abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82453896
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:03 schreef Kleurdoos het volgende:
playdoh menemen voor je aupairkindje in ierland (12 potjes klei in je handbagage) is ook geen goed idee

Ik had echt een kuthumeur en heb zo hard gelachen om dit topic net

Mijn broer was net twee en toen startte hij de eend (startknop, geen sleutel nodig) en reed dóór de garagedeuren heen de oprit op
Mijn vader was gelukkig in de voortuin.

Ik ben een keer van een podium af in een spijker gesprongen, die kwam er aan de bovenkant weer uit En nog wel meer woeste dingen, maar daar ga ik jullie niet mee vermoeien
pi_82454220
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:19 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik had echt een kuthumeur en heb zo hard gelachen om dit topic net

Mijn broer was net twee en toen startte hij de eend (startknop, geen sleutel nodig) en reed dóór de garagedeuren heen de oprit op
Mijn vader was gelukkig in de voortuin.

Ik ben een keer van een podium af in een spijker gesprongen, die kwam er aan de bovenkant weer uit En nog wel meer woeste dingen, maar daar ga ik jullie niet mee vermoeien
oeh dat kan ik beter Ik ben eens op een schutting gesprongen en toen bleef ik vastzitten met mijn voet aan de schutting (zat er een schroef dwars door mn voet heen, zo vieze roestige ) en mn vader trok met er ook nog eens hardhandig vanaf omdat ie niet had gezien dat mijn voet aan de schutting vastzat

Dat is pas pijnlijk, ik moet al bijna kokhalzen als ik er weer aan denk

en ik was ooit een hondje bij een playbackshow en toen dartelde ik ook als een dolle geit over t podium..en ik maar lachen en gek en stoer doen en toen huppelde ik achteruit zo hopla t podium af
pi_82455151

Wat een verhalen

Ik liep een keer met een cluppie vriendinnen langs een kapperszaak en die hadden voor de etalageruit buiten een rand met roestige op de kop spijkers ofzo, zodat je dr niet op ging hangen/zitten.
Was ik ff vergeten dus ik ging ff zitten..... 3 spijkers in mn bil .... auw!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  maandag 7 juni 2010 @ 18:46:30 #104
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_82455341
Topicicon, zou : , moeten zijn!

Heerlijk die verhalen.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_82455431
En een keer liep ik van school naar huis en waren er kutjochies pijltjes aan het blazen uit zo'n pvc pijp.... met spelden dr in! Zo klats m'n kuit in!
Kom ik thuis en denk, wat voelt mn broek toch nat, ikke kijken, heel mn broek rood van het bloed! plus mn been, door 1 zo'n klotespeldegaatje....
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
pi_82455486
Mijn ouders hadden net een nieuwe tv.

Heel handig op zo'n uitschuifplateau om hem te draaien en als je niet keek kon je hem "in de muur" schuiven.

Hij stond dus eruit gedraaid en ik zat erachter aan de eettafel te telefoneren met mijn vriendje. Kreeg een fikse ruzie en gooide de haak erop. Stampvoette langs de tv en botste met mijn heup ertegen.

Pats...gloednieuwe tv viel voorover met de beeldbuis op de tegelvloer. Beeldbuis in duizende stukjes over de vloer.

Was leuk toen pa thuis kwam
  maandag 7 juni 2010 @ 18:49:10 #107
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_82455502
't Enige dat ik heb (topickiller ) is dat ik op nine-eleven-zero-one, mijn hand heb gebroken. Toen ik uit woede tegen de muur sloeg.
En het was verdacht rustig in het ziekenhuis., dat dan weer wel. De hele wereld (ook de verpleging!) zat aan de tv vastgeklonken!

Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
pi_82455573
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:47 schreef Fannie het volgende:
En een keer liep ik van school naar huis en waren er kutjochies pijltjes aan het blazen uit zo'n pvc pijp.... met spelden dr in! Zo klats m'n kuit in!
Kom ik thuis en denk, wat voelt mn broek toch nat, ikke kijken, heel mn broek rood van het bloed! plus mn been, door 1 zo'n klotespeldegaatje....
Die heeft net mooi een ader geraakt dus

Ik heb een keer mijn arm gebroken in een café. Van de trap gevallen zonder alcohol op, daarna gaan drinken omdat het pijn deed, heerlijk geslapen.

Volgende ochtend eerst mijn duim weer in de kom gezet, daarna eens naar mijn scheve arm gekeken en toen naar het ziekenhuis...

Arts: was er alcohol in het spel?
Ik: niet toen het gebeurde
  maandag 7 juni 2010 @ 18:52:16 #109
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_82455690
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:50 schreef freecell het volgende:
Ik heb een keer
Hè, was dat in je ''oude leven''

pi_82455802
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik probeerde ooit mijn broer tegen t schrikdraad te duwen en toen flikkerde ik zelf achterover de brandnetels in.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 7 juni 2010 @ 18:56:24 #111
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_82455968
Dit soort ongelukken doen me denken aan die funniest home video's. Kan ik helemaal niet tegen. En de anderen hier liggen dan dubbel op de bank, terwijl ik *lalalaaaalalaa iets anders probeer te doen.
pi_82456041
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:56 schreef Spuuglokje het volgende:
Dit soort ongelukken doen me denken aan die funniest home video's. Kan ik helemaal niet tegen.
dat kijken wij ook altijd met zn allen
pi_82456091
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:57 schreef lily het volgende:

[..]

dat kijken wij ook altijd met zn allen
ik vind dat ook zo geweldig om te kijken!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 7 juni 2010 @ 18:59:28 #114
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_82456223
omg ik lig hier in een deuk op de bank

ik struikel NET over een halster van de paarden, en klauw de poster van de pillen-herinnering van de deur.
oja, die moest ik nog innemen

subtiel God, subtiel
  maandag 7 juni 2010 @ 19:02:41 #115
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_82456460
Als je broertje tegen je zegt 'blijf maar staan als ik met de buks op je schiet, dat doet geen pijn'...

dan heeft hij gelogen
Ik heb maanden het rondje gezien waar de blauwe/zwarte plek zat
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_82456514
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als je broertje tegen je zegt 'blijf maar staan als ik met de buks op je schiet, dat doet geen pijn'...

dan heeft hij gelogen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2010 @ 19:04:54 #117
7074 moussy
kuttekop
pi_82456628
BE! Je kan je buur een blauwe bal sturen

Ik moet steeds aan de buren van BE denken bij dit liedje

'rood, wit, blaaaaaaaaaaauwe balluhhhh!!'

Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2010 @ 19:05:51 #118
7074 moussy
kuttekop
pi_82456689
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:

dan heeft hij gelogen
Slaan met een vliegerstok doet ook geen pijn Frisbeeën met een mepalbord en hem, omdat je je brilletje niet op hebt, niet aan zien komen en opvangen met je bovenlip deed ook geen pijn
  maandag 7 juni 2010 @ 19:05:54 #119
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82456694
quote:

[..]

Die heeft net mooi een ader geraakt dus

Ik heb een keer mijn arm gebroken in een café. Van de trap gevallen zonder alcohol op, daarna gaan drinken omdat het pijn deed, heerlijk geslapen.

Volgende ochtend eerst mijn duim weer in de kom gezet, daarna eens naar mijn scheve arm gekeken en toen naar het ziekenhuis...

In Eindhoven heb je een kroeg (Santé voor de kenners) met een hele steile trap naar de toiletten.
Een vriendin viel van die trap en de ambulance moest komen.
Dag daarna had ze een date met een van de broeders. Helaas op niks uitgelopen. Maar dat zou wel mooi v oor de kleinkinderen zijn geweest.
pi_82456779
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:04 schreef moussy het volgende:
BE! Je kan je buur een blauwe bal sturen

Ik moet steeds aan de buren van BE denken bij dit liedje

'rood, wit, blaaaaaaaaaaauwe balluhhhh!!'

Wat een verschrikkelijk filmpje zeg
Die linker kan echt NIET playbacken....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_82456815
quote:

[..]

Ik lig helemaal in een deuk hier....

Oxy, ook een fijne met de paardenhalster en postergemaai....
  maandag 7 juni 2010 @ 19:07:39 #122
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_82456830
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:05 schreef moussy het volgende:

[..]

Slaan met een vliegerstok doet ook geen pijn Frisbeeën met een mepalbord en hem, omdat je je brilletje niet op hebt, niet aan zien komen en opvangen met je bovenlip deed ook geen pijn
De wartel van een hondenriem tegen je bovenlip doet ook geen pijn
En extra hard afzetten op de wip zodat je broertje er overheen vliegt en met zijn kin op de wip landt is niet gemeen, dat is wraak voor die wartel
I`m not weird. I`m limited edition.
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2010 @ 19:09:45 #123
7074 moussy
kuttekop
pi_82456999
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

De wartel van een hondenriem tegen je bovenlip doet ook geen pijn
En extra hard afzetten op de wip zodat je broertje er overheen vliegt en met zijn kin op de wip landt is niet gemeen, dat is wraak voor die wartel
en met je nieuwe kisten testen of de knieschijven van je broer goed vast zitten is ook niet gemeen, das zusterliefde, hij hopte zo over de rugleuning van de bank heen.. of was dat toen die keer dat ik mijn nieuwe kisten in zijn kruis testte?!
  maandag 7 juni 2010 @ 19:11:53 #124
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82457138
  maandag 7 juni 2010 @ 19:17:21 #125
108648 cattie
lieve moeder
pi_82457531
De bovenlip van je broer splijten met een ontbijtbord, is dan dus ook een teken van zusterliefde?
Of dat theekopje dat helaas niet tegen het hoofd van je broer belandt, maar tegen de verwarmingspijp, waardoor het in 1000 stukjes uit elkaar knalt, da's ook gewoon liefde he?
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2010 @ 19:19:31 #126
7074 moussy
kuttekop
pi_82457665
állemaal liefde!!
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2010 @ 19:21:40 #127
7074 moussy
kuttekop
pi_82457833
Je broer die je (14 jr) stiekem op zn brommer laat rijden is ook échte liefde, vooral omdat hij er niet bij had gezegd dat de remmen het niet deden, toen stond er een schoolhek in de weg en reden mijn ouders ook nog eens achter me die eerder terug waren van de weekboodschappen, échte liefde!
  maandag 7 juni 2010 @ 19:21:47 #128
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82457839
is in the air!
  maandag 7 juni 2010 @ 19:22:33 #129
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82457889
Oh, is dat iets van broer+zus of doen broers/zussen dat ook onderling?
Ik heb namelijk een zoon+dochter dus ik kan mn lol op later.
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2010 @ 19:23:58 #130
7074 moussy
kuttekop
pi_82457980
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:22 schreef amaranta het volgende:
Oh, is dat iets van broer+zus of doen broers/zussen dat ook onderling?
Ik heb namelijk een zoon+dochter dus ik kan mn lol op later.
ik ook, nu al
pi_82458269
ghe zo deden wij een wedstrijdje van de trap vallen (broer en ik) Hij mocht eerst arme joch had wel een flink kapotte ribbenkast en een hersenpudding en toen vond ik dat toh wel erg stom van m

Ik heb m ook wijsgemaakt dat je prima met de slee (zonder sneeuw) van de trappen bij t gemeentehuis af kon.

Ik at/jatte altijd de snoeppot leeg, gaf mijn broer er 1 en spoelde daarna mijn mond.. mijn moeder rook dan wie er snoep had gepikt en mijn broer was niet zo helder om OOk zijn mond te spoelen.

Mijn oudere broer bond ons vast aan een boom, gooide ranja over ons heen en wachtte dan tot er wespen op ons af zouden komen

En op je rolschaatsen achter t grasmaaiertrekkertje aangetrokken worden is ook niet tof
pi_82458327
hahaha leuk topic
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2010 @ 19:29:14 #133
7074 moussy
kuttekop
pi_82458385
op je slee gaan priksleeën op zolder is ook niet handig als je niet weet dat er een verlengsnoer onder de vloerbedekking ligt
pi_82458498
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:29 schreef moussy het volgende:
op je slee gaan priksleeën op zolder is ook niet handig als je niet weet dat er een verlengsnoer onder de vloerbedekking ligt
of kijken wat je doorgebeten snoer van je fohn doet (ratjes) als je m in t stopcontact stopt, au
pi_82458561
o trouwens, achteroversalto's van de duikplank en met je ogen dicht onder water in de stroomversnelling..

ook niet handig

maandag 7 juni 2010 @ 19:34:49 #136
143848 huuphuup
Dorksided
pi_82458869
KD
dat jij nog leeft

ik loop alleen tegen de occasional glazen deur aan zo eens in de zoveel tijd verder valt het eigk best mee
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2010 @ 19:35:06 #137
7074 moussy
kuttekop
pi_82458888
Je hond voor in de auto hebben is ook niet handig, vooral niet als ie bedenkt dat ie op schoot komt zitten... boem is ho...
  maandag 7 juni 2010 @ 19:37:47 #138
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82459095
Wat is priksleeen?

KD!
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2010 @ 19:41:49 #139
7074 moussy
kuttekop
pi_82459444
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:37 schreef amaranta het volgende:
Wat is priksleeen?

KD!
pi_82459462
En dan vond ik mijn zus al erg

altijd leuk, leedvermaak
  maandag 7 juni 2010 @ 19:55:21 #141
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_82460541
Jeetje wat was ik (waren mijn broer en ik) braaf, ik zat tenminste gewoon op turnen (en brak daardoor 4 keer mijn arm)
pi_82461144
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:55 schreef ik80lll het volgende:
Jeetje wat was ik (waren mijn broer en ik) braaf, ik zat tenminste gewoon op turnen (en brak daardoor 4 keer mijn arm)
dat is pas stom

ik zat 11 jaar op turnen en heb nooit iets gebroken in die tijd (althans ik verdenk mijn ringvinger er wel van , maar nooit de moeite genomen om foto's te nemen

oja, mijn broer poepte ook in t bubbelbad van centerparcs terwijl t bad vol zat
en hij deed eens een boterhamworstplakje om zijn vinger om te kijken of de hond zou bijten
en dat deed ie

en hij slaapwandelde en poepte onder zijn kussen en plaste een keer onder de trap.

Ik sliep op mijn 4e bij hem op de kamer en pieste ook nog in bed.. 1x dacht ik naar de wc te zijn gelopen en ben bij hem in bed gaan liggen en heb daar geplast. En toen heeft ie me loeihard uit zijn bed geschopt.

en ik heb ooit eens in mijn vuilnisbakje geplast en dat uit t raam op het rieten dak gesmeten (lang verhaal, ik mocht 1 keer naar de WC ivm vergadering naar beneden en ik nieuwsgierig.. moeder voorspelde een 12x naar beneden lopend kleurdoosje..vandaar die regel) maar ik liep dus al erg snel naar beneden om te plassen terwijl ik niet moest en vervolgens moest ik- dus prullenbak

en ik ben eens met mijn rugzak klem tussen de deuren van een trein komen zitten, gelukkig was t station erop 5 minuten verder..maar toen stond ik wel doodsangesten uit vooral op t moment dat de deuren open gingen was ik bang dat ik mijn evenwicht zou verliezen en tussen trein en spoor in zou komen dat gebeurde trouwens niet.

Ook ben ik van een bloemencorsowagen afgevallen (1 van de 7 kleine kikkertjes uit de boerensloot, )
  maandag 7 juni 2010 @ 20:06:18 #143
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82461291
..... ze waren hallef dood wat een verhalen!!!
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2010 @ 20:12:37 #144
7074 moussy
kuttekop
pi_82461753
Ik heb met mn hoofd tussen de draaideuren van ter meulen (in rotterdam) gezeten, tis nooit meer goed gekomen... ik sleur mijn kinderen echt letterlijk en figuurlijk door draaideuren heen

Oh, mn broer en ik, járen later stonden we bezopen met kots naar elkaar te gooien op de dijk liefde
  maandag 7 juni 2010 @ 20:15:26 #145
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82461954
Maaaaar KD en Moussy toch
pi_82462088
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:52 schreef Oxymoron het volgende:

[..]

Hè, was dat in je ''oude leven''

neh
Is 4 jaar geleden oid
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:59 schreef Oxymoron het volgende:
omg ik lig hier in een deuk op de bank

ik struikel NET over een halster van de paarden, en klauw de poster van de pillen-herinnering van de deur.
oja, die moest ik nog innemen

subtiel God, subtiel
En toen zat er letterlijk koffie aan mijn beeldscherm

KD

Even denken...
Glazen deuren: check...
Winschoterdiep in gefietst in de winter (was mistig, ik zag de brugleuning. Plons, verkeerde kant leuning )

Mijn ene broer heeft in een ruzie mijn andere een gebroken arm geschopt. Zijn straf? Hij moest mee naar het ziekenhuis en aan de dokters uitleggen wat er gebeurd was

Midden op de grote markt, bus willen halen met Stuka broek aan. Voor alle terrasjes met je linkervoet in je rechter pijp haken en plat op je bek. Tand door de lip, bloeden, en maar doen alsof het geen pijn deed

Verder vaak uit bomen gevallen (voor het eerst toen ik 3 was )

Met turnen ook nooit iets ernstigs beschadigd eigenlijk. Wel maf als ik het zo bedenk...

Op een gegeven moment zeiden mijn broers dat het pas echt vakantie was als ik ergens verband om had zitten
  maandag 7 juni 2010 @ 20:17:54 #147
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_82462146
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:26 schreef moussy het volgende:
Ik heb mn grote teen gebroken toen ik peet wilde schoppen (zwanger- hormonen ) maar raakte de muur, omdat hij wegliep...
Dat verhaal herinner ik me nog. Er heeft nog tijden een gat in de muur gezeten ter herinnering aan, geloof ik...

Hier is mijn man de stuntel, hij loopt overal tegenaan (deurposten, tafels enzo), en dan vindt ie het raar/gemeen dat ik erom moet lachen... Moet ie daar maar niet als een dode zwaan liggen piepen...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 7 juni 2010 @ 20:19:15 #148
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82462235
whaahaaahha als een dode zwaan GWS? My, dit topic is goed voor mijn humeur
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2010 @ 20:19:32 #149
7074 moussy
kuttekop
pi_82462259
Ik vrees dat ik stiekem fam. van KD ben

Heb op een poppenpotje gepiest, omdat ik niet meer naar beneden mocht ben uit het zwembad gezet (meerdere keren) omdat je geen fles shampoo in het bubbelbad mag gooien, óók niet in het bubbelgedeelte van het grote zwembad... Ik heb de nieuwe beige (!!!) vloerbedeking van mn broer ondergescheten (ik was 6! en te beroerd om van zolder naar beneden te gaan om keurig op de wc te poepen) enz enz..
  maandag 7 juni 2010 @ 20:19:44 #150
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_82462272
Ik heb mijn zusje ooit eens per ongeluk de sloot in geduwd toen we naast elkaar fietsen. We waren aan het dollen, ze raakt van de weg af en HOP, met een mooie boog zo de sloot in...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')