dicht bij het aanrecht hebt gevonden Swets.
Ohja, de was.
Hoelang moet je nog afzien?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Oe een gebakken eitje ipv dit:
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wilders kan goed lullen. Maar als het er op aankomt kan hij denk ik geen gaatjes vullen.
Nog 1 dag. Morgenavond half 8 zit ik in het vliegtuig. En dan een luttele 17 a 18 uur later stap ik mijn voordeur binnen.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nog 1 dag. Morgenavond half 8 zit ik in het vliegtuig. En dan een luttele 17 a 18 uur later stap ik mijn voordeur binnen.
Nu is het zeker wel goed weer?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nog 1 dag. Morgenavond half 8 zit ik in het vliegtuig. En dan een luttele 17 a 18 uur later stap ik mijn voordeur binnen.
Ik haat echt om te vliegen.. Ik sta een soort doodsangsten uit.. Ik vind 2 uur naar Nice al heel wat...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh men... het idee van die lange vluchten, brrr...
Hoewel jij de mazzel hebt dat je business mag... wij moeten altijd in de economy... kloterige not-for-profit organisaties.![]()
In economy sterf ik een beetje. En als er een stinkende chinees naast me zit een boel. De hel boven aarde. Maar ik vlieg helaas niet altijd business.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh men... het idee van die lange vluchten, brrr...
Hoewel jij de mazzel hebt dat je business mag... wij moeten altijd in de economy... kloterige not-for-profit organisaties.![]()
Het was vandaag prachtig weer en ik was zowaar buiten. Ik was alleen tot een uur of 3 redelijk ziek.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nu is het zeker wel goed weer?
Of zit je weer in een hok zonder daglicht?
Ja, dat is klote hè. Zoiets zat ik ook net te formuleren. Daarom blijf ik bij mijn basispartij. Ik zie een coalitie Groen-links, VVD en D66 wel zitten eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:22 schreef Diaan73 het volgende:
Wat ik wel het verneukratieve vind van ons stelsel, is dat je stemt op de partij die het meest bij je ligt, vwb de standpunten. Echter bij het vormen van een regering zal er altijd 1 partij en tegenwoordig min. 2 partijen bijkomen en wordt er onderhandeld over de div. punten. Het is balen als dan net jouw belangrijke punten van de andere partij worden doorgevoerd.
Ik ben trouwens van mening dat je ook zou moeten mogen kiezen op een coalitie... de coalitie die de meeste stemmen krijgt, is de insteek van de formatiegesprekken...
Ow ja, ik vind stemmen ook leuk!!
Yeps...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat is klote hè. Zoiets zat ik ook net te formuleren. Daarom blijf ik bij mijn basispartij. Ik zie een coalitie Groen-links, VVD en D66 wel zitten eigenlijk.zouden die een meerderheid kunnen krijgen?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik haat echt om te vliegen.. Ik sta een soort doodsangsten uit.. Ik vind 2 uur naar Nice al heel wat...
Laatste keer vloog ik met Jen en ik was er heilig van overtuigd dat we neer zouden storten.. Wat had ik mn kind aangedaan enzo.. Dat soort dingen schoten door mn hoofd..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt bang ben ik niet, hoewel ik het steeds minder leuk begin te vinden, maar gewoon... urenlang in zo'n k*tvliegtuig zitten. Krappe stoeltjes, pijn in je rug/kont, oncomfortabel, andere mensen, bedompte lucht, takkeherrie, gedoe, verveling, alles gewoon... Een paar uur trek ik nog wel, maar bij 10-11 uur krijg ik toch wel de kriebels hoor.
Dat betekent dat jouw gewenste coalitie maar 53 zetels zou hebben...quote:Een paars kabinet (VVD, PvdA en D66) komt met 73 zetels dichterbij, maar zou steun van bijvoorbeeld GroenLinks (tien zetels) nodig hebben.
Wat is dát dan?!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Oe een gebakken eitje ipv dit:
[ afbeelding ]
de kinderbijslag..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet het wel!! Heb stemwijzers gedaan, maar toch ook wel wat debatten gevolgd en programma's gekeken. En daar werd mij toch ook weer één en ander bevestigd.
Welk standpunt heeft de SP niet dat jij zo belangrijk vindt?
Mja, beetje jammer dit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:43 schreef Diaan73 het volgende:
Buuv, ik was nog even aan het kijken naar die zetels en dit gevonden:
[..]
Dat betekent dat jouw gewenste coalitie maar 53 zetels zou hebben...
Niet raar dat je ziek wordt..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
gewoon... Een lekker gekookt Taiwanees eitje. In zwarte thee.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mja, beetje jammer dit.![]()
Nou vooruit, PvdA er ook bij. En dan Rutte als Premier. Maar ff weg met als die regelneven van CDA en Christenunie. Hopla, Iedereen automatisch donor, Euthanasie wetgeving weer terugdraaien naar zoals het was, het weigeren van het sluiten van een homohuwelijk weer onmogelijk maken.![]()
en dan de rest.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |