quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:06 schreef YPPY het volgende:
En dat is mijn vent.
Gelukkig heeft hij vandaag de badkamer al gesopt en boven gestoft en gestofzuigd.Afgericht is hij dus wel.
Ik laat m'n vrouw stemmen J.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:07 schreef KingOfMars het volgende:
Ja aan mij zal dat hele emancipatie gedoe niet liggen..
Maar dat luie ach-en-wee-stemgedrag, of erger nog, je stem weggeven, vind ik zo belachelijk...
Bij de kleine zeemeermin liep het gelukkig goed. En ze waren nog lang en gelukkig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:07 schreef KingOfMars het volgende:
Ja aan mij zal dat hele emancipatie gedoe niet liggen..
Maar dat luie ach-en-wee-stemgedrag, of erger nog, je stem weggeven, vind ik zo belachelijk...
VVD danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij de kleine zeemeermin liep het gelukkig goed. En ze waren nog lang en gelukkig.
ik vind het zo typisch dat veel mensen altijd voor zich houden waarop ze stemmen, alsof je jedaarvoor moet schamen. Je stemt toch op een partij omdat je hun 'idealen' steunt. Dan mag je daar toch ook voor uitkomen
Achja dat moet iedereen lekker zelf weten. Belangrijk is dat je gaat, en je bewust bent ervan. Ik stem zelf D66, ben het absoluut niet 100% eens met al hun punten maar dat kan simpelweg niet. Het is de partij die het dichtst bij mijn ideeen in de buurt komt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:09 schreef amaranta het volgende:
ik vind het zo typisch dat veel mensen altijd voor zich houden waarop ze stemmen, alsof je jedaarvoor moet schamen. Je stemt toch op een partij omdat je hun 'idealen' steunt. Dan mag je daar toch ook voor uitkomen
*proest*quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:01 schreef KingOfMars het volgende:
Of stem SGP dan zijn jullie vrouwen zo van het stemrecht af weer...Als het zo lastig is allemaal.
Cohenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mooi, hebben we alleen nog een PvdA-er nodig voor een Paars OUD.
Ik ben er ook geen fan van maar alles liever dan het CDA (of om het even welke religieuze partij) in de regering.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Cohen![]()
PVDA schreeuwt jaren dat het rookverbod er in kleine cafe's moet komen en Cohen vind nu wel even dat het toch wel moet kunnen![]()
Check!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mooi, hebben we alleen nog een PvdA-er nodig voor een Paars OUD.
Ik ga niet stemmen. Omdat ik geen stemrecht heb. Ben daar te crimineel voorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Achja dat moet iedereen lekker zelf weten. Belangrijk is dat je gaat, en je bewust bent ervan. Ik stem zelf D66, ben het absoluut niet 100% eens met al hun punten maar dat kan simpelweg niet. Het is de partij die het dichtst bij mijn ideeen in de buurt komt.
Ik ben er niet. Ik moest wat. Nu zal dat arme vrouwtje wel uren keuzestress hebben denk ik. TWEE stemmen uitbrengen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:09 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je kunt ook weer overdrijven Swets!.
Wat verbazingwekkender is, is dat je een kieshokje zo dicht bij het aanrecht hebt gevonden Swets.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben er niet. Ik moest wat. Nu zal dat arme vrouwtje wel uren keuzestress hebben denk ik. TWEE stemmen uitbrengen.
Oh ja! dat heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:15 schreef YPPY het volgende:
Ik stem zelfs voor het waterschap. Dat is pas stemrecht.
Hmpf. En waar zou je man op hebben gestemd?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:15 schreef Ticootje het volgende:
Nou dan ga ik zelf wel morgen... Ik ga voor de pvv.
of dat hij een ketting heeft weten te maken die zo ver reikt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wat verbazingwekkender is, is dat je een kieshokje zo dicht bij het aanrecht hebt gevonden Swets.
Ohja, de was.
Denk hetzelfde... Dus het maakt niet uit..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hmpf. En waar zou je man op hebben gestemd?.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Achja dat moet iedereen lekker zelf weten. Belangrijk is dat je gaat, en je bewust bent ervan. Ik stem zelf D66, ben het absoluut niet 100% eens met al hun punten maar dat kan simpelweg niet. Het is de partij die het dichtst bij mijn ideeen in de buurt komt.
Werkelijk??quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:15 schreef Ticootje het volgende:
Nou dan ga ik zelf wel morgen... Ik ga voor de pvv.
Oe een gebakken eitje ipv dit:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:12 schreef KingOfMars het volgende:
En nu ga ik de was ophangen en een eitje bakken..
Wilders kan goed lullen. Maar als het er op aankomt kan hij denk ik geen gaatjes vullen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Werkelijk??![]()
Ik vind die Wilders zo'n akelige man met maar 1 punt... en inhoudelijk helemaal niets te zeggen!!
Mijn stiefschoonmoeder komt poetsen voor dat uurtje.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wat verbazingwekkender is, is dat je een kieshokje zo dicht bij het aanrecht hebt gevonden Swets.
Ohja, de was.
Hoelang moet je nog afzien?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Oe een gebakken eitje ipv dit:
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wilders kan goed lullen. Maar als het er op aankomt kan hij denk ik geen gaatjes vullen.
Nog 1 dag. Morgenavond half 8 zit ik in het vliegtuig. En dan een luttele 17 a 18 uur later stap ik mijn voordeur binnen.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nog 1 dag. Morgenavond half 8 zit ik in het vliegtuig. En dan een luttele 17 a 18 uur later stap ik mijn voordeur binnen.
Nu is het zeker wel goed weer?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nog 1 dag. Morgenavond half 8 zit ik in het vliegtuig. En dan een luttele 17 a 18 uur later stap ik mijn voordeur binnen.
Ik haat echt om te vliegen.. Ik sta een soort doodsangsten uit.. Ik vind 2 uur naar Nice al heel wat...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh men... het idee van die lange vluchten, brrr...
Hoewel jij de mazzel hebt dat je business mag... wij moeten altijd in de economy... kloterige not-for-profit organisaties.![]()
In economy sterf ik een beetje. En als er een stinkende chinees naast me zit een boel. De hel boven aarde. Maar ik vlieg helaas niet altijd business.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh men... het idee van die lange vluchten, brrr...
Hoewel jij de mazzel hebt dat je business mag... wij moeten altijd in de economy... kloterige not-for-profit organisaties.![]()
Het was vandaag prachtig weer en ik was zowaar buiten. Ik was alleen tot een uur of 3 redelijk ziek.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nu is het zeker wel goed weer?
Of zit je weer in een hok zonder daglicht?
Ja, dat is klote hè. Zoiets zat ik ook net te formuleren. Daarom blijf ik bij mijn basispartij. Ik zie een coalitie Groen-links, VVD en D66 wel zitten eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:22 schreef Diaan73 het volgende:
Wat ik wel het verneukratieve vind van ons stelsel, is dat je stemt op de partij die het meest bij je ligt, vwb de standpunten. Echter bij het vormen van een regering zal er altijd 1 partij en tegenwoordig min. 2 partijen bijkomen en wordt er onderhandeld over de div. punten. Het is balen als dan net jouw belangrijke punten van de andere partij worden doorgevoerd.
Ik ben trouwens van mening dat je ook zou moeten mogen kiezen op een coalitie... de coalitie die de meeste stemmen krijgt, is de insteek van de formatiegesprekken...
Ow ja, ik vind stemmen ook leuk!!
Yeps...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat is klote hè. Zoiets zat ik ook net te formuleren. Daarom blijf ik bij mijn basispartij. Ik zie een coalitie Groen-links, VVD en D66 wel zitten eigenlijk.zouden die een meerderheid kunnen krijgen?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik haat echt om te vliegen.. Ik sta een soort doodsangsten uit.. Ik vind 2 uur naar Nice al heel wat...
Laatste keer vloog ik met Jen en ik was er heilig van overtuigd dat we neer zouden storten.. Wat had ik mn kind aangedaan enzo.. Dat soort dingen schoten door mn hoofd..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt bang ben ik niet, hoewel ik het steeds minder leuk begin te vinden, maar gewoon... urenlang in zo'n k*tvliegtuig zitten. Krappe stoeltjes, pijn in je rug/kont, oncomfortabel, andere mensen, bedompte lucht, takkeherrie, gedoe, verveling, alles gewoon... Een paar uur trek ik nog wel, maar bij 10-11 uur krijg ik toch wel de kriebels hoor.
Dat betekent dat jouw gewenste coalitie maar 53 zetels zou hebben...quote:Een paars kabinet (VVD, PvdA en D66) komt met 73 zetels dichterbij, maar zou steun van bijvoorbeeld GroenLinks (tien zetels) nodig hebben.
Wat is dát dan?!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Oe een gebakken eitje ipv dit:
[ afbeelding ]
de kinderbijslag..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet het wel!! Heb stemwijzers gedaan, maar toch ook wel wat debatten gevolgd en programma's gekeken. En daar werd mij toch ook weer één en ander bevestigd.
Welk standpunt heeft de SP niet dat jij zo belangrijk vindt?
Mja, beetje jammer dit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:43 schreef Diaan73 het volgende:
Buuv, ik was nog even aan het kijken naar die zetels en dit gevonden:
[..]
Dat betekent dat jouw gewenste coalitie maar 53 zetels zou hebben...
Niet raar dat je ziek wordt..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
gewoon... Een lekker gekookt Taiwanees eitje. In zwarte thee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |