quote:Op zondag 6 juni 2010 13:30 schreef simmu het volgende:
we zijn weer terug in happyhappyland in grun, dus vanochtend zijn we hiernaartoe gekomen met ravi en selene na een telefoontje van het ziekenhuis. het gaat absuluut niet goed. klotelui hier ook, ik vroeg het gister dus nog gericht omdat ik er zelf een kutgevoel bij had. maar nee "maakt u zich geen zorgen het hoort erbij".
we hebben nu iedereen zowat opgetrommeld. het gaat gewoon erg slecht.
Een kindje van OUD, dat in het ziekenhuis ligt in een hele nare situatie.....quote:
Oei heftig zegquote:Op zondag 6 juni 2010 22:45 schreef McLaura het volgende:
[..]
Een kindje van OUD, dat in het ziekenhuis ligt in een hele nare situatie.....
Dat zou mooi zijn.....quote:
Mooi, ze kunnen volgens mij alle hulp gebruiken nu...quote:
Kiro is de helft van een tweeling. De andere helft gaat alles goed mee, maar Kiro heeft Down en een heleboel bijkomende ellende. Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar hij mankeert behalve het Downsyndroom nog een aantal dingen. De toestand is zorgwekkend, zeer zorgwekkend.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:53 schreef Spanky78 het volgende:
Ik weet niet precies wat er met kiro aan de hand is, aangezien ik dat niet in dit of het vorige topic heb gezien. Maar als vader van een 6mnd oud meisje voel ik alleen al bij de titel van dit topic een steek in mijn hart en lichte buikpijn.
Ik hoop dat jullie kindje weer opknapt! Sterkte, meer kan ik er helaas niet van maken.
Och hemel.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
Simmu belde net. Lang gepraat. Was voor beide fijn, misschien klinkt dat raar.
Het gaat echt heel slecht met hem. Ik zit echt te trillen hier.
Met Simmu's woorden, hij is uitbehandeld.
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
Neeeee, pffff wat een heftig nieuws! Ik wens jullie alle kracht en sterkte simmu en familie die nodig is met dit verschrikkelijke nieuws!! Kom op Kiro!!!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nee!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
mogguh, we zijn de nacht redelijk doorgekomen. uitbehandelend in de zin van "wat ze nu doen is de behandeling, er is verder niets meer wat ze kunnen doen". hij ligt weer aan de lawaaimasjien (die al op maximaal staat), krijgt medicijnen om hem onder te houden en om zijn bloeddruk te ondersteunen. an sich gaat dat wel, hij lijkt nu stabiel. maar dat is hij niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:32 schreef Mammietje het volgende:
Vergeef me als ik een domme vraag stel...
Uitbehandeld in de zin van geen nieuwe behandeling meer of in de zin van behandeling stop zetten?
Oftewel... is er nog een kans dat Kiro ons versteld kan laten staan of is hij opgegeven en laten ze hem gaan?
Niet te bevatten wat Simmu en Sangdrax nu door moeten maken...
Jeetje simmu, wat afschuwelijkquote:Op maandag 7 juni 2010 07:25 schreef simmu het volgende:
[..]
mogguh, we zijn de nacht redelijk doorgekomen. uitbehandelend in de zin van "wat ze nu doen is de behandeling, er is verder niets meer wat ze kunnen doen". hij ligt weer aan de lawaaimasjien (die al op maximaal staat), krijgt medicijnen om hem onder te houden en om zijn bloeddruk te ondersteunen. an sich gaat dat wel, hij lijkt nu stabiel. maar dat is hij niet.
we hebben nu ook een arts getroffen die wel eerlijk is en de np die er de vorige keer ook bij was, was er gister ook, die kon vertalen vanuit happyhappytaal
probeer het eens in een topic over EQ anders,,quote:Op maandag 7 juni 2010 08:02 schreef vosss het volgende:
[knip]
Ok sorry, ik vroeg het me aan de hand van die post ineens af.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:06 schreef Djeez het volgende:
Vosss, persoonlijk vind ik ,(ingrid) het geen gepaste vraag, maar misschien ligt dat aan mij.
Ik heb het al weggehaald.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:11 schreef Djeez het volgende:
Misschien kun je het weghalen of een modje? En Twinkly dan de quote.
Lijkt me nou niet leuk om te lezen voor ze.
het is nu wachten. er is feitelijk geen prognose. wie het weet mag het zeggen, zelfs de (eerlijke) opperarts (de supervisor van de andere artsen) weet het niet. die zag het gistermiddag wel donker in, maar zei ook: "de wonderen zijn echt de wereld nog niet uit". ik zit te wachten op schoonmoeders die zo schone kleren meeneemt (hard nodig, want inmiddels ben ik nogal snel misselijk wat erg onverwacht opkomt steeds. sorrie ingrid, vandaar het abrupte ophangen gister)quote:Op maandag 7 juni 2010 07:47 schreef Jore het volgende:
[..]
Jeetje simmu, wat afschuwelijk![]()
Wat is nu de prognose? Of is dat een te confronterende vraag?
Als ik iets voor jullie kan doen vanuit Groningen dan hoor ik dat heel graag!
Ah dat was het dus.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:45 schreef simmu het volgende:
[..]
het is nu wachten. er is feitelijk geen prognose. wie het weet mag het zeggen, zelfs de (eerlijke) opperarts (de supervisor van de andere artsen) weet het niet. die zag het gistermiddag wel donker in, maar zei ook: "de wonderen zijn echt de wereld nog niet uit". ik zit te wachten op schoonmoeders die zo schone kleren meeneemt (hard nodig, want inmiddels ben ik nogal snel misselijk wat erg onverwacht opkomt steeds. sorrie ingrid, vandaar het abrupte ophangen gister)
enfin; wachten dus. zolang er nog een snippertje hoop is gaan we door en daarmee basta. pas als dat er niet meer is bekijken we wat we dan doen.
Simmuquote:Op maandag 7 juni 2010 14:54 schreef simmu het volgende:
en daar was het artsgesprek wat we al een tijdje verwachtten. we wachten nog 24 uur. is er in die periode geen significante verbetering in de saturatie (moet boven de 80 blijven) dan houden we op. er wordt niet gereanimeerd als hij het nu zelf opgeeft. de supervisorarts is het met mij eens dat er meer speelt dan de bpd en de pphn. hij lijkt nu bovendien een longonsteking weer erbovenop te hebben.
we wachten.
Dat je er niets over te zeggen hebt is niet waar, alleen al het feit dat er rechtzaken gevoerd moeten worden is daar een teken van, maar daar hebben jullie op het moment natuurlijk niets aan.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:15 schreef simmu het volgende:
de beslissing is niet aan ons hoor. tot nu toe hebben wij wb kiro nog nooit iets te beslissen gehad. hooguit kregen we de mededeling dat hij kleertjes aanmocht en dat we daar dan dus voor dienden te zorgen. klinkt bitter nu ik het zo tiep, maar dat is niet hoe ik het bedoel. de arts deelde ons dit mee en vroeg of we ons daarin konden vinden. we hebben gewoon tot nu toe het 'geluk' gehad dat de artsen en wij volledig in akkordatie zijn met elkaar. ik weet dat er bv ouders uit de ouderlijke macht gezet zijn (of dat er pogingen daartoe ondernomen zijn) als ouders bv niet willen dat hun kindje aan de ecmo gaat.
het moge duidelijk zijn: wij kunnen ons hier wel in vinden. ik kon de laatste dagen duidelijk merken aan kiro dat hij alle mesdische handelingen niet meer trok. waar hij het eerst allemaal gelaten maar over zich heen liet komen, ging hij nu huilen als ze dingen met hem deden. zelfs relatief simpele dingen als bloed afnemen was teveel voor hem. het is simpel: zolang hij het volhoudt doen wij dat ook.
Dat ja. Heel veel sterkte en liefde gewenstquote:Op maandag 7 juni 2010 17:41 schreef Taartje het volgende:
Ook ik wil als lurker toch heel graag even laten weten dat ik aan jullie denk. Heel veel sterkte.
-amen-quote:het is simpel: zolang hij het volhoudt doen wij dat ook.
We zijn bij Kiro geweest. Wat een mooi en dapper mannetje. Behalve nogmaals heel veel sterkte weet ik nu even niks meer te zeggen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:45 schreef maffemuts het volgende:
Ook hier dan nog maar eens onwijs veel sterkte !
En ook al wil je er nu nog niet aan denken, misschien is het een optie om contact op te nemen met Stichting make a memory om een mooie foto-reportage te maken.
Lijkt me heel waardevol ongeacht hoe de afloop zal zijn.
Dikkeen knuf
Ditquote:Op maandag 7 juni 2010 21:28 schreef Rewimo het volgende:
Ingrid, wat fijn dat jullie bij Kiro geweest zijnJe bent zo te lezen een hele steun voor simmu, heel fijn voor haar
Mochten zij op kort termijn niet kunnen bied ik mij aan om volledig kostenloos af te reizen naar Groningen om daar foto's te komen maken.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
We zijn bij Kiro geweest. Wat een mooi en dapper mannetje. Behalve nogmaals heel veel sterkte weet ik nu even niks meer te zeggen.We hebben alles vanavond wel gezegd
Volgens mij heeft Simmu net met die stichting contact opgenomen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:28 schreef Rewimo het volgende:
Ingrid, wat fijn dat jullie bij Kiro geweest zijnJe bent zo te lezen een hele steun voor simmu, heel fijn voor haar
wat attent van je!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Mochten zij op kort termijn niet kunnen bied ik mij aan om volledig kostenloos af te reizen naar Groningen om daar foto's te komen maken.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Mochten zij op kort termijn niet kunnen bied ik mij aan om volledig kostenloos af te reizen naar Groningen om daar foto's te komen maken.
Nee hoor. Ik ben hobby fotografequote:Op maandag 7 juni 2010 22:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
wat attent van je!
Werk je ook voor ze? Ik geloof dat icicle voor ze werkt, maar die woont in limburg.
Het is ontzettend heftig om jezelf in zo'n situatie te brengen waarbij je je ding moet doen terwijl je ten eerste te maken hebt met je eigen gevoel, en daarnaast dat verdriet bij de ouders ziet...quote:Op maandag 7 juni 2010 22:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben hobby fotografe. Klus niets bij, doe alles vrijwillig. Vraag enkel reiskosten vergoedingen normaliter
Wat lief zeg! Ik ga je pmmen.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Hetzelfde hier. Heel erg is het. Sterkte.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:09 schreef Vivi het volgende:
Oh wat ontzettend zielig, dat hij moet huilen bij het bloed afnemen e.d., arm klein jongetje. ik weet net als de anderen geen woorden van troost te vinden die de lading ook maar een beetje dekken, maar ik vind het heel erg.
Dankjewel.... ik ben er zomaar, hals uurtje, als het moet (maar Puala bood eerst aan!)quote:Op maandag 7 juni 2010 23:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
Puala en McLaura ik heb een sms gestuurd met jullie aanbod.
Ik heb jullie beide een pm gestuurd.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:14 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dankjewel.... ik ben er zomaar, hals uurtje, als het moet (maar Puala bood eerst aan!)
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 06:23 schreef Incantrix het volgende:
Lieve Kiro, gevochten als een leeuw heb je. Nu is het tijd om uit te rusten kereltje..![]()
Ik heb er geen woorden voor...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 03:02 schreef simmu het volgende:
het is voorbij. kiro komt strakjes naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |