Simmuquote:Op maandag 7 juni 2010 14:54 schreef simmu het volgende:
en daar was het artsgesprek wat we al een tijdje verwachtten. we wachten nog 24 uur. is er in die periode geen significante verbetering in de saturatie (moet boven de 80 blijven) dan houden we op. er wordt niet gereanimeerd als hij het nu zelf opgeeft. de supervisorarts is het met mij eens dat er meer speelt dan de bpd en de pphn. hij lijkt nu bovendien een longonsteking weer erbovenop te hebben.
we wachten.
Dat je er niets over te zeggen hebt is niet waar, alleen al het feit dat er rechtzaken gevoerd moeten worden is daar een teken van, maar daar hebben jullie op het moment natuurlijk niets aan.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:15 schreef simmu het volgende:
de beslissing is niet aan ons hoor. tot nu toe hebben wij wb kiro nog nooit iets te beslissen gehad. hooguit kregen we de mededeling dat hij kleertjes aanmocht en dat we daar dan dus voor dienden te zorgen. klinkt bitter nu ik het zo tiep, maar dat is niet hoe ik het bedoel. de arts deelde ons dit mee en vroeg of we ons daarin konden vinden. we hebben gewoon tot nu toe het 'geluk' gehad dat de artsen en wij volledig in akkordatie zijn met elkaar. ik weet dat er bv ouders uit de ouderlijke macht gezet zijn (of dat er pogingen daartoe ondernomen zijn) als ouders bv niet willen dat hun kindje aan de ecmo gaat.
het moge duidelijk zijn: wij kunnen ons hier wel in vinden. ik kon de laatste dagen duidelijk merken aan kiro dat hij alle mesdische handelingen niet meer trok. waar hij het eerst allemaal gelaten maar over zich heen liet komen, ging hij nu huilen als ze dingen met hem deden. zelfs relatief simpele dingen als bloed afnemen was teveel voor hem. het is simpel: zolang hij het volhoudt doen wij dat ook.
Dat ja. Heel veel sterkte en liefde gewenstquote:Op maandag 7 juni 2010 17:41 schreef Taartje het volgende:
Ook ik wil als lurker toch heel graag even laten weten dat ik aan jullie denk. Heel veel sterkte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |