We zijn bij Kiro geweest. Wat een mooi en dapper mannetje. Behalve nogmaals heel veel sterkte weet ik nu even niks meer te zeggen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:45 schreef maffemuts het volgende:
Ook hier dan nog maar eens onwijs veel sterkte !
En ook al wil je er nu nog niet aan denken, misschien is het een optie om contact op te nemen met Stichting make a memory om een mooie foto-reportage te maken.
Lijkt me heel waardevol ongeacht hoe de afloop zal zijn.
Dikkeen knuf
Ditquote:Op maandag 7 juni 2010 21:28 schreef Rewimo het volgende:
Ingrid, wat fijn dat jullie bij Kiro geweest zijnJe bent zo te lezen een hele steun voor simmu, heel fijn voor haar
Mochten zij op kort termijn niet kunnen bied ik mij aan om volledig kostenloos af te reizen naar Groningen om daar foto's te komen maken.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
We zijn bij Kiro geweest. Wat een mooi en dapper mannetje. Behalve nogmaals heel veel sterkte weet ik nu even niks meer te zeggen.We hebben alles vanavond wel gezegd
Volgens mij heeft Simmu net met die stichting contact opgenomen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:28 schreef Rewimo het volgende:
Ingrid, wat fijn dat jullie bij Kiro geweest zijnJe bent zo te lezen een hele steun voor simmu, heel fijn voor haar
wat attent van je!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Mochten zij op kort termijn niet kunnen bied ik mij aan om volledig kostenloos af te reizen naar Groningen om daar foto's te komen maken.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Mochten zij op kort termijn niet kunnen bied ik mij aan om volledig kostenloos af te reizen naar Groningen om daar foto's te komen maken.
Nee hoor. Ik ben hobby fotografequote:Op maandag 7 juni 2010 22:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
wat attent van je!
Werk je ook voor ze? Ik geloof dat icicle voor ze werkt, maar die woont in limburg.
Het is ontzettend heftig om jezelf in zo'n situatie te brengen waarbij je je ding moet doen terwijl je ten eerste te maken hebt met je eigen gevoel, en daarnaast dat verdriet bij de ouders ziet...quote:Op maandag 7 juni 2010 22:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben hobby fotografe. Klus niets bij, doe alles vrijwillig. Vraag enkel reiskosten vergoedingen normaliter
Wat lief zeg! Ik ga je pmmen.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Hetzelfde hier. Heel erg is het. Sterkte.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:09 schreef Vivi het volgende:
Oh wat ontzettend zielig, dat hij moet huilen bij het bloed afnemen e.d., arm klein jongetje. ik weet net als de anderen geen woorden van troost te vinden die de lading ook maar een beetje dekken, maar ik vind het heel erg.
Dankjewel.... ik ben er zomaar, hals uurtje, als het moet (maar Puala bood eerst aan!)quote:Op maandag 7 juni 2010 23:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
Puala en McLaura ik heb een sms gestuurd met jullie aanbod.
Ik heb jullie beide een pm gestuurd.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:14 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dankjewel.... ik ben er zomaar, hals uurtje, als het moet (maar Puala bood eerst aan!)
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 06:23 schreef Incantrix het volgende:
Lieve Kiro, gevochten als een leeuw heb je. Nu is het tijd om uit te rusten kereltje..![]()
Ik heb er geen woorden voor...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 03:02 schreef simmu het volgende:
het is voorbij. kiro komt strakjes naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |