vind ik eik wel tof!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:57 schreef She-Wolf het volgende:
whahaa die verhalen van jullie![]()
Of 'snachts over het hek van een begraafplaats klimmen om te gaan drinken en blowen bij het graf van een van je vrienden. En dan met je stonede kop achter het hek blijven hangen met je broek, waardoor je midden in de nacht halfnaakt erbij zit.
ik wel, ik vond er geen zak aanquote:Op maandag 7 juni 2010 22:55 schreef Pvoesss het volgende:
Ik was zo braaf.. Ik heb ook nog nooit geblowd
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh my...er liggen spare-ribs in de oven te garen zodat ik ze in kan vriezen en we kunnen bbq`en als het spontaan ineens mooi weer wordt binnenkort..maar ik weet niet of ze wel zover komen![]()
Is het slagroom of schuim?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:31 schreef Vicky het volgende:
Goodmorning
Iemand een stukje taart?
[ afbeelding ]
Ik heb een keer geblowd en ik voelde er geen klap van dus toen dacht ik laat maar zitten, schuif mij die fles wodka maar doorquote:Op maandag 7 juni 2010 22:55 schreef Pvoesss het volgende:
Ik was zo braaf.. Ik heb ook nog nooit geblowd
Ik heb nét een croissantje op.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:14 schreef Vicky het volgende:
TF, stoer!!
Amaranta, tis slagroomWil je liever een croissantje?
Ik heb vroeger 1x geblowd toen we op tentenkamp waren. Ik merke er dus helemaal niks van! Die 2 anderen waren heel giechelig maar ik had echt zoiets van nahh is dit het.
Leander op mijn schoot: pogel, mooie pogel!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:22 schreef Kleurdoos het volgende:
en van harte met Tess! (dat is volgens mij al de derde keer dezeweek dat ik je feliciteer)
hehe, ik kan me nog foto's van TARA herinneren met zwart haar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:13 schreef freecell het volgende:
Ik heb best vaak geblowd
Ik kon niet tegen Wiet, ging er van trippen. Hasj ging beter, daar kon ik op slapen in een periode dat dat anders niet lukte.
En toen kwam TARA en die zei: als je nu niet stopt met blowen, verf ik mijn haar weer zwart.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:31 schreef Vicky het volgende:
Goodmorning
Iemand een stukje taart?
[ afbeelding ]
Nou zeg! Wat een muts!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:20 schreef cattie het volgende:
Vicky gefeliciteerd! Nijna ook.
De kassajuf denkt volgens mij dat zij Fee beter op kan voeden "wie is de baas, zij of jij" misschien moet ik Fee een dagje uitlenen. Eens zien wie er dan de baas is.
Ik weet het wel!! Heb stemwijzers gedaan, maar toch ook wel wat debatten gevolgd en programma's gekeken. En daar werd mij toch ook weer één en ander bevestigd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:40 schreef Vicky het volgende:
wat een raar mens Cattie!
Weten jullie al wat je gaat stemmen morgen? Ik heb nog steeds geen flauw idee....
Ik kom met alle kieswijzers steeds uit op PVV, TON en SP. PVV en TON wil ik niet want ik vind Wilders en Verdonk verschrikkelijk. SP wil ik niet want die hebben een standpunt dat ik heel belangrijk vind en zij niet...
Laat dat je niet tegen houden te stemmen want dat is al zo oud als democratie zelf.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:58 schreef Vlindur het volgende:
Ik weet echt niet wat ik stemmen moet. Vind het vooral moeilijk omdat ze nu van alles beloven maar we er nu al vanuit kunnen gaan dat ze meer dan de helft toch niet waar maken..
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:01 schreef KingOfMars het volgende:
Of stem SGP dan zijn jullie vrouwen zo van het stemrecht af weer...Als het zo lastig is allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |