Beter dan een trein..quote:Op maandag 7 juni 2010 16:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dus..het ging hier zo van bzzzzz...*tok*
Dikke bromvlieg tegen mijn oog
Ik zat..hij vloog. Hoe krijgt hij het voor elkaar?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:04 schreef Vicky het volgende:
whahah hoe krijg je dat nou weer voor elkaar??
kwestie van heel goed mikken?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zat..hij vloog. Hoe krijgt hij het voor elkaar?
koe in je oog?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat is een waarheid als een koe
Groot oog.quote:
daar heb je tegenwoordig de volg topicknop voorquote:
Gaf die koe geen richting aan dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn oma is dus overleden omdat ze omver werd gelopen door een koe
Issie dood? Want dan kan je er nog leuke dingen mee doen:quote:Op maandag 7 juni 2010 16:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dus..het ging hier zo van bzzzzz...*tok*
Dikke bromvlieg tegen mijn oog
Denk inderdaad dat de koe van rechts kwam.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Gaf die koe geen richting aan dan?
Sorry..flauw!
joh!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:08 schreef Vicky het volgende:
[..]
daar heb je tegenwoordig de volg topicknop voor
Getsiequote:Op maandag 7 juni 2010 16:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat de koe van rechts kwam.
Maar ze viel en brak haar nek dus.
Ja zo hé, hoe lethal denk jij dat mijn oog is joh?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:08 schreef LadyS het volgende:
[..]
Issie dood? Want dan kan je er nog leuke dingen mee doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klik hier voor meer suggesties
Oh staat het bord bij jou? Ik was het al kwijt.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja zo hé, hoe lethal denk jij dat mijn oog is joh?
Hij vloog tegen m`n oog hoor, niet tegen het bord voor m`n kop
Ah..het was wraak!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt dat het voorbestemd was.
Ze kwam namelijk nooit in de stallen.
Geleend van Ymmequote:Op maandag 7 juni 2010 16:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh staat het bord bij jou? Ik was het al kwijt.
quote:
Ja. Denk het.quote:
Yosje heeft er ook nog 1.quote:
Het is anders mijn bord. Ik zou het graag terug willen. Maar daar kan ik nu zeker naar fluiten???quote:
ik mag er eigenlijkniet om lachen, maar ik vind het wel hilarisch..quote:Op maandag 7 juni 2010 16:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja. Denk het.
En mijn broer brak ooit zn arm toen een paard een vlieg wilde wegmeppen met zn staart. En ipv de vlieg mijn broer zn arm raakte.
kneuzenfamilie
het had bij ons kunnen gebeurenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik mag er eigenlijkniet om lachen, maar ik vind het wel hilarisch..
Daar mag je best om lachen hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik mag er eigenlijkniet om lachen, maar ik vind het wel hilarisch..
Had je al betaald?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het is anders mijn bord. Ik zou het graag terug willen. Maar daar kan ik nu zeker naar fluiten???
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn vader schepte eens met een schepnet een pauw uit de lucht. Dacht hij. M`n broer heeft 4 weken een dicht blauw oog gehad
Komt in de beste families voor joh
Wat voor kapsel had jouw broer dan??quote:Op maandag 7 juni 2010 16:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn vader schepte eens met een schepnet een pauw uit de lucht. Dacht hij. M`n broer heeft 4 weken een dicht blauw oog gehad
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had het, ter goede trouw, uitgeleend. Verzendkosten voor eigen rekening.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:15 schreef amaranta het volgende:
Mijn broer klom op een paardenkar, en viel er vanaf, en bleef met zn kont aan de haak hangen. Gat in een van zn konten.
en tot slot wat ticootje zei in post #3, maar dat is dan niet zo grappig
Shit man... Zal ik een kring voor je starten?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik had het, ter goede trouw, uitgeleend. Verzendkosten voor eigen rekening.
En ik zou het al een tijdje geleden terug hebben gekregen.
* De_Taartjesfee pakt de hand van Tico en reikt hem uit naar..quote:Op maandag 7 juni 2010 16:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Shit man... Zal ik een kring voor je starten?
Ja.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Shit man... Zal ik een kring voor je starten?
Oh. Ik dacht even dat ik een kliekje met je hadquote:Op maandag 7 juni 2010 16:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
met de billen bloot..dat is wel zo cu2 joh
Nooit openbaarquote:Op maandag 7 juni 2010 16:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht even dat ik een kliekje met je had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |