Hij houdt ervan te overdrijven...quote:Op maandag 7 juni 2010 20:19 schreef mikoxx het volgende:
whaahaaahha als een dode zwaan GWS? My, dit topic is goed voor mijn humeur
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef moussy het volgende:
Ik heb met mn hoofd tussen de draaideuren van ter meulen (in rotterdam) gezeten, tis nooit meer goed gekomen... ik sleur mijn kinderen echt letterlijk en figuurlijk door draaideuren heen
Dat wandje is er inmiddels uit.. en de deur van de slaapkamer weigert ie nog steeds te repareren, ter herinnering aan zn zware maanden van terrorisme en het feit dat hij bijna iedere nacht bang was dat mn kop rondjes zou draaienquote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dat verhaal herinner ik me nog.Er heeft nog tijden een gat in de muur gezeten ter herinnering aan, geloof ik...
Dat wat?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:21 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat wandje is er inmiddels uit.. en de deur van de slaapkamer weigert ie nog steeds te repareren, ter herinnering aan zn zware maanden van terrorisme en het feit dat hij bijna iedere nacht bang was dat mn kop rondjes zou draaien
Ik heb al een paar keer gebackspaced.. maar.. met een honkbalknuppel naar een politieagent gezwaaid is er 1 vanquote:Op maandag 7 juni 2010 20:20 schreef mikoxx het volgende:
ik ben eigk wel benieuwd naar enz enz moussy
au!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:27 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
oh ja...
geen idee hebbend wat te doen met die pollepel en het water in de sauna.
Je trekt op 8 jarige conclusie de briljante conclusie om dat water gewoon over jezelf heen te gooien.
Oh!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:24 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer gebackspaced.. maar.. met een honkbalknuppel naar een politieagent gezwaaid is er 1 van
au?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echte haat liefde dus!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:31 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben ooit in mijn been gestoken met een Stanleymes, en niemand wil vast geloven dat dat jochie Stanley heette ?en ook een keer een schaarpunt in mijn hoofd door Tom en ik deed eens de spagaat op de rand van de verwarming en mijn stoel..en diezelfde Tom schopte mijn stoel weg
en toen sloeg ik Tom met een hockeystick en toen maakte Tom het uit met Marina en toen kregen wij verkering
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:31 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben ooit in mijn been gestoken met een Stanleymes, en niemand wil vast geloven dat dat jochie Stanley heette ?en ook een keer een schaarpunt in mijn hoofd door Tom en ik deed eens de spagaat op de rand van de verwarming en mijn stoel..en diezelfde Tom schopte mijn stoel weg
en toen sloeg ik Tom met een hockeystick en toen maakte Tom het uit met Marina en toen kregen wij verkering
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:32 schreef amaranta het volgende:
Is dit jouw zoon Minnie Mouse
[ afbeelding ]
hahah ook fijn jaquote:Op maandag 7 juni 2010 20:34 schreef freecell het volgende:
Ow, ow, ow, ik vergeet de servieskast op TARA zijn studentenkamer
Huisgenote van TARA: kan jij nog een handstand? Ik vast wel. *doet handstand*
Dus ik: ja hoor *doet ook handstand*
Achter mij stond de kast met borden, bekers, glazen etc. Ik schopte met mijn hak de één na bovenste omhoog, die wipte die daarboven eruit, ze kwamen samen naar beneden, tikten die daaronder er uit en crashten gezellig met z'n drieën op de vierde plank
En TARA trof zijn vriendin en zijn huisgenote aan, hikkend van het lachen in de chas die ooit keuken was
Hoe kom je er ook bij.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef moussy het volgende:
[..]pfieuw.. nee!
Echt, als mijn kinderen gaan doen wat ik uit heb gevreten breek ik ze denk ik eigenhandig hun benen
Kinderfietsje 'leasen' aan een touw knopen en van de steiger af fietsen in een jachthaven.. midden in de nacht..
Ooh Jackassenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef moussy het volgende:
[..]pfieuw.. nee!
Echt, als mijn kinderen gaan doen wat ik uit heb gevreten breek ik ze denk ik eigenhandig hun benen
Kinderfietsje 'leasen' aan een touw knopen en van de steiger af fietsen in een jachthaven.. midden in de nacht..
ooh dat is zeker een dikke failquote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef moussy het volgende:
Ik heb nog wel een stomme fail, niet dronken of stoned, denken dat je je trapezetuigje tijdens het zeilen aanhaakt en over boord donderen
ik 3xquote:
Zegges?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:09 schreef Kleurdoos het volgende:
het verhaal is trouwens nog sterker..maar dat klinkt erg ongeloofwaardig
Nou, ten eerste kreeg ik ongelooooooflijk op mn kop dat ik niet eerder belde (maar de deuren waren dicht) ik heb nog uit t raam proberen te klimmen en toen stond ik op t dak, probeerde via een regenpijp naar beneden te klimmen.. en toen kon ik met mn voet net niet bij t stukkie waar de regenpijp mee vast zit op meerdere plekken dus moest ik me iets laten vallen..waardoor ik dus op een middenstuk stond..en ik kon niet naar boven..en niet naar benedenquote:
Woehahaha, briljantquote:Op maandag 7 juni 2010 21:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nou, ten eerste kreeg ik ongelooooooflijk op mn kop dat ik niet eerder belde (maar de deuren waren dicht) ik heb nog uit t raam proberen te klimmen en toen stond ik op t dak, probeerde via een regenpijp naar beneden te klimmen.. en toen kon ik met mn voet net niet bij t stukkie waar de regenpijp mee vast zit op meerdere plekken dus moest ik me iets laten vallen..waardoor ik dus op een middenstuk stond..en ik kon niet naar boven..en niet naar benedendus ik heb daar minstens een halfuur staan balanceren
toen de moed verzameld en weer naar boven geklommen... daarna belde ik dus naar huis omdat ik t zat was
daarvoor heb ik nog wat nakijkboekjes gejat en proefwerken ingekeken en overgeschreven
Ohhh dat deden wij ookquote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef moussy het volgende:
[..]pfieuw.. nee!
Mijn broer is nog op tv geweest, auto onder het ijs... de auto is nooit gevonden, tis zo strafbaar als de pest, dus toen de politie kwam hebben ze een lulverhaal opgehangen (ofzoiets)quote:Op maandag 7 juni 2010 21:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ohhh dat deden wij ook
En ook mt brommers het ijs op enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |