quote:Op maandag 7 juni 2010 18:03 schreef Kleurdoos het volgende:
playdoh menemen voor je aupairkindje in ierland (12 potjes klei in je handbagage) is ook geen goed idee
oeh dat kan ik beterquote:Op maandag 7 juni 2010 18:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik had echt een kuthumeur en heb zo hard gelachen om dit topic net
Mijn broer was net twee en toen startte hij de eend (startknop, geen sleutel nodig) en reed dóór de garagedeuren heen de oprit op
Mijn vader was gelukkig in de voortuin.
Ik ben een keer van een podium af in een spijker gesprongen, die kwam er aan de bovenkant weer uitEn nog wel meer woeste dingen, maar daar ga ik jullie niet mee vermoeien
Die heeft net mooi een ader geraakt dusquote:Op maandag 7 juni 2010 18:47 schreef Fannie het volgende:
En een keer liep ik van school naar huis en waren er kutjochies pijltjes aan het blazen uit zo'n pvc pijp.... met spelden dr in! Zo klats m'n kuit in!
Kom ik thuis en denk, wat voelt mn broek toch nat, ikke kijken, heel mn broek rood van het bloed!plus mn been, door 1 zo'n klotespeldegaatje....
Hè, was dat in je ''oude leven''quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik probeerde ooit mijn broer tegen t schrikdraad te duwen en toen flikkerde ik zelf achterover de brandnetels in.
dat kijken wij ook altijd met zn allenquote:Op maandag 7 juni 2010 18:56 schreef Spuuglokje het volgende:
Dit soort ongelukken doen me denken aan die funniest home video's. Kan ik helemaal niet tegen.
ik vind dat ook zo geweldig om te kijken!quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als je broertje tegen je zegt 'blijf maar staan als ik met de buks op je schiet, dat doet geen pijn'...
dan heeft hij gelogen
Ik heb maanden het rondje gezien waar de blauwe/zwarte plek zat
Slaan met een vliegerstok doet ook geen pijnquote:Op maandag 7 juni 2010 19:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als je broertje tegen je zegt 'blijf maar staan als ik met de buks op je schiet, dat doet geen pijn'...
dan heeft hij gelogen
Ik heb maanden het rondje gezien waar de blauwe/zwarte plek zat
In Eindhoven heb je een kroeg (Santé voor de kenners) met een hele steile trap naar de toiletten.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Die heeft net mooi een ader geraakt dus
Ik heb een keer mijn arm gebroken in een café. Van de trap gevallen zonder alcohol op, daarna gaan drinken omdat het pijn deed, heerlijk geslapen.
Volgende ochtend eerst mijn duim weer in de kom gezet, daarna eens naar mijn scheve arm gekeken en toen naar het ziekenhuis...
Arts: was er alcohol in het spel?
Ik: niet toen het gebeurde
Wat een verschrikkelijk filmpje zegquote:Op maandag 7 juni 2010 19:04 schreef moussy het volgende:
BE! Je kan je buur een blauwe bal sturen
Ik moet steeds aan de buren van BE denken bij dit liedje![]()
'rood, wit, blaaaaaaaaaaauwe balluhhhh!!'
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Arts: was er alcohol in het spel?
Ik: niet toen het gebeurde
De wartel van een hondenriem tegen je bovenlip doet ook geen pijnquote:Op maandag 7 juni 2010 19:05 schreef moussy het volgende:
[..]
Slaan met een vliegerstok doet ook geen pijnFrisbeeën met een mepalbord en hem, omdat je je brilletje niet op hebt, niet aan zien komen en opvangen met je bovenlip deed ook geen pijn
en met je nieuwe kisten testen of de knieschijven van je broer goed vast zitten is ook niet gemeen, das zusterliefde, hij hopte zo over de rugleuning van de bank heen.. of was dat toen die keer dat ik mijn nieuwe kisten in zijn kruis testte?!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
De wartel van een hondenriem tegen je bovenlip doet ook geen pijn
En extra hard afzetten op de wip zodat je broertje er overheen vliegt en met zijn kin op de wip landt is niet gemeen, dat is wraak voor die wartel
ik ook, nu alquote:Op maandag 7 juni 2010 19:22 schreef amaranta het volgende:
Oh, is dat iets van broer+zus of doen broers/zussen dat ook onderling?
Ik heb namelijk een zoon+dochter dus ik kan mn lol op later.
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:29 schreef moussy het volgende:
op je slee gaan priksleeën op zolder is ook niet handig als je niet weet dat er een verlengsnoer onder de vloerbedekking ligt
dat is pas stomquote:Op maandag 7 juni 2010 19:55 schreef ik80lll het volgende:
Jeetje wat was ik (waren mijn broer en ik) braaf, ik zat tenminste gewoon op turnen (en brak daardoor 4 keer mijn arm)
nehquote:
En toen zat er letterlijk koffie aan mijn beeldschermquote:Op maandag 7 juni 2010 18:59 schreef Oxymoron het volgende:
omg ik lig hier in een deuk op de bank
ik struikel NET over een halster van de paarden, en klauw de poster van de pillen-herinnering van de deur.![]()
oja, die moest ik nog innemen![]()
subtiel God, subtiel
Dat verhaal herinner ik me nog.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:26 schreef moussy het volgende:
Ik heb mn grote teen gebroken toen ik peet wilde schoppen (zwanger- hormonen) maar raakte de muur, omdat hij wegliep...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |